Είναι ψεύτες μου είχαν πει τηλεφωνικός οτι θα έρθει συνεργάτης τους να δει το δίκτυο στο χώρο μου και μου…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είστε ότι χειρότερο υπάρχει. Περιμένω από της 12/02 εξέλιξη παραγγελίας 7 φορές πήρα τηλέφωνο περίμενα 25-30 λεπτά στην αναμονή μου λέγαν τα ίδια και τα ίδια . Έτσι αποφάσισα να μπω στο live chat και είχαν το θρασσος να μου κλείσει μια Δέσποινα την συνομηλια . Έχουν κλείσει όλες της κριτικές στο google προφανος για να μην πατήσουν. Δεν το συνιστώ σε κανένα ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΟΤΣΟΒΟΛΟ .
”Θλιβερό περιβάλον λιανικής πώλησης. Το “υπέρ-κατάστημα” της Γλυφάδας δημιουργεί αρνητική εμπειρία στον πελάτη, τόσο από τη προδιάθεση των εργαζομένων, όσο και από το κλίμα που επικρατεί. Λυπάμαι!!!
”Απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική η συμπεριφορά των υπαλλήλων καταστήματα: Καλλιθέα (Θησέως) και Πανεπιστημίου!! Πήγα για να κλείσω εντοιχιζόμενο φούρνο. Στο 1ο καταστήμα η υπάλληλος που χασμουριόταν συνέχεια, μου είπε “ότι αφορά το διαδίκτυο να ψάξω μόνη μου” και εκείνη θα μου έλεγε για τους φούρνους της έκθεσης και μετά από 5′ με παράτησε γιατί ήθελε να εξυπηρετήσει άλλους πελάτες!! Στο 2ο κατάστημα η υπάλληλος που με ρώτησε τι θα ήθελα αμέσως μου είπε να περιμένω διότι εκείνη σχολάει. Ένας άλλος υπάλληλος εξυπηρετούσε με βαρεμάρα μια κυρία ενώ ένας άλλος κοιτούσε τον υπολογιστή του. Φυσικά και έφυγα έκανα παραγγελία σε συνοικιακό κατάστημα! Επίσης, όταν αγόρασα πριν 3 χρόνια πλυντήριο ρούχων, και πλήρωσα έξτρα χρήματα για αντικατάσταση σε περίπτωση τεχνικού θέματος, μου έβγαλαν ένα μήνα την ψυχή με καθημερινά τηλεφωνήματα για να γίνει η αντικατάσταση. Κανείς δεν τους εκπαιδεύει και δεν ασχολείται με την συμπεριφορά τους. Ντροπή τους! Ευτυχώς θα σταματήσει το μονοπώλιο της εταιρείας Κωτσόβολος!!
”Στο πρόγραμμα ανακύκλωσης την παλαιά συσκευή δεν ήλθε κανείς να την παραλάβει. Έχω επισκεφτεί το τοπικό κατάστημα τρεις φορές για κλείσω ραντεβού όρθιος σε ουρά , έχω σπαταλήσει πολλές ώρες αναμονής στο τηλέφωνο χωρίς αποτέλεσμα, στα ραντεβού δεν μου έστειλαν ποτέ μύνημα επιβεβαίωση ς για την ώρα επίσκεψης ,στήθηκα όλη μέρα με το κινητό στο χέρι περιμένοντας τους αλλά ποτέ δεν ήλθαν και το παλιό κλιματιστικό μετά από είκοσι μέρες είναι ακόμη στην μέση του σπιτιού μου .
”ΣΚΕΤΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ .
Αν μπορουσα θα εβαζα 0 αστερια. Παρηγγειλα ενα καταψυκτη ο οποιοσ ηρθε χωρις υγρα ψύξης. Ζητησα αντικατάσταση Ενώ εκείνοι μου έλεγαν για επισκευη σε ενα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προιον. Μετα απο φασαρία τελικα εγκρίθηκε η αντικατάστασή. Ειχα απώλεια υλικών αγαθών τα οποία χάλασαν αφού η αντικατάσταση του καταψύκτη έγινε 11 ημέρες. Πραγματικά λυπάμαι δεν πρόκειται να ξανά πάω ποτέ.
