Μεσημέρι 12.30-13.00. Γερμανός Ευόσμου Θεσσαλονίκης, στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θέλωτο iphone 16. Ο υπάλληλος Λευτέρης μας κοιτάζει με ύφος 10 καρδιναλίων (δε χήρεψε ακόμα η θέση CEO σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία και ξέπεσε στον Γερμανό). Του ζητάμε τη συσκευή. Εξηγώ πως θέλω δόσεις κι εκεί χάνεται η επικοινωνία. Μου ζητάει στην κάρτα όλο το ποσό και κάνω επιτόπου πληρωμή Απευθύνεται απελπισμένα σε συναδέρφους του οι οποίοι είναι απασχολημένοι, δείχνει εμφανή εκνευρισμό, αδυνατεί να εξυπηρετήσει, είτε επειδή δε θέλει είτε επειδή δεν ξέρει είτε επειδή η νοητική του κατάσταση δεν το επιτρέπει. Αποτέλεσμα: μας εξυπηρετεί ένας άλλος. Δε χρειαζόταν καμιά πληρωμή της κάρτας εκ των προτέρων. Στη διαμαρτυρία μου βρίσκουν δικαιολογίες και φυσικά καμία συγγνώμη. Ποτέ ξανά!1!1!
Μεσημέρι 12.30-13.00. Γερμανός Ευόσμου Θεσσαλονίκης, στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θέλωτο iphone 16. Ο υπάλληλος Λευτέρης μας κοιτάζει με ύφος 10 καρδιναλίων (δε χήρεψε ακόμα η θέση CEO σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία και ξέπεσε στον Γερμανό). Του ζητάμε τη συσκευή. Εξηγώ πως θέλω δόσεις κι εκεί χάνεται η επικοινωνία. Μου ζητάει στην κάρτα όλο το ποσό και κάνω επιτόπου πληρωμή Απευθύνεται απελπισμένα σε συναδέρφους του οι οποίοι είναι απασχολημένοι, δείχνει εμφανή εκνευρισμό, αδυνατεί να εξυπηρετήσει, είτε επειδή δε θέλει είτε επειδή δεν ξέρει είτε επειδή η νοητική του κατάσταση δεν το επιτρέπει. Αποτέλεσμα: μας εξυπηρετεί ένας άλλος. Δε χρειαζόταν καμιά πληρωμή της κάρτας εκ των προτέρων. Στη διαμαρτυρία μου βρίσκουν δικαιολογίες και φυσικά καμία συγγνώμη. Ποτέ ξανά!1!1!
”