Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γερμανός:
Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Από τα χειρότερα ες εμπειρίες η αγορά μέσω του site. Παράγγειλα ακουστικά και μετά από 5 μέρες, δεν ξέρουν ακόμα σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία.
”Δεν έχω άποψη για after sales service κλπ, αλλά η αγορά ιντερνετικα είναι λίγο χειρότερη από το temu
Δεν είναι τυχαίο που είναι άδειο.Ενα παλληκάρι εξυπηρετούσε όπως κ όσους μπορούσε,η συνάδελφός του αγενεστατη κ με υφακι ,περιμέναμε 10′ για υπόθεση 5” την όποια και ΔΕΝ κάναμε Φύγαμε κ καλά κάναμε.
”17/6 αφησα τηλέφωνο για σερβις μου λενε 10 μερες περνει η διαδικασια λεω πολυ ειναι αλλα οκ… 1/7 15 μέρες μετα μου λενε θα σταλθει πισω στο μαγαζι για να το παραλάβω περνανε αλλες 7 μερες σημερα 8/7 22 μερες μετα (συνολικα) δεν το εχω παραλάβει ακομα άχρηστη χειρότερη εταιρια δεν υπάρχει!!
”Το όνομα δεν το πήρε τυχαία είναι όνομα και πράγμα ότι χειρότερο υπάρχει ,δεν επιτρέπουν αλλαγές προϊόντων ,δεν πρόκειται να μας ξαναδείτε στα καταστήματα σας
”Η παράδοση έγραφε ότι θα γίνει 6/6 μέσω κουριερ σε διεύθυνση και ΤΚ πού αντιστοιχούν στο Ρέθυμνο όπως δήλωσα και στις 7/6 με κάλεσαν ότι το δέμα βρίσκεται στα Χανιά. Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών Γερμανός ο υπάλληλος εν ολίγοις μου είπε ότι γίνονται λάθη κι ότι το λάθος ήταν της μεταφορικής. Πώς η παραγγελία αντί για courier center Ρέθυμνου παραδόθηκε στην courier center στα Χανιά άγνωστο. Πού να βρεις το δίκιο σου; Λάθη γίνονται, εμείς πού φταίμε;
”ΜΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ e-shop ΓΕΡΜΑΝΟΣ! Απο τις 17 Μαΐου κάλεσα 10 ημέρες αργότερα να μαθω για την παραγγελία κινητού τηλεφώνου και λόγω τεχνικού λάθους ακόμη δεν το έχω παραλάβει. Κάλεσα εγώ άλλες 2 φορές και αντί να απαντήσουν εάν το κινητό ήταν πράγματι διαθέσιμο όταν έλαβα την επιβεβαίωση επιτυχούς καταχώρησης παραγγελίας, αποφεύγουν να απαντήσουν κ συνεχώς επαναλαμβάνουν πως περιμένουν από τον ΙΤ τους να μάθουν τι συμβαίνει. Σαν καταναλωτή με ενδιαφέρει να μάθω γιατί δεν μού αποστέλλουν το κινητό για το οποίο με χρέωσαν 2 μέρες μετά την παραγγελία κ όχι τι ακριβώς τεχνικό λάθος έγινε. Για να με ξεφορτωθούν, με κάλεσαν να μου πουν πως θα προβούν σε επιστροφή χρημάτων κ αφού αρνήθηκα ζητώντας να παραλάβω κινητό ακόμη μετά από τόσες μέρες με καλούν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
”Η κριτική αφορά την επιλογή συνεργατών (Courier Center) και την απαράδεκτη αντιμετώπιση από εκπρόσωπο του Γερμανού που κατά τα λεγόμενά της δεν φέρουν καμία ευθύνη και δεν μπορούν να επέμβουν στο πρόγραμμα παραδόσεων του μεταφορέα. Περιμένω μία εβδομάδα την παράδοση τηλεόρασης, με την Courier Center να με ενημερώνει ότι η παράδοση θα γίνει την επόμενη μέρα 9:30- 17:30. Και ακόμα περιμένω….
