Αγανακτισμένος Κ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Απαράδεκτη εταιρεία:
    1. Αγοράζω δύο συσκευές. Τους τονίζω ότι θέλω παράδοση μία συγκεκριμένη ημερομηνία λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεών μου. Όλα καλά μέχρι εδώ.
    2. Δέχομαι sms που με ευχαριστούν κλπ και δωροεπιταγή.
    3. Δύο ημέρες πριν την ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ ημερομηνία παράδοσης δέχομαι sms ότι η παράδοση θα γίνει την Χ ημέρα, διαφορετική από αυτή που τους είχα ζητήσει. Την Χ ημέρα ήμουν εκτός σπιτιού.
    4. Αμέσως τους τηλεφωνώ στο 210ΧΧΧΧΧ και μετά από αναμονή 45 λεπτών, τους ζητώ να μου αλλάξουν την ημερομηνία, στην ημέρα που είχαμε συμφωνήσει κατά την αγορά.
    5. Η εκπρόσωπος της εταιρείας, ως ρομπότ, μετά από αρκετή ώρα, μου το αλλάζει τελικά στην ημερομηνία που είχε καταχωρηθεί εξ αρχής.
    6. Το τραγελαφικό: μία ημέρα πριν έχω δεχτεί sms για απεγκατάσταση του κλιματιστικού, για μία ΥΥ ημερομηνία.
    7. Σε συνέχεια του 6, λαμβάνω τηλέφωνο από το τεχνική συνεργείο και μου αναφέρουν ΑΛΛΗ ημέρα από αυτή που έλαβα στο sms λέγοντας μου χαρακτηριστικά “καλά, αφήστε τι στέλνουν στα sms, εγώ γνωρίζω πότε μπορώ να έρθω – μη δίνετε σημασία στην πληροφόρηση”
    8. Την ΧΧΧ ημέρα (συμφωνημένη και επικαιροποιημένη μετά το συμβάν 4.) αναμένω στην οικία μου να γίνει η παράδοση. Τζίφος!
    9. Τηλέφωνο στο 210ΧΧΧΧΧ και μετά από 40 λεπτά ενημερώνομαι ότι δεν υπάρχει απόθεμα!!! Ενώ, είχα λάβει για την ΥΥΥ ημερομηνία ότι φορτώθηκε από την αποθήκη το προϊόν και θα είναι στην οικία μου την ΥΥΥ ημερομηνία (όχι την ΧΧΧ, αλλά την ΥΥΥ). Μύλος.
    10. Στην εκπρόσωπο – ρομπότ (για άλλη μία φορά) ζητώ να μου μου πει ποιες είναι οι επιλογές μου “άλλο προϊόν, ακύρωση της παραγγελίας ή επίσκεψη στο κατάστημα που το παραγγείλατε”.
    11. Παίρνω το αυτοκίνητο, ΑΦΗΝΩ την δουλειά μου και πάω στο κατάστημα. Ζέστη, κίνηση, κόστος ανθρωποωρών, κόστος βενζίνης κλπ).
    12. Με εξυπηρετούν διά ζώσης και τελικά κατά από μία (1) ώρα καταφέρνουν να μου πουν (οι δικαιολογίες εν τω μεταξύ έπεφταν βροχή: “όχι το software έχει θέμα, ότι η Μαγούλα (αποθήκη;)) στην Αθήνα δεν θα μας δώσει τη λύση, μπλα μπλα μπλα)” ότι η παράδοση θα γίνει σε νέα ημερομηνία ΖΖΖ (αυριανή της σημερινής που γράφω την κριτική).
    13. Το γέλιο συνεχίζεται όμως: το πρωί παίρνω τηλέφωνο από τεχνικό συνεργείο απεγκατάστασης που με ενημερώνει για το ότι θα έρθει στην ημερομηνία ΖΖΖ+1 αλλά μου λένε: “επειδή τελικά μπορεί να μην παραλάβετε την ΖΖΖ, θα σας κάνουμε ένα τηλέφωνο για να δούμε εάν παραλάβατε…”. Το δέχομαι, αναμενόμενο σκέφτομαι…
    14. Το υπέρτατο γέλιο: ενώ λαμβάνω sms για την ημερομηνία ΖΖΖ+1 για την απεγκατάσταση, δέχομαι τηλεφώνημα από το συνεργείο απεγκατάστασης (συμβάν 7.) “Είμαι έξω από την οικία σας. Έρχομαι να απεγκαταστήσουμε το κλιματιστικό”. Άφωνος εγώ, του εξηγώ την κατάσταση περί μη παράδοσης ακόμη… Το μόνο που λέει είναι ότι έχει πρόβλημα η εταιρεία με τις παραδόσεις. Παραβίασε ανοιχτές θύρες.
    15. Τώρα: ακόμη αναμένω το sms ειδοποίησης παράδοσης. Είμαι στην ημέρα ΥΥΥ-1 και σύμφωνα με τα της εταιρείας θα έπρεπε να δεχτώ sms με το δίωρο παράδοσης. Βάζω τον κωδικό της παραγγελίας στο site και ακόμη είμαστε στην συλλογή των προϊόντων. Μύλος ξανά.
    Όλα αυτά είναι τεκμηριωμένα, με στοιχεία από τα sms και τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που ευτυχώς για τους πελάτες καταγράφονται. Έχω και τα στοιχεία των εκπροσώπων των εταιρειών που μιλούσαν σαν να ήταν ρομπότ, μαζί μου.

    H εταιρεία αυτή έχει κάκιστο σύστημα logistics και δείχνει πλήρη αδιαφορία στους πελάτες. Εφόσον δεν γίνει η παράδοση τελικά θα κινηθώ μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή https://www.synigoroskatanaloti.gr για προσβολή των οικονομικών μου συμφερόντων, για κόστος ανθρωποωρών, ψυχικό κόστος, κόστος μετακίνησης και λοιπά. Θα τους πάω μέχρι τέλος.

Επικοινωνία