”ωραίο το κόλπο με το τηλεφωνικό κέντρο που περιμένεις στην αναμονή με τις ώρες, με το chat το ίδιο ακριβώς! παρέλαβα παραγγελία με ελαττωματικό προιόν (σπασμένο) το link που μου έστειλαν το παραστατικό δεν ανοίγει(τυχαίο!), οπότε δεν έχω την απόδειξη για να το πάω πίσω, και περιμενω με τις ώρες στην αναμονή
”Μου είχαν πει ότι θα μου έστελναν μια δωροεπιταγη για μια τηλεόραση που δεν ήταν δυνατόν να επισκευασθεί. Μετά από απίστευτο εμπαιγμό δεν την έχω λάβει εδώ και 15 μερες.
”Στο τηλ 2102899999 περιμένω περίπου μισή ώρα για να μου απαντήσουν και οποια απαντήσει λέει ότι της κατέβει.
Απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ
Πραγματικά, είστε ότι χειρότερο! Μας παίρνετε τηλέφωνο την Παρασκευή (10.02.23) για να μας ενημερώσετε πως την Δευτέρα (13.02) και ώρα 16.00-18.00 θα έρθουν να απεγκαταστήσουν το air condition (που ήταν χαλασμένο από εσάς) και να μας τοποθετήσουν το καινούριο. Μας παίρνετε την Δευτέρα το πρωί στις 10.00 και μας λέτε ότι άλλαξε η ώρα και θα έρθετε μεταξύ 12.00-16.00 και φεύγουμε από τις εργασίες μας άρων – άρων. Στις 15.30 μας ξανά καλείτε και μας λέτε σε δέκα λεπτά ότι έρχεστε. Η ώρα περνάει και μας καλείται εκ νέου στις 18.30 ότι το φορτηγό χάλασε και ότι θα εξυπηρετηθούμε την επόμενη μέρα (Τρίτη 14.02) άμεσα λόγω της ταλαιπωρίας που προκλήθηκε. Σήμερα 16.02.23 δεν μας έχει ειδοποιήσει κανείς για το τι συμβαίνει και πότε θα παραλάβουμε.
”Συν της άλλης η μεγάλη ταλαιπωρία για μια υπογραφή να περιμένουμε στο φυσικό κατάστημα δύο ώρες , να πηγαίνουμε δύο φορές γιατί οι πωλητές μεταξύ τους δεν μπορούν να συνεννοηθούν, να μας κοιτάνε με μισό μάτι γιατί θέλουμε να εξυπηρετηθούμε για μια δουλειά που συμβαίνει από αρχές Γενάρη(και άκρη ακόμα δεν βγάλαμε) και χώρια η 25(!) λεπτή αναμονή στο τηλέφωνο για να μπορέσουμε να μας ενημερώσετε για ένα αντικείμενο που το έχουμε πληρώσει, μας το φέρατε χαλασμένο και αντί να γίνει άμεσα αντικατάσταση για το λάθος σας και να υπάρχει το λιγότερο μια σχετική ενημέρωση, μας κοροϊδεύετε μπροστά στο πρόσωπό μας. Πραγματικά είστε για γέλια και για κλάματα μαζί. Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε τον κόσμο στα απλά, στα βασικά, κλείστε το!
Δεν πιστεύω να υπάρχει χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα! Μόνο για να μιλήσεις με κάποιον εκπρόσωπο (που δεν θα σου λύσει το πρόβλημα,) πρέπει να περιμένεις 35 λεπτά για να σε παραπέμψει σε άλλον και τελικά αφού χάσεις μια ώρα, να μην έχεις πάρει απάντηση. Online παραγγέλνεις, πληρώνεις, βάζεις ημερομηνία παράδοσης και απλά δεν θα το παραλάβεις! Ένα απλό ΑΙΣΧΟΣ για την εξυπηρέτηση.
”Πραγματικά απαράδεκτη εταιρεία και ιδίως το Service.
