ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Τ.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Τ.

    Παρήγγειλα τηλεφωνικά ένα ψυγείο Morris για την 84χρονη άρρωστη μητέρα μου, πληρώνοντας άμεσα με κάρτα, μαζί με την 5ετή εγγύηση που προσφέρει ο Κωτσόβολος. Δυστυχώς, από λάθος του υπαλλήλου, αντί για το σωστό νούμερο της διεύθυνσης (32), καταχωρήθηκε το 3. Τους κάλεσα αμέσως και μου διαβεβαίωσαν πως θα διορθώσουν το λάθος και θα ενημερώσουν τους οδηγούς. Μετά από αλλεπάλληλες επικοινωνίες, άρχισαν οι δικαιολογίες: «να ξαναγίνει η παραγγελία», «δεν ανεβαίνει το ψυγείο», «είναι λάθος η διεύθυνση» κ.λπ. Όλα αυτά, ενώ είχα ξεκαθαρίσει ότι η παράδοση ήταν επείγουσα, καθώς η ηλικιωμένη μητέρα μου χρειαζόταν άμεσα το ψυγείο για φάρμακα και ευπαθή τρόφιμα. Κι ενώ με έκαναν να πιστέψω πως το θέμα λύθηκε και περίμενα μες στον καύσωνα την παράδοση έφυγαν χωρίς καμία εξήγηση …

Επικοινωνία