Χρήστος Π.


Review on Κωτσόβολος

  1. Χρήστος Π.

    Αν εξαιρέσουμε την ευγένεια των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ολο το υπόλοιπο σύστημα απαράδεκτο
    Χειρότερος όλων ο οδηγός που θα μας παρέδιδε το νέο πλυντήριο και θα έπαιρνε το παλιό
    Κλεισμένο ραντεβού για μετά τις 15:30 πήρε τηλ στις 14:10 και είπε εγώ σε 10 λεπτά είμαι εκεί
    Όταν του είπαμε μα είμαστε στη δουλειά,το διευκρινήσαμε πως δε μπορούμε πριν τις 15:30 οι απαντήσεις του ηταν εκφράσεις του στυλ “δε με νοιάζει εμένα”, “εγώ τώρα μπορώ”, “το γυρίζω πίσω”, “δε με νοιάζει αν θες τα λεφτά σου πίσω”, “κάνε ότι θες”

Επικοινωνία