Ψεύτες... έστειλα όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την διακοπή ρεύματος και ΔΕΝ μου επιστράφηκε το πιστωτικό υπόλοιπο του τελικού εδώ…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αγενέστατη υπάλληλος με τρομερή δυσκολία στην επικοινωνία στο Κατάστημα Τσαμαδού Πειραιά . Η συγκεκριμένη συστήθηκε ως υπεύθυνη για επικοινωνία με πελάτες που έχουν δυσαρεστηθεί από αγορά προϊόντος όπως εγώ. (Υποθέτω απο τη στάση της ότι βιαζόταν να σχολάσει).Το πρόβλημα μου ήταν ότι για μια σκούπα xiaomi mi robot που αγόρασα πριν μερικούς μήνες και είναι ακόμα στην εγγύηση (η εγγύηση ήταν διετής) δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου για επισκευή της. Η εν λόγω υπάλληλος όταν προσπάθησα να της επικοινωνήσω την δυσαρέσκεια μου για το γεγονός μου και αν υπάρχει κάποια άλλη λύση ( η σκούπα κόστιζε 200 ευρώ ) μου απάντησε με αγένεια δεν με ενδιαφέρει το προβλήμα σας εγώ συμφωνώ με την «μαμά εταιρεία» εννοώντας την αντιπροσωπεία της xiaomi η οποία δεν την επισκευάζει και όταν της ζήτησα να μιλήσω με κάποιο διοικητικό στέλεχος για την δυσαρέσκεια μου αφού πλήρωσα για ένα προϊόν με διετή εγγύηση 200 ευρώ και τώρα αρνούνται την επισκευή του. Υποθέτω ότι πρέπει να το πετάξω την σκούπα με 6 μήνες χρήσης. Όταν επέμεινα να μιλήσω με ένα άλλο στέλεχος ,ανώτερο της διοικητικά, μην τυχόν και βρεθεί κάποια λύση ικανοποιητική και για μένα αρνήθηκε να μιλήσει μαζί μου και να μου δώσει το επίθετο κάποιου υπευθύνου Με πολύ αγένεια και ύφος μου είπε όλοι θα μου πουν το ίδιο και να ξαναπάω αύριο αφού επιμένω ( η τρίτη φορά που πάω κι έρχομαι για το ίδιο θέμα ) να βρω τον κ. Αντώνη χωρίς επίθετο , αρνιόταν να μου πει και επίθετο , λες και ψώνισα από το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς της. Απαράδεκτοι σε όλα τα επίπεδα Λυπάμαι γιατί ήμουν πελάτης πολλά χρόνια στο συγκεκριμένο Κατάστημα. Σίγουρα θα απευθυνθώ με δικηγόρο στο ΙΝΚΑ και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στο εν λόγω κατάστημα . Ουσιαστικά πέταξα 200 ευρώ εμπιστευόμενη το όνομα Κωτσόβολος .
”Απίστευτη ταλαιπωρεία με χαλασμένο aircodìtion general electric καμια διάθεση εξυπηρέτησης
”Δυστυχώς για εμάς πήραμε aircodìtion απο το Κωτσόβολο με δόσεις που πληρώνουμε ακόμα το 2019 για να ανακαινήσουμε το σπίτι μας σιγά σιγά το aircondition παρουσίασε πρόβλημα στις πρώτες 10 μέρες ήρθαν 2 φορές τεχνικοί και μας απαντήσαν οτο έχει πρόβλημα εγκατάστασης και βγάζει το φρέο (Την εγκατάσταση την είχε κάνει ο Κωτσόβολος )
Όταν έφυγαν το aircodition έκανε πολυ θόρυβο μου είπαν δεν πειράζει
Το aircodìtion δούλεψε το πολύ ένα χρόνο λογω ανακαίνησης του σπιτιού για τον γάμο μας. Εχθές πήγα να το λειτουργήσω και μου έβγαλε βλάβη Ε7 σύμφωνα με το ενχειρίδιο του aircodìtion είναι πρόβλημα πλακέτας.
Πήρα Σήμερα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών του Κωτσόβολου και μου είπαν:
Δεν έχετε suport.
Πήγα απο το κατάστημα του Κορυδαλού και μετά απο πίεση βρήκαν το suport και ειπαν οτι δεν είχει ενημερωθεί το κέντρο και οτι θα με πάρει τεχνικός.
Με πήραν την ίδια μέρα απο την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου να μου πουν οτι θα έρθει τεχνικός αλλα θα σας ζητήσει τα servise που εσεις πρέπει να έχετε κάνει αλλιώς δεν θα μπορέσει να σας το φτιάξει.