”Αγοράσαμε στεγνωτήριο της Hoover το Νοέμβριο 2023 διαδικτυακά μαζί με το extension support από τον Κωτσόβολο . Επιλέχθηκε μετά από προτροπή φιλικού προσώπου που είναι πλήρως ικανοποιημένη από τη λειτουργία και την απόδοση της, όμως βρέθηκε να είναι προβληματική συσκευή από την αρχή της χρήσης της. Δυστυχώς για εμάς ,αλλά δεχόμενοι αστοχία υλικού που συμβαίνει και δεν είναι παράξενο , ήρθαν κάποια στιγμή και το είδαν χωρίς κανένα επιτόπιο έλεγχο. Σε δεύτερη επίσκεψη το πήραν για επισκευή . Το επέστρεψαν μπορώ να πω σε χειρότερη κατάσταση. ( Δεν στεγνώνει πάντα , τρέχουν κάποια νερά κατά τη λειτουργία του και τα περισσότερα προγράμματα κολλάνε στα 15′ πριν τελειώσουν και χρειάζεται χειροκίνητα να ολοκληρώσεις το πρόγραμμα και να κλείσεις τη συσκευή) . Παίρνουμε αμέτρητα τηλέφωνα , πήγαμε σε κατάστημα να το δηλώσουμε και εκεί το πρόβλημα και ακολούθησαν την ίδια διαδικασία, δηλαδή παίρνοντας ένας υπεύθυνος του καταστήματος Πειραιά τηλέφωνο στο αρμόδιο τμήμα τους που ακόμα και αν απαντήσουν ποτέ δεν ορίζεται κάποιο ραντεβού άμεσα αφού σου λένε οτι θα σας πάρουν από το αρμόδιο τμήμα κάτι που ποτέ δε συμβαίνει φέρνοντας ως δικαιολογία πως μας πήραν αλλά δεν απαντήσαμε !!!! . Ψάχνουμε πλέον άλλες οδούς για να ασκήσουμε τα νόμιμα . Ειλικρινά έχουμε απογοητευτεί. Πλέον για εμάς και όσους γνωρίζουμε η εταιρεία αυτή δεν θα βρίσκεται σε μελλοντικές επιλογές και πάμε να δούμε τώρα με την ίδια τη Hoover τι θα μπορούσε να γίνει. Θα επανέλθω με τη συνέχεια της ιστορίας….
Απαράδεκτη εταιρεία.Μη καταρτισμένο προσωπικό.
”Το support που θέλουν να κάνεις κάθε φορά και σου το προτείνουν για το δικό σου καλό….είναι μεγαλη απάτη .
Είμαι χρόνια πελάτης και πρώτη φορά που αντιμετώπισα πρόβλημα δεν υπήρξε διάθεση για επίλυση του προβλήματος μου .
Ποτέ ξανά αγορά από τον Κωτσόβολο.
Υπάρχουν τόσες άλλες καλύτερες που μπορείτε να αγοράσετε τις συσκευές σας.
Δέσποινα Μ.
Edit: Αλλάζω την κριτική μου γιατί βρήκα άκρη σε κάτι, διαφήμιζαν ένα κλιματισιτικο ως φορητό ενώ ήθελε εγκατάσταση και θα μου το πάρουν πίσω, μετά από πολλά τηλέφωνα αναμονής πάνω από μιάμιση ώρα το καθένα!!!!! Αφού το δέχονται πίσω δεν έχω λόγο να βάλω πολύ αρνητική κριτική, τα 4 αστεράκια είναι για την ταλαιπωρία!
”Ούτε ένα αστεράκι ! Από το Σάββατο 28/1 έχω προσπαθήσει να κάνω παραγγελία με πλάνο δόσεων . Τους παίρνω κάθε μέρα περιμένω 100 ώρες Στην αναμονή και λέω τα ίδια και τα ίδια και ακούω τα ίδια και τα ίδια . Δευτέρα 30/1 με πήραν για επιβεβαίωση τηλεφώνου εργασίας . Το επιβεβαιώσαμε και πάλι καμία απάντηση κάθε μέρα που έπαιρνα τηλ . Σήμερα 7/2 τους ξανά πήρα και μου είπαν ότι δεν σας έχουμε ενημερώσει γιατί θέλαμε επιβεβαίωση αριθμού εργασίας και σας παίρναμε τηλ σε αυτού το τηλέφωνο και δεν απαντούσατε επομένως δεν μπορούσαμε να το επιβεβαιώσουμε . Τους λέω είμαστε αποκλεισμένοι από τα χιόνια δεν έχω πάει στην δουλειά μου επιβεβαίωσα το τηλέφωνο και μέσω του site και στο τηλέφωνο πλάκα μου κάνετε ; Και ακύρωσα την παραγγελία . Γελοίοι .
