Στις 23 Ιουνίου αγοράσαμε με τον άντρα μου ένα ψυγείο από το κατάστημα του Κωτσόβολου στην οδό Ιφιγενείας 7 και Πεύκων στη Μεταμόρφωση με το πρόγραμμα ανακυκλώνω αλλάζω συσκευή. Στις 29 Ιουνίου ήτανε η μέρα παράδοσης του καινούργιου ψυγείου και η παραλαβή του ψυγείου που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαμε για να ανακυκλωθεί. Πληρώσαμε 100 ευρώ για να μεταφερθεί με γερανό μιας και είναι μεγάλο. Ήρθανε οι άνθρωποι του Κωτσόβολου, φορτώσανε το παλιό μας ψυγείο στο γερανό ξαπλωμένο, μας ανεβάσανε το καινούργιο με τον ίδιο τρόπο, το ξεπακετάραμε και ανακαλύψαμε ότι ήτανε χτυπημένο στην αριστερή του πόρτα. Το ξανακατεβάσαν με το γερανό και μας ανέβασαν το δικό μας. Μας είπε ο άνθρωπος του Κωτσόβολου να το ξαναβάλουμε σε λειτουργία σε 20 λεπτά το οποίο και κάναμε. Έκτοτε το ψυγείο μας ανάβει αλλά δεν λειτουργεί, δεν παγώνει. Από εχθές δεν έχουμε ψυγείο, έχουμε πετάξει όλα μας τα τρόφιμα. Πήγαμε στο κατάστημα, μία υπάλληλος προσπάθησε πάρα πολύ να μας βρει λύση, ο προισταμενός της απεναντίας ήτανε απλά απαθείς, στη συνέχεια ειρωνικός γιατί μάλλον τον κουράσαμε, αρνήθηκε στην αρχή να καλέσει στις αποθήκες μπροστά μας, μετά κάλεσε και μιλούσε ψιθυριστά για να μην ακούσουμε τι λέει φυσικά. Μέσα σε όλα αυτά όταν πήγαμε στο κατάστημα και αφού τους ενημερώςαμε για το περιστατικό μας είπανε ότι πρέπει να μείνει 8 ώρες εκτός λειτουργίας. Σήμερα 30 Ιουνίου και ώρα 10:00 μας καλέσανε να μας ενημερώσουν ότι η καρτέλα δεν έχει ανοίξει ακόμη για να μπορέσουν να τρέξουν τη διαδικασία και να μας φέρουν καινούργιο ψυγείο, επίσης μας είπανε τελικά ότι πρέπει να μείνει 12 ώρες εκτός λειτουργίας. Εμείς είμαστε χωρίς ψυγείο διότι μας το χάλασαν, δεν μας έχουν αποζημιώσει για αυτό και δεν πρόκειται και φυσικά μας κοροιδευουν λέγοντας μας κάθε φορά διαφορετικό χρόνο τον οποίο χρειάζεται για να μπει ξανά σε λειτουργιά το παλιό μας ψυγείο, φυσικά εγώ και ο άντρας μου δεν είμαστε ψυκτικοί για να γνωρίζουμε τη διαδικασία. Απαράδεκτη συμπεριφορά, καμία εξυπηρέτηση, είναι η δεύτερη φορά που μετά από αγορά στον Κωτσόβολο ερχόμαστε σε δυσμενή θέση και κανένας δεν μπορεί να μας εξυπηρετήσει.
Στις 23 Ιουνίου αγοράσαμε με τον άντρα μου ένα ψυγείο από το κατάστημα του Κωτσόβολου στην οδό Ιφιγενείας 7 και Πεύκων στη Μεταμόρφωση με το πρόγραμμα ανακυκλώνω αλλάζω συσκευή. Στις 29 Ιουνίου ήτανε η μέρα παράδοσης του καινούργιου ψυγείου και η παραλαβή του ψυγείου που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαμε για να ανακυκλωθεί. Πληρώσαμε 100 ευρώ για να μεταφερθεί με γερανό μιας και είναι μεγάλο. Ήρθανε οι άνθρωποι του Κωτσόβολου, φορτώσανε το παλιό μας ψυγείο στο γερανό ξαπλωμένο, μας ανεβάσανε το καινούργιο με τον ίδιο τρόπο, το ξεπακετάραμε και ανακαλύψαμε ότι ήτανε χτυπημένο στην αριστερή του πόρτα. Το ξανακατεβάσαν με το γερανό και μας ανέβασαν το δικό μας. Μας είπε ο άνθρωπος του Κωτσόβολου να το ξαναβάλουμε σε λειτουργία σε 20 λεπτά το οποίο και κάναμε. Έκτοτε το ψυγείο μας ανάβει αλλά δεν λειτουργεί, δεν παγώνει. Από εχθές δεν έχουμε ψυγείο, έχουμε πετάξει όλα μας τα τρόφιμα. Πήγαμε στο κατάστημα, μία υπάλληλος προσπάθησε πάρα πολύ να μας βρει λύση, ο προισταμενός της απεναντίας ήτανε απλά απαθείς, στη συνέχεια ειρωνικός γιατί μάλλον τον κουράσαμε, αρνήθηκε στην αρχή να καλέσει στις αποθήκες μπροστά μας, μετά κάλεσε και μιλούσε ψιθυριστά για να μην ακούσουμε τι λέει φυσικά. Μέσα σε όλα αυτά όταν πήγαμε στο κατάστημα και αφού τους ενημερώςαμε για το περιστατικό μας είπανε ότι πρέπει να μείνει 8 ώρες εκτός λειτουργίας. Σήμερα 30 Ιουνίου και ώρα 10:00 μας καλέσανε να μας ενημερώσουν ότι η καρτέλα δεν έχει ανοίξει ακόμη για να μπορέσουν να τρέξουν τη διαδικασία και να μας φέρουν καινούργιο ψυγείο, επίσης μας είπανε τελικά ότι πρέπει να μείνει 12 ώρες εκτός λειτουργίας. Εμείς είμαστε χωρίς ψυγείο διότι μας το χάλασαν, δεν μας έχουν αποζημιώσει για αυτό και δεν πρόκειται και φυσικά μας κοροιδευουν λέγοντας μας κάθε φορά διαφορετικό χρόνο τον οποίο χρειάζεται για να μπει ξανά σε λειτουργιά το παλιό μας ψυγείο, φυσικά εγώ και ο άντρας μου δεν είμαστε ψυκτικοί για να γνωρίζουμε τη διαδικασία. Απαράδεκτη συμπεριφορά, καμία εξυπηρέτηση, είναι η δεύτερη φορά που μετά από αγορά στον Κωτσόβολο ερχόμαστε σε δυσμενή θέση και κανένας δεν μπορεί να μας εξυπηρετήσει.
”