9 ημέρες για να μεταφερθεί το όχημά μου από ιτέα στην ηλιούπολη της αττικής... Μακριά από αυτήν την εταιρεία καθυστερήσεις…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Στις 23 Ιουνίου αγοράσαμε με τον άντρα μου ένα ψυγείο από το κατάστημα του Κωτσόβολου στην οδό Ιφιγενείας 7 και Πεύκων στη Μεταμόρφωση με το πρόγραμμα ανακυκλώνω αλλάζω συσκευή. Στις 29 Ιουνίου ήτανε η μέρα παράδοσης του καινούργιου ψυγείου και η παραλαβή του ψυγείου που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαμε για να ανακυκλωθεί. Πληρώσαμε 100 ευρώ για να μεταφερθεί με γερανό μιας και είναι μεγάλο. Ήρθανε οι άνθρωποι του Κωτσόβολου, φορτώσανε το παλιό μας ψυγείο στο γερανό ξαπλωμένο, μας ανεβάσανε το καινούργιο με τον ίδιο τρόπο, το ξεπακετάραμε και ανακαλύψαμε ότι ήτανε χτυπημένο στην αριστερή του πόρτα. Το ξανακατεβάσαν με το γερανό και μας ανέβασαν το δικό μας. Μας είπε ο άνθρωπος του Κωτσόβολου να το ξαναβάλουμε σε λειτουργία σε 20 λεπτά το οποίο και κάναμε. Έκτοτε το ψυγείο μας ανάβει αλλά δεν λειτουργεί, δεν παγώνει. Από εχθές δεν έχουμε ψυγείο, έχουμε πετάξει όλα μας τα τρόφιμα. Πήγαμε στο κατάστημα, μία υπάλληλος προσπάθησε πάρα πολύ να μας βρει λύση, ο προισταμενός της απεναντίας ήτανε απλά απαθείς, στη συνέχεια ειρωνικός γιατί μάλλον τον κουράσαμε, αρνήθηκε στην αρχή να καλέσει στις αποθήκες μπροστά μας, μετά κάλεσε και μιλούσε ψιθυριστά για να μην ακούσουμε τι λέει φυσικά. Μέσα σε όλα αυτά όταν πήγαμε στο κατάστημα και αφού τους ενημερώςαμε για το περιστατικό μας είπανε ότι πρέπει να μείνει 8 ώρες εκτός λειτουργίας. Σήμερα 30 Ιουνίου και ώρα 10:00 μας καλέσανε να μας ενημερώσουν ότι η καρτέλα δεν έχει ανοίξει ακόμη για να μπορέσουν να τρέξουν τη διαδικασία και να μας φέρουν καινούργιο ψυγείο, επίσης μας είπανε τελικά ότι πρέπει να μείνει 12 ώρες εκτός λειτουργίας. Εμείς είμαστε χωρίς ψυγείο διότι μας το χάλασαν, δεν μας έχουν αποζημιώσει για αυτό και δεν πρόκειται και φυσικά μας κοροιδευουν λέγοντας μας κάθε φορά διαφορετικό χρόνο τον οποίο χρειάζεται για να μπει ξανά σε λειτουργιά το παλιό μας ψυγείο, φυσικά εγώ και ο άντρας μου δεν είμαστε ψυκτικοί για να γνωρίζουμε τη διαδικασία. Απαράδεκτη συμπεριφορά, καμία εξυπηρέτηση, είναι η δεύτερη φορά που μετά από αγορά στον Κωτσόβολο ερχόμαστε σε δυσμενή θέση και κανένας δεν μπορεί να μας εξυπηρετήσει.
”Στις 3 Μαρτίου 2023 αγόρασα από το Κοτσόβωλο με το το πρόγραμμα ανακυκλώνω ένα ψυγειοκαταψύκτη Bosch KNG 397IEQ κωδικός προιόντος 219108 στη τιμή 909€.
”Μέχρι να το φέρουν στο σπίτι είχε κατέβει 830 και τώρα έχει 750.
Πρίν από 1,5 χρόνο είχε περίπου 650 από ότι διάβασα σε σχόλια.