”απαραδεκτοι. παρηγγηλα το iphone 13 με πλανο δοδεων μου το ενεκρινε η τραπεζα και μου ειπαν απο το τηλεφωνο οτι θα το εστελναν στην 1/2/23 πραγμα που δεν εγινε μετα μου ειπαν στισ 3/2 τουσ πηρα το μεσημερι τηλεφωνο και μου ειπαν οτι το παρελαβε ο κουριερ και μου εδωσαν και τον κωδικο να βλεπω που ειναι, μιλησα με την μεραφορικη και μου ειπαν οτι δεν εχουν προιον με αυτο τον κωδικο.πηρα δυο φορεσ τηλεφωνο στισ 4/2/23 και ο ενασ μου ειπε οτι εχει φυγει απο χθεσ και ο αλλοσ οτι ειναι στο καταστημα ακομα ,ουτε αυτοι δεν ξερουν τι γινεται και που βρισκετε το δεμα σε μια εβδομαδα ειναι να πληρωσω την δοση χωρισ να εχω παραλαβει το προιον.
”Αγόρασα Macbook Air, δεν φόρτιζε, η εξυπηρέτηση πελατών απαράδεκτη (17 λεπτά αναμονή στο τηλέφωνο)
”Τελικά χρειάζεται επισκευή και δίνουν ημερομηνία 4-5 εβδομάδες. Για αντικατάσταση ούτε λόγος.
Πήρα πλυντήριο πιάτων delongi πάγκου ηρθε χτυπημένο Στους δύο μήνες χάλασε το μοτέρ είχε total support και ύστερα από συνεχείς οχλήσεις τουλάχιστον πέντε και μετά δέκα μέρες έστειλαν τεχνικό της αντιπροσωπείας αυτός έστειλε μετά δύο μέρες βανακι και το πήραν για επισκευή στην αντιπροσωπεία Θα περιμένω να δω τι θα γίνει και τι κατάληξη θα έχει ήδη έχω μετανιώσει το παλιό μου Bosch κλάσεις ανώτερο Αν ειμαστε τυχεροί θα ξεμπερδεψουμε σε κάνα μήνα Απογοητευτικά από την αργή εξυπηρέτηση και δεν θα ξαναψωνισω από τον Κωτσόβολο
”Για πλυντήριο -στεγνωτήριο κόστους 550 ευρώ πληρώσε η μητέρα μου σχεδόν 1000 ευρώ. Καταλαβαίνει κανείς ότι έχουν κρυφές χρεώσεις ζήτησαν εγγύηση και μεταφορά
”πληρωνεις παραδοση της επομενης μερας και δεν σ ερχεται. και εχουν το θρασος μετα οτι θα στο χρεωσουμε ως απλη αποστολη. αν ηξερα οτι δεν θα ερχοταν την επομενη μερα τοτε θα διαλεγα αποστολη σε καταστημα να την παραλαβω απο κει. αλλα σου λενε στην εξυπηρετηση αλλα στο καταστημα. η εξυπηρετηση μου ελεγε να παω στο καταστημα(αρα να πληρωνω εγω βενζινες για τις βλακειες του και επειδη δεν εχω παραλαβει) και στο καταστημα που πηγαινεις να σου λεει δεν ξερει η εξυπηρετηση. θεωρητικα θα με καλουσε και το καταστημα για καποιου ειδους απολογια.αλλα τλκ ακομα περιμενω. θελουν να λεγονται και μεγαλη εταιρεια ταχα μου. οταν κανεις λαθος αναγνωρισε το και προσεφερε κατι σε αυτον που ταλαιπωρησες. οχι να πας να τον κλεψεις επιπλεον.