”Επιεικώς ασόβαροι! Με πήραν 4 φορές τηλέφωνο για να πάω στο υποκατάστημα για ενημέρωση συμβολαίου σύνδεσης και τις 4 πήγα αλλά δεν “είχε ανοίξει το σύστημα” και την 5η φορά εξήγησα πως θα πάω από το υποκατάστημα. Προχώρησαν σε ενημέρωση συμβολαίου για 2 έτη γιατί τηλεφωνικά τους είχα πει πως “ναι, με ενδιαφέρει, θα έρθω από το υποκατάστημα” κι έχουν δικαίωμα να κάνουν ενημέρωση και τηλεφωνικά!
”Ο τρόπος αντιμετώπισης όταν ξαναπήγα στο υποκατάστημα για να δω πότε υπέγραψα το νέο συμβόλαιο ήταν θρασύς κι ειρωνικός , ενώ φυσικά με έστελναν από τον Άννα στον Καϊάφα! Απλά θα πληρώσω τα €300,00 που ζητούν για τη λύση του συμβολαίου που δεν υπέγραψα αλλά τη σύνδεση ΔΕΝ την κρατάω και φυσικά θα πάρω κι όποιο άλλο τηλέφωνο έχω στην εταιρεία τους.
Μην μπείτε στον κόπο να παραγγείλετε.Βασικα πιο ακριβά από οπουδήποτε.Ηθελα να κάνω παραγγελία αξίας 350 ευρώ που είχε κάτι προσφορές και δεν τα κατάφερα μετά από 3 ώρες χάσιμο χρόνου…. μου ζηταγε να δηλώσω διεύθυνση, την έβαζα και παταγα επιλογή ολοκλήρωση παραγγελίας και δεν προχώρησε ποτέ στην ολοκλήρωσή της.Απαράδεκτοι …..και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ούτε καν να σε βοηθήσουν …!Δεν εχουν τα μέσα να μπουν να δούνε την παραγγελία που κάνεις ή βαριούνται. Ευτυχώς που δεν έγινε γιατί ποίος ξέρει τι άλλη ταλαιπωρία είχα να τραβήξω.
”Παρήγγειλα μέσω e-shop ένα γυαλί προστασίας οθόνης για το κινητό μου.Στις 10 Μαρτίου μου ήρθε μήνυμα να πάω στο κατάστημα να το παραλάβω και να μου το τοποθετήσουν στο κινητό. Διαπιστώσαμε με τους πωλητές του καταστήματος του Κορυδαλλού πώς ενώ η παραγγελία μου ήταν σωστή,το γυαλί που μου είχαν στείλει( από το κατάστημα του Ναυπλίου όπως μου είπαν) δεν ήταν το σωστό και δεν εφάρμοζε στο τηλέφωνο μου.
”Έστειλα mail στο customer care και στο e-shop εξηγώντας τους τί συνέβη και ρωτώντας τους τί πρέπει να κάνω. 2 μήνες μετά και ακόμα περιμένω… Δεν έχει σημασία η αξία του προϊόντος(όλοι αξιζουν σωστή αντιμετώπιση ο,τι ποσό κι αν έχουν καταβάλει). Η συμπεριφορά της εταιρείας Germanos ήταν απαράδεκτη. Δεν θα τους προτιμήσω για καμιά επόμενη αγορά μου.
Ότι χειρότερο υπάρχει. Μην κάνετε το λάθος και μπλεξετε μαζί τούς. Ακύρωση παραγγελίας γιατί δεν τηρησαν το χρόνο παράδοσης οι συνεργάτες τους (courier center) και ακόμα 3 εβδομάδες μετά δεν μου έχουν επιστρέψει το ποσό 674€.
”Απαράδεκτη η πολιτική πωλήσεων… Πλήρωσα το Ps5 ηλεκτρονικά και περίμενα πάνω από 9 μέρες για να παραλάβω, ενώ ήταν σε απόθεμα και online και στο κατάστημα που θα παραλάβω… Αν πλήρωνα με αντικαταβολή θα το έπαιρνα αμέσως. Αυτό ότι τον δέσαμε αφού πλήρωσε είναι πολύ καλό μάθημα customer service και δεν Θα το ξεχάσω
”ekana επιστροφη τηλεορασησ γιατι ηταν ελατωματικη κια μετα απο εναμιση μηνα ακοαμ δνε μου εχουν κανει επιστροφη χρηματων! απατεωνεσ
”