Κάνοντας αναφορά για το ηχείο jbl 101 partybox που αγόρασα και μου στάλθηκε ελλατωματικό (το έστειλα πίσω στην εταιρία για να γίνει αντικατάσταση)
Αυτό είναι ένα από τα πολλά email που έστειλα στην εταιρία:
Καλημέρα σας,
Ξανά επιβεβαιώνω ότι ΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΛΉΡΩΣΑ.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτός ο επαναλαμβανόμενος διάλογος προφορικός μέσω τον 20+ τηλεφώνων που έχω διεκπεραίωση με την εταιρία +των email που σας έχω στείλει.
Το ότι γίνεται αντιληπτό από την εταιρία χωρίς να κάνει κάποια ενέργεια (η το λιγότερο να απολογηθεί) για να διορθώσει την τερατώδη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, προφορική επίθεση από υπάλληλο σας, καθυστέρηση αποστολής, ψευδείς ημερομηνίες παράδοσης που αποσκοπούν στον χαμένο χρόνο και χρήμα εκ μέρους μου.
Αυτο το email είναι η απόδειξη και της σαφής οδηγίας ότι ναι επιθυμώ να λάβω το ηχείο (Jbl partybox 101) ημερομηνία αγοράς 8/4 προορισμός…..
Παράδοση στην Reception του ξενοδοχείου
ΈΩΣ τις 22/5/2023
Στην περίπτωση που η παράδοση δεν γίνει στο διάστημα των 10 αυτών ημερών θα ζητήσω χρηματική αποζημίωση από την εταιρεία σας μέσω του νομικού τμήματος της εταιρείας που εργάζομαι ή μέσω του συνηγόρου καταναλωτών
(διεύθυνση λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα)
Παρακαλώ να γίνει ενημέρωση στο νομικό τμήμα της εταιρείας σας.
Μέσω της απάντησης αυτού του email η εταιρεία σας επιβεβαιώνει ότι έχει λάβει κάθε ενημέρωση ότι ο πελάτης έαν δεν λάβει το ηχείο
(Jbl partybox 101) (η παραγγελία πληρώθηκε στις 8/4/2023 αριθμός παραστατικού …….. ) έως της 22/5/2023 στο ξενοδοχείο…… θα κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας σας,
Ζητώντας χρηματική αποζημίωση.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
(αυτό ήταν ένα από τα email που έστειλα,
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την απογοήτευση που αισθάνομαι ύστερα από όλη αυτή την ιστορία)
Εν τέλει παρέλαβα το ηχείο,
Δουλεύει, η εταιρεία μετά από όλο αυτό μου πρότεινε 30 ευρώ για να αγοράσω κάτι από την εταιρεία τους,
Τόσο με κοστολογισαν μετα από όλα αυτά, το αρνήθηκα δεν τα δέχτηκα γιατί αισθάνθηκα ότι το ποσό με βάση όλο αυτό που έγινε ήταν πολύ υποτιμητικό.
Κάνοντας αναφορά για το ηχείο jbl 101 partybox που αγόρασα και μου στάλθηκε ελλατωματικό (το έστειλα πίσω στην εταιρία για να γίνει αντικατάσταση)
Αυτό είναι ένα από τα πολλά email που έστειλα στην εταιρία:
Καλημέρα σας,
Ξανά επιβεβαιώνω ότι ΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΛΉΡΩΣΑ.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτός ο επαναλαμβανόμενος διάλογος προφορικός μέσω τον 20+ τηλεφώνων που έχω διεκπεραίωση με την εταιρία +των email που σας έχω στείλει.
Το ότι γίνεται αντιληπτό από την εταιρία χωρίς να κάνει κάποια ενέργεια (η το λιγότερο να απολογηθεί) για να διορθώσει την τερατώδη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, προφορική επίθεση από υπάλληλο σας, καθυστέρηση αποστολής, ψευδείς ημερομηνίες παράδοσης που αποσκοπούν στον χαμένο χρόνο και χρήμα εκ μέρους μου.
Αυτο το email είναι η απόδειξη και της σαφής οδηγίας ότι ναι επιθυμώ να λάβω το ηχείο (Jbl partybox 101) ημερομηνία αγοράς 8/4 προορισμός…..
Παράδοση στην Reception του ξενοδοχείου
ΈΩΣ τις 22/5/2023
Στην περίπτωση που η παράδοση δεν γίνει στο διάστημα των 10 αυτών ημερών θα ζητήσω χρηματική αποζημίωση από την εταιρεία σας μέσω του νομικού τμήματος της εταιρείας που εργάζομαι ή μέσω του συνηγόρου καταναλωτών
(διεύθυνση λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα)
Παρακαλώ να γίνει ενημέρωση στο νομικό τμήμα της εταιρείας σας.
Μέσω της απάντησης αυτού του email η εταιρεία σας επιβεβαιώνει ότι έχει λάβει κάθε ενημέρωση ότι ο πελάτης έαν δεν λάβει το ηχείο
(Jbl partybox 101) (η παραγγελία πληρώθηκε στις 8/4/2023 αριθμός παραστατικού …….. ) έως της 22/5/2023 στο ξενοδοχείο…… θα κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας σας,
Ζητώντας χρηματική αποζημίωση.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
(αυτό ήταν ένα από τα email που έστειλα,
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την απογοήτευση που αισθάνομαι ύστερα από όλη αυτή την ιστορία)
Εν τέλει παρέλαβα το ηχείο,
Δουλεύει, η εταιρεία μετά από όλο αυτό μου πρότεινε 30 ευρώ για να αγοράσω κάτι από την εταιρεία τους,
Τόσο με κοστολογισαν μετα από όλα αυτά, το αρνήθηκα δεν τα δέχτηκα γιατί αισθάνθηκα ότι το ποσό με βάση όλο αυτό που έγινε ήταν πολύ υποτιμητικό.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
”