Θέλω να ξέρω το πρόγραμμα ανακυκλώνω το έχουν βγάλει για το κόσμο ή για να κερδίζουν οι μεγαλοεταιρίες. Επίσης δεν μπορώ να γράψω στα σχόλια του στα εξακριβωμένος αγοραστής. Μεγάλη απάτη που δεν υπάρχει έλεγχος και κάνουν ότι θέλουν.
Η χειροτερη εταιρεια μας πουλησαμε ελλατωματικο πλυντηριο ρουχων της WHIRPOOL και μας εχουν 2 εβδομαδες να περιμενουμε απαντηση για το αν θα γινει επισκευη περιμενουμε σε αναμονες τηλεφωνικου κεντρου μιση ωρα για να μας πουμε οτι δεν εχει δηλωθει καμμια βλαβη και σε 2-3 μερς θα επικοινωνησει ο τεχνικος ζητας να μιλησεις με υπευθηνο για να βγαλεις ακρη και να σταματησει η κοροιδια αλλα η απαντηση δεν υπάρχει εγω ειμαι μονο εδω ….. και ερωτηση τα υπολοιπα ατομα απο μεσα που κακαριζαν ως κοτες στο κοτετσι τι εκαναν ….μην αγοραζεται συσκευες απο τον κωτσοβολο μην εμπιστευτειται προιον brand
”Είναι άκρως απογοητευτικό και πλήρως απαράδεκτο μια τόσο μεγάλη εταιρεία να μην έχει έλεγχο και εποπτεία των εξωτερικών συνεργατών της. Εδώ και 2μισι βδομαδες παραγγείλαμε aircodition και περιμένουμε για εγκατάσταση και μας αλλάζει διαρκώς το ραντεβού. Ασχέτως αν και τι έχεις κανονίσει. Απλά τραγικοί.
”Δυσαρεστημένοι από αγορα ψυγείου μέσω boutser. μασ δώσατε μοντέλο 2000!! ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΨΎΚΤΗ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΩΡΙΤΗΚΟΤΗΤΑ .Κ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! με βαουτσερ 45% μασ ζητήσατε πάνω από 600€…!! για ένα ψυγείο που δεν κοστίζει 300€ κ είναι παλιό στεναχωρο κ δεν χωράει αμφιβολία πως μασ δώσατε ότι είχε μεινη στοκ.ντροπη δεν θα μασ ξαναδείτε από πελατεσ αλλά θα το μάθουν καλλοι καταναλωτές το πώς κοροιδευεται.
”Εξυπηρέτηση Κωτσόβολος… ΑΙΣΧΟΣ.. Παράγγειλα ενα κλιματιστικό μου ήρθε μηνυμα για παραλαβη 11-3 μμ. Στις 4 δέησαν να με ενημερώσουν ότι έρχονται ενω είχα φύγει για την δουλειά μου.. πάρε λέει την εξυπηρέτηση πελατών. χαχαχα …μια ώρα με το ρολόι σε αναμονή…
”Αγόρασα κλιματιστικό και ακόμα περιμένω για την τοποθέτηση πήρα τηλ δεν το είχαν καταχωρήσει μου θα το κάνουν και ακόμα περιμένω δεν υπάρχουν πουθενά τα ψέμματα που λενε
”Απαράδεκτοι,χωρίς εξυπηρέτηση με ελάχιστους υπαλλήλους που δε προλαβαίνουν.εφυγα μετά από πολύ ώρα αναμονής .όσοι ψώνιζαν περνάν τα κουτιά σταχέρια χωρίς να τους δίνουν σακούλες.Ντροπη σας
”Μια μικρή τραγωδία έζησα μέσα σε μία μέρα με αυτο το κατάστημα,παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω για εναν ψυγειοκαταψύκτη για να τον αγοράσω με το voucher του ανακυκλώνω συσκευή.
π’αω στο κατάστημα της Αγ,Παρασκευής να το παραγγείλω μιάς και είδα στο Ιντερνετ οτι είναι διαθέσιμο.
