Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Προσπαθούμε 3 χρονια να επαργυρώσουμε 2 δώρο -κάρτες χωρίς αποτέλεσμα.
”Είμαι δικαιούχος του προγράμματος αλλάζω συσκευή εχω κάνει την αγορά δυο μήνες τωρα,έφεραν τον ηλιακο αρχές σεπτέβρη ,με λάθος βάση ,εκτοτε περιμένουμε να ερθουν να φέρουν το καινούργιο προιόν ,εχουμε παρει εκατό τηλ στην εξυπηρέτηση ,που δε βρίσκω το λόγο που υπάρχει,μας κοροϊδεύουν κανονικά.Εχω προπληρωσει τα πάντα και εναμιση μήνα τωρα τα πραγματα ειναι στην σκεπή ασύνδετα,στο ελεος των καιρικών συνθηκών και με κινδυνο να μας έρθουν στο κεφάλι .Μείνετε μακριά απο τα PUBLIC .Εγω προσωπικα ετοιμαζω followers να κανω μαζικη δυσφημιση,οπως και να φωναξω τα κανάλια!Δεν θα τους αφήσω αν δεν εξυπηρετηθω..
”Ψάχνω να βρω λέξεις να περιγράψουν την εμπειρία μου με τα νέα πολυδιαφημιζομενα public +home . Ξεκίνησα να σκέφτομαι τη λέξη “Οδύσσεια” αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη και είπα να χρησιμοποιήσω τη λέξη Γολγοθάς!!!
”Η παραγγελία μου έγινε 15 Σεπτεμβρίου (εννοειται ότι εξοφληθηκε) αλλά πλυντήριο ακόμα δεν έχω και έχουμε 18 Οκτωβρίου. Για να είμαι ειλικρινής το πλυντήριο Sharp ήρθε μετά από 20 περίπου ημέρες (με ατελείωτα τηλεφωνήματα σε κατ/μα, εξυπηρετηση πελατων, και μεταφορικη), αλλά για κακη μου τυχη δεν ηταν αυτο που παραγγειλαμε αλλα ειπαμε να το κρατησουμε μιας και ημασταν στην κυριολεξια χωρις καθαρο βρακι για τοσο μεγαλο διαστημα!!!. Η περιπετεια συνεχιστηκε αφου το ανοιξαμε και το συνδεσαμε αλλα δυστυχως διαπιστωσαμε οτι ηταν ελατωματικο με πρόβλημα στο μεντεσέ της πορτας. Αυτό σημαίνει ότι δεν δέχονται καμμια εντολή και άρα έπρεπε να επικοινωνήσουμε με το service (συνεργαζομενο μιας και η sharp δεν έχει επίσημο service στο Ελλαντα, άλλοι απαράδεκτοι αυτοι), και στο τέλος να τα ακούσουμε και από αυτούς (αλήθεια τέτοια συμπεριφορά δεν έχω αντιμετωπίσει ξανα), ότι πως κάνουνε έτσι που το ανταλλακτικό δεν μας έχει έρθει ακόμα και αφού είχαμε συμπληρώσει άλλες 8 ημέρες αναμονής!!!
Μετά από αυτό δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο… απλά αν ακούτε όλες τις παραπανω εμπλεκόμενες εταιριες -ειδικα τα public +home- απλά θα πω … μακριά και αλάργα.
Τέτοια ταλαιπωρία αγενεια και ωχαδελφισμο δεν εύχομαι ουτε στους εχθρούς μου
Πρώτη φορά βλέπω τέτοιους ερασιτέχνες!!!! Παρηγγειλα στις 7 Οκτωβρίου πλυντήριο με μεταφορά κ σύνδεση !! Θα ερχόταν την επόμενη Τετάρτη κ θα το συνδέαν. Η μεταφορική το έφερε αλλά κανένας μέχρι σήμερα 17 του μήνα δεν ήρθε … ούτε καν σε επαφή!! Πήρα κυριολεκτικά 20
”Φορές τηλέφωνο κ λέγανε όλο αύριο θ γίνει κ έτσι … αφού μπέρδεψαν κ τις πόλεις…εγώ Θεσσαλονίκη το πλήρωσα αυτοι ψάχνανε στην Αθήνα…
Σήμερα στις 17 του μήνα που πήρα τηλ λένε ότι οι υδραυλικοί δουλεύουν μόνο 9-17… ούτε δημόσιοι υπάλληλοι να ήταν … τελικά ακύρωσα την σύνδεση κ πλήρωσα έναν υδραυλικό να έρθει να το συνδέσει …
Κ ούτε είπαν για το λάθος τους να δώσουν μια δωροεπιταγή ή κάτι …
Το τηλεφωνικό κέντρο εντελώς ανίκανο .
