Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 1017 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.017 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Κώνσταντινα Β.

    Απαράδεκτη εταιρεία!! Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη με πολύωρη αναμονή και σας αποτρέπω να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία! Το site
    της εταιρείας δεν δούλευε για να κάνω παραγγελία καιλογω του ότι ζω στο εξωτερικό αναγκάστηκα να κάνω τηλεφωνική εμπειρία. Τα προϊόντα ήρθαν όταν είχε προγραμματιστεί αλλά από τις 3 συσκευές η μία ήρθε χτυπημένη και η άλλος κωδικός λάθος Ήρθε, λάθος χρώμα. Μετά από πολύωρη αναμονή για την επιστροφή του προϊόντος,λογω του οτι το τηλεφωνικό τους συστημα είναι απαράδεκτο, με ενημέρωσαν ότι δεν παρέλαβαν την προγραμματισμένη ημερομηνία, λόγω του ότι δεν υπήρχε προγραμματισμένη μεταφορική για την περιοχή μου, ενώ ήμουν σε αναμονή! Και ότι η συντομότερη ημερομηνία είναι σε άλλες 5 ημέρες! Πλήρωσα χωρίς δόσεις, μεγάλο ποσό και θα πρεπει να περιμένω μέχρι και τις26/7 για να φύγουν οι συσκευές μέσα από τον χώρο μου! Η δε επιστροφή των χρημάτων μου, μετά από 15 ημερες από την παραλαβή των προϊόντων ! Απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε περίοδο διακοπών! Απαράδεκτη εμπειρία!

  2. Αγγελική Σ.

    είναι απαράδεκτο να υπάρχει στην ιστοσελίδα διαφήμιση προϊόντος ε έκπτωση και να σε παραπέμπει σε συγκεκριμένο κατάστημα, να επικοινωνείς με το κέντρο και να στο επιβεβαιωνουν, και να πηγαίνεις και να μην υπάρχει!!και όχι μόνο, το προϊόν, εξακολουθεί να υπάρχει στην ιστοσελίδα! ! με 45 βαθμούς πέρασα απίστευτη ταλαιπωρία.. μιλάω συγκεκριμένα για το Xiaomi Pad 5 6GB/128GB Cosmic Gray Tablet που υποτίθεται ότι υπήρχε στους Αμπελόκηπους!!!!!.. αίσχος!!!

  3. Αντώνης Σ.

    Aπλά αποφύγετε κάθε συναλλαγή μαζί τους. Είναι μάταιο. Έλλειψη επαγγελματισμού, έλλειψη ειλικρίνειας και αδυναμία εξυπηρέτησης πελατών. Ζω στην Αμερική χρόνια. Τέτοιες επιχειρήσεις θα έβαζαν λουκέτο αμέσως, γιατί οι πελάτες έχουν δικαιώματα και σέβονται τον εαυτό τους. Απλώς αρχίστε να περνάτε έξω από τα καταστήματα του Κωτσόβολου και να μην μπαίνετε μέσα. Είναι δική μας ευθύνη να τους κλείσουμε ή να τους αλλάξουμε. Μπορούμε!

  4. Την προηγούμενη εβδομάδα ο πατέρας μου αγόρασε μία Samsung 55″ (εκθεσιακή στο κατάστημα του Ευόσμου) από το κατάστημα του Κωτσόβολου στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, την εξόφλησε και πλήρωσε και το μεταφορικό επιπλέον κόστος 10ευρώ για παράδοση εκτός Θεσσαλονίκης. Δεν την έστειλαν ποτέ. Είχαν σημειώσει λάθος το κινητό του. Και ο διευθυντής του καταστήματος εμφανίστηκε τουλάχιστον μισή ώρα αργότερα από την ώρα που τον κάλεσε η υπάλληλος μαζί με μία άλλη εργαζόμενη και η δικαιολογία τους για τη μη παράδοση ήταν οι φωτιές στην Αθήνα. Μην υποτιμάτε τόσο πολύ τη νοημοσύνη του κόσμου.