Τους εξήγησα οτι δεν το είχαμε σε λειτουργία πάνω απο Χρόνο για να κάνουμε service
H απαντησή τους :
Ακόμα και αν δεν το έχετε σε λειτουργία πρέπει να κάνετε servise και οτι υπάρχει όρος στο συμβολαίο του suport
Ξαναπήγα απο το κατάστημα και τους ρώτησα γιατι με κοροιδεύετε πληρώνω δόσεις και θα έχω χαλασμένο aircodìtion
Mια μου λέτε οτι δεν εχει suport και οταν βρίσκουμε το suport μου λέτε οτι δεν έχετε καμία ευθύνη
Η Κυρία που συστήθηκε σαν διευθύντρια του καταστήματος δεν ειχε καμιά διάθεση να με εξυπηρετήση και μου ειπε αν θες κάλεσε την αστυνομία.
Οι άλλοι πωλητές μου είπαν να φύγω γιατί ενοχλώ.
Δυστυχώς χρεώθηκαμε και θα πληρώνουμε δόσεις για ακόμα ένα χρόνο για ένα aircodition χαλασμένο και τώρα τους ενοχλούμε.
Πρέπει να πάρουν βραβείο χειρότερης εξυπηρέτηση σε πελάτη.
Σε εξυπηρετούν μέχρι να σε χρεώσουν μετά δεν τους απασχολείς καθόλου .
Χθες 01/06/2023 έκανα παραγγελία ενός προϊόντος με ένδειξη same day delivery Με ΤΗΝ ανάλογη επιπλέον χρέωση. Δεν έλαβα ποτέ ειδοποίηση, μέχρι τις 19.00 δεν είχα λάβει το προϊόν και επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών ψάχνανε το θέμα μου επί 2 ώρες. Τελικά με ενημέρωσαν ότι προέκυψε κάποιο θέμα και δεν έφυγε το προϊόν από το κατάστημα και θα μου το έστελναν σήμερα. Σήμερα κατά τις 11.00 επικοινώνησα πάλι μαζί τους μιας και δεν είχα καμία ενημέρωση και διαπιστώθηκε ότι το προϊόν είχε χαθεί. Ακύρωσα την παραγγελία και δεν πρόκειται ποτέ ξανά να παραγγείλω από τον Κωτσόβολο
”Αν υπήρχε τρόπος να βαθμολογίσω με μείων 10 την εταιρεία Κωτσόβολος σε όλα τα επίπεδα εξυπηρέτησης θα το έκανα:
”Την Τρίτη στις 09/05/23 πραγματοποιήθηκε παραγγελία δυο ηλεκτρικών συσκευών (ηλεκτρική κουζίνα και πλυντήριο πιάτων) μέσω e-shop.
Πρίν γίνει η παραγγελία, επικοινωνήσα με εκπρόσωπο της εξυπηρέτησης πελατών (2102899999) προκειμένου να επιβεβαιώσω στοιχεία της παραγγελίας ώστε να μην γίνει λάθος και κυρίως να ενημερωθούμε για την εγκατάσταση των συσκευών ταυτόχρονα με την παράδοση όπως και να γίνει ανακύκλωση της παλιάς συσκευής. Μου είπαν οτι φυσικά υπάρχει αυτή η υπηρεσία, αρκεί να συμπληρώσω τα αντίστοιχα πεδία, όπως και να πληρώσω την αυθημερόν εγκατάσταση με την παράδοση των συσκευών. Ζήτησα τις τιμές και η εκπρόσωπος μου έδωσε λάθος τιμές για την εγκατάσταση της μίας απο τις δύο συσκευές (αυτό φάνηκε όταν πιά έγινε η παραγγελία και μας ήρθε το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας).
