Θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω την άποψη μου για τα καταστήματα Κωτσόβολος. Θα καταγράψω δύο εκ διαμέτρου αντίθετες κριτικές για δύο καταστήματα. Το πρώτο, είναι το κατάστημα της Πυλαίας Θεσσαλονίκης, το οποίο και βαθμολογώ με ένα αστέρι, καθώς με ταλαιπώρησαν αφάνταστα στην παράδοση τριών προϊόντων. Αγόρασα ένα ψυγείο, ένα πλυντήριο ρούχων και ένα φούρνο μικροκυμάτων στις 8/10/2022, κόστισαν 920,00 ευρώ + 4 ευρώ για απογευματινή ώρα παράδοσης στη Θεσσαλονίκη. Πλήρωσα λοιπόν 924,00 ευρώ πριν καν παραλάβω και ορίσαμε 21/10/2022 παράδοση μεταξύ 16:00-18:00, όπως μου είπαν. Λόγω του ότι διαμένω Κομοτηνή ταξίδεψα αυθημερόν για να τα παραλάβω, τελικά δεν παρέλαβα ποτέ, μην έχοντας κάποια ενημέρωση ή ειδοποίηση, κι έτσι, επισκέφθηκα την ίδια μέρα το υποκατάστημα της Πυλαίας για να παραπονεθώ σε έναν υπεύθυνο, του οποίου το όνομα δεν το έχω, και ορίσαμε νέα ημερομηνία στις 27/10/2022 να ταξιδέψω εκ νέου από Κομοτηνή για την παράδοση. Πραγματοποίησα έξοδα (καύσιμα και διόδια) και τις δύο φορές για να φτάσω από Κομοτηνή στην Θεσσαλονίκη και για 2η φορά δεν με ειδοποίησαν για παράδοση. Πηγαίνω εκ νέου στο κατάστημα της Πυλαίας, συνομιλώ με έναν άλλον υπεύθυνο, τα αρχικά του είναι Στο…, δικαιολόγησε τον συνάδελφο του λέγοντας ότι από λάθος δεν δρομολόγησε την παραγγελία, του ανέφερα ότι μπορούσαν να με πάρουν ένα τηλέφωνο για να μην χρειαστεί να ταξιδέψω αδίκως για 2η φορά και …. λόγο στον αντίλογο, αφού δεν αναλάμβανε κανένας την ευθύνη, ο συγκεκριμένος κύριος σηκώθηκε κι έφυγε αφήνοντας μία κυρία στο ταμείο να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Μετά από 5 λεπτά εμφανίστηκε ξανά ο εν λόγω κύριος του ζήτησα ότι ως υπεύθυνος δεν θα έπρεπε να έχει φύγει αλλά να ακούσει τον πελάτη και το αποτέλεσμα ήταν να σηκώσει και την φωνή του, υποδεικνύοντας του ότι αν μη τι άλλο δεν θα έπρεπε να υψώνει και τον τόνο της φωνής του στη θέση που βρίσκεται. Εν κατακλείδι, η κυρία στο ταμείο, όρισε για τρίτη φορά την παράδοση της παραγγελίας μου στις 31/10/2022 πρωί (έχοντας εγώ πληρώσει συν 4 ευρώ για απογευματινή παράδοση τα οποία δεν παρέλαβα πίσω ποτέ, δεν πειράζει, ας τα κρατήσει ο κ. Κωτσόβολος να γίνει καλύτερος επαγγελματίας). Περιμένω λοιπόν, αλλά ούτε μήνυμα ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα. Πηγαίνω νευριασμένη στο υποκατάστημα της ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, το οποίο, και βαθμολογώ με πέντε αστέρια, καθώς οι υπάλληλοι: Γεώργιος-Φανούριος, Γεωργία, Χριστίνα και ο υπεύθυνος Κώστας με άκουσαν με ευγένεια, με εξυπηρέτησαν και διεκπεραίωσαν την υπόθεση μου, βρίσκοντας το τηλέφωνο του μεταφορέα που είχε την παραγγελία μου για να μου την παραδώσει στην Θεσσαλονίκη, καθώς στο διαδίκτυο δεν βρίσκεις κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας!!!!! Χαίρομαι λοιπόν κύριε Κωτσόβολε που τουλάχιστον κάποιοι υπάλληλοι σας είναι σωστοί επαγγελματίες, αξίζουν τη θέση τους και τον σεβασμό μας, από την πλευρά των πελατών. Χαίρομαι επίσης που φορούσαν τα ταμπελάκια με τα ονόματά τους για να μπορώ να ονοματίσω και να ευχαριστήσω όσους δεν με ταλαιπώρησαν, γιατί εμένα τελικά η παραγγελία αυτή μου στοίχισε 924,00 ευρώ+ έξοδα δύο φορές από Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη + διόδια Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη+ η επιστροφή. Ευχαριστώ κύριε Κωτσόβολε!!!!
Θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω την άποψη μου για τα καταστήματα Κωτσόβολος. Θα καταγράψω δύο εκ διαμέτρου αντίθετες κριτικές για δύο καταστήματα. Το πρώτο, είναι το κατάστημα της Πυλαίας Θεσσαλονίκης, το οποίο και βαθμολογώ με ένα αστέρι, καθώς με ταλαιπώρησαν αφάνταστα στην παράδοση τριών προϊόντων. Αγόρασα ένα ψυγείο, ένα πλυντήριο ρούχων και ένα φούρνο μικροκυμάτων στις 8/10/2022, κόστισαν 920,00 ευρώ + 4 ευρώ για απογευματινή ώρα παράδοσης στη Θεσσαλονίκη. Πλήρωσα λοιπόν 924,00 ευρώ πριν καν παραλάβω και ορίσαμε 21/10/2022 παράδοση μεταξύ 16:00-18:00, όπως μου είπαν. Λόγω του ότι διαμένω Κομοτηνή ταξίδεψα αυθημερόν για να τα παραλάβω, τελικά δεν παρέλαβα ποτέ, μην έχοντας κάποια ενημέρωση ή ειδοποίηση, κι έτσι, επισκέφθηκα την ίδια μέρα το υποκατάστημα της Πυλαίας για να παραπονεθώ σε έναν υπεύθυνο, του οποίου το όνομα δεν το έχω, και ορίσαμε νέα ημερομηνία στις 27/10/2022 να ταξιδέψω εκ νέου από Κομοτηνή για την παράδοση. Πραγματοποίησα έξοδα (καύσιμα και διόδια) και τις δύο φορές για να φτάσω από Κομοτηνή στην Θεσσαλονίκη και για 2η φορά δεν με ειδοποίησαν για παράδοση. Πηγαίνω εκ νέου στο κατάστημα της Πυλαίας, συνομιλώ με έναν άλλον υπεύθυνο, τα αρχικά του είναι Στο…, δικαιολόγησε τον συνάδελφο του λέγοντας ότι από λάθος δεν δρομολόγησε την παραγγελία, του ανέφερα ότι μπορούσαν να με πάρουν ένα τηλέφωνο για να μην χρειαστεί να ταξιδέψω αδίκως για 2η φορά και …. λόγο στον αντίλογο, αφού δεν αναλάμβανε κανένας την ευθύνη, ο συγκεκριμένος κύριος σηκώθηκε κι έφυγε αφήνοντας μία κυρία στο ταμείο να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Μετά από 5 λεπτά εμφανίστηκε ξανά ο εν λόγω κύριος του ζήτησα ότι ως υπεύθυνος δεν θα έπρεπε να έχει φύγει αλλά να ακούσει τον πελάτη και το αποτέλεσμα ήταν να σηκώσει και την φωνή του, υποδεικνύοντας του ότι αν μη τι άλλο δεν θα έπρεπε να υψώνει και τον τόνο της φωνής του στη θέση που βρίσκεται. Εν κατακλείδι, η κυρία στο ταμείο, όρισε για τρίτη φορά την παράδοση της παραγγελίας μου στις 31/10/2022 πρωί (έχοντας εγώ πληρώσει συν 4 ευρώ για απογευματινή παράδοση τα οποία δεν παρέλαβα πίσω ποτέ, δεν πειράζει, ας τα κρατήσει ο κ. Κωτσόβολος να γίνει καλύτερος επαγγελματίας). Περιμένω λοιπόν, αλλά ούτε μήνυμα ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα. Πηγαίνω νευριασμένη στο υποκατάστημα της ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, το οποίο, και βαθμολογώ με πέντε αστέρια, καθώς οι υπάλληλοι: Γεώργιος-Φανούριος, Γεωργία, Χριστίνα και ο υπεύθυνος Κώστας με άκουσαν με ευγένεια, με εξυπηρέτησαν και διεκπεραίωσαν την υπόθεση μου, βρίσκοντας το τηλέφωνο του μεταφορέα που είχε την παραγγελία μου για να μου την παραδώσει στην Θεσσαλονίκη, καθώς στο διαδίκτυο δεν βρίσκεις κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας!!!!! Χαίρομαι λοιπόν κύριε Κωτσόβολε που τουλάχιστον κάποιοι υπάλληλοι σας είναι σωστοί επαγγελματίες, αξίζουν τη θέση τους και τον σεβασμό μας, από την πλευρά των πελατών. Χαίρομαι επίσης που φορούσαν τα ταμπελάκια με τα ονόματά τους για να μπορώ να ονοματίσω και να ευχαριστήσω όσους δεν με ταλαιπώρησαν, γιατί εμένα τελικά η παραγγελία αυτή μου στοίχισε 924,00 ευρώ+ έξοδα δύο φορές από Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη + διόδια Κομοτηνή-Θεσσαλονίκη+ η επιστροφή. Ευχαριστώ κύριε Κωτσόβολε!!!!
”