Έχω στείλει mail στην εξυπηρέτηση πελατων (λέμε τώρα) από τις 02.10 που έκανα και αγορά για αλλαγή (ΑΝ είναι εφικτό) τρόπου παράδοσης (το ποσό έχει πληρωθεί). Καμμία αντίδραση…
Μάλλον, πρώτα θα το πάρω και μετά θα αλλάξει ο τρόπος παράδοσης…
Καληνύχτα σας…
Έχω στείλει mail στην εξυπηρέτηση πελατων (λέμε τώρα) από τις 02.10 που έκανα και αγορά για αλλαγή (ΑΝ είναι εφικτό) τρόπου παράδοσης (το ποσό έχει πληρωθεί). Καμμία αντίδραση…
”Μάλλον, πρώτα θα το πάρω και μετά θα αλλάξει ο τρόπος παράδοσης…
Καληνύχτα σας…