Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 453 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

453 κριτικές για “Public

  1. Μου έφεραν σπασμένη τηλεόραση στις 31 Μαίου ακόμα δεν έχουν επιλύσει το ζήτημα μου κάθε μέρα με κοροϊδεύουν και μου λένε να κάνω υπομονή τους έχω εξηγήσει ότι έχω παιδί ΑΜΕΑ στο νοσοκομείο και αυτοί τίποτα εξυπηρέτηση μηδέν κατάστημα στο Μαρούσι

  2. Νίκος Ν.

    Έκανα Παραγγελία σχεδόν 3000€ μέσω της ιστοσελίδας του Public σε ηλεκτρικές συσκευές και της εξόφλησα. με διαβεβαίωσαν πως όλα τα προϊόντα υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα και πως θα παραδίδονταν μεταξύ 26-30 Μαΐου όλη η παραγγελία στο σύνολο της. Τους εξήγησα πως αυτό θα έπρεπε να τηρηθεί πιστα διότι δεν κατοικω στο χώρο και πως μου είναι δύσκολο να πηγαίνω σε αυτόν λόγο της αποστάσεις 3 μέρες αργότερα μου έφεραν τα μισά χωρίς να με ενημερώσουν. Επίσης με διαβεβαίωσαν πως η εν λόγο παραγγελία θα παραδιδόταν της ημερομηνίες που είχαμε ορισει και χωρίς καθυστερήσεις λόγο αναχωρήσεις μου στο εξωτερικό.
    Τίποτα από τα παραπάνω δεν πραγματοποιήθηκε, από της 30 του μήνα μέχρι και σήμερα 08/06 έχω μιλήσει μαζί τους 10 φορές τηλεφωνικά και με δουλεύουν πως θα κάνουν έλεγχο σε τι κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία και πως θα με καλέσουν πίσω. Τελευταία φορά που μίλησα τους εξήγησα πως δεν έχω άλλο χρόνο και έκανα αιτήση επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που δεν εχω παραλάβει όπως είναι δικαίωμα μου. Με αγνόησαν και πάλι λέγοντας πως θα με καλέσουν πίσω, κάτι που και πάλι δεν έκαναν. Αύριο πετάω για εξωτερικό και θα επιστρέψω σε 4-6 μήνες και δεν εχω κανέναν να παραλάβει τη παραγγελία η οποία είναι περί τα 1000€. Γενικά έμπλεξα μαζί τους. Δεν θελω καν να
    Φανταστώ τι θα συμβεί αν κάποιο από τα παραληφθέντα προϊόντα βρεθεί ελαττωματικό και θα πρέπει να χρησιμοποιήσω την εγγύηση προϊόντος. Ελπίζω να μην βρεθεί ποτέ κανένας στη θέση μου αν και από ότι διάβασα την έχουν πατήσει και άλλοι. Έκανα λάθος που τους εμπιστεύθηκα και που δεν έκανα μια αναζητηση στο διαδύκτιο ώστε να κοιτάξω της αξιολογήσεις άλλων χρηστών.

  3. ΕΥ Μ.

    πληρησ ελλειψη επαγγελματισμου!!!! μου υποσχεθηκαν και με χρεωσαν και εισεπραξαν μετρητοισ(!!!!!) υπηρεσιεσ που δεν μπορουσαν να παρασχεθούν ητοι απεγκατασταση και εγκατασταση λευκησ συσκευησ και με αφησαν να περιμενω τον τεχνιτη (που ηδη γνωριζαν οτι δεν ειχαν ) για 4 ημερεσ . την 4η μερα μου τηλεφωνησαν οτι τελικα δεν μπορουν να εγκαταστησουν τη συσκευη και ποσο λυπουνται (!!!!!!) και με καταλαβαινουν . μα ποσο απατεωνεσ πια ;

  4. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Κ.

    Κάνοντας αναφορά για το ηχείο jbl 101 partybox που αγόρασα και μου στάλθηκε ελλατωματικό (το έστειλα πίσω στην εταιρία για να γίνει αντικατάσταση)
    Αυτό είναι ένα από τα πολλά email που έστειλα στην εταιρία:

    Καλημέρα σας,
    Ξανά επιβεβαιώνω ότι ΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΛΉΡΩΣΑ.
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτός ο επαναλαμβανόμενος διάλογος προφορικός μέσω τον 20+ τηλεφώνων που έχω διεκπεραίωση με την εταιρία +των email που σας έχω στείλει.