Οπως πήγα εφυγα,η πωλήτρια με ενημέρωσε οτι εξαντλήθηκε,γυρίζω σπίτι και βλέπω οτι το ψυγείο είναι ακόμα διαθέσιμο.
Πρωτη τηλεφωνική επαφή ,μιλάω με μια Κυρία που παίρνει όλα τα στοιχεία μου αφου μου λέει οτι το προιόν υπάρχει και θα με καλέσει σε 15 λεπτα να ενεργοποιήσουμε το voucher.
ΤΡΕΙΣ ώρες μετά δεν είχε καλέσει και δεν κάλεσε ποτέ,μιλάω στο τσάτ με άλλη Κυρια που με συμβουλεύει να το παραγγείλω ηλεκτρονικά μιας και αυτή βλέπει οτι υπάρχει,η μόνη που δεν το έβλεπε ήταν η υπάλληλος στην Αγία παρασκευή.
Ετσι και έκανα,το voucher εγινε δεκτο,η κάρτα μου χρεώθηκε….όμως 3 λεπτα αργότερα το gov.gr με ενημερώνει οτι το voucher μου είναι ενεργό και πάλι να χρησιοποιηθεί.
ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 4 ΩΡΕΣ ΑΡΧΙΣΕ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ.
Μιλησα με δέκα τουλάχιστον άτομα,ο ενας έλεγε το ένα ο άλλος το άλλο,με αναμονές ενδιάμεσα,με μεταφέρανε σε τηλέφωνα που δεν απαντούσε κανείς,μου ελεγαν οτι φταίει το GOV.GR και να καλέσω εκεί,κάλεσα και μου απάντησαν οτι φταίει η πλατφόρμα του Κοτσόβωλου γιατί έχει συμβεί ξανά και να ζητήσω να ξαναπεράσουν το voucher,να καλώ και πάλι και να μου λέει ο ένας οτι το βλέπει το voucher ενω στην σελίδα του Gov.gr έδειχνε καθαρά οτι ηταν αχρησιμοποίητο,να με μεταφ΄΄ερουν σε άλλους.τελικλα είπα θα το ακυρώσω αν και την τελευταία φορά δεν εξυπηρετηθώ,είχα περάσει 4 ώρες.
Ο θεός βοήθησε και η τελευταια Κυρία με μετέφερε στο σωστο άτομο,που κατάλαβε τι συμβαίνει,ακύρωσε την πρώτη παραγγελία και εφτιαξε νέα,,χρησιμοποίησε ξανά το voucher και μου έστειλε και αντίγραφο της παραγγελίας.
Ελπίζω να μην αλλάξει κάτι,δεν εχω αντοχή για να περάσω αυτη την Οδύσεια,κανονικα η εταιρεία θα έπρεπε να έχει απολύσει ολο αυτό το ανίκανο τσούρμο με το οποίο μίλησα και δεν ήξερε τι του γινόταν.
Θα το σκεφτώ διπλά αν αγοράσω πάλι απο εκεί.
”Ο,τι χειρότερο μπορείς να βρεις σε εταιρεία για συνεννόηση με ώρες και ημέρες παράδοσης . Οι άνθρωποι απλώς δεν υπάρχουν, λένε ότι θα έρθουν συγκεκριμένη ημέρα , δεν έρχονται ποτέ ούτε ειδοποιούν. Προσπαθείς να βγάλεις ακρη στο τηλέφωνο και κανείς δεν φέρει ευθύνη. Επίσης κάτι «μικρά γράμματα» αναφέρουν για την εγκατάσταση του κλιματιστικού τα οποία σε τηλεφωνική παραγγελία δεν τα ανέφεραν ποτέ. ΤΡΑΓΙΚΟΙ
”Χειρότερη εταιρεία για τεχνική υποστήριξη. Έσπασε ο υπολογιστής μου τον Φεβρουάριο, μου τον έφτιαξαν Μάιο
”Ήταν στην εγγύηση παρόλαυτα πλήρωσα 130€
Μετά από δύο φορές που τον χρησιμοποίησα δε δουλεύει και ακόμα πληρώνω δόσεις
Θα πάω εννοείται άλλου
Χαλιά, χαλιά ,χαλιά
Όπου σταθώ θα το λέω.