  5. Κωστας Π.

    Οι χειροτεροι που υπαρχουν πρωτη φορα βλεπω διευθυντή να λεει δεν ξερει ουτε για το σερβις ουτε για τιποτα απο οτι τον ρωτησα καταστημα ευκαρπιας.πραγματικα ανικανοι για ολα και με εχουν ταραξει και στο ψεμα απαραδεκτοι πραγματικα μετα απο 1 μηνα και κατι αναμονης

  6. Christos Ballis B.

    Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση απλά άθλια! Παρέλαβα ελαττωματική συσκευή και θέλω να την επιστρέψω. Αδύνατο να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μιας και στην περιοχή που βρίσκομαι δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα!

  7. ΙΟΡΔΑΝΗΣ Κ.

    Αγοράστηκε τηλεόραση από τον Κωτσόβολο με πληρωμένη επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια σε ισχύ. Η τηλεόραση παρουσίασε δυσλειτουργία πριν περίπου ένα εξάμηνο οπότε και επικοινωνήσαμε με το αρμόδιο τμήμα του Κωτσόβολου ώστε να ενεργοποιηθεί η εγγύηση. Στη συνέχεια ζητήθηκαν φωτογραφίες της τηλεόρασης από το τμήμα service, βάση των οποίων ισχυρίζονται ότι η τηλεόραση έχει υποστεί βλάβη με υπαιτιότητά μας και δεν καλύπτεται από την εγγύηση, ενώ η τηλεόραση είναι άθικτη. Όλα τηλεφωνικά και με φωτογραφίες. Επικοινωνήσαμε άλλες 3 φορές έκτοτε με τα ίδια αποτελέσματα. Αρνούνται να παραλάβουν τη συσκευή έστω και για έλεγχο. Δεν δέχονται καν να πάω εγώ την τηλεόραση σε κάποιο service για να την δουν από κοντά.

  8. η τηλεφωνική εξυπηρέτηση άθλια. θα χρειαστείς να περιμένεις μία μέρα για να μιλήσεις με εκπρόσωπο, αν αντέξεις .Ένας άνθρωπος είναι στο τηλεφωνικό κέντρο για όλη την Ελλάδα. Λυπάμαι

  9. ΗΛΕΚΤΡΑ *.

    Παραγγελία από 23/6, ακόμη δεν έχω παραλάβει και σήμερα μου είπαν πως έχει ακυρωθεί!! Ποιος την ακύρωσε, γιατι;, καμία απάντηση. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!

  10. Δημήτρης Ν.

    Για να είμαι σίγουρος πριν βγω στη ζέστη πήρα τηλέφωνο το κέντρο να μάθω διαθεσιμότητα είδους πριν βγω έξω με τη ζέστη ώστε να πάω καρφωτος εκεί που υπάρχει. Το κέντρο με πληροφόρησε ότι υπάρχει στο κατάστημα Καλλιθεας το οποίο όταν έλαβα τη διαβεβαίωση από το τηλεφωνικό κέντρο ότι υπάρχει ώστε να μην βγαίνω τζάμπα στη ζέστη μου είπε ποιος σας έστειλε εδώ αφού το είδος που ζητάτε δεν υπάρχει.
    Τέλος πάντων φεύγω νευριασμενος το ψάχνω σε άλλες αλυσίδες αλλά για κάποιο λόγο τους δίνω άλλη μια ευκαιρία και πάω στο κατάστημα Πειραιά που με ενημέρωσε ο υπάλληλος ότι υπάρχει απόθεμα
    Χαχα το βρίσκω εκεί τελικά το παίρνω και σε άλλο χρώμα (τι ωραία) μου το δίνει ο υπάλληλος να το πάω στο ταμείο και κατεβαινοντας τον βλέπω δίπλα στο ταμείο να με περιμένει προφανώς για διασφαλίσει ότι θα το πληρώσω;
    Αυτό που δεν διασφαλίσε ήταν ότι το είδος που πήρα ήταν κρατημένο και δεν διατίθεται προς πώληση. Εντάξει αυτό ηταν δεν ήμουν υποχρεωμένος να τρώω άκυρα από Κωτσοβολος σηκώθηκα έφυγα αποφασισμένος να μην ψωνίσω τίποτα ξανά.

