Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 938 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

938 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Χριστινα Χ.

    Εξαιρετικος ο υπαλληλος στον Κωτσοβολο Ευκαρπια Θεσ/κη. Με βοηθησε πολυ και μου εδωσε χρησιμες πληροφοριες για τα tablet και γ την ασφαλεια των συσκευων κλπ
    Νικος Ν το ονομα του.
    Μπραβο του γτ μ αφιερωσε αρκετο χρονο γ ν απαντησει σε πολλες ερωτησεις μου. Πολυ καταρτισμενος και επικοινωνιακος.

  2. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Τ.

    Παρήγγειλα τηλεφωνικά ένα ψυγείο Morris για την 84χρονη άρρωστη μητέρα μου, πληρώνοντας άμεσα με κάρτα, μαζί με την 5ετή εγγύηση που προσφέρει ο Κωτσόβολος. Δυστυχώς, από λάθος του υπαλλήλου, αντί για το σωστό νούμερο της διεύθυνσης (32), καταχωρήθηκε το 3. Τους κάλεσα αμέσως και μου διαβεβαίωσαν πως θα διορθώσουν το λάθος και θα ενημερώσουν τους οδηγούς. Μετά από αλλεπάλληλες επικοινωνίες, άρχισαν οι δικαιολογίες: «να ξαναγίνει η παραγγελία», «δεν ανεβαίνει το ψυγείο», «είναι λάθος η διεύθυνση» κ.λπ. Όλα αυτά, ενώ είχα ξεκαθαρίσει ότι η παράδοση ήταν επείγουσα, καθώς η ηλικιωμένη μητέρα μου χρειαζόταν άμεσα το ψυγείο για φάρμακα και ευπαθή τρόφιμα. Κι ενώ με έκαναν να πιστέψω πως το θέμα λύθηκε και περίμενα μες στον καύσωνα την παράδοση έφυγαν χωρίς καμία εξήγηση …

  3. Νατ Κ.

    Πριν περίπου 3 χρόνια παραγγείλαμε μια ακριβή σκούπα Dyson από τον Κωτσόβολο λόγω εκπτώσεων και της εικόνας του ως αξιόπιστη αλυσίδα. Παρότι όλα τα καταστήματα την πωλούσαν στην ίδια τιμή, επιλέξαμε εκείνους για ασφάλεια. Μετά από 20 μέρες μας είπαν ότι τελικά δεν υπάρχει απόθεμα. Ωστόσο, οι εκπτώσεις είχαν τελειώσει και το ίδιο προϊόν κόστιζε πλέον 70€ παραπάνω. Η μόνη απάντηση ήταν: “Θα σας επιστραφούν τα χρήματα σε 15 μέρες.” Όταν εκφράσαμε την απογοήτευσή μας, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση “απαράδεκτη”, ο υπάλληλος του customer support μάς είπε αυστηρά να προσέχουμε πώς μιλάμε. Καμία διάθεση κατανόησης ή ανάληψη ευθύνης. Μόνο ένας υπάλληλος στο κατάστημα μάς εξυπηρέτησε σωστά, αλλά και εκεί καθυστερήσαμε πολύ. Έκτοτε, δεν εμπιστευόμαστε ξανά την εταιρεία, ούτε μπαταρίες δεν παίρνουμε.

  4. Δήμητρα Κ.

    Σήμερα μας εξυπηρέτησε Μαρία Μ στον Κωτσόβολο της Γλυφάδας, ήταν φοβερή εξυπηρετικότατη και χαμογελαστή. Εκανε την εμπειρία μας με τον Κωτσόβολο πολύ καλή και σίγουρα θα την αναζητήσουμε και για τις επόμενες αγορές μας απ το κατάστημα.

  5. Πέννυ Τ.