Αγοράσαμε δύο βραστήρες , μετά από σχεδόν μια εβδομάδα και αφού είχαν πληρωθεί κανονικά με κάρτα και δεν είχε παραδοθεί … , έπρεπε να τους ενοχλήσω εγώ για να μου πούνε ότι κάποιο πρόβλημα είχε η παραγγελία και είχε κολλήσει για αυτό δεν προχώρησε …. Την ξανακάναμε και έχει περάσει άλλη μία εβδομάδα για να μπαίνω τώρα και να βλέπω ότι ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής είναι σχεδόν μετά από άλλη μία εβδομάδα …..
”Απαράδεχτοι !!!
Η χειροτερη εταιρεια μας πουλησαμε ελλατωματικο πλυντηριο ρουχων της brandt και μας εχουν 2 εβδομαδες να περιμενουμε απαντηση για το αν θα γινει αντικατασταση.περιμενουμε σε αναμονες τηλεφωνικου κεντρου μιση ωρα για να ρωτησουμε τι θα γινει με το αιτημαμας μας και δεν εχουμε ακομα απαντηση μετα απο 2 εβδομαδες ταλαιπωριας και αναμονης…..το πληρωσαμε μετρητα πριν 2 εβδομαδες και δε εχουμε πλυντηριο για τα ρουχα μας και ακομα περιμενουμε να εξυπηρετηθουμε….μην αγοραζεται συσκευες απο τον κωτσοβολο μην εμπιστευτειται προιον brandt
”ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ) ΜΑΚΡΑΝ. Δεν έχει υπάρξει φορά να έχω παραγγείλει και να μην τα έχουν κάνει π@#$%^&. Μιλάμε για καφενείο κανονικό. Μάλλον το τελευταίο συνοικιακό καφενείο μπροστά τους είναι η Goldman Sachs. ΜΗΔΕΝΙΚΗ επικοινωνία μεταξύ των κεντρικών και του τμήματος logistics τους. Έχω παραγγείλει ψυγείο με ανακύκλωση παλαιού για δεύτερη φορά (την πρώτη απλά τους περίμενα για 5-6 ημερομηνίες που μου είχαν ορίσει κανονικά κατόπιν αμέτρητων επικοινωνιών μου με τα κεντρικά τους και ήρθαν τελικά την 7η) έλαβα μήνυμα ότι η παράδοση θα πραγματοποιηθεί σήμερα και τελικά εμφανίστηκαν ΜΟΝΟ για παραλαβή δηλαδή δεν μου έφεραν ψυγείο αλλά ήρθαν μόνο να παραλάβουν και να ανακυκλώσουν. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ δεν ήξεραν γιατί δεν έχουν το ψυγείο μου μαζί τους ενώ θα έπρεπε να το έχουν, όπως δήλωσαν. Όταν τους ρώτησα για ποιο λόγο δεν το πήραν μαζί τους να το φέρουν όπως προβλέπεται και που είναι το ψυγείο μου είπαν δεν ξέρω. Τέλος (από ότι αποδεικνύεται και από τα παραπάνω)ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι είναι ρομπότ δεν υπάρχει καμία ελπίδα συνεννόησης και επομένως η αγανάκτηση είναι ακόμα μεγαλύερη.
Μ Α Κ Ρ Ι Α Α Α Α Α Α Α Α Α Α!!!!!!!!!!!! ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΣΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ!!!!!
”Απαράδεκτη εταιρεία:
1. Αγοράζω δύο συσκευές. Τους τονίζω ότι θέλω παράδοση μία συγκεκριμένη ημερομηνία λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεών μου. Όλα καλά μέχρι εδώ.
2. Δέχομαι sms που με ευχαριστούν κλπ και δωροεπιταγή.
3. Δύο ημέρες πριν την ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ ημερομηνία παράδοσης δέχομαι sms ότι η παράδοση θα γίνει την Χ ημέρα, διαφορετική από αυτή που τους είχα ζητήσει. Την Χ ημέρα ήμουν εκτός σπιτιού.
