ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σ.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σ.

    Αγενέστατη υπάλληλος με τρομερή δυσκολία στην επικοινωνία στο Κατάστημα Τσαμαδού Πειραιά . Η συγκεκριμένη συστήθηκε ως υπεύθυνη για επικοινωνία με πελάτες που έχουν δυσαρεστηθεί από αγορά προϊόντος όπως εγώ. (Υποθέτω απο τη στάση της ότι βιαζόταν να σχολάσει).Το πρόβλημα μου ήταν ότι για μια σκούπα xiaomi mi robot που αγόρασα πριν μερικούς μήνες και είναι ακόμα στην εγγύηση (η εγγύηση ήταν διετής) δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου για επισκευή της. Η εν λόγω υπάλληλος όταν προσπάθησα να της επικοινωνήσω την δυσαρέσκεια μου για το γεγονός μου και αν υπάρχει κάποια άλλη λύση ( η σκούπα κόστιζε 200 ευρώ ) μου απάντησε με αγένεια δεν με ενδιαφέρει το προβλήμα σας εγώ συμφωνώ με την «μαμά εταιρεία» εννοώντας την αντιπροσωπεία της xiaomi η οποία δεν την επισκευάζει και όταν της ζήτησα να μιλήσω με κάποιο διοικητικό στέλεχος για την δυσαρέσκεια μου αφού πλήρωσα για ένα προϊόν με διετή εγγύηση 200 ευρώ και τώρα αρνούνται την επισκευή του. Υποθέτω ότι πρέπει να το πετάξω την σκούπα με 6 μήνες χρήσης. Όταν επέμεινα να μιλήσω με ένα άλλο στέλεχος ,ανώτερο της διοικητικά, μην τυχόν και βρεθεί κάποια λύση ικανοποιητική και για μένα αρνήθηκε να μιλήσει μαζί μου και να μου δώσει το επίθετο κάποιου υπευθύνου Με πολύ αγένεια και ύφος μου είπε όλοι θα μου πουν το ίδιο και να ξαναπάω αύριο αφού επιμένω ( η τρίτη φορά που πάω κι έρχομαι για το ίδιο θέμα ) να βρω τον κ. Αντώνη χωρίς επίθετο , αρνιόταν να μου πει και επίθετο , λες και ψώνισα από το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς της. Απαράδεκτοι σε όλα τα επίπεδα Λυπάμαι γιατί ήμουν πελάτης πολλά χρόνια στο συγκεκριμένο Κατάστημα. Σίγουρα θα απευθυνθώ με δικηγόρο στο ΙΝΚΑ και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στο εν λόγω κατάστημα . Ουσιαστικά πέταξα 200 ευρώ εμπιστευόμενη το όνομα Κωτσόβολος .

Επικοινωνία