E-shop Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.28 από 199 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για E-shop:

Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

199 κριτικές για “E-shop

  1. Ευαγγελια Χ.

    Απαράδεκτοι ψευτες! Παραγγελία κλιματιστικού από 10/6. Προφανώς και δεν έχουν τα προϊόντα από τις προσφορές και τις βγάζουν απλά για κραχτη. Καμία ενημέρωση για το πότε θα έρθει ενώ η παράδοση ήταν 1-3 εργάσιμες μερες. Όταν τους καλούμε μας λένε ότι περιμένουν να παραλάβουν.
    Βρηκα το ιδιο κλιματιστικο σε αλλο καταστημα και μου το εφεραν αυθημερον.
    Απο που περιμενουν να παραλαβουν; Απο τον αλλο κοσμο;;;; Ντροπη τους.

  2. Κατερίνα Ζ.

    Απαράδεκτοι! Παραγγελία κλιματιστικού σε crazy sundays από 7/6. Προφανώς και δεν έχουν τα προϊόντα από τις προσφορές και τις βγάζουν απλά για κραχτη. Καμία ενημέρωση για το πότε θα έρθει ενώ η παράδοση ήταν 1-3 εργάσιμες μερες. Όταν τους καλούμε μας λένε ότι περιμένουν να παραλάβουν. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. Και μιλάμε για κλιματιστικό το οποίο είναι πρώτης ανάγκης όταν μάλιστα έχεις μικρά παιδιά και άτομα ευπαθών ομάδων. Βάζω το ένα αστέρι απλά για να δημοσιευθεί. Κανένα αστέρι….. Μείον 10 αστέρια.

  3. ΙΩΑΝΝΗΣ Ι.

    ερασιτεχνισμοσ, προχειροτητα καταντια.μονο στην ελλαδα επιιβιωνουν τετοια μαγαζακια. επισησ ειναι αξιοπεριεργο το πωσ εχουν καταφερει ενα μεγαλο ποσοστο των προιοντων που πλασαρουν να ειναι ελλατωματικα.

  4. Ειλικρινά μεγάλο πρόβλημα με την αποστολή των προϊόντων. Η παραγγελία δόθηκε 5 Ιουνίου και έλαβα μήνυμα ότι το το προϊόν είναι έτοιμο προς παράδοση 18 Ιουνίου μεσημέρι. Από εταιρεία του εξωτερικού πλέον λαμβάνω πιο σύντομα παραγγελίες από ότι εγχώριες δικές σας. Οι τιμές σας είναι σχετικά ανταγωνιστικές κάντε κάτι με την τήρηση των χρόνων παράδοσης ή ενημερώστε και σχετικές καθυστερήσεις!

  5. Ευάγγελος Β.

    Μετά την παραγγελία προϊόντων με ειδοποίησαν ότι διέκοψαν την διανομή προϊόντων και πρέπει αν θέλω να τα παραλαβω να κάνω 80 χιλιόμετρα πήγαινε έλα για την παραλαβή τους παρόλο που πλήρωσα έξτρα για την αποστολή τους λυπάμαι γιατί σαν πελάτης τους έχω κάνει πολλές παραγκελιες όλα αυτά τα χρόνια τουλάχιστον να το αναγράφουν ότι δεν υποστηρίζεται η αποστολή εκτός υποκαταστημάτων.

  6. Vagelis Tsiakas T.

    καλά δεν ντρέπεστε λίγο δεν φτάνει που όλα τα εχετε πάει στα ύψη, καμία αυξηση δεν την απορροφήσατε εσεις βρίσκετε επιπλέον χρεώσεις για να επιβαρύνετε και άλλο τους καταναλωτές.
    κοστοσ εξυπηρετησησ ανα παραγγελια !!!!!!
    ξεφτίλες.απαράδεκτοι.αντιεπαγγελματιεσ.
    αλλα επρεπε να ειμασταν σε αλλο κρατοσ οχι σε αυτο το μ******* να δειτε μυνησεισ και αγωγεσ που θα εισπρατατε.
    οποιοσ το σκεφτηκε αυτο ειναι μεγαλοσ ξεφτιλασ και γυφτοσ.
    να το αποσυρετε αμεσωσ αν σεβεστε τον πελατη!!!!

  7. Απαράδεκτοι, περίμενα για ένα ρολόι 15 μέρες και με πήγαιναν από εβδομάδα σε εβδομάδα
    Ποτε ξανά!!

