Νίκος Γ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Νίκος Γ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Τα τελευταία δύο χρόνια έχω δώσει στους «κύριους» γύρω στα 8000€ για τον ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό εξοπλισμό του σπιτιού μου, συν του πλάνου δόσεων που συνεχίζω και πληρώνω που υπολογίζονται στα 3000€ και ας μην αναφέρω σε κινητα που έχω αγοράσει στο παρελθόν και η λίστα δεν σταματάει αν συνεχίσω να προσθέτω όλα αυτά τα χρόνια πόσες αγορές έχω πραγματοποιήσει στον κατάστημα Κωτσόβολος της Ρόδου. Και κατόπιν τηλεφώνου για να ενημερώσω ότι το ψυγείο το οποίο είχα μόλις δυο χρόνια, ξεκίνησε να κάνει έναν θόρυβο. Επικοινωνία στην επικοινωνία, είπαν θα στείλουν τεχνικό, μιας και ήταν μέσα στην εγγύηση, κάτι που δεν έγινε ποτέ, όποτε αναγκάστηκα ν’αγορασω καινούριο ψυγείο πάλι από τον Κωτσόβολο! Και αφού πέρασαν 3 μήνες αποφάσισαν να επικοινωνήσουν από τα κεντρικά, πλέον όμως είχε λήξει η εγγύηση! Όποτε ο κύριος που μ’εξυπηρετησε, μ’ενημερωσε τηλεφωνικά σε καταγραφόμενη κλήση, πως ήταν δικό τους το λάθος και θα έδιναν voucher για να εξαργυρωθεί το ποσό που μου αναλογούσε, εφόσον είχα ήδη αγοράσει καινούριο ψυγείο και δεν χρειαζόμουν αντικατάσταση για δεύτερο. Κάτι το οποίο αρνήθηκε να πραγματοποιήσει ο επόμενος εκπρόσωπος τους, επικαλούμενος λάθος του προηγούμενου συναδέλφου του, καθώς έπρεπε να τους επιστρέψω ένα ψυγείο, το οποίο όμως αφου δεν ειχα απάντηση τους για ένα 3μηνο, αγανάκτησα και το εστειλα για ανακύκλωση. Και ενω ειχε ήδη ενημερωθεί γι’αυτο ο πρωτος εκπρόσωπος, λεγοντας μου πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Το αποτέλεσμα; Δεν υπάρχει καμία αποζημίωση. Ο ένας ρίχνει ευθύνες στον άλλον!

Επικοινωνία