    Πριν 3 χρόνια αγοράσαμε τηλεόραση σε αντικατάσταση άλλης που χάλασε αμέσως μετά τη λήξη της βασικής εγγύησης. Το ίδιο και η δεύτερη (τυχαίο? ίσως …πάντως υπάρχει ίδιο προηγούμενο από Κωτσόβολο). Στην δεύτερη αγορά είχαμε πληρώσει επέκταση εγγύησης (5 έτη) και βάσει αυτής πήγε για επισκευή (9/6). Στις 12/6 καλέσαμε εμείς και μάθαμε ότι τελικά θα αντικατασταθεί. Πήγαμε συνολικά 3 φορές στο κατάστημα που είχαμε δηλώσει και: 1.αρχικά δεν είχε σταλεί εντολή και δεν γινόταν η διαδικασία, 2. η τηλεόραση που δεσμευτικά έπρεπε να πάρουμε ήταν στη μισή αξία της πρώτης, με το πρόσχημα ότι είναι ίδιων τεχνικών χαρακτηριστικών, 3. ζητήσαμε να διαλέξουμε άλλη και να καταβάλλουμε τη διαφορά, κυρίως γιατί η βάση της είχε μεγαλύτερο άνοιγμα και δεν χωρούσε στο έπιπλο μας (την προηγούμενη την επιλέξαμε με βάση αυτό). Η απάντηση κάθετα αρνητική. Για να ξεμπερδεύουμε δεχτήκαμε και όταν την ανοίξαμε διαπιστώσαμε ότι δεν συνοδευόταν από τηλεκοντρόλ ίδιας τεχνολογίας με την προηγούμενη και έτσι δεν εκτελούνταν οι λειτουργίες της παλιάς!!!. Στις 18/6 επικοινωνήσαμε να θέσουμε και αυτό, και η απάντηση ήταν ότι το τηλεκοντρόλ είναι παρελκόμενο και δεν αποτελεί τεχνική προδιαγραφή (!!!). Όταν μάλιστα η διαμαρτυρία έγινε έντονη (ξέμεινα με τηλεόραση που απλώς η εταιρεία ήθελε να ξεφορτωθεί, που δεν διαθέτει ίδιες λειτουργίες με την παλιά και που στολίζει … το ΠΑΤΩΜΑ του σαλονιού μου), η αντίδραση – ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΠΕΛΑΤΗ–ήταν να ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ. ΦΟΒΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ … ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠ΄ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

  6. Θεώνη Σ.

    Στο κατάστημα του Αιγίου οι υπάλληλοι εξυπηρετικοτατοι. Από τον τεχνικό έως την ταμία!! Φιλικοί, προσχαροι ευγενενικοι και με διάθεση να σε βοηθήσουν. Έχω αγοράσει πάρα πολλά! Και θα συνεχίσω από το ίδιο κατάστημα! Keep walking 🚶‍♂️ 👌

  7. Spyros S.

    Πλήρωσα 1300 ευρώ για λάπτοπ το οποίο μου ήρθε είτε μεταχειρισμένο είτε εκθεσιακό. Η συσκευασία έτσι όπως μου την έδωσε η Γενική Ταχυδρομική ήταν λες και την έφαγαν τα σκυλιά ή την φέρανε κλωτσώντας την από την Αθήνα στην Μυτιλήνη. Το θέμα δεν τόσο αυτά αλλά ο ύπουλος τρόπος της εταιρείας. Λένε “ας το στείλουμε εμείς το σκουπίδι και είναι 50/50 εάν ο άλλος θα μας το γυρίσει πίσω”. Δεν τους νοιάζει προφανώς, μόνο εμείς χάνουμε χρόνο και χρήματα τζάμπα. Προφανώς και επικοινώνησα μαζί τους για επιστροφή. Αλλά είτε με εξυπηρετήσουν καλά ή όχι πάλι 1 αστεράκι θα έχουν από εμένα μόνο και μόνο για την θρασύτητα τους. Έλεος πια! Κατάντια!

  8. Manolis K.

    Παρέδωσα iPhone 14 Pro Max 256GB για έλεγχο και επισκευή, λόγω καμένων pixels στην οθόνη. Η συσκευή ήταν σε άριστη κατάσταση εμφάνισης και στο έντυπο παραλαβής του τεχνικού εντός του καταστήματος δεν αναφέρθηκε καμία φθορά καθώς όλα τα σχετικά πεδία ήταν κενά ή με παύλες. Σημειώνω ότι η παραλαβή έγινε από τεχνικό, όχι απλό υπάλληλο.

