Απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική η συμπεριφορά των υπαλλήλων καταστήματα: Καλλιθέα (Θησέως) και Πανεπιστημίου!! Πήγα για να κλείσω εντοιχιζόμενο φούρνο. Στο 1ο καταστήμα η υπάλληλος που χασμουριόταν συνέχεια, μου είπε “ότι αφορά το διαδίκτυο να ψάξω μόνη μου” και εκείνη θα μου έλεγε για τους φούρνους της έκθεσης και μετά από 5′ με παράτησε γιατί ήθελε να εξυπηρετήσει άλλους πελάτες!! Στο 2ο κατάστημα η υπάλληλος που με ρώτησε τι θα ήθελα αμέσως μου είπε να περιμένω διότι εκείνη σχολάει. Ένας άλλος υπάλληλος εξυπηρετούσε με βαρεμάρα μια κυρία ενώ ένας άλλος κοιτούσε τον υπολογιστή του. Φυσικά και έφυγα έκανα παραγγελία σε συνοικιακό κατάστημα! Επίσης, όταν αγόρασα πριν 3 χρόνια πλυντήριο ρούχων, και πλήρωσα έξτρα χρήματα για αντικατάσταση σε περίπτωση τεχνικού θέματος, μου έβγαλαν ένα μήνα την ψυχή με καθημερινά τηλεφωνήματα για να γίνει η αντικατάσταση. Κανείς δεν τους εκπαιδεύει και δεν ασχολείται με την συμπεριφορά τους. Ντροπή τους! Ευτυχώς θα σταματήσει το μονοπώλιο της εταιρείας Κωτσόβολος!!
Απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική η συμπεριφορά των υπαλλήλων καταστήματα: Καλλιθέα (Θησέως) και Πανεπιστημίου!! Πήγα για να κλείσω εντοιχιζόμενο φούρνο. Στο 1ο καταστήμα η υπάλληλος που χασμουριόταν συνέχεια, μου είπε “ότι αφορά το διαδίκτυο να ψάξω μόνη μου” και εκείνη θα μου έλεγε για τους φούρνους της έκθεσης και μετά από 5′ με παράτησε γιατί ήθελε να εξυπηρετήσει άλλους πελάτες!! Στο 2ο κατάστημα η υπάλληλος που με ρώτησε τι θα ήθελα αμέσως μου είπε να περιμένω διότι εκείνη σχολάει. Ένας άλλος υπάλληλος εξυπηρετούσε με βαρεμάρα μια κυρία ενώ ένας άλλος κοιτούσε τον υπολογιστή του. Φυσικά και έφυγα έκανα παραγγελία σε συνοικιακό κατάστημα! Επίσης, όταν αγόρασα πριν 3 χρόνια πλυντήριο ρούχων, και πλήρωσα έξτρα χρήματα για αντικατάσταση σε περίπτωση τεχνικού θέματος, μου έβγαλαν ένα μήνα την ψυχή με καθημερινά τηλεφωνήματα για να γίνει η αντικατάσταση. Κανείς δεν τους εκπαιδεύει και δεν ασχολείται με την συμπεριφορά τους. Ντροπή τους! Ευτυχώς θα σταματήσει το μονοπώλιο της εταιρείας Κωτσόβολος!!
”