Εύχομαι πραγματικά να σας γυρίσει ο κόσμος την πλάτη κ να κλείσετε
Είστε τραγικοί!!! 20 μέρες περιμένω 2 γκοφρέ χαρτιά για να τα δώσω στο σχολείο του παιδιού μου κ ήδη πληρωμένα! 1 Παραγγελια, 3 ξεχωριστές αποστολές. Κλείστε το!
”0 Αστέρια τηλεφωνικό κέντρο χωρίς υπευθυνότητα παραγγείλαμε ένα κλιματιστικό όπου δεν ήταν διαθέσιμο και θα ήταν σε 10 μέρες διανιουμε την Πέμπτη εβδομάδα και ακόμα ψάχνουν γιατί δεν μας έχει αποσταλεί το προϊον όλη την προηγούμενη εβδομάδα τηλεφωνήσαμε 5-6 φορές από Δευτέρα έως Πέμπτη μας έλεγαν ότι την επόμενη μέρα παραλαμβάνουμε Παρασκευή και μετά από 3 δικά μου τηλεφωνήματα μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος και θα μιλήσουν με την αποθήκη και θα με καλέσουν δεν έγινε ποτέ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
”Μου έφεραν λάθος την παραγγελία μου . Καμία μορφής εξυπηρέτησης ώστε να διορθώσουν το δικό τους λάθος. Πράγματικα λυπάμαι που επέλεξα να πραγματοποιησω την παραγγελία μου από την συγκεκριμένη εταιρία.
”Απλα τραγικοι!!!! Για ενα σεσουαρ που αγορασα πριν ενα χρονο και εξαρχης μυριζε καμμενο, τωρα που χαλασε μου.λενε οτι σε περιπτωση που φανει στον ελεγχο οτι εφταιγα εγω, θα με χρεωσουν 25 ευρω!!!! Τρομερη εγγυηση…… Ποτε ξανα απο τα Public αγορα!!!!!!
”Καμία εξυπηρέτηση!
”Έχω παραγγείλει ψυγείο από τον Αύγουστο.
Μας κοροϊδεύουν από τότε και ούτε ψυγείο έχω ούτε χρήματα μου επιστρέφουν.
Έχασα και την επιταγή από το πρόγραμμα αλλάζω συσκευή.
Καμια υπευθυνότητα, καμία συνέπεια, καμία εξυπηρέτηση, μόνο 1.000€ στην τσέπη τους.
Απαράδεκτοι, παρήγγειλα ένα κλιματιστικό από το κατάστημα στη Λεωφόρο Αθηνών στις 30/09 με ημερομηνία παράδοσης 7/10 και στις 7/10 ένα ψυγείο με ημερομηνία παράδοσης 10/10. Τα προϊόντα ήταν διαθέσιμα. Με κάλεσαν να μου πουν ότι το ψυγείο θα παραδοθεί την ημέρα που κανονίσαμε αλλά για το κλιματιστικό ακόμα προσπαθούν να μάθουν από την αποθήκη τους γιατί δεν έχει αποσταλεί. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ. 4φορες τους κάλεσα σχετικά με το κλιματιστικό και 4 φορές είπαν θα μιλήσουμε με την αποθήκη και θα σας ενημερώσουμε. Δεν το έκανα ποτέ.
”Έχουν περάσει 10 μέρες από την πληρωμή των προϊόντων μου και δεν ξέρουν πού βρίσκονται τα πράγματά μου και πότε θα τα παραλάβω.
”Εντελώς ανοργάνωτη και χειρότερη από δημόσια υπηρεσία.
Εννοείται πως δεν μπορώ να βρω άκρη με την εξυπηρέτηση πελατών Και εννοείται ότι μετάνιωσα για την αγορά που έκανα.
Μείνετε μακριά από τα Public γιατί θα μπλέξετε Ειδικά αν έχετε επιταγές να εξαργυρώσετε για τον κυκλώνα αλλάζω συσκευή.