  11. Αργυρη Κ.

    Απαραδεκτη εξυπηρετηση
    Αγορασα δυο κλιματιστικα την 01. 07. 2023 πληρωνοντας και τοποθετηση . Τα παρέλαβα και ήταν προγραμματισμενη η τοποθέτηση στις 12. 07.2023 αλλά αφού το ανέβαλαν για την επόμενη ποτέ δεν ηρθαν για την τοποθετηση.
    Με πηραν τηλεφωνο μια φορά καί μετά εξαφανίστηκαν και προσπαθώ να επικοινωνήσω με όλους τους διαθέσιμους τρόπους δεν παίρνω καμμία ουσιαστική απάντηση . Η απάντηση είναι θα το δούμε και θα σας ενημερώσουμε αλλά ποτέ δεν με ενημερώνουν. Απαράδεκτοι……

  12. Νικ Σ.

    Ακομα περιμενω το πλυντηριο που εχω πληρωσει αμφιβαλω αν ερθει ποτε. Δεν ρωταγα να μαθω πριν παω στον κοτσοβολο ?? Την πάτησα με αυτούς μάλλον θα πρέπει να ακυρώσω την παρσγγελία πριν αρχίσουμε τους δικηγόρους, ούτε στον χειρότερο εχθρό μου…

  13. Σοφια Κ.

    Είστε απαράδεκτοι μου κάνατε αναφορά την κριτική μου που μόνο αλήθειες έγραψα!!μετανιώνω πικρά που ψώνισα από εσάς !!! Οι αλήθειες πονάνε …αλλά από τα σχόλια του κόσμου επιβεβαιώνομαι…

  14. Ειρήνη Κ.

    Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα κλιματιστικό… Στις 2-3 πρώτες χρήσεις έβγαλε πρόβλημα. Έκανα αίτηση για να έρθει τεχνικός πριν 3 εβδομάδες και ακόμα κανείς δεν φάνηκε.. Απο την πρώτη αίτηση πήγα άλλες 10-15 φορές στο κατάστημα… Στείλαμε κ άλλες αιτήσεις και άλλα emails… Δυστυχώς κανείς τεχνικός δεν ηρθε ακόμα. Υπάρχουν δύο συνεργασιμοι άνθρωποι που με βοήθησαν στο κατάστημα για να βρω λύση..αλλα κ οι ίδιοι τους δεν μπορούν να κάνουν τίποτα… Είναι απογοητευμένοι κ αυτοί με την ίδια τους τη δουλειά… Λυπάμαι πολύ. Γιατί η εξυπηρέτηση πελατών που λέτε κ απαντάτε από τα κεντρικά του Κωτσοβολου κάτω από τις αξιολογήσεις, ότι είναι η πρωτεραιοτητα σας, δεν ισχύει. Από τα κεντρικά δυστυχώς δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει στα 100 καταστήματα σας σε όλη την Ελλάδα. Και αξιολογειστε καλύτερα τους εξωτερικούς σας συνεργάτες που λέτε ότι θα έρθουν άμεσα στα προβλήματα μας… Η χειρότερη εξυπηρέτηση. Ελπίζω ακόμα να βρεθεί λύση με το κλιματιστικό μου.

