Παρέδωσα iPhone 14 Pro Max 256GB για έλεγχο και επισκευή, λόγω καμένων pixels στην οθόνη. Η συσκευή ήταν σε άριστη κατάσταση εμφάνισης και στο έντυπο παραλαβής του τεχνικού εντός του καταστήματος δεν αναφέρθηκε καμία φθορά καθώς όλα τα σχετικά πεδία ήταν κενά ή με παύλες. Σημειώνω ότι η παραλαβή έγινε από τεχνικό, όχι απλό υπάλληλο.
Λίγες ημέρες μετά, ενημερώθηκα ότι η εγγύηση απορρίφθηκε λόγω “χτυπήματος”, σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή. Ο Κωτσόβολος αρνήθηκε κάθε ευθύνη, λέγοντας πως απλώς μεταφέρει τη συσκευή. Προσέφυγα στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά ούτε εκεί υπήρξε ουσιαστική βοήθεια διότι απλώς δέχτηκαν τον ισχυρισμό της εταιρείας.
Όταν η συσκευή επέστρεψε χωρίς επισκευή, την εξέτασε επιφανειακά ο τοπικός τεχνικός του Κωτσόβολου (σ.σ. όχι ο ίδιος που παρέλαβε την πρώτη φορά), και δεν υπήρχε καμία φθορά ή χτύπημα όπως αναφερόταν στην έκθεση. Παρόλα αυτά, επέμειναν στην απόρριψη της εγγύησης.
Καμία διαφάνεια, καμία λογοδοσία. Για συσκευή αξίας άνω των 1.200€, η στάση τους είναι απαράδεκτη. Η υπόθεση εκκρεμεί εδώ και 5 μήνες, και η συσκευή παραμένει στο κατάστημα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αντιμετωπίζω συνεχώς προβλήματα με την εξυπηρέτηση της εταιρείας σε εγγυήσεις, επιπλέον υπηρεσίες, αγορές και παραδόσεις. Δεν πρόκειται να τους εμπιστευτώ ξανά.
Παρέδωσα iPhone 14 Pro Max 256GB για έλεγχο και επισκευή, λόγω καμένων pixels στην οθόνη. Η συσκευή ήταν σε άριστη κατάσταση εμφάνισης και στο έντυπο παραλαβής του τεχνικού εντός του καταστήματος δεν αναφέρθηκε καμία φθορά καθώς όλα τα σχετικά πεδία ήταν κενά ή με παύλες. Σημειώνω ότι η παραλαβή έγινε από τεχνικό, όχι απλό υπάλληλο.
Λίγες ημέρες μετά, ενημερώθηκα ότι η εγγύηση απορρίφθηκε λόγω “χτυπήματος”, σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή. Ο Κωτσόβολος αρνήθηκε κάθε ευθύνη, λέγοντας πως απλώς μεταφέρει τη συσκευή. Προσέφυγα στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά ούτε εκεί υπήρξε ουσιαστική βοήθεια διότι απλώς δέχτηκαν τον ισχυρισμό της εταιρείας.
Όταν η συσκευή επέστρεψε χωρίς επισκευή, την εξέτασε επιφανειακά ο τοπικός τεχνικός του Κωτσόβολου (σ.σ. όχι ο ίδιος που παρέλαβε την πρώτη φορά), και δεν υπήρχε καμία φθορά ή χτύπημα όπως αναφερόταν στην έκθεση. Παρόλα αυτά, επέμειναν στην απόρριψη της εγγύησης.
Καμία διαφάνεια, καμία λογοδοσία. Για συσκευή αξίας άνω των 1.200€, η στάση τους είναι απαράδεκτη. Η υπόθεση εκκρεμεί εδώ και 5 μήνες, και η συσκευή παραμένει στο κατάστημα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αντιμετωπίζω συνεχώς προβλήματα με την εξυπηρέτηση της εταιρείας σε εγγυήσεις, επιπλέον υπηρεσίες, αγορές και παραδόσεις. Δεν πρόκειται να τους εμπιστευτώ ξανά.
”