Εχω εγγυηση για το πληκτρολογιο που αγορασα και αφου εσπασε και χαλασε εσωτερικα δεν μου υο φτιαχνουν ουτε το κανουν ανικατασταση.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε ο,τι αφορά την παράδοση!!! Είχαμε κλείσει από αρχές Σεπτεμβρίου να μας γίνει η παράδοση του κλιματιστικου και του ψυγείου μέσω του προγράμματος αλλαζω συσκευή στις 29 Σεπτεμβρίου. Όταν καλέσαμε στις 29 Σεπτεμβρίου που εννοείται δε παραλάβαμε μας είπαν ότι θα το έχουμε τη Τρίτη 3 Οκτωβρίου. Και από εκεί ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου που καλώ κάθε μέρα και μου δίνουν άλλη απάντηση. Τη μία μου λένε ότι τα προϊόντα είναι έτοιμα και θα παραδοθούν εντός της ημέρας στη μεταφορική. Την επόμενη μου λένε ότι το ψυγείο δεν είναι ακόμα έτοιμο προς παράδοση και οτι εχει να κανει με τη προτεραιότητα που δινουν στη καθε παραγγελία. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά προτιμήσω την εταιρία αυτή καθώς όπως φαίνεται αφού πήρε εκ των προτέρων τα λεφτά μας δεν είμαστε πλέον σε προτεραιότητα για παράδοση!!
”Απαραδεκτοι,αγόρασα 30 λάμπες και έστειλαν 2 στην τιμή των 5.Με ζαλισαν με τα μέιλ ότι έρχεται η παραγγελία αλλά στη ουσία με γέλασαν
”Έχω στείλει mail στην εξυπηρέτηση πελατων (λέμε τώρα) από τις 02.10 που έκανα και αγορά για αλλαγή (ΑΝ είναι εφικτό) τρόπου παράδοσης (το ποσό έχει πληρωθεί). Καμμία αντίδραση…
”Μάλλον, πρώτα θα το πάρω και μετά θα αλλάξει ο τρόπος παράδοσης…
Καληνύχτα σας…
Έχω κάνει τη παραγγελία μου 12/9 για στεγνωτηριο με ημερομηνία παράδοσης 19/9.σημερα 4/10 ακόμα δεν έχω παραλάβει και έχω πληρώσει και τη πρώτη δόση. Μακριά
”Αγόρασα από το κατάστημα της Καλλιθέας (τότε ΜediaMarkt) δύο κλιματιστικά. Η συμφωνία μας ήταν να έρθουν να παραλάβουν δύο παλιά κλιματιστικά που είχαμε στο σπίτι μας για να πάνε για ανακύκλωση. Δίνοντας τα παλιά μας κλιματιστικά θα μας έδιναν μια δωροεπιταγή αξίας 100 ευρώ.
”Τα παλιά κλιματιστικά τα παρέλαβαν μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και όσο για την δωροεπιταγή… ακόμα την περιμένουμε!!!
Γενικά να είστε επιφυλακτικοί με τις δωροεπιταγές που σας υπόσχονται.
Χρειάστηκε να αγοράσουμε και άλλες ηλεκτρικές συσκευές και εννοείται δεν επιλέξαμε για τις αγορές μας τα Public.
Πληρωμή με klarna 28/09/2023 και ζήτησε στοιχεία χρεωστικής, τα έβαλα και τραβήχτηκε όλο το ποσό! Έχω ξανακάνει την ίδια διαδικασία και δεν είχα πρόβλημα. Τώρα, τράβηξε όλο το ποσό. Δείτε λίγο το site σας γιατί έχει πρόβλημα. 1 αστέρι και δεν υπάρχει δυστυχώς μισό.
”Κοροιδεύουν τον κόσμο ξεγελώντας τον με προσφορές οι οποίες δεν ισχύουν. Μέσω προγράμματος αλλάζω συσκευή πήρα 2 κλιματιστικά και δικαιούμουν όπως διαφήμιζαν μια δωροεπιταγή. Πέρασαν 3 μήνες και δεν την έχουν στείλει, έχω καλέσει επανειλημένως (7-8 φορές) για το θέμα, συνεχως “το κοιτάνε” και πριν λίγο μου απάντησαν ότι το έχουν στείλει αλλά έληξε (μέχρι το προηγούμενο τηλεφώνημα επιβεβαίωναν οι συναδελφοι τους οτι δεν το έχουν στείλει). Προφανώς το άλλαξαν στο σύστημα για να λήξει το θέμα. Σιγά μην ξαναψωνίσω από αυτούς τους απατεώνες.
