Η πιο άθλια εταιρία. Καλω στο κατάστημα και το μόνο που ξέρουν να απαντήσουν με χυδαιότητα πάντα είναι δεν μπορώ…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αν ήταν να μην βάλω κανενα αστέρι δεν θα έβαζα.Δεν βελτιώνονται ,χειροτερεύουν συνέχεια. Το μετανοιωσα που αγόρασα προϊόν από τον Κωτσόβολο.ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΘΑ ΣΥΓΧΗΣΤΕΙΤΕ..Καθυστέρηση στην παράδοση.καθυστερηση με τον τεχνικό,καθυστέρηση με την ανακύκλωση και ελαττωματικά προϊόντα..Η ΝΤΡΟΠΗ των ιδιωτικών επιχειρήσεων.
”Αν γινόταν να μην βάλω καθόλου αστέρια θα το έκανα!!!!! Απαράδεκτοι μακρυά!!!! Πολύ πιεστικοί αργείς λιγάκι μια δόση και αμέσως σε απειλούν!!!!! Έκανα αγορές 5000€ μόλις τελείωσα την τελευταία δόση μετά από 6 χρόνια και μόνο η τηλεόραση είναι ζωντανή!! Όλα χάλασαν!!! Laptop 1200€ δεν έπεσε ποτέ κάτω δεν βρεχτηκε ποτέ χάλασε!!! I pad όλα….
”ελεος.για να ρωτησεις αν το καταστημα ειναι ανοιχτο 27/11/2022 περιμενεις στο τηλ.25 λεπτα και δεν εποινωνεις με κανεναν.
”Εκανα μια τηλεφωνική παραγγελία και μόλις πήγα στο ταμείο η ταμίας εψαχνέ μια ώρα να την βρει και υστέρα απλά μου είπε ότι έπρεπε να πάω στον αλλό όροφο. Πήγα στον πάνω όροφο πήρα το προϊόν πλήρωσα στο ταμείο και έτσι οπως παω να φύγω είχαν ξεχάσει να βγάλουν το αντικλεπτικό. Απαράδεκτοι τα μυαλά τους μόνο στην δουλειά δεν τα έχουν.
”Με αγορά ψυγείου και κουζίνας στις 16/11/2022 και παράδοση στις 18/11, ενημερώθηκα με μνμ να έχω έτοιμες και αποσυνδεμενες τις παλιές συσκευές για ανακύκλωση την ημέρα της παράδοσης των νέων. Με ενημέρωσε η συνεργαζομενη μεταφορική του Κωτσόβολου ότι η παράδοση θα γίνει Δευτέρα 21/11 ενώ ο οδηγός για την ανακύκλωση ήταν καθ οδόν! Φυσικά καμία ενημέρωση από την εταιρεία Κωτσοβολος την οποία κάλεσα ο ίδιος για να ενημερώσω.
”Φυσικά δεν έγινε τίποτα και δεν δεν τους καίγεται καρφί ούτε για το αν έχεις ήδη απόσυνδεσει τις προς ανακύκλωση συσκευές, ούτε για το ότι είσαι αναγκασμένος να απουσιάσεις και 2η μέρα από την εργασία σου για να παραλάβεις.
Τα ταμεία είναι υπερβολικά αργά. Όχι απαραίτητα ότι φταίνε οι υπάλληλοι. Πληκτρολογούν δίχως αύριο μέχρι να βγει η απόδειξη και να μπορέσει ο πελάτης να πληρώσει. Θεωρώ ότι η μηχανογράφηση τους έχει πρόβλημα. Επιπλέον, όταν λένε παράδοση την επόμενη μέρα… Εννοούν στον courier τους. Από εκεί και πέρα πότε θα παραλάβεις είναι θέμα τύχης.