Την Πέμπτη 11/05/23 λαμβάνω σε mail και sms ενημέρωση οτι θα γίνει η παράδοση την επόμενη μέρα Παρασκευή 12/05/23 σε ένα παράθυρο δυο ωρών. Την επόμενη μέρα καλεί ο μεταφορέας συνεργαζόμενης εταιρείας του Κωτσόβολου, σε ώρα έξω απο το δίωρο που είχαν θέσει και με ενημερώνουν οτι σε λίγο φτάνουν για την παράδοση. Επιβεβαιώνω οτι θα είναι κάποιος στο σπίτι για την παράδοση και εγκατάσταση. Ο οδηγός λέει οτι δεν υπάρχει κανένας για να κάνει εγκατάσταση και οτι θα γίνει μόνο η παράδοση. Τότε τους λέω να επικοινωνήσουν με τον Κωτσόβολο. Φανερά εκνευρισμένος είπε οτι δεν πρόκειται να το κάνει αυτό γιατί θα κάνουν πολύ ώρα να του απαντήσουν και μας είπε να επικοινωνήσουμε εμείς! Ζήτησα να επιστρέψουν τα προιόντα διότι δεν υπήρχαν οι υπηρεσίες που πληρώσαμε. (Σημειώνω οτι η τιμή για εγκατάσταση κατά την παράδοση είναι υψηλότερη απο αυτή με μεταχρονολογημένη εγκατάσταση).
Περιμέναμε να μας καλέσει η εταιρεία αφού τα προιόντα είχαν επιστραφεί. Δεν επικοινώνησε κανέις και έτσι μετά απο 3 ώρες επικοινωνήσαμε με τον Κωτσόβολο. Μετά απο μισή ώρα αναμονή και μιλώντας με δυο υπαλλήλους της εξυπηρέτησης πελατών, μας είπαν οτι θα το δούνε και θα μας ειδοποιήσουνε…μέχρι και την Δευτέρα το πρωί δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μας.
Την Δευτέρα 15/05/23 το πρωί λοιπόν, επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών. Μιλάω με την κ.Κα@σα. Μου λέει οτι η παραγγελία είναι κλειδωμένη γιατί επιστρέψαμε τα προιόντα. Της εξίγησα τι έγινε ακριβώς και μου είπε οτι θα επαναφέρει σε ισχύ την παραγγελία και θα με καλέσει μέχρι το μεσημέρι προκειμένου να ξαναγίνει η παραγγελία με τα ίδια στοιχεία και να προγραμματίσουν και την εγκατάσταση των συσκευών όπως ζητήσαμε και πληρώσαμε…Δεν με κάλεσε ποτέ. Επικοινώνησα πάλι και μίλησα μέσα σε δυο ώρες, με αναμονές και απο τον ένα στον άλλον με τους κ.Καλό@λο , και κ.Καλ@η . Απαράδεκτη συμπεριφορά. Τελικά μετά απο πολύ ώρα με κάλεσε πάλι η κ.Κα@σα και μου είπε οτι ξεμπλόκαρε την παραγγελία και στις επόμενες μέρες θα επαναπρογραμματιστεί η παράδοση. Της ξαναθύμισα την εγκατάσταση αυθημερόν της παράδοσης. Εννοείται μου απάντησε μην ανησυχείτε.
Την Τετάρτη 17/05/23 έρχεται mail οτι η παραγγελία θα παραδοθεί την Παρασκευή 19/05/23. Ξανακαλώ την κ.Κα@σα και της ζητώ (επειδή υπάρχει ιατρικό ραντεβού την Παρασκευή το πρωί σε συγκεκριμένη ώρα) να μην είναι στο «παράθυρο» παράδοσης το διάστημα μεταξύ 12.00-14.00. Μου απάντησε θετικά. Την ξαναρωτάω όμως και αν θα συμπεριληφθεί η εγκατάσταση αυθημερόν και μου απαντά οτι για αυτό μεταφέραμε την παράδοση για να γίνει η εγκατάσταση.
Την Πέμπτη 18/05/23 έρχεται sms οτι η παράδοση θα γίνει μεταξύ 12.00-14.00….!!!! Πάλι καλά που το διευκρίνησα…Ακυρώνω το ιατρικό ραντεβού. Επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών και την κ.Θα@ο και θέλω μόνο να επιβεβαιώσω οτι θα είναι με την παράδοση η εγκατάσταση. Φυσικά μου λέει…αφού το πληρώσατε….Να σημειώσω οτι όλα τα παραπάνω τηλέφωνα είχαν αναμονή τουλάχιστον 10΄.