4. Αμέσως τους τηλεφωνώ στο 210ΧΧΧΧΧ και μετά από αναμονή 45 λεπτών, τους ζητώ να μου αλλάξουν την ημερομηνία, στην ημέρα που είχαμε συμφωνήσει κατά την αγορά.
5. Η εκπρόσωπος της εταιρείας, ως ρομπότ, μετά από αρκετή ώρα, μου το αλλάζει τελικά στην ημερομηνία που είχε καταχωρηθεί εξ αρχής.
6. Το τραγελαφικό: μία ημέρα πριν έχω δεχτεί sms για απεγκατάσταση του κλιματιστικού, για μία ΥΥ ημερομηνία.
7. Σε συνέχεια του 6, λαμβάνω τηλέφωνο από το τεχνική συνεργείο και μου αναφέρουν ΑΛΛΗ ημέρα από αυτή που έλαβα στο sms λέγοντας μου χαρακτηριστικά “καλά, αφήστε τι στέλνουν στα sms, εγώ γνωρίζω πότε μπορώ να έρθω – μη δίνετε σημασία στην πληροφόρηση”
8. Την ΧΧΧ ημέρα (συμφωνημένη και επικαιροποιημένη μετά το συμβάν 4.) αναμένω στην οικία μου να γίνει η παράδοση. Τζίφος!
9. Τηλέφωνο στο 210ΧΧΧΧΧ και μετά από 40 λεπτά ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει απόθεμα!!! Ενώ, είχα λάβει για την ΥΥΥ ημερομηνία ότι φορτώθηκε από την αποθήκη το προϊόν και θα είναι στην οικία μου την ΥΥΥ ημερομηνία (όχι την ΧΧΧ, αλλά την ΥΥΥ). Μύλος.
10. Στην εκπρόσωπο – ρομπότ (για άλλη μία φορά) ζητώ να μου μου πει ποιες είναι οι επιλογές μου “άλλο προϊόν, ακύρωση της παραγγελίας ή επίσκεψη στο κατάστημα που το παραγγείλατε”.
11. Παίρνω το αυτοκίνητο, ΑΦΗΝΩ την δουλειά μου και πάω στο κατάστημα. Ζέστη, κίνηση, κόστος ανθρωποωρών, κόστος βενζίνης κλπ).
12. Με εξυπηρετούν διά ζώσης και τελικά κατά από μία (1) ώρα καταφέρνουν να μου πουν (οι δικαιολογίες εν τω μεταξύ έπεφταν βροχή: “όχι το software έχει θέμα, ότι η Μαγούλα (αποθήκη;)) στην Αθήνα δεν θα μας δώσει τη λύση, μπλα μπλα μπλα)” ότι η παράδοση θα γίνει σε νέα ημερομηνία ΖΖΖ (αυριανή της σημερινής που γράφω την κριτική).
13. Το γέλιο συνεχίζεται όμως: το πρωί παίρνω τηλέφωνο από τεχνικό συνεργείο απεγκατάστασης που με ενημερώνει για το ότι θα έρθει στην ημερομηνία ΖΖΖ+1 αλλά μου λένε: “επειδή τελικά μπορεί να μην παραλάβετε την ΖΖΖ, θα σας κάνουμε ένα τηλέφωνο για να δούμε εάν παραλάβατε…”. Το δέχομαι, αναμενόμενο σκέφτομαι…
14. Το υπέρτατο γέλιο: ενώ λαμβάνω sms για την ημερομηνία ΖΖΖ+1 για την απεγκατάσταση, δέχομαι τηλεφώνημα από το συνεργείο απεγκατάστασης (συμβάν 7.) “Είμαι έξω από την οικία σας. Έρχομαι να απεγκαταστήσουμε το κλιματιστικό”. Άφωνος εγώ, του εξηγώ την κατάσταση περί μη παράδοσης ακόμη… Το μόνο που λέει είναι ότι έχει πρόβλημα η εταιρεία με τις παραδόσεις. Παραβίασε ανοιχτές θύρες.