  15. Απαραδεκτη εξυπηρετηση
    Μου πουλησαν κλιματιστικο με τοποθετηση αλλα ποτέ δεν ηρθαν για την τοποθετηση.
    Με πηραν τηλεφωνο μια φορά καί μετά εξαφανίστηκαν.
    υτό ειναι συνεπεια…..

  16. Πήραμε air-condition τον Σεπτέμβριο και τώρα που το χρησιμοποιήσαμε στο κρύο μου έβγαλε νερά μέσα στο σπίτι! Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με την εξυπηρέτηση και φυσικά δεν απάντησαν ποτέ οπότε αναγκαστηκαμε να πάμε από το φυσικό κατάστημα στην Ευκαρπία όπου υποτίθεται επικοινώνησαν με το service και θα μας περνάνε τηλέφωνο για να κλείσουμε ραντεβού.Εχουν περάσει δύο εβδομάδες Ιουλίου με 35 βαθμούς κελσίου και φυσικά δεν επικοινώνησαν ΠΟΤΈ.Μια εταιρεία για να αντέξει στον χρόνο πρέπει να είναι σωστή επαγγελματικά after sale!!! Λυπάμαι πολύ για την κατάντια σας!

  17. Αναστασιος χ.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ !!!!δεν μπορεις να συνεννοηθείς μετα την πωληση. τα ραντεβου αλλου για αλλου . επισης και οι συνεργατες απαραδεχτοι .

  18. Δήμητρα Φ.

    Έκανα προπαραγγελία κλιματιστικού στο κατάστημα του Αεροδρομίου γιατί ήμουν στο εΕξοικονομώ και “δεν επιτρεπόταν” να κάνω απευθείας παραγγελία, τηλεφωνούσα επί τρεις ημέρες και ο ένας υπάλληλος με “συνέδεε με συνάδελφο” . Ώρες ατέλειεωτες στην αναμονή, απουσία γνώσεων. Τελικά, με συνέδεσαν για να μου πουν πως το κλιματιστικό που είχα επιλέξει και ήταν με δωρεάν εγκατάσταση ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ…. Και το αμέσως επόμενο ήταν 200 ευρώ ακριβότερο…

  19. Ι ΩΑΝΝΑ Ε.

    πηγαμε και πληρωσαμε 560 ευρω για ενα πλυντηριο και μια κατσαρολα για την γιαγια μασ.φερνουν το πλυντηριο σπιτι κι επειδη ηταν 55 ποντουσ βαθοσ με το ματι και μονο μασ λενε οτι δεν χωραει να περασει απο το χωλ που ειχε διαστασεισ 68 ποντουσ.το παιρνουν πισω και την κατσαρολα μαζι!ξαναπαμε και διαλεγουμε λιγοτερο βαθυ πλυντηριο.κανουν λαθοσ και δεν υπογιζουν στην παραγγελια την κατσαρολα,ουτε την ανακυκλωση.ξαναπαμε και μασ λεει ο διευθυντησ οτι θα τακτοποιηθει η ανακυκλωση την επομενη και την κατσαρολα θα την κανει δωρο μονο αν ψωνισουμε κατι αξιασ.τιποτα.ξαναπαμε και αρχιζω να τσιριζω.ο διευθυντησ να γελαει αδιαφοροσ,στο καταστημα πυλαιασ θεσσαλονικησ.μασ εξυπηρετει ο υπαλλγλοσ που ειχε κανει το λαθοσ για την κατσαρολα.να δουμε τωρα ποτε θα γινει η ανακυκλωση.απαραδεκτοι επιεικωσ και κυριωσ ο διευθυντησ.μονο βολτεσ εκοβε

  20. ΛΙΖΑ Μ.