Την Παρασκευή 19/05/23 στις 11.30 έρχεται νωρίτερα το φορτηγό. Βγαίνουν οι μεταφορείς και λέω που θα γίνει η εγκατάσταση των συσκευών. Μου λένε δεν έχει έρθει τεχνικός…δεν μας είπε κανείς τίποτα. Δεν το πίστευα αυτό που άκουγα…δυστυχώς δεν μπορούσαμε να επιστέψουμε πάλι τα προιόντα…άλλωστε εκεί στηρίζονται…οτι δεν θα τα ξαναεπιστρέψουμε γιατί πάλι θα περιμέναμε μια εβδομάδα με πολλά τηλέφωνα και αναμονές. Οι άνθρωποι της μεταφορικής, ήταν πάρα πολύ ευγενικοί και προσπάθησαν να βοηθήσουν όσο μπορούσαν (εταιρεία Δρόμος). Δεν είχαν ούτε εντολή να παραλάβουν την παλιά συσκευή προς ανακύκλωση!!!!! Μας εξυπηρέτησε…με τον όρο να αφαιρέσουμε εμείς την συσκευή απο τα καλώδια… γιατί δεν την αποσυνδέσαμε νωρίτερα ώστε να μαγειρεύουμε. (Ηταν πολλές οι μέρες που υπήρχε η αναμονή παράδοσης και φυσικά μια μέρα πρίν που μας ειδοποίησαν για την παράδοση, δεν βρίσκεις ηλεκτρολόγο).
Την ίδια μέρα 19/05/23 επικοινώνησα πάλι με την εταιρεία και την κ.Αναγ@δη …Ζητήσαμε την άμεση επιστροφή του ποσού που αφορούσε την αυθημερόν εγκατάσταση των συσκευών αφού δεν πραγματοποιήθηκε. Πάλι σε αναμονή, πάλι ψέματα. Τελικά και προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου, μας είπαν οτι έγινε η ακύρωση και τα χρήματα θα επιστραφούν σε 7 εργάσιμες ημέρες…Σε αναμονή λοιπόν…
Πλήρωσα ιδιώτες για να γίνει η εγκατάσταση των συσκευών την ήδια μέρα η μία και την επόμενη μέρα η άλλη.
Ο Κωτσόβολος ταυτόχρονα μας έστειλε τρία κουπόνια συνολικού ποσού 180 ευρώ. Είπαμε να τα χρησιμοποιήσουμε σε μια αγορά και μετά να μην αγοράσουμε ξανά τίποτα απο την συγκεκριμένη εταιρεία.
Προχωρήσα την Δευτέρα 22/05/23 σε αγορά μέσω e-shop μιας συσκευής και ζήτησα να μας ενημερώσουν απο που μπορούμε να την παραλάβουμε. Προσθέτουμε τα τρία κουπόνια. Το σύστημα μας ζητάει τον ταχυδρομικό κώδικα και μας ενημερώνει οτι η παραλαβή θα γίνει απο το κατάστημα της περιοχής μας. Με sms με ενημερώνει οτι το προιόν είναι στο κατάστημα και θα είναι διαθέσιμο για 48 ώρες.
Την επόμενη Τρίτη 23/05/23, πηγαίνω στο κατάστημα που μας είχαν υποδείξει. Το προιόν οχι μόνο δεν ήταν εκεί αλλά με περίσσιο θράσος μας λένε οτι είναι ενα μόνο προίον και είναι σε άλλη περιοχή και να πάμε εκεί να το πάρουμε αν θέλουμε…Δεν ήταν δυνατόν να γίνει αυτό. Μίλησα με τους κ.Πε@ου, κ.Παν@λο, κ.Κορ@α . Ημουν έξαλη…δεν ήξερα τι να πω, τι να πιστέψω, τι να κάνω! Ειρωνικοί και απαράδεκτοι με περνούσαν απο τις πωλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Επίσης με έβαζαν σε αναμονή και μετά η γραμμή «έπεφτε». Ξανά τηλέφωνα, ξανά αναμονή…Δεν πίστευα οτι υπάρχει τόσο κακή εξυπηρέτηση και φυσικά τόσο ανεκπαίδευτοι εκπρόσωποι μια εταιρίας που θέλει να έχει θέση στην αγορά.
Μετά απο ώρα μιλάω με την κ.Μπέλια. Ημουν δίσπιστη οτι θα εξυπηρετηθούμε. Με καθησήχασε και αμέσως με εξυπηρέτησε. Μέσα σε μισή ώρα είχε ακυρωθεί η παραγγελία και είχαν επιστραφεί στον λογαριασμό μας τα κουπόνια. Την ευχαριστούμε πολύ για την ενσυναίσθηση που είχε γιατί ήμασταν φανερά εκνευρισμένοι.
Πραγματοποίησα νεα παραγγελία με παράδοση στο σπίτι, αφού δεν μπορεί να μεταφερθεί το προιόν απο το ένα κατάστημα στο άλλο ώστε να πάω να το παραλάβω. Στο e-shop μου δίνει την δυνατότητα να επιλέξω αυθημερόν παράδοση (χαχαχαχα), την επόμενη μέρα (???) και το συντομότερο δυνατόν….. Επιλέξαμε την επόμενη μέρα και σήμερα Πέμπτη 25/05/23 περιμένουμε την συσκευή.
