Απίστευτη ταλαιπωρεία με χαλασμένο aircodìtion general electric καμια διάθεση εξυπηρέτησης
Δυστυχώς για εμάς πήραμε aircodìtion απο το Κωτσόβολο με δόσεις που πληρώνουμε ακόμα το 2019 για να ανακαινήσουμε το σπίτι μας σιγά σιγά το aircondition παρουσίασε πρόβλημα στις πρώτες 10 μέρες ήρθαν 2 φορές τεχνικοί και μας απαντήσαν οτο έχει πρόβλημα εγκατάστασης και βγάζει το φρέο (Την εγκατάσταση την είχε κάνει ο Κωτσόβολος )
Όταν έφυγαν το aircodition έκανε πολυ θόρυβο μου είπαν δεν πειράζει
Το aircodìtion δούλεψε το πολύ ένα χρόνο λογω ανακαίνησης του σπιτιού για τον γάμο μας. Εχθές πήγα να το λειτουργήσω και μου έβγαλε βλάβη Ε7 σύμφωνα με το ενχειρίδιο του aircodìtion είναι πρόβλημα πλακέτας.
Πήρα Σήμερα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών του Κωτσόβολου και μου είπαν:
Δεν έχετε suport.
Πήγα απο το κατάστημα του Κορυδαλού και μετά απο πίεση βρήκαν το suport και ειπαν οτι δεν είχει ενημερωθεί το κέντρο και οτι θα με πάρει τεχνικός.
Με πήραν την ίδια μέρα απο την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου να μου πουν οτι θα έρθει τεχνικός αλλα θα σας ζητήσει τα servise που εσεις πρέπει να έχετε κάνει αλλιώς δεν θα μπορέσει να σας το φτιάξει.
Τους εξήγησα οτι δεν το είχαμε σε λειτουργία πάνω απο Χρόνο για να κάνουμε service
H απαντησή τους :
Ακόμα και αν δεν το έχετε σε λειτουργία πρέπει να κάνετε servise και οτι υπάρχει όρος στο συμβολαίο του suport
Ξαναπήγα απο το κατάστημα και τους ρώτησα γιατι με κοροιδεύετε πληρώνω δόσεις και θα έχω χαλασμένο aircodìtion
Mια μου λέτε οτι δεν εχει suport και οταν βρίσκουμε το suport μου λέτε οτι δεν έχετε καμία ευθύνη
Η Κυρία που συστήθηκε σαν διευθύντρια του καταστήματος δεν ειχε καμιά διάθεση να με εξυπηρετήση και μου ειπε αν θες κάλεσε την αστυνομία.
Οι άλλοι πωλητές μου είπαν να φύγω γιατί ενοχλώ.
Δυστυχώς χρεώθηκαμε και θα πληρώνουμε δόσεις για ακόμα ένα χρόνο για ένα aircodition χαλασμένο και τώρα τους ενοχλούμε.
Πρέπει να πάρουν βραβείο χειρότερης εξυπηρέτηση σε πελάτη.
Σε εξυπηρετούν μέχρι να σε χρεώσουν μετά δεν τους απασχολείς καθόλου .
Απίστευτη ταλαιπωρεία με χαλασμένο aircodìtion general electric καμια διάθεση εξυπηρέτησης
”Δυστυχώς για εμάς πήραμε aircodìtion απο το Κωτσόβολο με δόσεις που πληρώνουμε ακόμα το 2019 για να ανακαινήσουμε το σπίτι μας σιγά σιγά το aircondition παρουσίασε πρόβλημα στις πρώτες 10 μέρες ήρθαν 2 φορές τεχνικοί και μας απαντήσαν οτο έχει πρόβλημα εγκατάστασης και βγάζει το φρέο (Την εγκατάσταση την είχε κάνει ο Κωτσόβολος )
Όταν έφυγαν το aircodition έκανε πολυ θόρυβο μου είπαν δεν πειράζει
Το aircodìtion δούλεψε το πολύ ένα χρόνο λογω ανακαίνησης του σπιτιού για τον γάμο μας. Εχθές πήγα να το λειτουργήσω και μου έβγαλε βλάβη Ε7 σύμφωνα με το ενχειρίδιο του aircodìtion είναι πρόβλημα πλακέτας.
Πήρα Σήμερα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών του Κωτσόβολου και μου είπαν:
Δεν έχετε suport.
Πήγα απο το κατάστημα του Κορυδαλού και μετά απο πίεση βρήκαν το suport και ειπαν οτι δεν είχει ενημερωθεί το κέντρο και οτι θα με πάρει τεχνικός.
Με πήραν την ίδια μέρα απο την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου να μου πουν οτι θα έρθει τεχνικός αλλα θα σας ζητήσει τα servise που εσεις πρέπει να έχετε κάνει αλλιώς δεν θα μπορέσει να σας το φτιάξει.
Τους εξήγησα οτι δεν το είχαμε σε λειτουργία πάνω απο Χρόνο για να κάνουμε service
H απαντησή τους :
Ακόμα και αν δεν το έχετε σε λειτουργία πρέπει να κάνετε servise και οτι υπάρχει όρος στο συμβολαίο του suport
Ξαναπήγα απο το κατάστημα και τους ρώτησα γιατι με κοροιδεύετε πληρώνω δόσεις και θα έχω χαλασμένο aircodìtion
Mια μου λέτε οτι δεν εχει suport και οταν βρίσκουμε το suport μου λέτε οτι δεν έχετε καμία ευθύνη
Η Κυρία που συστήθηκε σαν διευθύντρια του καταστήματος δεν ειχε καμιά διάθεση να με εξυπηρετήση και μου ειπε αν θες κάλεσε την αστυνομία.
Οι άλλοι πωλητές μου είπαν να φύγω γιατί ενοχλώ.
Δυστυχώς χρεώθηκαμε και θα πληρώνουμε δόσεις για ακόμα ένα χρόνο για ένα aircodition χαλασμένο και τώρα τους ενοχλούμε.
Πρέπει να πάρουν βραβείο χειρότερης εξυπηρέτηση σε πελάτη.
Σε εξυπηρετούν μέχρι να σε χρεώσουν μετά δεν τους απασχολείς καθόλου .