”Η απάτη του black Friday μην πείτε καν στο κόπο.. Το πλυντήριο που έψαχνα το έχει πιο ακριβά στο black Friday ??και έχει μικρή έκπτωση μόνο στα πανάκριβα προϊόντα των 800 με 1000 ευρώ ελληναρες αιώνια λαμογια παντου
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Τα τελευταία δύο χρόνια έχω δώσει στους «κύριους» γύρω στα 8000€ για τον ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό εξοπλισμό του σπιτιού μου, συν του πλάνου δόσεων που συνεχίζω και πληρώνω που υπολογίζονται στα 3000€ και ας μην αναφέρω σε κινητα που έχω αγοράσει στο παρελθόν και η λίστα δεν σταματάει αν συνεχίσω να προσθέτω όλα αυτά τα χρόνια πόσες αγορές έχω πραγματοποιήσει στον κατάστημα Κωτσόβολος της Ρόδου. Και κατόπιν τηλεφώνου για να ενημερώσω ότι το ψυγείο το οποίο είχα μόλις δυο χρόνια, ξεκίνησε να κάνει έναν θόρυβο. Επικοινωνία στην επικοινωνία, είπαν θα στείλουν τεχνικό, μιας και ήταν μέσα στην εγγύηση, κάτι που δεν έγινε ποτέ, όποτε αναγκάστηκα ν’αγορασω καινούριο ψυγείο πάλι από τον Κωτσόβολο! Και αφού πέρασαν 3 μήνες αποφάσισαν να επικοινωνήσουν από τα κεντρικά, πλέον όμως είχε λήξει η εγγύηση! Όποτε ο κύριος που μ’εξυπηρετησε, μ’ενημερωσε τηλεφωνικά σε καταγραφόμενη κλήση, πως ήταν δικό τους το λάθος και θα έδιναν voucher για να εξαργυρωθεί το ποσό που μου αναλογούσε, εφόσον είχα ήδη αγοράσει καινούριο ψυγείο και δεν χρειαζόμουν αντικατάσταση για δεύτερο. Κάτι το οποίο αρνήθηκε να πραγματοποιήσει ο επόμενος εκπρόσωπος τους, επικαλούμενος λάθος του προηγούμενου συναδέλφου του, καθώς έπρεπε να τους επιστρέψω ένα ψυγείο, το οποίο όμως αφου δεν ειχα απάντηση τους για ένα 3μηνο, αγανάκτησα και το εστειλα για ανακύκλωση. Και ενω ειχε ήδη ενημερωθεί γι’αυτο ο πρωτος εκπρόσωπος, λεγοντας μου πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Το αποτέλεσμα; Δεν υπάρχει καμία αποζημίωση. Ο ένας ρίχνει ευθύνες στον άλλον!
”Δεν αντιστοιχεί ούτε σε ενα αστερι η αξιολόγηση.
”Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η εταιρεία.
Θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω την άποψη μου για τα καταστήματα Κωτσόβολος. Θα καταγράψω δύο εκ διαμέτρου αντίθετες κριτικές για δύο καταστήματα. Το πρώτο, είναι το κατάστημα της Πυλαίας Θεσσαλονίκης, το οποίο και βαθμολογώ με ένα αστέρι, καθώς με ταλαιπώρησαν αφάνταστα στην παράδοση τριών προϊόντων. Αγόρασα ένα ψυγείο, ένα πλυντήριο ρούχων και ένα φούρνο μικροκυμάτων στις 8/10/2022, κόστισαν 920,00 ευρώ + 4 ευρώ για απογευματινή ώρα παράδοσης στη Θεσσαλονίκη. Πλήρωσα λοιπόν 924,00 ευρώ πριν καν παραλάβω και ορίσαμε 21/10/2022 παράδοση μεταξύ 16:00-18:00, όπως μου είπαν. Λόγω του ότι διαμένω Κομοτηνή ταξίδεψα αυθημερόν για να τα παραλάβω, τελικά δεν παρέλαβα ποτέ, μην έχοντας κάποια ενημέρωση ή ειδοποίηση, κι έτσι, επισκέφθηκα την ίδια μέρα το υποκατάστημα της Πυλαίας για να παραπονεθώ σε έναν υπεύθυνο, του οποίου το όνομα δεν το έχω, και ορίσαμε νέα ημερομηνία στις 27/10/2022 να ταξιδέψω εκ νέου από Κομοτηνή για την παράδοση. Πραγματοποίησα έξοδα (καύσιμα και διόδια) και τις δύο φορές για να φτάσω από Κομοτηνή