Στις 6μμ της μέρας παράδοσης, επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και αφού περίμενα 20΄, μου είπαν οτι το προιόν είναι σε διαδικασία παράδοσης… μάλιστα μου έδωσαν και τον κωδικό για να παρακολουθήσω την διαδρομή του προιόντος. Μόλις κλείσαμε μπήκα να δω που βρίσκεται το προιόν αλλά ο κωδικός που μου έδωσαν ήταν λάθος….
Τελικά το προιόν δεν ήρθε την επόμενη μέρα της παραγγελίας, όπως μας επέτρεπε το site τους να ζητήσουμε…
Πραγματικά δεν έχω λόγια να περιγράψω την ταλαιπωρία που βιώσαμε. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ!
Είμαι ρόδια πολύ καλός πελάτης
”Δυστηχως τα 2 τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα τον τελευταίο μήνα η αξιοπιστία της εταιρείας κατέρρευσε μετά από απαράδεκτη εξυπηρέτηση πρώτα δύο κλιματιστικκων και δεύτερον δύο τηλεοράσεων που ούτε καν υπήρχαν με αποτέλεσμα ακόμη και να πληρώσω την πρώτη δόση χωρίς ποτέ να έχω παραλάβει τα προϊόντα Στην τρίτη επίσκεψη μου ακύρωσα την παραγγελία και ο υπάλληλος αρχικά και ακόμη χειρότερα ο νωχελικος και αδιάφορος διευθυντής μας ξαπόστειλε με ασέβεια και χωρίς ίχνος συναίσθηση με ένα ” δεν μπορούμε να κάνουμε τιποτε”
Λυπάμαι αλλά δεν είναι πια ο κοτσοβολος που είχαμε συνηθίσει
Ντροπή.Ξυπνηστε
Υπάρχουν πολύ καλύτεροι ανταγωνιστες
Έχω κάνει παραγγελία από τη Μεγάλη εβδομάδα πριν το Πασχα2023 ένα ρολόι garmin και ακόμα περιμένω έχουμε 26.5.23 .εννοείται ότι δεν μου έχει έρθει καμία επικοινωνία για συγνώμη ,ενδιαφέρον προς τον πελάτη.εχω επικοινωνήσει πολλάκις μαζί τους κ οι περισσότεροι είναι αστοιχειωτοι κ χωρίς ίχνος κατανόησης κ εννοειται χωρίς διάθεση να σε εξυπηρετήσουν .το ρολόι εννοείται είναι πληρωμεν κ ακόμα έρχεται.οι υπάλληλοι δύο κ των τριών ήταν άσχετοι κ καθόλου πρόθυμοι να μπουν στον κόπο να δουν εάν υπάρχει σε άλλο κατάστημα παρά μια με μόνο ενδιαφέρθηκε κ βρήκε ένα σε διαθεσιμότητα κ το έκανε παραγγελία για εμένα…δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εξυπηρέτηση κ φαντάζομαι διότι είναι απελπισμένοι κ οι υπάλληλοι…
”Θα έλεγα ότι η πελατειακή αντιμετώπιση της επιχείρησης χωλαίνει! Πριν δυο χρόνια διεκπεραίωσα μία αγορά 4 κλιματιστικών toyotomi (2000 ευρώ / 24 δόσεις). Πλησιάζω προς την αποπεράτωση των δόσεων έως και Αύγουστο 2023 (107,50 η δόση). Από την αρχή των δόσεων μέχρι και το Πάσχα 2023 κατέθετα τη δόση a priori (δηλ. 25-26 του προηγούμενου μήνα, ενώ η καταβολή της δόσης ήταν 7 του επόμενου μήνα). Δέχτηκα τηλεφωνική κλήση τον τρέχοντα μήνα ότι η δόση έπρεπε να καταβληθεί 7/5 και “τρελάθηκα”, γιατί ο μήνας δεν έχει τελειώσει ακόμη, όπως και κατέθεσα τη δόση σήμερα. “Αιδώς αργείοι”!!! Τελειώνω με μια παρατήρηση: οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία για βελτίωση. Ευσεβείς πόθοι άραγε;
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν ενδιαφέρεται για τον πελάτη και η εσωτερική τους επικοινωνία είναι τραγική. Καθένας υπάλληλος στον ίδιο τομέα (πχ. εξέλιξη παραγγελίας) έχει άλλη εικόνα για την παραγγελία μου και ο καθένας μου λέει κάτι διαφορετικό. Περιμένω 10 ημέρες από τότε που το παρείγγειλα και κάθε μέρα μου λένε ότι θα το παραλάβω άυριο και άυριο και οι δικαιολογίες τους για την καθυστέρηση είναι κάθε φορά διαφορετικές και ολοένα και πιο αστείες. Ακόμη φυσικά δεν το έχω δει το προϊόν…
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Ήρθε κτυπημενο το αιρ κοντισιον δεν ασχολήθηκε κανένας να με πάρει τηλέφωνο ώστε να επιλέξω καινούριο μιας κ το ίδιο μοντέλο δεν υπήρχε. Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν γνώριζαν τπτ ούτε με κάλεσε ποτε κανένας πίσω για να με εξυπηρετήσει. Πήγα στο κατάστημα κ είχε πέσει το σύστημα άρα δεν έκανα τπτ. Δεν με ξαναπήρε κανένας τηλέφωνο. Αλλά καλά κάνουμε αφού πήραν τα χρήματα μπροστά τι τους ενδιαφέρει.
