Πέννυ Τ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Πέννυ Τ.

    Πριν 3 χρόνια αγοράσαμε τηλεόραση σε αντικατάσταση άλλης που χάλασε αμέσως μετά τη λήξη της βασικής εγγύησης. Το ίδιο και η δεύτερη (τυχαίο? ίσως …πάντως υπάρχει ίδιο προηγούμενο από Κωτσόβολο). Στην δεύτερη αγορά είχαμε πληρώσει επέκταση εγγύησης (5 έτη) και βάσει αυτής πήγε για επισκευή (9/6). Στις 12/6 καλέσαμε εμείς και μάθαμε ότι τελικά θα αντικατασταθεί. Πήγαμε συνολικά 3 φορές στο κατάστημα που είχαμε δηλώσει και: 1.αρχικά δεν είχε σταλεί εντολή και δεν γινόταν η διαδικασία, 2. η τηλεόραση που δεσμευτικά έπρεπε να πάρουμε ήταν στη μισή αξία της πρώτης, με το πρόσχημα ότι είναι ίδιων τεχνικών χαρακτηριστικών, 3. ζητήσαμε να διαλέξουμε άλλη και να καταβάλλουμε τη διαφορά, κυρίως γιατί η βάση της είχε μεγαλύτερο άνοιγμα και δεν χωρούσε στο έπιπλο μας (την προηγούμενη την επιλέξαμε με βάση αυτό). Η απάντηση κάθετα αρνητική. Για να ξεμπερδεύουμε δεχτήκαμε και όταν την ανοίξαμε διαπιστώσαμε ότι δεν συνοδευόταν από τηλεκοντρόλ ίδιας τεχνολογίας με την προηγούμενη και έτσι δεν εκτελούνταν οι λειτουργίες της παλιάς!!!. Στις 18/6 επικοινωνήσαμε να θέσουμε και αυτό, και η απάντηση ήταν ότι το τηλεκοντρόλ είναι παρελκόμενο και δεν αποτελεί τεχνική προδιαγραφή (!!!). Όταν μάλιστα η διαμαρτυρία έγινε έντονη (ξέμεινα με τηλεόραση που απλώς η εταιρεία ήθελε να ξεφορτωθεί, που δεν διαθέτει ίδιες λειτουργίες με την παλιά και που στολίζει … το ΠΑΤΩΜΑ του σαλονιού μου), η αντίδραση – ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΠΕΛΑΤΗ–ήταν να ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ. ΦΟΒΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ … ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠ΄ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Επικοινωνία