    Λίγες ημέρες μετά, ενημερώθηκα ότι η εγγύηση απορρίφθηκε λόγω “χτυπήματος”, σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή. Ο Κωτσόβολος αρνήθηκε κάθε ευθύνη, λέγοντας πως απλώς μεταφέρει τη συσκευή. Προσέφυγα στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά ούτε εκεί υπήρξε ουσιαστική βοήθεια διότι απλώς δέχτηκαν τον ισχυρισμό της εταιρείας.

    Όταν η συσκευή επέστρεψε χωρίς επισκευή, την εξέτασε επιφανειακά ο τοπικός τεχνικός του Κωτσόβολου (σ.σ. όχι ο ίδιος που παρέλαβε την πρώτη φορά), και δεν υπήρχε καμία φθορά ή χτύπημα όπως αναφερόταν στην έκθεση. Παρόλα αυτά, επέμειναν στην απόρριψη της εγγύησης.

    Καμία διαφάνεια, καμία λογοδοσία. Για συσκευή αξίας άνω των 1.200€, η στάση τους είναι απαράδεκτη. Η υπόθεση εκκρεμεί εδώ και 5 μήνες, και η συσκευή παραμένει στο κατάστημα.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Αντιμετωπίζω συνεχώς προβλήματα με την εξυπηρέτηση της εταιρείας σε εγγυήσεις, επιπλέον υπηρεσίες, αγορές και παραδόσεις. Δεν πρόκειται να τους εμπιστευτώ ξανά.

  9. Artemis L.

    Απαράδεκτη εμπειρία με τον Κωτσόβολο!

    Ως πιστός πελάτης για χρόνια, η τελευταία μου εμπειρία με τον Κωτσόβολο ήταν πραγματικά απογοητευτική. Παρέλαβα χρησιμοποιημένο ψυγείο με σημάδια και φθορές, και η διαδικασία αντικατάστασης ήταν αργή και γεμάτη καθυστερήσεις. Η εξυπηρέτηση πελατών ήταν αστεία — οι υπάλληλοι δεν είχαν καμία διάθεση να αναλάβουν ευθύνη και κάθε φορά μου έλεγαν διαφορετικά πράγματα. Αντί για μια πραγματική αποζημίωση, μου προσέφεραν ψευτο-επιταγές, όπου για να κερδίσω 30€, έπρεπε να ξοδέψω 100€ σε μια μελλοντική αγορά. Όλο αυτό ήταν ξεκάθαρη κοροϊδία.
    Ως πελάτης που έχει στηρίξει για χρόνια την εταιρεία, κάνοντας πολλές και μεγάλες αγορές, νιώθω υποχρεωμένος να προειδοποιήσω τους υποψήφιους αγοραστές: Ο Κωτσόβολος σήμερα δεν έχει καμία σχέση με την εξυπηρέτηση, τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό του παρελθόντος.

  10. Απαράδεκτη εταιρεία θα κινηθώ νομικά εναντίον τους η μόνη λύση

  11. Anna K.

    Απαράδεκτη εταιρεία χωρίς καμία οργάνωση. Εάν μπορούσα να βάλω μηδέν θα το έκανα. ΜΑΚΡΙΑ!!!! Είχα κανονίσει ραντεβού για ανακύκλωση συσκευών και ήρθε ο οδηγός λέγοντας μου ότι δεν έχει χώρο στο φορτηγό!!! Είχα αλλάξει τη δουλειά μου για να μπορέσω να κάνω τη παραλαβή. Τελικά μιλώντας στο τηλέφωνο, κατάλαβα ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Κανένας επαγγελματισμός.

  12. Χρήστος Π.