”Βρισκομαι να περιμενω την παραγγελια που πληρωσα και με εξτρα επιβαρυνση για να ερθει δηθεν! την επομενη ημερα.
”Ολα στο βωμο ενος κουφιου ανταγωνισμου χωρις αντικρισμα. Εχω μετανοιωσει που δεν το παρηγγειλα απο ανταγωνιστη που κανει οτι λεει, next time……
Απαράδεκτο σαιτ!Εχω παραγγείλει 5 /4 2023 ένα τηλέφωνο ! Ενάμιση μήνα αργότερα η παραγγελία μου δεν έχει έρθει παίρνω την εξυπηρέτηση πελατών ζητάω ακύρωση! Αυτή δεν μπήκαν καν στον κόπο να με ενημερώσουν με ένα e-mail ή με ένα τηλέφωνο ότι το τηλέφωνο δεν υπάρχει και εγώ περίμενα σαν ηλίθια!
”Εγώ πάντως αγόρασα σήμερα 4 μπαταρίες και όλα καλά .
”Επίσης η ανακύκλωση μπαταριών δουλεύει άψογα: χρόνος αναμονής 0 secs
Απαραδεκτη εταιρεια. Παραγγειλαμε ψυγειο και κλιματιστικο και μας φερανε μονο το ψυγειο. Το κλιματιστικο αγνοειται. Η μεταφορικη ενω την πληρωνεις εσυ, ερχεται οτι ωρα γουσταρει, με αποτελεσμα να πρεπει να παρεις αδεια απο την δουλεια για να παραλαβεις. Δεν υπαρχει κανενας υπευθυνος που να μπορει να σου δωσει λυση και το τηλεφωνικο κεντρο ειναι ανυπαρκτο. Συν το οτι ενω μας εστειλαν δυο δωροεπιταγες οι ιδιοι, τις εχουν μπλοκαρει. Οι υπαλληλοι των καταστηματων, απλα παιδικη χαρα.
”Μη σου τυχει. Ποτε ξανα.
Κάποτε ήταν εταιρία πλέων είναι κοροϊδία.
1) αγορά Samsung πλυντήριο.
Λαμβάνω τηλεφώνημα ότι η συσκευή μου ήρθε.
Κλείνουμε ημερομηνία παράδοσης και παραλαμβάνω μετά από 21 μέρες με Πόλα τηλεφωνήματα και αρκετή φασαρία.
Το πρόβλημα: ή ταμίας έκανα λογιστικό λάθος και αφού ήταν επιστροφή χαλασμένης συσκευής δεν γινόταν να παραλάβω και να παραδώσω την ίδια μέρα.
Μου λέγαν να πάω στο κατάστημα να λύσω το πρόβλημα από το τηλεφωνικό κέντρο.
Μου έδωσαν επιταγή 60ευρω για τα σπασμένα νεύρα μου.
2) αγορά λαπτοπ.
60 ευρώ επιταγή και άλλα 50 μέσα στην καρτέλα μου λόγο διαφοράς από το πλυντήριο.
Δεβ μπορούν να τραβήξουν τα λεφτά από την καρτέλα μου.
Σάββατο απόγευμα. Έφυγα από το κατάστημα 20:40. Με άδεια χέρια.
Με κάλεσαν να πάω να παραλάβω την Τετάρτη το απόγευμα.
Φυσικά τιποτα για την ταλεπορια μου.