”Απαράδεκτη έως ΚΑΙ ανύπαρκτη η εξυπηρέτηση πελατών.. Μεγάλη καθυστέρηση, αρνούνται να σηκώσουν τηλέφωνα, μηδενική επικοινωνία. Καθόλου ξεκάθαρες οδηγίες, και ό,τι πάει για service το στέλνουν κατευθείαν στην αντιπροσωπεία της εκάστοτε εταιρείας σύμφωνα και με άλλες κριτικές, δεν πρέπει ΚΑΝ να ελέγχουν οι ίδιοι τις συσκευές που λαμβάνουν πίσω για επισκευή..
”Αντικατεστησα αιρκοντισιον,η συνεργαζομενη με κωτσοβολο γιαυτο τ σκοπο απαραδεκτοι,προκαλεσαν μικροζημιες,αλλα κ μεγαλυτερες,κ οταν εφευγαν πηραν μαζι τ επιτοιχια στηριγματα,αφου τ τοποθετησαν στο πατωμα τ μπαλκονιου.αυτες τις βασεις της συσκευασιας που θ μπορουσα ν τις κρατησω για καποιο λογο.σιγα μη τους καλεσω κ για συντηρηση που μου αφησαν κ καρτα τους,ανεξαρτητη της εταιριας για την οποια εργαζονται
”Αγορά iphone 14 pro max 128 gb.
”Με το που άνοιξα τη συσκευασία παρατήρησα φουσκάλα εσωτερικά της οθόνης(κάτω από το γυαλί).
Ο κωτσόβολος αρνείται να κάνει αντικατάσταση όπως ορίζει στη σελίδα με τους όρους για DOA.
Και τώρα το έχουν στείλει στα κεντρικά, από εκεί θα πάει στο σερβις της Apple και μετά θα με ενημερώσουν(το πότε δεν το ξέρει κανείς-γενικά δεν ξέρουν ούτε που βρίσκεται το κινητό ούτε πότε θα το στείλουν στο σερβις της Apple).
Είναι πολύ πιθανό να μου επιστρέψουν μια επισκευασμένη συσκευή.
Ήταν η τελευταία φορά που αγόρασα από Κωτσόβολο μετά από όλα αυτά.
ΜΑΚΡΥΑ
Έχω αγορασει ένα κλιματιστικό και περιμένω εδώ και 3 εβδομάδες να περάσουν να πάρουν το παλαιό για ανακύκλωση. Κάθε εβδόμαδα ενώ με έχουν ειδοποιήσει οτι θα έρθουν την Τετάρτη να το πάρουν δεν έχουν εμφανισθεί ποτέ και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας το μεταθέτουν για την επόμενη με δικαιολογία οτι το φορτηγό περνάει μια φορα την εβδομάδα απο την περιοχή μου. Είναι η τρίτη φορά που τους παίρνω τηλεφωνο και η απαντησή τους είναι απλά οτί έχει γίνει λάθος και ζητάνε συγνώμη. Απλα απαράδεκτοι, δεν ενημερώνουν τουλάχιστον οτι δεν θα περάσουν να μην τους περιμένουμε και έχουμε και δουλειές που αφήνουμε πίσω για την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά τους. Μακράν το χειρότερο κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών που εχω κάνει αγορές.
”Μας κοροϊδεύουν με την παράδοση τις παραγγελίας, ενώ η πρώτη ημερομηνία παραλαβής ηταν 16/1 στις 23 ακομη δεν εχουμε παραλάβει αφού μας κοροϊδεύουν και πανε πισω την παράδοση κάθε 2 με 3 μέρες. Οι ήμερομηνιες παράδοσης ηταν 16, 19, 23, 24. Και το θέλει συνεχίζεται.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, αγενές προσωπικό, πολύ κακή οργάνωση.
”Ίσως η χειρότερη καταναλωτική εμπειρία που είχα λόγω της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Δεν θα αγόραζα ξανά ούτε μολύβι.
Απαράδεκτοι πουλάν εμπορεύματα άμεσα διαθέσιμα,χωρίς να τα έχουν,ακόμα περιμένω αλλά ας περιμένουν και την καταγγελία μου
”