στην Θεσσαλονίκη και για 2η φορά δεν με ειδοποίησαν για παράδοση. Πηγαίνω εκ νέου στο κατάστημα της Πυλαίας, συνομιλώ με έναν άλλον υπεύθυνο, τα αρχικά του είναι Στο…, δικαιολόγησε τον συνάδελφο του λέγοντας ότι από λάθος δεν δρομολόγησε την παραγγελία, του ανέφερα ότι μπορούσαν να με πάρουν ένα τηλέφωνο για να μην χρειαστεί να ταξιδέψω αδίκως για 2η φορά και …. λόγο στον αντίλογο, αφού δεν αναλάμβανε κανένας την ευθύνη, ο συγκεκριμένος κύριος σηκώθηκε κι έφυγε αφήνοντας μία κυρία στο ταμείο να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Μετά από 5 λεπτά εμφανίστηκε ξανά ο εν λόγω κύριος του ζήτησα ότι ως υπεύθυνος δεν θα έπρεπε να έχει φύγει αλλά να ακούσει τον πελάτη και το αποτέλεσμα ήταν να σηκώσει και την φωνή του, υποδεικνύοντας του ότι αν μη τι άλλο δεν θα έπρεπε να υψώνει και τον τόνο της φωνής του στη θέση που βρίσκεται. Εν κατακλείδι, η κυρία στο ταμείο, όρισε για τρίτη φορά την παράδοση της παραγγελίας μου στις 31/10/2022 πρωί (έχοντας εγώ πληρώσει συν 4 ευρώ για απογευματινή παράδοση τα οποία δεν παρέλαβα πίσω ποτέ, δεν πειράζει, ας τα κρατήσει ο κ. Κωτσόβολος να γίνει καλύτερος επαγγελματίας). Περιμένω λοιπόν, αλλά ούτε μήνυμα ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα. Πηγαίνω νευριασμένη στο υποκατάστημα της ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, το οποίο, και βαθμολογώ με πέντε αστέρια, καθώς οι υπάλληλοι: Γεώργιος-Φανούριος, Γεωργία, Χριστίνα και ο υπεύθυνος Κώστας με άκουσαν με ευγένεια, με εξυπηρέτησαν και διεκπεραίωσαν την υπόθεση μου, βρίσκοντας το τηλέφωνο του μεταφορέα που είχε την παραγγελία μου για να μου την παραδώσει στην Θεσσαλονίκη, καθώς στο διαδίκτυο δεν βρίσκεις κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας!!!!! Χαίρομαι λοιπόν κύριε Κωτσόβολε που τουλάχιστον κάποιοι υπάλληλοι σας είναι σωστοί επαγγελματίες, αξίζουν τη θέση τους και τον σεβασμό μας, από την πλευρά των πελατών. Χαίρομαι επίσης που φορούσαν τα ταμπελάκια με τα ονόματά τους για να μπορώ να ονοματίσω και να ευχαριστήσω όσους δεν με ταλαιπώρησαν, γιατί εμένα τελικά η παραγγελία αυτή μου στοίχισε 924,00 ευρώ+ έξοδα δύο φορές από Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη + διόδια Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη+ η επιστροφή. Ευχαριστώ κύριε Κωτσόβολε!!!!
”Απαράδεκτη εταιρία. Αγόρασα από τον Κωτσόβολο Βόλου πέρσι ένα iPhone13, είχα αγοράσει και την υπηρεσία total support (που έγραφε ότι σε περίπτωση βλάβης οθόνης χρειάζονται 1,5 ώρα να την επισκευάσουν). Πριν λίγους μήνες έσπασε η οθόνη. Στο κατάστημα Θεσσαλονίκης μου έλεγαν ότι σε 1,5 ώρα μπορούν να την φτιάξουν αλλά σε περίπτωση που δεν λειτουργεί θα την στείλουν στην Apple. Στο κατάστημα του Βόλου μου έλεγαν ότι το στέλνουν κατευθείαν στην Apple και μέσα σε 10-15 μέρες είναι έτοιμο. Αποφάσισα να το δώσω στο κατάστημα του Βόλου, αν και χρειάστηκε να πάω 3 φορές για να συνεννοηθώ. Έχουν περάσει πάνω από 20 μέρες και το κινητό μου είναι προς επισκευή χωρίς να ξέρει κανένας σε τι κατάσταση βρίσκεται και πότε θα είναι έτοιμο.