15. Τώρα: ακόμη αναμένω το sms ειδοποίησης παράδοσης. Είμαι στην ημέρα ΥΥΥ-1 και σύμφωνα με τα της εταιρείας θα έπρεπε να δεχτώ sms με το δίωρο παράδοσης. Βάζω τον κωδικό της παραγγελίας στο site και ακόμη είμαστε στην συλλογή των προϊόντων. Μύλος ξανά.
Όλα αυτά είναι τεκμηριωμένα, με στοιχεία από τα sms και τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που ευτυχώς για τους πελάτες καταγράφονται. Έχω και τα στοιχεία των εκπροσώπων των εταιρειών που μιλούσαν σαν να ήταν ρομπότ, μαζί μου.
H εταιρεία αυτή έχει κάκιστο σύστημα logistics και δείχνει πλήρη αδιαφορία στους πελάτες. Εφόσον δεν γίνει η παράδοση τελικά θα κινηθώ μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή https://www.synigoroskatanaloti.gr για προσβολή των οικονομικών μου συμφερόντων, για κόστος ανθρωποωρών, ψυχικό κόστος, κόστος μετακίνησης και λοιπά. Θα τους πάω μέχρι τέλος.
”Πλυντηρια πιατων DELONGHI
”Τον Νοεμβριο του 2018 αγορασα απο τον Κωτσοβολο ενα πλυντηριο πιατων DELONGHI με διετη εγγυηση το οποιο παρουσιασε βλαβη τον Ιουνιο του 2023.
Μετα απο απειρα τηλεφωνα στο τμημα εξυπηρετησης πελατων της Κωτσοβολος και μενοντας στην αναμονη τουλαχιστον καθε φορα πανω απο 40 λεπτα εμαθα, μετα απο 15 μερες, πως δεν υπαρχει τεχνικος για να διορθωσει την βλαβη!!!
Επικοινώνησα και με την αντιπροσωπεία της DELONGHI στην Ελλαδα μπας και βρω αλλη λυση αλλα μου ειπαν πως τα συγκεκριμένα προιοντα ειναι εισαγωγη του Κωτσοβολου…αρα ο Κωτσοβολος παρεχει το σερβις. Φυσικα συνεχιζουν στον Κωτσοβολο να πουλανε την συγκεκριμενη μαρκα αν και ξερουν πως δεν μπορουν να παρεχουν σερβις….
Απαράδεκτοι ως προς την τήρηση των ωρών παράδοσης συσκευών και εξίσου απαράδεκτος ο τρόπος επικοινωνίας μέσω αυτοματοποιημένων συνομιλιών. Ποτέ ξανά δε θα παραγγείλω από την εν λόγω επιχείρηση.
”Άλλη τιμή στο site με παραλαβή στο κατάστημα , Άλλη τιμή στο κατάστημα ! Καμία εξήγηση , αναμονή 18’ στην εξυπηρέτηση ΠΕΛΑΤΩΝ έως ότου έκλεισε η γραμμή ! Πολύ κακή εμπειρία
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Αγοράσαμε όλες τις συσκευές από το κατάστημα γιατί μας υποσχέθηκαν άμεση εξυπηρέτηση . Το κλιματιστικό ήρθε χαλασμένο, ξεχασαν την βάση της κουζινας. Το ψυγείο ήρθε σημαδεμένο . Ζητήσαμε αντικατάσταση που θα καθυστερήσει 4 μέρες . Έχω μικρά παιδιά και δεν έχω ψυγείο για να βάλω το γάλα τους .
”Περιμέναμε σχεδόν δυο ώρες στο τηλέφωνο για μα μας πουν τελικά ότι δεν μπορούν να μας φέρουν τις συσκευές μας .
