Απόλυτα δυσαρεστημένος, η παραγγελία έγινε μεν ηλεκτρονικά αλλά από το φυσικό κατάστημα με τη βοήθεια κάποιου υπαλλήλου του Public και μάλιστα ήταν αγορά 539€ σχετική με τη ψηφιακή μέριμνα. Το πρόβλημα ήταν ότι ενώ ο υπάλληλος μου είπε ότι με την αγορά θα μου ερχόταν (μέσω SMS) δωροεπιταγή των 50€, στην πράξη αυτό δε συνέβη ποτέ και σε σχετική επικοινωνία μου τόσο με το κατάστημα όσο και με τα κεντρικά γραφεία του Public κατόπιν προώθησης του αιτήματός μου, μου απάντησαν πως δεν υπάρχει τέτοια προσφορά. Αυτό λέγεται απάτη και μάλλον είναι σκόπιμο το γεγονός ότι τέτοιου είδους προσφορές έρχονται κατόπιν πληρωμής. Ακόμη και αν δεχτούμε ότι το λάθος ήταν του υπαλλήλου, η εταιρεία όφειλε να με αποζημιώσει. Κρίμα διότι μέχρι τώρα ήμουν πελάτης.
Απόλυτα δυσαρεστημένος, η παραγγελία έγινε μεν ηλεκτρονικά αλλά από το φυσικό κατάστημα με τη βοήθεια κάποιου υπαλλήλου του Public και μάλιστα ήταν αγορά 539€ σχετική με τη ψηφιακή μέριμνα. Το πρόβλημα ήταν ότι ενώ ο υπάλληλος μου είπε ότι με την αγορά θα μου ερχόταν (μέσω SMS) δωροεπιταγή των 50€, στην πράξη αυτό δε συνέβη ποτέ και σε σχετική επικοινωνία μου τόσο με το κατάστημα όσο και με τα κεντρικά γραφεία του Public κατόπιν προώθησης του αιτήματός μου, μου απάντησαν πως δεν υπάρχει τέτοια προσφορά. Αυτό λέγεται απάτη και μάλλον είναι σκόπιμο το γεγονός ότι τέτοιου είδους προσφορές έρχονται κατόπιν πληρωμής. Ακόμη και αν δεχτούμε ότι το λάθος ήταν του υπαλλήλου, η εταιρεία όφειλε να με αποζημιώσει. Κρίμα διότι μέχρι τώρα ήμουν πελάτης.
”