  8. ΗΛΪΑΣ Κ.

    Επειδή έψαχνα επειγόντως για αγορά κινητού τηλεφώνου για οικείο πρόσωπο έκανα την έρευνα αγοράς μου πρώτα από την αντιπροσωπεία xiaomi και μετά από το επίσημο κατάστημα τους mi store greece και μετά από το skroutz.gr και bestprice.gr έτσι αποφάσισα να μπω στην ιστοσελίδα του e-shop.gr και να κάνω από εκεί την αγορά μου.
    έτσι και έγινε παραγγελία 23/04/2024 κινητού τηλεφώνου Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5g nfc 12gb/512gb Midnight Black (2024) κόστος 369 ευρώ (αριθμός παραγγελίας 240423165603857332164) η ιστοσελίδα του e-shop.gr έλεγε κατόπιν παραγγελίας παράδοση σε 2-3 ημέρες έτσι έγινε η παραγγελία/πληρωμή στις 23/04/2024 περνάνε οι ημέρες στις 26/04/2024 λαμβάνω ενημέρωση από το τμήμα πωλήσεων ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και θα πρέπει να πάρω την έκδοση 8gb/256gb το οποίο είχαν στα 315 ευρώ υποχρεωτικά αποδέχτηκα την αντιπρόταση τους καθώς επείγει η αγορά είναι για οικείο πρόσωπο αλλιώς θα είχα ακυρώσει την παραγγελία θα είχα ζητήσει τα χρήματα πίσω άμεσα και θα το είχα αγοράσει μέσω του skroutz.gr και θα το είχα την επόμενη ημέρα στην πόρτα του σπιτιού μου.

  9. αντωνης Α.

    ποτε ξανα…………………..

  10. Αντη Μ.

    Εξαιρετική η εξυπηρέτηση και πολύ αμεση,από το τηλεφωνικό κέντρο μέχρι το παιδί που το έφερε στην πόρτα μου και πολύ οικονομικό το προϊόν.Υποποδιο.

  11. Βασιλική Κ.

    Την 1η φορά που παρήγγειλα κάτι, φαινόταν διαθέσιμο το προϊόν. Ζήτησα να κάνω παραλαβή από το κατάστημα διότι ήταν στο δρόμο μου. Μετά τις 4 ημέρες που επικοινώνησα πως δεν έλαβα ενημέρωση, μου είπαν περάσω την επόμενη. Πήγα και είπανε πάλι ότι προέκυψε κάτι με την αποθήκη και φαινόταν διαθέσιμο το προϊόν ενώ δεν ήταν και να περιμένω ενημέρωση. Έφτασε η ενημέρωση 23 ημέρες μετά, για ένα φορτιστή μπαταριών.. Δεν πήγα να τον παραλάβω και από σύγχυση αλλά και επειδή είχα επιλέξει ‘με αντικαταβολή’.
    Η 2η εμπειρία μαζί τους, ήταν όταν ο σύζυγός μου παρήγγειλε (ένα μήνα πριν) τα γιορτινά δώρα για εμένα και το γιό μας και είπανε πάλι τα ίδια. Δε λάβαμε τα δώρα μας και πολύ αργότερα ακυρώσαμε την παραγγελία,.
    Συνιστώ να μην μπλέξετε, δεν έχουν τίποτα διαθέσιμο.

  12. Αννα Δ.

    Η χειρότερη επιλογή μου για αγορές,παρέλαβα χαλασμένη τηλεόραση ζήτησα αντικατάσταση και ήρθε και η δεύτερη χαλασμένη.
    Ζητώ επιστροφή χρημάτων και μου πιστώνουν τα χρήματα για να ξανά αγοράσω απ’ αυτούς.
    3 μήνες χωρίς την τηλεόραση που ήθελα και δεν μου επιστρέφουν και τα χρήματα γιατί έχουν λέει τεχνικό πρόβλημα.

  13. Αλέξανδρος Ι.

    Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μόνο να ψωνίζεις μπαταρίες για παιδικά παιχνίδια και τίποτε άλλο. Αγόρασα ένα σκληρό δίσκο από το εν λόγο κατάστημα για να στελεχώσω το καταγραφικό μου (NVR), περίπου πριν 2 χρόνια (03/2022). Έπειτα από λειτουργείας 20 μηνών περίπου, από το Νοέμβριο 2023, ο σκληρός δίσκος δεν έκανε ¨διαμόρφωση¨ ώστε να έχει ξανά στη διάθεσή του ολόκληρο τον αποθηκευτικό χώρο. Όσες φορές και αν πάτησα ώστε να γίνει ¨διαμόρφωση¨ του δίσκου, δεν γινόταν ποτέ. Πιστεύοντας ότι φταίει το NVR, ήρθε ο τεχνικός άλλαξε το σκληρό δίσκο, τοποθέτησε έναν άλλο σκληρό δίσκο και δούλεψε τέλεια. Μετά από απουσίας 3 μηνών από την Αθήνα λόγω εργασιών μου, επέστρεψα το σκληρό δίσκο για αντικατάσταση. Κατά την παραλαβή του δίσκου (αρχές Φεβρουαρίου 2024) από τον υπάλληλο επιθεωρήθηκε και ελέγχθηκε εξονυχιστικά για τυχόν ζημιές ή κάποιο σπάσιμο και δεν βρέθηκε ΤΙΠΟΤΑ. Να σημειώσω εδώ, ότι ο δίσκος ήταν συσκευασμένος σε νάιλον με φούσκες (αεροπλάστ). Μετά από επικοινωνίες και e-mail που ανταλλάξαμε με το κατάστημα, μου απάντησαν ότι έχει σπάσει ¨κάποιο¨ πλαστικό από το σκληρό δίσκο και είναι εκτός εγγύησης και γι΄αυτο το λόγο δεν κάνει διαμόρφωση……. Δεν υπήρχε καμία, μα καμία περίπτωση, να πάω προς αντικατάσταση σπασμένο σκληρό δίσκο και να απαιτήσω αντικατάσταση μετά από υπαιτιότητα δική μου. Ο τεχνικός που πήρε στα χέρια του το δίσκο ή κάποιος άλλος, έσπασε το ¨πλαστικό¨ για να μην ισχύει η εγγύηση και να μην κάνουν αντικατάσταση…… Μπορεί να διαφημίζουν ότι είναι φτηνά αυτά που πουλάνε και έχουν εγγύηση, αλλά δεν ισχύει η εγγύηση. Είναι όλα ψέματα. Αν κάποιος θέλει να πετάξει τα χρήματα του για εξαρτήματα υπολογιστή με ¨εγγύηση¨ να πάει στο E-shop……

  14. Spyridon D.

    Απαράδεκτοι! Έκανα παραγγελία στις 23/1 δύο προσόντα τα οποία ήταν και τα δύο άμεσα διαθέσιμα. Σήμερα έλαβα email ότι τώρα πήρε χαμπάρι στην αποθήκη ότι δεν υπάρχει το ένα προϊόν και πως θα μπορεί να το έχει από 11/3 και μετά. Ντροπή και μόνο που ούτε συγνώμη δεν είπατε για τον αντιεπαγγελματισμό σας… Καταλαβαίνω πως το παιδί στο τηλέφωνο που μίλησα δεν ευθύνεται το ίδιο για το μπάχαλο, αλλά το να προσπαθεί να καλύψει τέτοιο αντιεπαγγελματισμό από τους συναδέλφους του είναι τουλάχιστον αστείο.

  15. Niki J.

    Η επιπλέον χρέωση 0,50€ ανά παραγγελία είναι απλώς κοροϊδία. Αυτό σημαίνει ότι αν επιλέξετε να κάνετε πολλές παραγγελίες μέσα στην εβδομάδα, αν και θα σας παραδώσουν τα πάντα λίγο-πολύ ταυτόχρονα, θα χρεωθείτε αρκετές φορές επι 0,50€ για μια ανύπαρκτη υπηρεσία, αφού όλη η διαδικασία γίνεται απο εσένα τον ίδιο. Είναι σκέτη απάτη!!!

  16. Παναγιώτης Α.