    απαραδεκτο
    αγορασα μια tcl 43p635 43″ τηλεόραση smart 4k tv
    διαβαζοντασ πολυ καλεσ κριτικεσ. η συγκεκριμενη τηλεοραση στην ευθεια ειναι αψογα τα χρωματα, αν πασ λιγο στο πλαι χαλανε ολα και γινονται αχνα κ αχρωμα. πηρα τηλ κ ζητησα βοηθεια απο εκπροσωπο.μου ειπαν να μιλησω με τισ τεχνικεσ υπηρεσιεσ, δεν απαντησαν ποτε και δεν πηραν ποτε πισω.επρεπε να πληρωσω τα 47,90ε για ρυθμιση χρωματων οθονησ? δηλ αγορασα μια τηλεοραση που δεν παιζουν σωστα τα χρωματα…

  21. ΚΩΣΤΑΣ Κ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! Αγόρασα πλυντήριο την Τρίτη 27 Ιουνίου, το εξόφλησα στο κατάστημα και θα είχα την παραλαβή του στο σπίτι μου, την Παρασκευή 30/6. Υποτίθεται πως θα με ενημέρωναν με SMS την Πέμπτη, ως τις 8 μμ. Λίγο μετά τις 8 και αφού δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση, επικοινώνησα με το τηλεφωνικό τους κέντρο. Μετά από μισή ώρα αναμονή, όπου άκουγα το ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο μιλούσε για την… άμεση εξυπηρέτησή τους, μου απάντησε κάποιος εκπρόσωπος, ο οποίος μου είπε πως πιθανόν έχει κολλήσει το σύστημα. Τελικά, στις 9 με ειδοποίησαν…. στο viber, (ούτε καν με sms) ότι το…. δίωρο της παράδοσης, θα ήταν… 2-6 το απόγευμα. Στις 12:30, (1:30′ δηλ. πριν την ώρα παράδοσης)με πήραν τηλ. από την μεταφορική, με την οποία συνεργάζονται, και μου είπαν πως φτάνουν σπίτι μου!!! Απουσίαζα (Δεν θα είμαι και σε κατ’οίκον περιορισμό, καλοκαιριάτικα, επειδή έτσι κάνουν κέφι αυτοί) και τσακίστηκα να πάω σπίτι για να παραλάβω το πλυντήριό μου. Μου τα παράτησαν στο ισόγειο, χωρίς να το ανεβάσουν, ισχυριζόμενοι πως… δεν χωρούσε από την εσωτερική μου σκάλα!! Φυσικά, βρήκα κάποιον να με βοηθήσει και το ανέβασα εγώ στην θέση του από την… υποτιθέμενη στενή σκάλα!! ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!! ΟΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΉΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!!! (Αναφέρομαι μόνο στο κομμάτι της παράδοσης της παραγγελίας μου. Η πωλήτρια στο κατάστημα ήταν ευγενικότατη και εξυπηρετικότατη!! Από την άλλη, βέβαια, η δουλεία την είναι να πουλήσει…)

  22. Γεώργιος Π.

    Περιγραφές για ύπαρξη προιόντων στα καταστήματα που πας και τελικά δεν υπάρχουν, χιλιάδες δωροεπιταγές που για να λειτουργήσουν πρέπει να χαλαστείς βδομάδες στα τηλέφωνα. Ο ορισμός της ανοργάνωτης επιχείρησης.. ανοργάνωτης από επιλογή μάλλον και σε ότι τους βολεύει..

  23. Απαράδεκτη εταιρεία!
    Αγοράσαμε κλιματιστικο(το ποσο θόρυβο εκανε απο την πρώτη κιόλας μερα που το έβαλαν δεν θα σχολιάσω) και μετα απο 5 χρόνια με πολυ λίγη χρήση αυτο χαλασε. Πήγαμε απο το καταστημα και μας είπαν να πάρουμε τηλ στην εταιρεία του κλιματιστικού!! Πήραμε και φυσικά δεν το σήκωναν ποτέ! Ο Κωτσόβολος τι ακριβως ειναι; Ο διαμεσολαβητής;; Για να μην τα πολυλογώ, ηρθε δικος μας μαστορας και το κλιματιστικο ήθελε καινουρια πλακέτα(250€). Μας ειπε επίσης πως το κλιματιστικο ηταν εξαρχής ελαττωματικό εξού και ο θόρυβος που εκανε!
    Φυσικά και δεν ξανά παίρνω τιποτα απο τον Κωτσόβολο!

