Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.6 από 167 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:

Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

167 κριτικές για “Εθνική Τράπεζα

  1. Christian C.

    Na συντηρείτε τα ATM σας. Δεν φταίει ο κόσμος εαν μας κλέβετε χρηματα , γιατί θεωρουν τα αυθεντικά , πλάστα , επειδη είναι λιγο τσαλακωμένα..!!!! κλέβετε τον κόσμο με το έτσι θέλω, η τραπεζα σας. Μου φάγατε ενα μεροκάμματο των 20 ευρώ , μηδαμινό για την τραπεζα σας. Που θα βρει το δίκιο του ο πολίτης..???? απλα ΚΛΕΦΤΕΣ……!!!!!!!

  2. Αθηνά Ν.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και συμπεριφορά από το προσωπικό. Είχα ραντεβού για νέος πελάτης, κανείς στην υποδοχή, περίμενα μισή ώρα και στο τέλος μου είπαν να ξανακλείσω γιατί έλειπε η υπεύθυνη. Πραγματικά κρίμα για μια τράπεζα σαν την Εθνική.

  3. Ioannis B.

    Δεν γίνεται ηλεκτρονικά η επικαιροποίηση στοιχείων.. απαιτείται να κλείσω ραντεβού σε φυσικό κατάστημα.. επιπλέον ραντεβού για φυσικό κατάστημα δεν επιτρέπεται μέσω mobile app. Τα παραπάνω όλα είναι εφικτά στις λοιπές συστημικές τράπεζες……..

  4. Πραγματικά απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Κλείνεις ραντεβού έναν μήνα πριν, πηγαίνεις, σε αναλαμβάνουν 45 λεπτά αργότερα και σε διώχνουν λέγοντας σου να δοκιμάσεις πρώτα μέσω της εφαρμογής. Έπειτα η εφαρμογή κολλάει και δεν υπάρχει κανένας αρμόδιος αν σε εξυπηρετήσει. Ήθελα να γίνω νέος πελάτης της τράπεζας και μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, δεν υπάρχει περίπτωση

  5. Δημήτρης Α.

    Άθλιοι έχετε ξεφτιλίσει τα πάντα, μονο τον. Κοσμο ταλαιπωρητε ψιλικατζιδες συνέχεια χρεώσεις 0.50 και 1 € μακάρι πτώχευση

  6. Sam M.

    Τις περισσότερες φορές τα ΑΤΜ δεν δουλεύουν. Ούτε καν τα μηχανήματα που δίνουν σειρά προτεραιότητας δεν δουλεύουν. Οι υπάλληλοι είναι αγενείς και συνήθως εξυπηρετούν ημέτερους. Αν πας 5 λεπτά πριν κλείσουν ούτε καν σου μιλάνε.

  7. θεοδωρος α.

    Είμαι θύμα ηλεκτρονικής απάτης από την εταιρεία Assistantbill.com η τράπεζα απλώς ακύρωσε την χρεωστική μου κάρτα για να μην συνεχιστεί η απάτη δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για την ακύρωση συναλλαγής που τυπικά έκανα αίτημα αμφισβήτησης της. Αδιαφορία για την προστασία των πελατών τους καμία ενέργεια για αποφυγή συναλλαγών από αυτή την εταιρεία ( το θέμα δηλώθηκε στην υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος που μετά την κατάθεσή μου έχει αναλάβει εισαγγελέας αλλά ………… οι απατεώνες συνεχίζουν ανεξέλεγκτα τις απάτες τους .) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΛΕΟΝ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΟΥ ._

  8. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ.

    Οτι χειροτερο σε ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ λεμε τωρα πελατων , 8 τηλεφωνα για να γινει επανεκδοση Πιστωτικης καρτας και οι χρηστες απαντουν σαν robot, σε κλεινουν ξαφνικα, σε πετανε σε αλλο τμημα με αναμονη και ξαφνικα μερα πο 15 λεπτα κλεινει.
    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ θα προτεινα οποιδηποτε αλλη , κριμα.

  9. ΕΛΕΝΗ Σ.

    Αίσχος τέτοια κατάντια η Εθνική!!
    Είμαι πελάτισσα 30 χρόνια και θύμα οργανωμένης ηλεκτρονικής απάτης μέσω του e-banking της τράπεζας. Αποχωρώ εξαιρετικά δυσαρεστημένη από την παντελή έλλειψη διαδικασιών προστασίας μου ως πελάτη και την ελεεινή αντιμετώπιση των υπαλλήλων του όπως φάνηκε ακέφαλου υποκαταστήματος 699 στην Κηφισιάς στο Μαρούσι (απέναντι από το ANENUE). Θα συστήσω σε όσους διαβάζουν να κάνουν το ίδιο και να φύγουν, αρκετά με τις επιπλέον χρεώσεις τους (αλλαγή λογαριασμών σε primium για να χρεώνουν, πιστωτικές με χρέωση συνδρομές κα)

  10. ΚΑΤΙΑ Μ.

    Το app της Εθνικής τράπεζας το καινούργιο στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι απαράδεκτο. Δεν ξέρω γιατί έπρεπε να αλλάξουν το παλιό. Δεν υπάρχει κάποιος να τους βοηθήσει να δημιουργήσουν ένα πιο απλό και πιο προσιτό στους πελάτες? Έλεος!!!!!
    Από το προσωπικό δεν έχω κάποιο παράπονο. Άλλωστε έχουν μείνει τόσο λίγοι και εργασία τους είναι πολύ περιορισμένη.