”Καλησπέρα χθές βρέθηκα σέ ένα από τα καταστήματα τών Ιωαννίνων για νά εξαργυρώσω voucher τού προγράμματος αλλάζω συσκευή καί με εξυπηρέτησε κάποια υπάλληλος ή οποία μάλλον δεν ήθελε νά πουλήσει και τό συζητήσαμε με την γυναίκα μου, πριν φύγουμε αποφασίσαμε να ρωτήσουμε καί άλλον ένα υπάλληλο πού έτυχε νά είναι γυναίκα με τό όνομα Σιλβανα ή οποία ήταν ευγενεστατη πολύ εξυπηρετική καί φυσικά καταλήξαμε σέ αγορά θέλω νά πω τελικά πώς οι υπάλληλοι κάνουν το όνομα στο κάθε μαγαζί!!! Μπράβο πού υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι στην εξυπηρέτηση πελατών!!
”Αν υπηρχε (-) στα αστέρια θα έβαζα σίγουρα. Παράγγειλα μια τηλεόραση 55 ιντσών, μετά από τηλ. επικοινωνία με εκπρόσωπο ,χρέωσε κατευθείαν την πιστωτική μου κάρτα, δέσμευσε όλο το ποσό στην πιστωτική κάρτα με άτοκες δόσεις και κανόνισε ημερομηνία παραδόσης. Στη συνέχεια έλαβα ένα τηλ που μου είπε μια εκπρόσωπος ότι η τηλεόραση που μόλις αγόρασα δεν υπήρχε. Από εκεί και ύστερα ξεκινάει ο γολγοθάς. Μετά από ατελείωτα τηλ και αναμονή από μέρους μου και αφου μετα από μέρες κατάλαβα ότι τηλεόραση δεν υπήρχε με συμβούλεψαν από Κωτσόβολο να απορρίψουν την παραγγελία μου και οτι σε 5 εργασιμες θα είχα τα χρήματα μου πίσω και αν ήθελα να προχωρήσω σε νέα αγορά από την αρχή ούτε συμψηφισμό μου έδωσαν ούτε τπτ. Μετά από παραπάνω από 12 ημέρες και πόσα άλλα τηλ που μου έλεγαν να κάνω υπομονή χωρίς ούτε ένα συγγνώμη για την ταλαιπωρία, μου ειπαν οτι τα χρήματα μου θα τα παρω σε 48 δόσεις όπως ειχα κανονισει να πληρωσω την τηλεόραση. Δλδ μου δέσμευσαν όλο το ποσό χωρίς να παραλάβω κανένα εμπόρευμα και χωρίς να μπορούν να μου αποδεσμεύσουν τα χρήματα μου. Μακρυά από αυτό το κατάστημα, κανένας επαγγελματισμός από μέρους τους, καμία εξυπηρέτηση, εκμετάλευση του πελάτη στο έπακρον!!!