3) αγορά ψυγείου delonghi από ριβερ γεστ.
Όλα κύλησαν σωστά η έτσι ήταν μέχρι να δω ότι το ψυγείο δεν έχει αποδώσει.
Ο καταψύκτη σκοτώνει.
Η συντήρηση 7 βαθμούς.
Δευτέρα έρχεται τεχνικός.
Μετράει της θερμοκρασίες και της βρίσκει οκ.
Τρίτη έρχεται νέος τεχνικός και κοιτάει το στοιχείο και λέει αυτήν είναι η αποδώσει και το καλοκαίρι μην βάλεις πράγματα από λαϊκή μέσα γιατί θα πάει χειρότερα.
Αποτέλεσμα έχω ένα λειτουργικό ψυγείο 100% το πρωί έχει 3βαθμους το μεσημέρι 6 και το βραδιά 8 με 10 βαθμούς και μου λένε ότι είναι μια χαρά.
Και αν στείλουν τεχνικό ξανά θα τον πληρώσω εγώ αν είναι καλό το ψυγείο.
Καθώς του εξήγησα τι ακριβός γίνεται.
Βέβαια ο πρώτος τεχνικός είχε και άποψη. Κράτα το ψυγείο 1 μήνα και μετά βλέπουμε.. (γιατί δεν γίνεται αλλαγή-αντικατάσταση μετά από 10 μέρες)
Παλη ο δεύτερος ούτε καν την αναφορά δεν μου έδωσε. Μου ανέφερε να τηλεφωνήσω στην service net και να μου το στείλουν με email. Η service net μου είπε ότι εντολές είναι ο Κωτσόβολος και θα το πάρω από εκεί. Ο κωτσοβολος μου είπε ότι δε. Θα μου δώσει καμία αναφορά του υπαλλήλου-τεχνικού και δεν έχω κανένα δικαίωμα να την ζητάω.
Αλλά όλα είναι οκ και εγώ θα μείνω με ένα νεω χαλασμένο – μη αποδοτικό ψυγείο. Και αν ξέρει κάποιος ας μου πει πως γίνεται να βγάλω άκρη.
Εν τέλει μακριά από Κωτσόβολο ότι πιο χάλια για της δικές μου τελευταίες εμπειρίες.
”Έχω παραγγείλει συσκευή από το κατάστημα της Ηλιούπολης από το Μάρτιο, έχε γ’ινει η πληρωμή, η παραγγελία έχει χαθεί, τους πηγαίνω απόδειξη πληρωμής λένε ότι θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικά για να λυθεί το θέμα, ακόμη δεν έχει γίνει παραλαβή και ταλαιπωρούμαι να πηγαινοέρχομαι στο κατάστημα. Αν μπορούσα θα έβαζα μείον
”Βρίσκομαι στο κατάστημα Ηλιούπολης πάνω από 15 λεπτά και δεν υπάρχει υπάλληλος να με εξυπηρετήσει. Μόνο ένας που εξυπηρετεί άλλους πελάτες και ο οποίος μου ανέφερε ότι αμέσως μετα σχολαει και πρέπει να περιμένω τον επόμενο να αναλάβει βάρδια. Προφανώς ο Κωτσόβολος δεν θέλει να προσλάβει και άλλο προσωπικό. Αν βιάζεστε μακριά από αυτό το μαγαζί. Αν δεν βιάζεστε πάλι μακρυά.
”Θα ήθελα να βάλω μείον , ενα αστέρι είναι πάρα πολύ, για την απαράδεκτη στάση της εταιρίας και των υπαλλήλων της!!! Θα επανέλθω άλλη μέρα, σήμερα έχω χάσει όλη την ημέρα μου και όλη την ψυχική μου δύναμη εξ αιτίας τους. Σημειώστε όμως ότι τέτοιες συμπεριφορές μακράν απέχουν από επιχειρηματίες που μπορούν να σταθούν στην αγορά, θα υπάρξουν συνέπειες για την άτιμη στάση τους.
”Σήμερα το απόγευμα επισκέφτηκα το κατάστημα της Καλαμάτας.
”Ο Νικολάκης έσπευσε να μας εξυπηρετήσει αμέσως.
Ήταν άψογος καθόλη την παραμονή μας. Ευγενής, επεξηγηματικός και υπομονετικός ως υπάλληλος.
Μας πρότεινε 1 προϊόν υπεράνω των προσδοκιών μας.
Χίλια μπράβο σε τέτοιους υπαλληλους!!!!