Απαράδεκτοι στο σέρβις μου χάλασε το στεγνωτήριο pistos 20 μέρες το έχουν πάρει και ακόμα περιμένω να το φέρουν.Ηθελε ένα απλό καθάρισμα. Είχε εγγύηση δε το δικαιολογούν ενταξει αλλά τόσες μέρες για κάτι απλό και πλήρωσα 100 ευρώ λυπαμαι τελευταία φορά που αγοράζω κάτι λυπαμΙ
”Και το 1, μονο κ μόνο για την ευγενική εξυπηρέτηση είτε τηλεφωνικώς είτε δια ζώσης. Αγορασμένο iphone 14 με την παραγγελία μου να αιωρείται! Μετά από 17 ημέρες, στο κατάστημα να μην γνωρίζουν το παραμικρό και στο τηλεφωνικό κέντρο 3 συνεχόμενες ημέρες που κάλεσα (μετά από πολύωρη αναμονή) να παίρνω 3 διαφορετικές απαντήσεις για την εξέλιξη της παραγγελίας μου. Ο σύνδεσμος που μου έστειλαν για να παρακολουθώ την εξέλιξη, ήταν ασαφής και κάθε μέρα μου έβγαζε διαφορετική ημερομηνία παράδοσης.
”Κάκιστη τηλεφωνική εξυπηρέτηση με αγενή προσωπικό.
”Ελαβα μήνυμα στο κινητό μου για πορεία παράδοσης ηλεκτρικών ειδών που ΔΕΝ είχα παραγγείλει. Επικοινώνησα τηλεφωνικά να τους πω ότι ΔΕΝ έχω παραγγείλει κάτι, αλλά μπορώ να τους δώσω το σωστο νουμερο κινητού διότι γνώριζα το άτομο
που έκανε τη παραγγελία.
Σε καμία περίπτωση δεν ήθελαν να αλλάξουν το νούμερο, λέγοντάς μου ότι να επικοινωνήσω εγώ τις πληροφορίες στον ενδιαφερόμενο!
Αφού ούρλιαξα, τότε μου είπαν να ενημερώσω τον αγοραστή να περάσει απο το κατάστημα που αγόρασε τα εμπορεύματα για να δώσει άλλο κινητό. Τους έκλεισα το τηλέφωνο !
Αγορασμένο I phone 14 και θήκη,1.400 ευρώ αγορά και ακόμη περιμένουμε έδω και 17 ημέρες να έρθει σπίτι….Λίαν επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!Ο κωδικος παραγγελίας είναι 1001375901
”Δεν υπάρχει πιο απαράδεκτη εταιρεία!! έχει χαλάσει τό ψυγείο 3φορες σέ 11 μήνες!!την πρώτη έμεινα 21 μέρες χωρίς ψυγείο την δεύτερη 22μερες χωρίς ψυγείο την τρίτη ακόμα περιμένω!! τρία χρόνια ψυγείο! σέ όποιον απευθυνθώ δεν ξέρει τίποτα!! είμαστε για δικηγόρο
”Θα έπρεπε να έχει κ αρνητικές τιμές στην βαθμολογία…
”Αγοράσαμε ψυγείο 27/5 με συνενόηση για παράδοση με γερανοφορο οχημα 29/5..στις 29 δεν έγινε η παράδοση γιατί το γερανοφορο υπήρχε πιθανότητα να ακουμπήσει τα καλώδια του δήμου κ προτείνει να επιχειρήσουν με γερανοφορο με παπαγάλο…την ημέρα που τους περιμέναμε τηλεφώνησαν πως το όχημα έχει βλάβη κ η παράδοση αναβλήθηκε …νέα συννενόηση για νέα ημερομηνία….ήρθαν, ειπαν ότι το γερανανοφορο δεν χωρούσε….κ θα έπρεπε να βρουν παπαγαλάκι για να έρθει το ψυγείο..όπως καταλάβετε 3 μέρες άδεια χαμένες κ ψυγείο άφαντο…
Αποφασίσαμε να ακυρώσουμε …
Πάμε στο κατάστημα για την ακύρωση ….εκεί δεν φαινόταν στο σύστημα το ψυγείο κ έπρεπε να ξαναπάμε σε μισή ώρα…ξαναπήγαμε σε μια ώρα ακόμα κλειδωμένο το δελτίο μας είπαν..ξαναπήγαμε το απόγευμα,ακόμα κλειδωμένο ήταν το δελτίο…είμαστε σε αναμονή επιστροφής χρημάτων τα οποία σημειώνω ότι δόθηκαν μετροιτα…