Αν εξαιρέσουμε την ευγένεια των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ολο το υπόλοιπο σύστημα απαράδεκτο
Χειρότερος όλων ο οδηγός που θα μας παρέδιδε το νέο πλυντήριο και θα έπαιρνε το παλιό
Κλεισμένο ραντεβού για μετά τις 15:30 πήρε τηλ στις 14:10 και είπε εγώ σε 10 λεπτά είμαι εκεί
Όταν του είπαμε μα είμαστε στη δουλειά,το διευκρινήσαμε πως δε μπορούμε πριν τις 15:30 οι απαντήσεις του ηταν εκφράσεις του στυλ “δε με νοιάζει εμένα”, “εγώ τώρα μπορώ”, “το γυρίζω πίσω”, “δε με νοιάζει αν θες τα λεφτά σου πίσω”, “κάνε ότι θες”
Αν εξαιρέσουμε την ευγένεια των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ολο το υπόλοιπο σύστημα απαράδεκτο
”Χειρότερος όλων ο οδηγός που θα μας παρέδιδε το νέο πλυντήριο και θα έπαιρνε το παλιό
Κλεισμένο ραντεβού για μετά τις 15:30 πήρε τηλ στις 14:10 και είπε εγώ σε 10 λεπτά είμαι εκεί
Όταν του είπαμε μα είμαστε στη δουλειά,το διευκρινήσαμε πως δε μπορούμε πριν τις 15:30 οι απαντήσεις του ηταν εκφράσεις του στυλ “δε με νοιάζει εμένα”, “εγώ τώρα μπορώ”, “το γυρίζω πίσω”, “δε με νοιάζει αν θες τα λεφτά σου πίσω”, “κάνε ότι θες”