Σήμερα το απόγευμα επισκέφτηκα το κατάστημα της Τσιμισκη στη Θεσσαλονίκη. Όλες οι κοπέλες στα ταμεία ήταν ευγενέστερες και εξυπηρετικές.. καθώς είχα πρόβλημα με κάτι δωροεπιταγες που μου είχαν κάνει δώρο κάποιες φίλες μου, με παρέπεμψαν στην υπεύθυνη με όνομα Αργυρώ η οποία ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!! ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ!!! Και άκρως ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΗ!! παιδευομουν με αυτό το θέμα 2μιση μηνες, καθώς πηγαινοερχομουν σε άλλα καταστήματα που δεν είχαν δώσει μεγάλη σημασία, είχα πάρει πόσα τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση και πάλι δεν έβγαλα άκρη.. μετά από 2μιση μήνες κατάφερα να βγάλω άκρη με την βοήθεια αυτής της κοπέλας η οποία δε σταμάτησε να προσπαθεί μέχρι να βρούμε λύση και να φύγω ευχαριστημένη από το κατάστημα.. Ο Κωτσόβολος τον τελευταίο καιρό προσπαθεί αγωνιωδώς να διώξει όπως καταλαβαίνουμε τους πελάτες του με διάφορα πράγματα που κάνει, καθώς έχει αρχίσει να χάνει πολύ την αξιοπιστία του, όμως είναι πολύ τυχεροί που έχουν άτομα σαν αυτήν την κοπέλα την Αργυρώ και τα άλλα κορίτσια στα ταμεία του συγκεκριμένου μαγαζιού και μας κρατάει ακόμα εκεί..
”Οι δημόσιες υπηρεσίες πλέον είναι πολύ πιο ευέλικτες από την συγκεκριμένη εταιρεία. Οι δωροεπιταγές που δίνουν εκτός ότι δεν τις ενεργοποιούν άμεσα και ο υπάλληλος λέει να επικοινωνήσω με τα κεντρικά κλπ και μπλα μπλα μπλα είναι και μούφα για να εξαργυρώσεις τα 30 ευρώ αγορά πάνω από 99 λέει, τα 100 πάνω από διακόσια αλλά οχι σε μια αγορά εξαργύρωση 2 κουπόνια ξεχωριστές αγορές αλλά αναφέρονται στο site αλλά το μήνυμα και η εξυπηρέτηση πελατών.
”Μετά το μεσημέρι δεν σηκώνει κανείς τα τηλέφωνα, μάλλον έχουν ωράριο δημόσιας υπηρεσίας (ειδικότερα τις Παρασκευές). Δεν συνεννοούνται μεταξύ τους οι υπάλληλοι, τα γραφεία, τα καταστήματα.
”Μια δουλειά των 5 λεπτών γίνεται σε 5 μέρες. Καμία ενημέρωση. Έπρεπε εγώ να παίρνω τηλέφωνα (με 20λ αναμονή) για να βρούν τα απαραίτητα έγγραφα που τους είχα αποστείλει προ πενθήμερου.
Απαράδεκτο το θέμα της επικοινωνίας απορώ γιατί υπάρχει το τηλ κέντρο αφού δεν απαντάνε ποτε !!!!!!!!
”Απαράδεκτη επικοινωνία
”Πάνω από 40 λεπτά αναμονή
Χάλια εξυπηρέτηση
Ειρωνία από το προσωπικό
Το τοταλ σαπορτ είναι μια βλακεία και μισή πεταμένα λεφτά γιατί δεν σου καλύπτει και τόσα πολλά και αν σου καλύψει κάτι θα κάνει πααααααρα πολύ καιρό να φτιαχτεί το προϊόν.
Αλλάξαμε σε 1 τριετία 2 πλυντήρια
Απλά τραγικοί
Ποτέ ξανά
Ημαρτον ρε παιδια ενα τηλεφωνο 30 λεπτα σε αναμονη ακομη περιμενω να το σηκωσει καποιος ανρθωπος…
”Έχω παραλάβει a/c στις 10/04/23 και με μήνυμα με ειδοποίησαν για πληρωμένη παροχή εγκατάστασης στις 11/04/23 . Σήμερα πλέον 21/04/23 και μετά από καθημερινή επικοινωνία με Kotsovolos με chat και τηλέφωνα δεν έχει εμφανιστεί ούτε επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου . Το a/c κάθεται στο κουτί του και περιμένει πότε θα φιλοτιμηθούν από την εταιρία . Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και πολύ ψέμα . Κάθε μέρα τα ίδια ψέματα !!!
”