”Η χειρότερη εμπειρία στην εξυπηρέτηση. Μετά το πέρας τριών εβδομάδων και παρά τα συνεχή τηλέφωνα στην εταιρεία ποτε δεν ήρθε η παραγγελία μου. Αναγκάστηκα να την ακυρώσω και να παραγγείλω από άλλο κατάστημα όπου εξυπηρετηθηκα πολύ καλά. Αντιεπαγγελματισμος 100%
”Μια από τις πιο άθλιες εταιρίες Πανελλαδικά .. η παραγγελια δεν έρχεται ποτέ στην ώρα της.. πολλά ελαττωματικά προϊόντα και γενικά πρέπει να έχεις γαϊδουρινή υπομονή για να εξυπηρετήθεις.. πολλές ώρες και μέρες αναμονής στο τηλέφωνο για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου η για να κανείς κάποια αντικατάσταση του προϊόντος… μακριά
”Αγορασαμε ενα μοντερνο ψυγειο απο το Κωτσοβολος το οποιο μετα απο 3 χρονια χαλασε (!!) και πεταξαμε σχεδον ολα τα τροφιμα!! Περασαμε και εμεις τη ταλαιπωρια ολων των πελατων που για καποιο λογο πρεπει να ακουμε ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΑΙΣΙΑ μουσικη μεχρι να συνδεθουμε με καποιον για να μας εξυπηρετησει! Ηρθε ενας τεχνικος και αλλαξε το μοτερ! Μας ειπε να περιμενουμε 24 ωρες και οτι θα λειτουργουσε. Βαλαμε παλι κατι τροφιμα! Δυστυχως δεν λειτουργησε και παλι! ΠΕΤΑΞΑΜΕ κι ΑΛΛΑ τροφιμα!!! Ποιος νοιαζεται για τον πελατη, ετσι; Ειμασταν ηδη μια εβδομαδα ΧΩΡΙΣ ΨΥΓΕΙΟ και ουσιαστικα χωρις διαβεβαιωση οτι θα γινει κατι! Η εταιρεια δεν εδειξε το παραμικρο ενδιαφερον οχι μονο να επικοινωνησει μαζι μας και να μας στειλει ενα αλλο ψυγειο, εφ οσον ειδαν οτι δεν λειτουργει, αλλα ΑΝ εμεις δεν παιρναμε σχεδον καθημερινα ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ τηλεφωνο να απαιτησουμε να μας στειλουν ενα αλλο ψυγειο, δεν ξερω τι θα γινοταν. Πληρης αδιαφορια! Τελικα υποσχεθηκαν οτι θα στειλουν ενα μετα απο …15 ημερες ταλαιπωριας! Ας ελπισουμε οτι ισχυει και οτι θα παραλαβουμε ενα που να ειναι αναλογο των χρηματων που δωσαμε, γιατι ουτε για ποιο μοντελο ψυγειου δεν μας πληροφορησαν! ΝΤΡΟΠΗ σας και ειναι η τελευταια φορα που αγοραζουμε κατι απο την εταιρεια σας! Μονο χρηματα απο πελατες θελετε και απο εκει και περα δεν υπαρχει καμια εξυπηρετηση!
”Έγινε μια παραγγελία στις 24 Αυγούστου.. Και μια συμπληρωματική πριν μια εβδομάδα. Επειδή μένω ηρακλειο κρήτης ζήτησα να παραδοθούν τα πράγματα στη διεύθυνση που έχω δηλώσει στο Αιγάλεω, όλα μαζί ώστε να πάει ένα φιλικό πρόσωπο να τα παραλάβει μια φορά.
”Ζήτησα το παραπάνω μιλώντας με 3 διαφορετικούς εκπροσώπους της εταιρείαε σας, διαβεβαιωνονταε μου ότι τα πράγματα θα πάνε με μια παραγγελία.
Πλήρωσα ταξί από το Μαρούσι ώστε το φιλικό πρόσωπο να παραλάβει τα πράγματα από τη μεταφορική στο Αιγάλεω.
Παρέλαβε μόνο το πλυντήριο.
Δεν είχε μπει καν στο πρόγραμμα της μεταφορικής η μεγάλη παραγγελία της 24ης Αυγούστου.
Πρέπει να ζητήσω ξανά να παει να παραλάβει τα πράγματα.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία δε ξέρουν τι έγινε,.
Επίσης ζήτησα το κουπόνι (μου έχει δοθεί κωδικός αλλά δεν εχει ενεργοποιηθεί λόγω μη παράδοσης προϊόντων) ώστε να υο χρησιμοποιήσω στο ικεα εφόσον το πλυντήριο που εστάλη κσι ένα laptop που παρέλαβα από το κατάστημα ηρακλειου, ξεπερνούν τα 650 ευρώ.
Μου απάντησαν ότι δε γίνεται.
Πραγματικά λυπάμαι πολύ!