  24. Aspasia Eirini K.

    Έχοντας αγοράσει την υπηρεσία total support για το Nitendo Switch το παρέδωσα για επισκευή , πριν καν περάσει ένας χρόνος στις 02/06/2023 .Όταν το παρέδωσα έβγαλα φωτογραφία την κατάσταση της συσκευής την ώρα που το παρέλαβε ο τεχνικός, στις 08/06 μας ήρθε μήνυμα πως οι τεχνικοί έχουν ξεκινήσει τον έλεγχο της συσκευής. Μέχρι και τις 26/06 δεν είχαμε καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της επισκευής και στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαμε μας απαντούσαν επί τρεις εβδομάδες πως λογικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουμε ενημέρωση, τελικά στις 28/06 μας ενημέρωσαν πως η επισκευή της συσκευής έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς και πως θα επικοινωνήσουν για τις λεπτομέρειες παραλαβής. Σήμερα 30/06 επικοινώνησαν για να παραλάβουμε το nitendo και όταν το πήραμε στα χέρια μας είδαμε πως η οθόνη ήταν γεμάτη γρατσουνιές πολλές παραπάνω γρατσουνιές απο τις 3 που είχε όταν το παραδώσαμε και τελικά έπρεπε να το παραδώσουμε για μία ακόμα φορά και να περιμένουμε τον τεχνικό έλεγχο για άλλη μια φορά … 28 μέρες μετά την παραλαβή μας έφεραν την συσκευή γδαρμένη και έχοντας πάντα το total support .

  25. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ! Ποτέ ξανά !!!!
    Παραγελία πλυντήριο 9/6, παράδοση 30/6 μετά απο αλεπάλληλα τηλέφωνα στην “εξυπηρέτηση πελατών”. Οι 7 διαφορετικοί υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών που μίλησα εκτός απο την τυπική ευγένεια που αναγκάζονται να έχουν απέναντι στον πελάτη ήταν παντελώς άβουλοι και άχρηστοι στο να εξυπηρετήσουν ουσιαστικά και όχι απλά να είναι καθησυχαστικά ευγενικοί. Κανείς δεν κατάφερε να διορθώσει λάθος στην διεύθυνση παράδοσης που δεν ήταν καν δικό μου λάθος (κανείς απο τους 7) , κανείς δεν ήταν ειλικρινής για το αν το πλυντήριο ήταν όντως κρατημένο και σε ποιά αποθήκη, ο καθένας έλεγε άλλα.
    7 άνθρωποι
    7 διαφορετικά ή και παρόμοια σενάρια
    7 αδυνατούσαν να διορθώσουν τη διεύθυνση παράδοσης στο σύστημα αλλά όχι την διεύθυνση παράδοσης στην ανακύκλωση του χαλασμένου μου πλυντηρίου
    Για να καθυστερήσουν στην παράδοση ;
    Για να σε κάνουν να ακυρώσεις την παραγγελία σου; (ήταν σε προσφορά το πλυντήριο τη συγκεκριμένη ημέρα της παραγγελίας και 2 απο αυτούς πρότειναν “¨να δούμε κάτι άλλο”)
    *το συγκεκριμένο πλυντήριο το πέτυχα σε προσφορά με δώρο ΦΠΑ, το έκλεισα με 536 ευρώ, σήμερα 3 εβδομάδες μετά κοστίζει 750 ευρώ
    ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – Χα !! Μεγάλη κουβέντα
    Είστε ξεκάθαρα τραγικοί και άξιοι της μοίρας σας, πωλείται η εταιρία σας διαβάζω. Με το καλό !!