    Το ότι γίνεται αντιληπτό από την εταιρία χωρίς να κάνει κάποια ενέργεια (η το λιγότερο να απολογηθεί) για να διορθώσει την τερατώδη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, προφορική επίθεση από υπάλληλο σας, καθυστέρηση αποστολής, ψευδείς ημερομηνίες παράδοσης που αποσκοπούν στον χαμένο χρόνο και χρήμα εκ μέρους μου.

    Αυτο το email είναι η απόδειξη και της σαφής οδηγίας ότι ναι επιθυμώ να λάβω το ηχείο (Jbl partybox 101) ημερομηνία αγοράς 8/4 προορισμός…..
    Παράδοση στην Reception του ξενοδοχείου
    ΈΩΣ τις 22/5/2023

    Στην περίπτωση που η παράδοση δεν γίνει στο διάστημα των 10 αυτών ημερών θα ζητήσω χρηματική αποζημίωση από την εταιρεία σας μέσω του νομικού τμήματος της εταιρείας που εργάζομαι ή μέσω του συνηγόρου καταναλωτών
    (διεύθυνση λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα)
    Παρακαλώ να γίνει ενημέρωση στο νομικό τμήμα της εταιρείας σας.

    Μέσω της απάντησης αυτού του email η εταιρεία σας επιβεβαιώνει ότι έχει λάβει κάθε ενημέρωση ότι ο πελάτης έαν δεν λάβει το ηχείο
    (Jbl partybox 101) (η παραγγελία πληρώθηκε στις 8/4/2023 αριθμός παραστατικού …….. ) έως της 22/5/2023 στο ξενοδοχείο…… θα κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας σας,
    Ζητώντας χρηματική αποζημίωση.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    (αυτό ήταν ένα από τα email που έστειλα,
    Δεν έχω λόγια να περιγράψω την απογοήτευση που αισθάνομαι ύστερα από όλη αυτή την ιστορία)
    Εν τέλει παρέλαβα το ηχείο,
    Δουλεύει, η εταιρεία μετά από όλο αυτό μου πρότεινε 30 ευρώ για να αγοράσω κάτι από την εταιρεία τους,
    Τόσο με κοστολογισαν μετα από όλα αυτά, το αρνήθηκα δεν τα δέχτηκα γιατί αισθάνθηκα ότι το ποσό με βάση όλο αυτό που έγινε ήταν πολύ υποτιμητικό.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  5. Ευα Δ.

    είστε απαράδεκτοι!!!!!!αγόρασα πλυντήριο από εσάς και δούλεψε 4 φορεσ!!!!! είμαι τώρα και 4 μήνεσ χωρίς πλυντήριο, μπορείτε εσείς να μείνετε στο σπίτι σας 4 μήνεσ χωρίσ πλυντήριο????????? δεν έχουν ένα υπεύθυνο να με ενημερώσει (μαλλον ο υπεύθυνοσ κρύβεται!!!!!!) είστε η χειρότερη επιχείρηση!!!!!! αισχοσ!!!!!!! δεν σεβεστε τον πελατη !!!!!!!! ντροπή σασ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Σπύρος Φ.

    Απαράδεκτοι. Έπρεπε να υπάρχει βαθμολογία 0….. Δεν σου δίνουν να μιλήσεις με ένα υπεύθυνο. Βρίσκουν δικαιολογίες . Το χειρότερο κατάστημα στην Ελλάδα.. ντροπή σας…

  7. Maria D.

    Απαράδεκτοι γενικά . Ζητάω να μιλήσω με υπεύθυνο για συσκευή ελλαττωματική και δεν υπάρχει υπεύθυνος. 4 μήνες με ταλαιπωρούν. βρίσκουν δικαιολογίες συνέχεια. άλλα λένε τη μια και άλλα την άλλη. η χειρότερη εταιρεία της Ελλάδας. Βαθμολογία ένα μεγάλο 0

  8. Αργυρώ Λ.

    Παραγγελια ένα σεσουάρ μαλλιών της izzy.Ηρθε πάρα πολύ γρήγορα ΑΛΛΑ ….δεν ήταν συσκευασμένο ώστε να,μην σπάσει !!!!!!! Ήρθε το κουτί και πάνω το voucher !!!!!!!!!και ΦΥΣΙΚΑ δεν φταίει η courier γιατί η” συσκευασία” έγινε από τα public.ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!!!!

  9. ΝΙΚΟΣ Ν.