    Στις 9 Ιανουαρίου 2024, αγόρασα απο το eshop.gr ένα air condition, το οποίο ήδη απο την πρώτη κιόλας ώρα λειτουργίας του, έβγαλε σφάλμα Η3 καθώς επίσης και δεν αντιλαμβάνεται τις εντολές του χειριστηρίου “on” – “off” κτλ…

    ΑΜΕΣΑ ενημέρωσα με emails , τηλέφωνα τα κεντρικά του eshop.gr στην Αθήνα, αλλά και το υποκατάστημα της Χαλκίδας, να έρθει το τεχνικό τμήμα τους δεί το ελαττωματικό air condition. Ο τεχνικός τους, ήρθε μετά απο 10 μέρες καθυστέρησης και μετά απο πολλά τηλέφωνα και παρακάλια, όπου διαπίστωσε ότι το air condition έχει πρόβλημα στην εσωτερική του πλακέτα και ότι θα πρέπει να αντικτασταθεί με καινούργια.

    Παρόλο που μου απάντησαν ότι περιμένουν την καινούργια πλακέτα απο τον προμηθευτή τους, τη στιγμή που γράφεται το σχόλιο έχουμε 25 Φεβρουαρίου 2024 και το θέμα έχει “παγώσει , καθώς δεν απαντάνε στα emails, στα τηλέφωνα, ενώ δεν δίνουν και το όνομα κάποιου υπευθύνου να μιλήσω. Απαντάνε σε emails πολύ σπάνια, παρά τις αμέτρητες προσπάθειες για επικοινωνία μεταξύ μας, μόνο ώς “η ομάδα του eshop.gr

    Ουσιαστικά έχω ένα aircondition ολοκαίνουργιο, που αποδείχτηκε προβληματικό απο την πρώτη κιόλας στιγμή και οι υπαλληλοι του eshop.gr κυριολεκτικά κρύβονται και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Τους έχω κάνει πρόταση είτε να επισκευαστεί η προβληματική πλάκετα του air condition, είτε να πάρω τα χρηματά μου πίσω, είτε να πλήρωσω την διαφορά χρημάτων και να πάρω ένα άλλο ακριβότερο aircondition και να παραλάβουν το ελαττωματικό.
    Οι τύποι συνεχίζουν να κρύβονται…

    Μάλλον θα πρέπει να κινηθώ νομικά….

  17. Νικ Λ.

    0,5€ για το κόστος εξυπηρέτησης λες και το προϊόν δεν το περιλαμβάνει αυτό στην τιμή του. Και ποια εξυπηρέτηση ακριβώς ; Αφού μόνος μου το παράγγειλα απο το κηνητό και μόνος μου το παρέλαβα απο το κατάστημα ( εξαιρώ την ευγενέστατη κοπέλα στο κατάστημα Περιστερίου). Και επίσης όταν με το προϊόν δίνεται δώρο κάτι, σημάνει ,πως είναι ΔΩΡΕΑΝ και ΔΕΝ στοιχίζει 0,15€. Εσείς μου το δώσατε δεν το ζήτησα.Ντροπή!

  18. Δυστυχώς και αυτή η επιχείρηση δεν σέβεται τον καταναλωτή.
    Έχει περάσει υπερδιπλάσιος χρόνος από τον αναμενόμενο για την παράδοση της παραγγελίας μου και στο τηλέφωνο είναι και ειρωνικοί οι υπάλληλοι της χωρίς καμία ενημέρωση.
    Και το χειρότερο είναι πως γίνεται για δεύτερη πρόσφατη παραγγελία μου.
    Λυπάμαι πολύ, αλλά δεν βάζω άλλη παραγγελία

  19. ΛΕΩΝΙΔΑΣ Κ.

    Παραγγελίες αμεσα διαθεσιμες κανουν τουλαχιστον δυο εβδομαδες για να τις παραλαβεις . Στην καλύτερη περίπτωση. Απαράδεκτο. Πρέπει να το σκεφτείς πολύ για να αγοράσεις κατι απο αυτην την εταιρεία….

  20. Palaios P.

    H κατάσταση της παραγγελίας μου βρίσκεται στο στάδιο “Συγκέντρωση Προϊόντων” μετά από μέρες και ενώ τα προϊόντα είναι διαθέσιμα.
    Είναι πραγματικά απαράδεκτο. Η εικόνα της εταιρείας άλλαξε προς το χειρότερο. Εκεί που τα είχες την παραγγελία σε μία μέρα το αργότερο.. τώρα δεν ξέρεις το πότε θα το πάρεις.
    Τραγικοί από το τηλ. κέντρο με αναμονή 15′, από το email που δεν απαντάνε κλπ. Επίσης, τι είναι αυτό με τα +0.5 ευρώ σε κάθε παραγγελία; Λες και χάρη μας κάνετε που σας δίνουμε τα χρήματά μας. Διαμεσολάβηση κάνετε ή πωλήσεις;
    Κλείσε το κατάστημα, εάν δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε.
    Κρίμα και ήταν κάποτε υπόδειγμα …

  21. Ανδρέας Κ.