  11. Nina P.

    Είμαι έξω φρενών με την Εθνική! Χρεώνουν ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν, χωρίς καμία προειδοποίηση. Είχα μια πιστωτική κάρτα που δεν χρησιμοποίησα ποτέ, την είχα κυριολεκτικά ξεχάσει και είχα σκοπό να την ακυρώσω.
    Ξαφνικά, μπαίνω στον λογαριασμό μου και βλέπω χρέωση 12€ για ετήσια συνδρομή μόνο και μόνο επειδή η κάρτα… υπάρχει! Καμία ειδοποίηση, κανένα email, τίποτα απολύτως!
    Στις τράπεζες του εξωτερικού στέλνουν υπενθύμιση τουλάχιστον έναν μήνα πριν, ώστε να ξέρεις τι να περιμένεις και να έχεις χρόνο να δράσεις. Στην Ελλάδα, όμως, σε χρεώνουν στα κρυφά, λες και προσπαθούν να σε πιάσουν κορόιδο.
    Πολύ απογοητευμένη. Δεν σέβονται καθόλου τους πελάτες τους.

  12. Ουρανία Μ.

    Η Διευθύντρια στο κατάστημα Αριδαίας Ν . Πέλλας, κυρία Αικατερίνη Γ είναι αστέρι….. εύστροφη, γνώστης των πάντων πάνω στην δουλειά της….εξυπηρετικοτατη , ευγενέστατη…… και λίγα λέω…..αν ήταν όλοι οι υπάλληλοι αυτού του βεληνεκούς η Εθνική τράπεζα θα πήγαινε πολύ μπροστά… δηλαδή ακόμη περισσότερο!!!

  13. ΕΛΕΝΗ Κ.

    Απαράδεκτοι ολοι τους στο καταστημα Π. Τσαλδαρη στο Περιστέρι. Απο τη διευθύντρια μεχρι τον υπάλληλο που μου έκλεισε ραντεβού για να με εξυπηρετήσει και δεν εμφανίστηκε ποτέ. Κακοτροποι και αγενείς. Απορώ πώς βρίσκονται σε αυτη τη θεση ορισμένοι ανθρωποι. Οι κριτικές αραγε εχουν κάποια σημασία που γίνονται;

  14. Δανάη Π.

    Η χειρότερη τράπεζα όλων. Χρέωση προμήθειας παγίου χωρίς ενημέρωση, χρέωση έκδοσης κάρτας κάθε φορά που λήγει η προηγούμενη, χρέωση αυθαίρετα ασφαλείας της κάρτας. Κατόπιν σχετικής επικοινωνίας με το τμήμα παραπόνων μου το έκλεισαν «στη μούρη». Αυτή είναι η απάντηση που έλαβα για τα πεπραγμένα τους.

  15. ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ Π.

    Απαραδεκτο προσωπικο…αγενεστατη η κοπελα στην υποδοχη ενω της ειπαμε οτι θελουμε να εξυπηρετηθουμε απο εμπειρο υπαλληλο για να μας δωσει κωδικους pin υποθεση δηλαδη 10 λεπτων…μας ειπε οτι ειναι χρονοβορα η διαδικαδια και να περιμενουμε το ραντεβου μας τελος του μηνα που ηδη ειχαμε κλεισει…ποιος ζει και ποιος πεθαινει μεχρι τοτε κατα τ αλλα βρισκονται διπλα στο πολιτη

  16. Grigorios Avgenikos A.

    Ελεεινή τράπεζα, χρεώνουν οποτε γουστάρουν χωρίς να ενημερώσουν. Επισης το προσωπικό ειναι απαράδεκτο, κακο, αγενέστατο και χωρίς τα απαραίτητα προσόντα.

  17. Nεκταρια Π.

    Άθλια!
    Καμμία ουσιαστική βοήθεια για υπερήλικο άτομο που είναι κ τραυματίας. Άθλιο σύστημα που δεν σου γράφει ότι θα μπλοκάρει τη κάρτα ανάληψης χρημάτων . Δεν υπάρχει καμμία ειδοποίηση στα ην οθόνη ότι έχεις κάνει λάθος κ μπλοκάρει μόνο. Άθλια εξυπηρέτηση πελατών με αναμονή 40 λεπτών στο τηλέφωνο!! Χωρίς να λυθεί το πρόβλημα αναγκάστηκα να πάω σε κατάστημα από όπου ζητούν τώρα (!!!) που το άτομο είναι με σπασμένο χέρι τραυματίας επικαιροποίηση στοιχείων!!!!
    Καμμία βοήθεια , καμμία λύση προβλήματος, καμμία αναφορά στο γιατί τωρα που ο ανθρωποσ αδυνατεί κ χρειάζεται τα χρήματα του πρέπει να τρέχει . Η άλλη πρόταση είναι να πάει σε συμβολαιογράφο για … πληρεξούσιο. Καμμία επαφή με πραγματικότητα. Απαραδεκτη τράπεζα που εμείς πληρώνουμε!!!