    Απαράδεκτοι !!!!!.Αγοράσαμε πλυντήριο ρούχων και δούλεψε 4 φορές και δεν είναι αυτό,,,,, μας κοροϊδεύουν 3 μήνες για να γίνει η αντικατάσταση του. Κάπου το χάνουν λέει εσωτερικά!! Για υπεύθυνο να μιλήσεις ούτε καν!!! όλοι ανεύθυνοι… Ποτέ δεν παίρνουν τηλέφωνο ενώ με διαβεβαίωναν ότι θα πάρουν. Καλύτερα αγορά από άλλα eshop που θα σέβονται τον
    πελάτη.

  10. Ήθελα να παραγγείλω έναν αποχυμωτη και να τον παραλάβω από το κατάστημα που λογικά κανείς δεν χρεώνει μεταφορικά, το public χρεώνει και μεταφορικά από τον προμηθευτή του!

  11. ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

    απαραδεκτοι με ολη την εννοια τησ λεξησ!!
    μονο τα παιδια στο τηλεφωνικο που ειναι ευγενεστατα και κανουν οτι μπορουν κατα τα αλλα οτι χειροτερο σαν εταιρια!!

  12. Μαρία Κ.

    Απαράδεκτοι γενικά .Παραγγελία με πληρωμή μέσω κάρτας περιμένω 8 μέρες την παραγγελία και η κούριερ δεν έχει το δέμα ένω το public ισχυρίζεται έχει παραδώσει το δέμα στην μεταφορική .Καμία ενημέρωση και αδιαφορία απλά λυπάμαι …

  13. Ελένη Τ.

    Απαράδεκτο τμήμα εξυπηρέτησης μου είπα ότι θα έχω την επισκευή νου σε 10 εργάσιμες ημέρες έχει περάσει ένας μήνας και δεν ξέρουν ούτε την κατάσταση της.

  14. Σοφια Θ.

    Έκανα ηλεκτρονική παραγγελία για προϊόν που διέθεταν μόνο ηλεκτρονικά. Ήθελα δύο τεμάχια. Το προϊόν ζήτημα είναι αν ζύγιζε 50γραμμαρια άρα στο σύνολο 100γραμμαρια τουτέστιν λιγότερο από τα 3 κιλά που χρεώνουν την έξτρα οι κούριερ. Με χρέωσαν δίπλα μεταφορικά ενώ τα έφερε σε ένα πακέτο ο κούριερ. Παρεμπιπτόντως το προϊόν ήταν ανοιχτό ,τα κουτάκια και τα δύο ήταν ανοιγμένα ,προφανώς από τους υπαλλήλους της εταιρείας κούριερ στην οποία παραδόθηκαν ασφράγιστα και τα έβαλαν εκείνοι σε πακέτο. Περνάνε δηλαδή από 100 χέρια τα προϊόντα. Δεν πρόκειται να ξανάπαραγγειλω ποτέ

  15. Τζενη Τ.

    πηγα με την κορη μου στο public στο Πασαλιμανι για να ρωτησω για Μολυβι πενα για Ipad.Ο πωλητης αποτομος και κατευθειαν μου ειπε πριν καν μας δειξει το προιον οτι εχει 129€.Του τυπου εαν δεν εχεις λεφτα,μην στο δειχνω τσαμπα!Τραγικος!!!

  16. Πήρα κινητό τηλ αξίας 280 ευρώ ρεαλμι αν το λέω καλά από την πρώτη μέρα δεν φορτίζει το πήγαμε στο Σύνταγμα στα παπλικ δέκα πέντε μέρες μας κοροϊδεύουν απλά μιλάνε η τηλεφωνιτριες ευγενικά όλα τα άλλα κοροϊδία εμείς τηλ δεν έχουμε να κάνουμε τη δουλειά μας ντροπή ταλαιπωρούν το κόσμο μόνο λύπη μπορώ να εστανθω κρίμα

  17. Γιώργος Α.

    Το site ειναι παραπλανητικό καθως εμφανίζει προϊόντα σε προσφορά τα οποια ομως δεν υπάρχουν! Σε αφηνει να παραγγείλεις κανονικα κ να ολοκληρωσεις την παραγγελία σου με μονο σκοπο τους να πας στο κατάστημα να το παραλαβεις την ημερα που σου λενε και αφου δεν υπάρχει να σου προτείνουν να αγορασεις αλλο με διπλασια τιμη . απαραδεκτος δολιος τρόπος ψαρέματος πελατών.

  18. Απόστολος Ζ.

