Ειρήνη Κ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Ειρήνη Κ.

    Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα κλιματιστικό… Στις 2-3 πρώτες χρήσεις έβγαλε πρόβλημα. Έκανα αίτηση για να έρθει τεχνικός πριν 3 εβδομάδες και ακόμα κανείς δεν φάνηκε.. Απο την πρώτη αίτηση πήγα άλλες 10-15 φορές στο κατάστημα… Στείλαμε κ άλλες αιτήσεις και άλλα emails… Δυστυχώς κανείς τεχνικός δεν ηρθε ακόμα. Υπάρχουν δύο συνεργασιμοι άνθρωποι που με βοήθησαν στο κατάστημα για να βρω λύση..αλλα κ οι ίδιοι τους δεν μπορούν να κάνουν τίποτα… Είναι απογοητευμένοι κ αυτοί με την ίδια τους τη δουλειά… Λυπάμαι πολύ. Γιατί η εξυπηρέτηση πελατών που λέτε κ απαντάτε από τα κεντρικά του Κωτσοβολου κάτω από τις αξιολογήσεις, ότι είναι η πρωτεραιοτητα σας, δεν ισχύει. Από τα κεντρικά δυστυχώς δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει στα 100 καταστήματα σας σε όλη την Ελλάδα. Και αξιολογειστε καλύτερα τους εξωτερικούς σας συνεργάτες που λέτε ότι θα έρθουν άμεσα στα προβλήματα μας… Η χειρότερη εξυπηρέτηση. Ελπίζω ακόμα να βρεθεί λύση με το κλιματιστικό μου.

Επικοινωνία