Εκανα τηλεφωνικη παραγγελια ενα ατμοσιδερο με παραδοση αυθημερον (+ 5 ευρω) το προιον ηρθε μετα απο τρεις ημερες. Οταν ανοιξα το κουτι του κωτσοβολου που ειχε ενα αλλο κουτι μεσα με την συσκευασια του προιοντος το κουτι του προιοντος εδειχνε ανοιγμενο ανοιγωντας το, το ατμοσιδερο ηταν γεματο δαχτυλιες, γρατζουνιες, σκονη και σε καποια σημεια ελειπε το χρωμα. Εδω και 4 ωρες προσπαθω να επικοινωνησω με τον κωτσοβολο μπας και βρω ακρη περιμενω 30 λεπτα στην αναμονη και πεφτει η γραμμη δεν μπορει να εχει υπαρξει χειροτερη εμπειρια αγορας
”Ειναι η πιο αθλια εταιρια στην Ελλαδα! Αιτηση για πλανο δοσεων για το υπερογκο ποσο των 1200 με τους τοκους ζητησαν εγγυητη ο οποιος ενω εκανε ατομικη δηλωση 15.000 ετησιως δεν τους εκανε και ηθελαν και δευτερο…!!! Ολη αυτη η ιστορια κραταει 1 ΜΗΝΑ. Και φυσικα ολο αυτο τον μηνα ηταν πουθεναδες…δεν τους βρισκεις με τιποτα τηλεφωνικα.
”Για ένα παιχνίδι ps3 . Πάρα πολύ απλά παρήγγειλα το παιχνίδι όπως και άλλες φορές ,άλλα πράγματα . Όλα πήγαν καλά. Με ενημέρωσαν από το κατάστημα Λάρισας για την αποστολή μεσώ ACS.Oι 3 μέρες καθυστέρηση χρεώνονται στην εταιρία μεταφοράς.Επαγγελματίες σε όλα . Σταθερή άξια. Θα ξανά αγοράσω εννοείται και συστήνεται.
”Πολύ καλή κ άμεση εξυπηρέτηση κ παράδοση του προϊόντος που παράγγειλα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
”Παρήγγειλα ένα iPhone 13 pro max και ενώ με ενημέρωσαν ότι υπάρχει διαθέσιμο, δεν έχω ακόμη παραλάβει τη συσκευή. Η παραγγελία πραγματοποιήθηκε στις 15.11.2021. Σε κάθε επικοινωνία με τους υπαλλήλους δε μου δίνουν καμία περαιτέρω πληροφορία για την πορεία της παραγγελίας.
”Μεγάλη ποικιλία προϊόντων, γρήγορη παράδοση στο σπίτι και είναι αποδεκτές οι κάρτες Diners καθώς μπορούν να εξαργυρωθούν οι πόντοι με το πρόγραμμα bonus της Alpha Bank.
”Τεράστια ποικιλία ηλεκτρικών και οικιακών συσκευών με την πλειοψηφία να είναι άμεσα διαθέσιμα.Οι τιμές σε συνδυασμό με τις ευκολίες χρηματοδότησης, είναι απο τις καλύτερες της αγοράς ενώ ακόμα πιο σημαντική είναι η υπηρεσία total support insurance όπου αντικαθιστά ελλατωματικές συσκευές με ένα μόνο τηλεφώνημα μέχρι και 3 φορές!
”Καθώς έψαχνα να αγοράσω καινούριο ψυγείο και ηλεκτρική σκούπα πήγα στον Κωτσόβολο της περιοχής μου (Θεσσαλονίκη, Ανω Τούμπα) και μια υπάλληλος αφιέρωσε πάρα πολύ χρόνο για να μου δείξει σχεδόν όλο το μαγαζί. Εχουν μεγάλη ποικιλία και διευκόλυνση στην πληρωμή με δόσεις. Τελικά δεν αγόρασα ψυγείο (αν και είχε ανταγωνιστικές τιμές) αλλά μια ηλεκτρική σκούπα. Σε περίπτωση που ενδιαφέστε, εάν κάνετε αγορά από 100€ και άνω μπορείτε να ζητήσετε κουπόνια για επιστροφή χρημάτων με ανακύκλωση συσκευών. Ο Κωτσόβολος παίρνει τις παλιές σας συσκευές και σας δίνει χρήματα.
”