    Ένα αστέρι γιατί δεν υπάρχει το κανένα αστέρι. Με διαφορά το χειρότερο eshop. Πληρωμένα προϊόντα με άμεση διαθεσιμότητα κατά την παραγγελία και τηλεφωνική διαβεβαίωση ότι η παραγγελία προχωράει κανονικά δεν παραδίδονται και επιστρέφουν τα χρήματα χωρίς να προσπαθούν με κάποιο τρόπο να επανορθώσουν. Για να μιλήσεις με προϊστάμενο χαμένος χρόνος. Ποτέ δεν παίρνουν τηλέφωνο ενώ με διαβεβαίωναν ότι θα πάρουν. Καλύτερα αγορά από άλλα eshop που θα σέβονται τον
    πελάτη.

  19. Μιχαηλ Σ.

    Χάλια εξυπηρέτηση, περιμένοντας πάνω από μια εβδομάδα προϊόν που είναι εδώ και μέρες διαθέσιμο για εξπρές αποστολή και επίσης διαθέσιμο στο τοπικό κατάστημα, στην τηλεφωνική επικοινωνία κάθε μέρα,επι τρεις μέρες, άκουγα ότι θα φύγει αύριο και δεν λάμβανα κάποια άλλη πληροφορία, άλλος τρόπος ενημέρωσης απλά δεν υπάρχει.

  20. Γιαννης Σ.

    Πεμπτη πρωι παμπλικ Τσιμισκη, Θεσσαλονικη. Σε ολο το ισογειο 2 μονο υπαλληλοι, αναμονη απιστευτη, εξυπηρετηση μηδεν
    Αρμεξε τον κοσμο κατα την περιοδο των γιορτων, γραφουν τους πελατες τωρα στα παλαθοτερα των υποδηματων τους….
    Μονο εμεις φτσιμς που δεν βαζουμε μυαλο και συνεχιζουμε να τους χρηματοδοτουμε.
    Να σημειωσω πως η μια εκ των δυο κυριων εξυπηρετικοτατη, προσπαθησε να με εξυπηρετησει, αλλα ενας κουκος τι να κανει…..

  21. Χαρης Κ.

    Είναι απαράδεκτοι. Παραγγελία στο κατάστημα Θεσνικης 2.600ευρω από 10.12.22. Πληρωμένη αυθημερόν και αίτηση να αποσταλούν στις 09.01.23 στην Βέροια. Όλα τα προϊόντα ήταν ετοιμοπαραδοτα αλλά δυστυχώς στις 04.01.23 έλειπε το πληντυριο. Αφού κανονίσαμε να μας ερθει το εκθεσιακό για να μπορέσουμε να τα έχουμε στις 09.01.23 , τελικά περιμέναμε όλη την ημέρα χωρίς να έρθει κανένας και έχοντας πάρει άδεια από τις δουλειές μας. Αφού επικοινωνήσαμε εμεις μαζί τους ,μας έστειλαν μέιλ, όλο χαρά και φατσούλες, λεγοντας οτι θα τα παραλαβουμε στις 11.01.23 “ημερομηνια επιθυμιας σας”. Μας τρολαραν και απο πανω. Μακριά από media markt& public. Πέθαναν ήδη

  22. ΕΥΔΟΚΙΑ Α.

    Οφείλω να κοινοποιήσω την απαράδεκτη συμπεριφορά όσο αφορά τη συναλλαγή μας με τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Στις 16/12/2022 παραγγειλαμε τα χριστουγεννιατικα δώρα των παιδιών μας αφού διαφημίζουν και την άμεση αποστολή των διαθέσιμων προϊόντων. Σημειώστε ότι εξοφλησαμε με χρήση κάρτας άμεσα. Σήμερα 3/1/2023 ακόμα δεν έχουμε παραλάβει τίποτα ενώ έχουν προηγηθεί 2 τηλ παραπόνων και 2 έγγραφα παράπονα στα οποία αιτουμαστε την επιστροφή τελικά των χρημάτων μας. Αυτό γιατί συνειδητοποίησαμε ότι μας έλεγαν ψέματα ότι το ψάχνουν και θα μας καλέσουν, τελικά ουδέποτε μας πήραν τηλέφωνο και όπως προείπα ούτε μας επεστραφηκε ακόμη το ποσό των περίπου 250 ευρώ. Είναι ξεκάθαρο ότι εξαπατηθηκαμε, ζητήσαμε να μιλήσουμε με Προϊστάμενο ούτε αυτό συνέβη οπότε παραμένουμε στην αναμονή της επιστροφής των χρημάτων μας. Την υπόθεση θα καταγγειλουμε και στον συνήγορο του Καταναλωτή. Δεν πρόκειται ποτέ να ξανά ψωνίσουμε από κει και σχετικά θα ενημερώσουμε φίλους και συγγενείς.