    Αν εξαιρέσουμε την ευγένεια των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ολο το υπόλοιπο σύστημα απαράδεκτο
    Χειρότερος όλων ο οδηγός που θα μας παρέδιδε το νέο πλυντήριο και θα έπαιρνε το παλιό
    Κλεισμένο ραντεβού για μετά τις 15:30 πήρε τηλ στις 14:10 και είπε εγώ σε 10 λεπτά είμαι εκεί
    Όταν του είπαμε μα είμαστε στη δουλειά,το διευκρινήσαμε πως δε μπορούμε πριν τις 15:30 οι απαντήσεις του ηταν εκφράσεις του στυλ “δε με νοιάζει εμένα”, “εγώ τώρα μπορώ”, “το γυρίζω πίσω”, “δε με νοιάζει αν θες τα λεφτά σου πίσω”, “κάνε ότι θες”

  13. A.t. K.

    Επιχειρείς να αγοράσεις flagship smartphone μέσω του site της εν θέματι, εισέρχεσαι ως μέλος, η διαδικασία αγοράς κολλάει στην ΕΚ ΝΕΟΥ εισαγωγή στοιχείων που θα έπρεπε να είχαν αποθηκευμένα (διευθύνσεις κλπ.), καλείς την εταιρεία, σε παραπέμπουν, παραδέχονται και ήδη γνωρίζουν από καιρού πως το site τους έχει πρόβλημα και εν τέλει σου κλείνουν επιδεικτικά το τηλέφωνο!

  14. ΕΛΕΝΗ Δ.

    Έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο από την φιλική και άμεση εξυπηρέτηση όσο και από τις τιμές που βρήκα σε συγκεκριμένα προ’ι’όντα στο κατάστημα Λαμίας! Σίγουρα θα το ξαναεπισκεφθώ!

  15. Evi Soulioti S.

    Άψογο το κατάστημα της Τούμπας τρέχει ρολόι ο κύριος Τ και ο Δημήτρης μας εξυπηρέτησαν με Ευγενία και επαγγελματική ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ!!! ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ .ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΒΟΝOUS όταν οι υπάλληλοι σας συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες σας!!!!το σωστό πρέπει να βραβεύεται

  16. Μπ******* απλώς τίποτε άλλο τα λέει όλα αυτο.με έναν διευθυντή στο κατάστημα αεροδρομίου για κλωτσιές ελεεινή και τρισαθλια εταιρία έπρεπε να είχε κλείσει ήδη.εκαναν λάθη άλλη ημερομηνία είπαν θα έρθουν τα πράγματα άλλη μας είπαν μετά με τα πολλά ακυρωσαμε την παραγγελία 1500 ευρώ και να πάνε να πνιγουνε

  17. Παναγιώτης Γ.

    Καθώς ήρθε μήνυμα στην σύντροφό μου ότι θα έρθουν να εγκαταστήσουν τα air-condition σε συγκεκριμένη ημερομηνία, δεν υπήρξε καμία επικοινωνία και όταν τους καλέσαμε να ρωτήσουμε τί συμβαίνει ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου, αγενεστατος μας είπε ότι δεν μας βρήκαν στα τηλέφωνα που είχαμε δώσει. Δηλαδή να παίρνουμε συνέχεια άδειες από τις δουλειές μας επειδή δεν μπορεί το κέντρο – συνεργείο να συνεννοηθούν;

  18. Ναγια Τ.

    Ο,τι χειρότερο υπάρχει στην αγορά ηλεκτρικών!!!!! Απορώ πως ο κόσμος ακόμα ψωνίζει από εκεί.Αφου ψωνίσεις εκεί υπογράφεις και συμβόλαιο ταλαιπωρίας και προβληματικού προϊόντος !!!!

  19. Παρασκευή Π.

    Η κοροϊδία και η έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη είναι τα χαρακτηριστικά της υποτίθεται “αξιόπιστης” εταιρείας Κοτσοβολος. Για το προϊόν που αγόρασα με διαβεβαίωσαν ότι θα το παραλάβω σε 20 εργάσιμες ημέρες και συμφώνησα. Μετά από δύο και κάτι μήνες περιμένω ακόμη. Από το προσωπικό καμιά ενημέρωση καμιά υπευθυνότητα και πλήρη κοροϊδία και αδιαφορία.
    Λυπάμαι που για πρώτη φορά…και τελευταία…εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρεία. Κακή οργάνωση καμιά αξιοπιστία.
    Μην παραγγέλνετε προκειμένου να γλιτώσετε νεύρα και ταλαιπωρία

  20. Κώστας Τ.

