Πραγματικά, είστε ότι χειρότερο! Μας παίρνετε τηλέφωνο την Παρασκευή (10.02.23) για να μας ενημερώσετε πως την Δευτέρα (13.02) και ώρα 16.00-18.00 θα έρθουν να απεγκαταστήσουν το air condition (που ήταν χαλασμένο από εσάς) και να μας τοποθετήσουν το καινούριο. Μας παίρνετε την Δευτέρα το πρωί στις 10.00 και μας λέτε ότι άλλαξε η ώρα και θα έρθετε μεταξύ 12.00-16.00 και φεύγουμε από τις εργασίες μας άρων – άρων. Στις 15.30 μας ξανά καλείτε και μας λέτε σε δέκα λεπτά ότι έρχεστε. Η ώρα περνάει και μας καλείται εκ νέου στις 18.30 ότι το φορτηγό χάλασε και ότι θα εξυπηρετηθούμε την επόμενη μέρα (Τρίτη 14.02) άμεσα λόγω της ταλαιπωρίας που προκλήθηκε. Σήμερα 16.02.23 δεν μας έχει ειδοποιήσει κανείς για το τι συμβαίνει και πότε θα παραλάβουμε.
Συν της άλλης η μεγάλη ταλαιπωρία για μια υπογραφή να περιμένουμε στο φυσικό κατάστημα δύο ώρες , να πηγαίνουμε δύο φορές γιατί οι πωλητές μεταξύ τους δεν μπορούν να συνεννοηθούν, να μας κοιτάνε με μισό μάτι γιατί θέλουμε να εξυπηρετηθούμε για μια δουλειά που συμβαίνει από αρχές Γενάρη(και άκρη ακόμα δεν βγάλαμε) και χώρια η 25(!) λεπτή αναμονή στο τηλέφωνο για να μπορέσουμε να μας ενημερώσετε για ένα αντικείμενο που το έχουμε πληρώσει, μας το φέρατε χαλασμένο και αντί να γίνει άμεσα αντικατάσταση για το λάθος σας και να υπάρχει το λιγότερο μια σχετική ενημέρωση, μας κοροϊδεύετε μπροστά στο πρόσωπό μας. Πραγματικά είστε για γέλια και για κλάματα μαζί. Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε τον κόσμο στα απλά, στα βασικά, κλείστε το!
Πραγματικά, είστε ότι χειρότερο! Μας παίρνετε τηλέφωνο την Παρασκευή (10.02.23) για να μας ενημερώσετε πως την Δευτέρα (13.02) και ώρα 16.00-18.00 θα έρθουν να απεγκαταστήσουν το air condition (που ήταν χαλασμένο από εσάς) και να μας τοποθετήσουν το καινούριο. Μας παίρνετε την Δευτέρα το πρωί στις 10.00 και μας λέτε ότι άλλαξε η ώρα και θα έρθετε μεταξύ 12.00-16.00 και φεύγουμε από τις εργασίες μας άρων – άρων. Στις 15.30 μας ξανά καλείτε και μας λέτε σε δέκα λεπτά ότι έρχεστε. Η ώρα περνάει και μας καλείται εκ νέου στις 18.30 ότι το φορτηγό χάλασε και ότι θα εξυπηρετηθούμε την επόμενη μέρα (Τρίτη 14.02) άμεσα λόγω της ταλαιπωρίας που προκλήθηκε. Σήμερα 16.02.23 δεν μας έχει ειδοποιήσει κανείς για το τι συμβαίνει και πότε θα παραλάβουμε.
”Συν της άλλης η μεγάλη ταλαιπωρία για μια υπογραφή να περιμένουμε στο φυσικό κατάστημα δύο ώρες , να πηγαίνουμε δύο φορές γιατί οι πωλητές μεταξύ τους δεν μπορούν να συνεννοηθούν, να μας κοιτάνε με μισό μάτι γιατί θέλουμε να εξυπηρετηθούμε για μια δουλειά που συμβαίνει από αρχές Γενάρη(και άκρη ακόμα δεν βγάλαμε) και χώρια η 25(!) λεπτή αναμονή στο τηλέφωνο για να μπορέσουμε να μας ενημερώσετε για ένα αντικείμενο που το έχουμε πληρώσει, μας το φέρατε χαλασμένο και αντί να γίνει άμεσα αντικατάσταση για το λάθος σας και να υπάρχει το λιγότερο μια σχετική ενημέρωση, μας κοροϊδεύετε μπροστά στο πρόσωπό μας. Πραγματικά είστε για γέλια και για κλάματα μαζί. Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε τον κόσμο στα απλά, στα βασικά, κλείστε το!