  23. Σάρρα Γ.

    Αν μπορούσα θα βαθμολογουσα με μηδεν αυτη την επιχείρηση η οποια οχι μόνο δεν σέβεται τον πελάτη αλλα τον ταλαιπωρεί κιολας. Αγορασα δυο δώρα απο το βιβλιοπωλείο τα οποια ηταν υπερτιμημένα αφού τα βρήκα αργότερα αρκετά φθηνότερα σε αλλο κατάστημα. Το ένα θέλησα να το αλλάξω, γιατί το θεώρησα ακατάλληλο μετά από δεύτερη σκέψη και αφου χρησιμοποιησα την κάρτα αλλαγής που μου δόθηκε, χρεωθηκα 4 ευρώ παραπάνω. Δυστυχώς το συνειδητοποίησα μετά την απομάκρυνση μου απο το κατάστημα και έπρεπε να επιστρέψω ξανά και αφού έπρεπε να βρω και τις αποδείξεις για να καταφέρω την επιστροφή χρημάτων.
    Το πιο απαράδεκτο βέβαια ηταν η έλλειψη εξυπηρέτησης στο κατάστημα, αφου αν υπηρχε κάποιος υπάλληλος εξ ‘αρχής στο κατάστημα, ισως δεν χρειαζόταν να κανω την αλλαγη.
    Επισης, χρεωθηκα 50 λεπτά επιπλέον για καθε μια υποτιθέμενη συσκευασία δώρου, η οποία ηταν η ιδια χάρτινη πορτοκαλί σακούλα με την επωνυμία της επιχείρησης!
    Σε τελική ανάλυση, δεν θα επιστρέψω και θα αγοράζω απο αλλού που θα βρίσκω τα ίδια προϊόντα φθηνότερα και θα λαμβάνω καλύτερη εξυπηρέτηση.

  24. ΧΡΗΣΤΟΣ Α.

    Με το πρόγραμμα αλλαζω συσκευη Αγόρασα ενα ψυγείο Pitsos και ενω μου πήρανε το δικο μου που δούλευε κανονικά μου αφησαν ενα bosch. Ξεκινώντας τα τηλέφωνα απο την Δευτέρα που εγινε το λάθος δεν μπόρεσα να βγαλω ακρη μεχρι την Πέμπτη ππυ καταλαβαν οτι δεν είχαν κανει σωστές ενέργειες για να ερθει το σωστό ψυγείο. Ειμαι ηδη 6 μερες χωρις ψυγείο και Ζητώντας επανελλειμενα να με καλεσουν κρύβονται και δεν επομιζονται τις ευθυνες τους. Το μονο που έκαναν ειναι να βάλουν μια νεα παραγγελία που δεν ξερω ποτε και με τι θα έρθει. Ειναι ερασιτέχνες και δεν θα ξαναψωνιζα τίποτα αλλο απο αυτούς.

  25. Χρήστος Π.

    Απόλυτα δυσαρεστημένος, η παραγγελία έγινε μεν ηλεκτρονικά αλλά από το φυσικό κατάστημα με τη βοήθεια κάποιου υπαλλήλου του Public και μάλιστα ήταν αγορά 539€ σχετική με τη ψηφιακή μέριμνα. Το πρόβλημα ήταν ότι ενώ ο υπάλληλος μου είπε ότι με την αγορά θα μου ερχόταν (μέσω SMS) δωροεπιταγή των 50€, στην πράξη αυτό δε συνέβη ποτέ και σε σχετική επικοινωνία μου τόσο με το κατάστημα όσο και με τα κεντρικά γραφεία του Public κατόπιν προώθησης του αιτήματός μου, μου απάντησαν πως δεν υπάρχει τέτοια προσφορά. Αυτό λέγεται απάτη και μάλλον είναι σκόπιμο το γεγονός ότι τέτοιου είδους προσφορές έρχονται κατόπιν πληρωμής. Ακόμη και αν δεχτούμε ότι το λάθος ήταν του υπαλλήλου, η εταιρεία όφειλε να με αποζημιώσει. Κρίμα διότι μέχρι τώρα ήμουν πελάτης.