    Ότι λένε για τον χρόνο παράδοσης είναι ψέματα.. Απαράδεκτος χρόνος αναμονής στο τηλ.Η παραγγελία έγινε ηλεκτρονικά με την υπόσχεση ότι θα παραλάβουμε άμεσα από το κατάστημα επιλογής (Πειραιάς). Τηλεφωνικά μας λένε ότι δεν είναι διαθέσιμο σε αυτό το κατάστημα και θα μας το στείλουν αυτοί στην διεύθυνση μας. Δώσαμε την διεύθυνση και είπαν ότι σε 2 μέρες θα παραλάβουμε. Μετά από 3 μέρες επικοινωνούμε εμείς και το αυτόματο τηλ. σύστημα μας λέει ότι το προϊόν είναι έτοιμο να παραληφθεί από το κατάστημα τους στα Βριλήσσια.!! Όταν μίλησα με εκπρόσωπο μου είπε το ίδιο! Του είπα τα πιο πάνω και μετά 12 λεπτών αναμονή, λέει ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο πουθενά στην Αττική και θα το στείλουν από Λειβαδια σε 3 μέρες Τους ρώτησα σε ποια διεύθυνση και δεν είχαν!! Την ξανάεδωσα και περιμένω.

  21. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Χ.

    Ρωτήσαμε κατά την αγορά αν είναι εφικτό να ανεβάσουν την κουζίνα που θέλουμε να αγοράσουμε στον 4ο σε πολυκατοικία χωρίς ανελκυστήρα, και αν είναι εφικτό να γίνει η ανακύκλωση της παλιάς κουζίνας. Απάντησε η υπάλληλος θετικά και στις 2 ερωτήσεις. Προχθές ήρθε η κουζίνα, και σήμερα ήρθαν να παραλάβουν την παλιά κουζίνα. Αρήνθηκαν να ανέβουν στον 4ο, με τη δικαιολογία πως πάνε μόνο μέχρι τον 2ο. Κάλεσα τον Κωτσόβολο και μου είπαν πως είναι στην κρίση του κάθε οδηγού αν ανέβει ή όχι. Ό,τι χειρότερο σε εξυπηρέτηση πελατών. Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο, και η ανάληψη ευθύνης δεν γνωρίζει κανείς τους τι είναι, ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλον. Το πρόβλημα παραμένει.

  22. Όσα διαφημίζουν για τον χρόνο παράδοσης είναι ψέματα. Ενώ είχα πληρώσει για να μου φέρουν την παραγγελία γρηγορότερα, δεν την έφεραν καθόλου. Επικοινώνησα και την επαναπρογραμματισμός σε δύο μέρες. Ακόμα περιμένω. Ντροπή τους. Στο τηλεφωνικό κέντρο με φλωμοσαν στο ψέμα.

  23. Τραγικό το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών! Απαράδεκτος χρόνος αναμονής. Θα πρότεινα οπωσδήποτε ν αλλάξουν το ηχητικό της αναμονής στο ακουστικό του πελάτη που μιλάει για εξυπηρέτηση

  24. Μιχαλης Σ.

    Απαράδεκτοι μετά από δεκάδες αγορές που έχω κάνει μία φορά τούς κάλεσα για ανακύκλωση καί με κοροϊδεύουν με ραντεβού πού δεν έρχεται τέλος καί εγώ από εδώ καί πέρα οι αγορές από τον Κωτσόβολος

  25. ΠΟΛΥΜΝΙΑ Σ.

    Η εταιρεία courier που συνεργάζεται ο Κωτσοβολος είναι η Γενική ταχυδρομική,
    σου στέλνει μνμ ” ΑΠΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ” ενώ βρίσκεσαι σπίτι περιμένεις και δε παραλαμβάνεις ποτέ τρέχεις στα γραφεία τους ενώ έχεις πληρώσει μεταφορικά, τηλέφωνα δε σηκώνουν ποτέ κ σε αντιμετωπίζουν με ειρωνεία κ αγένεια, ο δε κωτσόβολος πουθενά να υποστηρίξει τον πελάτη του παρότι έστειλα μειλ διαμαρτυρίας…..
    επιεικώς απαράδεκτοι