Οτι χειροτερο σε ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ λεμε τωρα πελατων , 8 τηλεφωνα για να γινει επανεκδοση Πιστωτικης καρτας και οι χρηστες απαντουν σαν robot, σε κλεινουν ξαφνικα, σε πετανε σε αλλο τμημα με αναμονη και ξαφνικα μερα πο 15 λεπτα κλεινει.
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ θα προτεινα οποιδηποτε αλλη , κριμα.
Οτι χειροτερο σε ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ λεμε τωρα πελατων , 8 τηλεφωνα για να γινει επανεκδοση Πιστωτικης καρτας και οι χρηστες απαντουν σαν robot, σε κλεινουν ξαφνικα, σε πετανε σε αλλο τμημα με αναμονη και ξαφνικα μερα πο 15 λεπτα κλεινει.
”ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ θα προτεινα οποιδηποτε αλλη , κριμα.