Ψάχνω να βρω λέξεις να περιγράψουν την εμπειρία μου με τα νέα πολυδιαφημιζομενα public +home . Ξεκίνησα να σκέφτομαι τη λέξη “Οδύσσεια” αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη και είπα να χρησιμοποιήσω τη λέξη Γολγοθάς!!!
Η παραγγελία μου έγινε 15 Σεπτεμβρίου (εννοειται ότι εξοφληθηκε) αλλά πλυντήριο ακόμα δεν έχω και έχουμε 18 Οκτωβρίου. Για να είμαι ειλικρινής το πλυντήριο Sharp ήρθε μετά από 20 περίπου ημέρες (με ατελείωτα τηλεφωνήματα σε κατ/μα, εξυπηρετηση πελατων, και μεταφορικη), αλλά για κακη μου τυχη δεν ηταν αυτο που παραγγειλαμε αλλα ειπαμε να το κρατησουμε μιας και ημασταν στην κυριολεξια χωρις καθαρο βρακι για τοσο μεγαλο διαστημα!!!. Η περιπετεια συνεχιστηκε αφου το ανοιξαμε και το συνδεσαμε αλλα δυστυχως διαπιστωσαμε οτι ηταν ελατωματικο με πρόβλημα στο μεντεσέ της πορτας. Αυτό σημαίνει ότι δεν δέχονται καμμια εντολή και άρα έπρεπε να επικοινωνήσουμε με το service (συνεργαζομενο μιας και η sharp δεν έχει επίσημο service στο Ελλαντα, άλλοι απαράδεκτοι αυτοι), και στο τέλος να τα ακούσουμε και από αυτούς (αλήθεια τέτοια συμπεριφορά δεν έχω αντιμετωπίσει ξανα), ότι πως κάνουνε έτσι που το ανταλλακτικό δεν μας έχει έρθει ακόμα και αφού είχαμε συμπληρώσει άλλες 8 ημέρες αναμονής!!!
Μετά από αυτό δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο… απλά αν ακούτε όλες τις παραπανω εμπλεκόμενες εταιριες -ειδικα τα public +home- απλά θα πω … μακριά και αλάργα.
Τέτοια ταλαιπωρία αγενεια και ωχαδελφισμο δεν εύχομαι ουτε στους εχθρούς μου
Ψάχνω να βρω λέξεις να περιγράψουν την εμπειρία μου με τα νέα πολυδιαφημιζομενα public +home . Ξεκίνησα να σκέφτομαι τη λέξη “Οδύσσεια” αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη και είπα να χρησιμοποιήσω τη λέξη Γολγοθάς!!!
”Η παραγγελία μου έγινε 15 Σεπτεμβρίου (εννοειται ότι εξοφληθηκε) αλλά πλυντήριο ακόμα δεν έχω και έχουμε 18 Οκτωβρίου. Για να είμαι ειλικρινής το πλυντήριο Sharp ήρθε μετά από 20 περίπου ημέρες (με ατελείωτα τηλεφωνήματα σε κατ/μα, εξυπηρετηση πελατων, και μεταφορικη), αλλά για κακη μου τυχη δεν ηταν αυτο που παραγγειλαμε αλλα ειπαμε να το κρατησουμε μιας και ημασταν στην κυριολεξια χωρις καθαρο βρακι για τοσο μεγαλο διαστημα!!!. Η περιπετεια συνεχιστηκε αφου το ανοιξαμε και το συνδεσαμε αλλα δυστυχως διαπιστωσαμε οτι ηταν ελατωματικο με πρόβλημα στο μεντεσέ της πορτας. Αυτό σημαίνει ότι δεν δέχονται καμμια εντολή και άρα έπρεπε να επικοινωνήσουμε με το service (συνεργαζομενο μιας και η sharp δεν έχει επίσημο service στο Ελλαντα, άλλοι απαράδεκτοι αυτοι), και στο τέλος να τα ακούσουμε και από αυτούς (αλήθεια τέτοια συμπεριφορά δεν έχω αντιμετωπίσει ξανα), ότι πως κάνουνε έτσι που το ανταλλακτικό δεν μας έχει έρθει ακόμα και αφού είχαμε συμπληρώσει άλλες 8 ημέρες αναμονής!!!
Μετά από αυτό δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο… απλά αν ακούτε όλες τις παραπανω εμπλεκόμενες εταιριες -ειδικα τα public +home- απλά θα πω … μακριά και αλάργα.
Τέτοια ταλαιπωρία αγενεια και ωχαδελφισμο δεν εύχομαι ουτε στους εχθρούς μου