”Public Νέας Ερυθραίας- ταμείο ουρά κ 2 υπάλληλοι με ύφος χαμένο πελαγωμενο κ ταχύτητα σαλιγκαριού ψάχνουν απελπισμένα παραγγελιες -δε τις βρίσκουν εξυπηρέτηση κ κατάρτιση προσωπικού ανύπαρκτη
”Απαράδεκτοι! Παρήγγειλα 92 ευρώ σχολικά είδη και τα μισά χάλασαν σε μια εβδομάδα! Επικοινώνησα μαζί τους για αλλαγή και η απάντηση τους ήταν ένα mail που έλεγε δεν κάνουν αλλαγές εφόσον ανοίξαμε τα πράγματα. Τσάντα που την πληρώσαμε 46 ευρώ σκίστηκε σε μια βδομάδα. Οι ξυλομπογιες ήταν άχρηστες απ την αρχή, κοβοντουσαν απ την αρχή οι μύτες. Το παγούρι γδαρθηκε όλο από κάτω. Δε πρόκειται να ξανά παραγγείλω ποτέ από το σαιτ τους.
”Απαράδεκτοι! Αγόρασα μιά τηλεόραση samsung η οποία μετά από 7 ώρες λειτουργίας έβγαλε στην οθόνη κάποια σημάδια τα οποία επεκτάθηκαν και κατέλαβαν την μισή οθόνη. Παρόλο που η τηλεόραση είχε αγοραστεί μόλις πριν 5 μέρες αρνήθηκαν την άμεση αντικατάσταση και μας παράπεμψαν στο SERVICE οι οποίοι τελικά αποφάνθηκαν πως η εγγύηση δεν καλύπτει την βλάβη. Με λίγα λόγια πεταμένα 500 euro για μια μάλλον ελαττωματική εξ αρχής οθόνη και κανένας τρόπος να βρεις το δίκιο σου!
”Παρήγγειλα ένα βιβλίο και το προπλήρωσα. Θα το παρήγγελναν απ’τον προμηθευτή και θα ήταν στο κατάστημα της πόλης μου 13-15/09. Αφότου παρήλθε αυτό το διάστημα και η κατάσταση της παραγγελίας ήταν “σε αναμονή από προμηθευτή”, τους έστειλα μήνυμα και τους ζήτησα να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή για να δουν τι κώλυμα υπάρχει. Μου απάντησαν πως το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να περιμένουν τον προμηθευτή. Μόλις τους ρώτησα πώς μπορώ να ακυρωσω την παραγγελία μου και να πάρω τα χρήματά μου πίσω για να το παραγγείλω από αλλού, μου απάντησαν πως θα επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή. Ξαφνικά η κατάσταση της παραγγελίας μου άλλαξε σε “σε διαδικασία συλλογής”. Κοροϊδία κανονική. Δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω ποτέ από τα public, είναι άθλιοι.
”Το ένα είναι αρκετό….μηδέν βάζω αλλά δεν υπάρχει…για μια τηλεόραση μια βδομάδα…με την svuum που συνεργαζονται εταιρεία κούριερ με κοροϊδεύουνε δύο μέρες ..τελικά δεν πήρα από αυτούς ακύρωσα την παραγγελία…υπάρχουνε κ άλλες εταιρείες…δεν είμαστε βλάκες…κ κόψτε αυτόν τον ενικό στα τηλ που περνούμε….ειμαι ο Γιάννης είμαι η Μαρία ..τα επίθετα λένε….δεν μας ξέρετε κ από χτες…
”Τελείως απαράδεκτοι, είδα στο eshop τους μια προσφορά ευκαιρία για εμένα το iphone 12 με 99€ , το οποίο πλήρωσα με κάρτα κ πήραν τα λεφτά αμέσως, είδαν το λαθος τους, ακύρωσαν την παραγγελία κ μόλις είδα την ακύρωση τους πήρα τηλ κ μου είπαν ότι μέχρι σήμερα το μεσημέρι θα είναι τα λεφτά μου στον λογαριασμό μου. Μέχρι τώρα δεν έχει φανεί τίποτα κ μόλις τους ξαναπήρα τηλ μου λένε σε 3 με 5 μέρες θα είναι τα λεφτά μου πίσω Τρίτη με Πέμπτη που αν είναι Πέμπτη πάμε για 7 εργάσιμες μέρες. Έχω πει ότι θέλω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο κ με έχουν γράψει στα α****** τους. Δεν πρόκειται να ξαναπαραγγειλω από αυτούς κ δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν. Απαράδεκτοι με όλη την σημασία της λέξης.
”