Επιεικώς ασόβαροι! Με πήραν 4 φορές τηλέφωνο για να πάω στο υποκατάστημα για ενημέρωση συμβολαίου σύνδεσης και τις 4 πήγα αλλά δεν “είχε ανοίξει το σύστημα” και την 5η φορά εξήγησα πως θα πάω από το υποκατάστημα. Προχώρησαν σε ενημέρωση συμβολαίου για 2 έτη γιατί τηλεφωνικά τους είχα πει πως “ναι, με ενδιαφέρει, θα έρθω από το υποκατάστημα” κι έχουν δικαίωμα να κάνουν ενημέρωση και τηλεφωνικά!
Ο τρόπος αντιμετώπισης όταν ξαναπήγα στο υποκατάστημα για να δω πότε υπέγραψα το νέο συμβόλαιο ήταν θρασύς κι ειρωνικός , ενώ φυσικά με έστελναν από τον Άννα στον Καϊάφα! Απλά θα πληρώσω τα €300,00 που ζητούν για τη λύση του συμβολαίου που δεν υπέγραψα αλλά τη σύνδεση ΔΕΝ την κρατάω και φυσικά θα πάρω κι όποιο άλλο τηλέφωνο έχω στην εταιρεία τους.
Επιεικώς ασόβαροι! Με πήραν 4 φορές τηλέφωνο για να πάω στο υποκατάστημα για ενημέρωση συμβολαίου σύνδεσης και τις 4 πήγα αλλά δεν “είχε ανοίξει το σύστημα” και την 5η φορά εξήγησα πως θα πάω από το υποκατάστημα. Προχώρησαν σε ενημέρωση συμβολαίου για 2 έτη γιατί τηλεφωνικά τους είχα πει πως “ναι, με ενδιαφέρει, θα έρθω από το υποκατάστημα” κι έχουν δικαίωμα να κάνουν ενημέρωση και τηλεφωνικά!
”Ο τρόπος αντιμετώπισης όταν ξαναπήγα στο υποκατάστημα για να δω πότε υπέγραψα το νέο συμβόλαιο ήταν θρασύς κι ειρωνικός , ενώ φυσικά με έστελναν από τον Άννα στον Καϊάφα! Απλά θα πληρώσω τα €300,00 που ζητούν για τη λύση του συμβολαίου που δεν υπέγραψα αλλά τη σύνδεση ΔΕΝ την κρατάω και φυσικά θα πάρω κι όποιο άλλο τηλέφωνο έχω στην εταιρεία τους.