ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΠΟΛΥΞΕΝΗ Κ.

    Θα έλεγα ότι η πελατειακή αντιμετώπιση της επιχείρησης χωλαίνει! Πριν δυο χρόνια διεκπεραίωσα μία αγορά 4 κλιματιστικών toyotomi (2000 ευρώ / 24 δόσεις). Πλησιάζω προς την αποπεράτωση των δόσεων έως και Αύγουστο 2023 (107,50 η δόση). Από την αρχή των δόσεων μέχρι και το Πάσχα 2023 κατέθετα τη δόση a priori (δηλ. 25-26 του προηγούμενου μήνα, ενώ η καταβολή της δόσης ήταν 7 του επόμενου μήνα). Δέχτηκα τηλεφωνική κλήση τον τρέχοντα μήνα ότι η δόση έπρεπε να καταβληθεί 7/5 και “τρελάθηκα”, γιατί ο μήνας δεν έχει τελειώσει ακόμη, όπως και κατέθεσα τη δόση σήμερα. “Αιδώς αργείοι”!!! Τελειώνω με μια παρατήρηση: οι απογοητευμένοι πελάτες δεν είναι μόνο κίνδυνος για την καλή εικόνα της επιχείρησής σας – είναι και μια εξαιρετική ευκαιρία για βελτίωση. Ευσεβείς πόθοι άραγε;

Επικοινωνία