    Παραγγέλνοντας έναν φορτιστή για το Raspberry Pi στις 29/01/24, η παραγγελία μου απεστάλη στις 20/02/2024. Είναι πραγματικά απαράδεκτο. Όταν αγοράζω από μικρότερα καταστήματα, το προϊόν μου αποστέλλεται συνήθως εντός 1 έως 2 εργάσιμων ημερών. Επίσης, τι είναι αυτό με τα +0.5 ευρώ σε κάθε παραγγελία; Κλείστε το κατάστημα, εάν δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε. Μείνετε μακριά τους. Υπάρχουν άλλα καταστήματα που προσφέρουν τα ίδια προϊόντα σε παρόμοια ή ακόμη και χαμηλότερες τιμές. Εκεί, οι αγορές σας θα ολοκληρωθούν ταχύτερα, ενώ θα υποστηρίξετε παράλληλα μικρότερα καταστήματα που επιτελούν τη δουλειά τους με επαγγελματισμό.

  22. όπως πάνε θα κλείσουν πολύ σύντομα ,πάνω από 1 μήνα οι παραγγελίες μου και κάθε φορά μου λένε και άλλη δικαιολογία , άσε που από εξαρτήματα υπολογιστών δεν έχει σχεδόν τίποτα πια. Όλο πάνες και βρακάκια μεταξωτά . Όλοι οι γνωστοί μου τους βρίζουν και τους αποφεύγουν , τώρα πια και εγώ . Απλά άθλιο κατάστημα , μην ψωνίζετε από εδώ .

  23. Μαρία Τ.

    Αν γινόταν θα έβαζα το 1/16 από το ένα αστεράκι. Πραγματοποίησα παραγγελία στις 11/1, αγοράζοντας προϊόντα που ήταν όλα διαθέσιμα κι εκτός του ότι δε με ενημέρωσε κανείς για την πορεία ή την αργοπορία, κάλεσα εγώ και μου είπαν ότι έχουν φόρτο εργασίας στην αποθήκη. Έρχομαι και ρωτώ εγώ: Τι με ενδιαφέρει εμένα απ’ τη στιγμή που έχω επιλέξει ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν αναγράφει πουθενά ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις ή έστω να λάβω μια ενημέρωση για να ξέρω εάν θέλω να προχωρήσει η παραγγελία μου; Συν τοις άλλοις δεν είχαν κανένα υποτυπώδες χρονικό πλαίσιο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση.
    Επίσης, δεν καταλαβαίνω αυτά τα 0.50€ που χρεώνουν για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας τι ακριβώς είναι; Αυτή δεν είναι η δουλειά τους; Δεν είναι κατάστημα; Πληρώνουμε για το αυτονόητο; Κρίμα διότι πολλά χρόνια στήριζα το eshop, αλλά μετά από όλα αυτά, δεν το ξαναπροτιμώ. Η παραγγελία μου έφυγε εν τέλει στις 29/1.

  24. Γεώργιος Μ.

    Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν. Επίσης 0,50 € για έξοδα εκτέλεσης – διαχείρισης της παραγγελίας, δηλαδή για το αυτονόητο;;;

  25. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σ.

    Η παραγγελία ήταν για παραλαβή και πληρωμή του προϊόντος στο κατάστημα e-shop.gr Ελληνικού. Προκειμένου να πληρώσω και να παραλάβω το προϊόν μου ζητήθηκε το δελτίο ταυτότητας μου όχι όμως σε ψηφιακή μορφή από το wallet του gov.gr, το οποίο είχα στο τηλέφωνο μου αλλά σε φυσική μορφή για να την σκανάρουν. Εντελώς απαράδεκτη η απαίτηση επίδειξης ταυτότητας γιατί αφενός στην προκειμένη περίπτωση πήγα να παραλάβω ένα προϊόν το οποίο θα πλήρωνα εκεί στο κατάστημα, όποτε δεν υπήρχε θέμα εξαπάτησης και αφετέρου η απόλυτη καταστρατήγηση του νόμου περί ψηφιακών προσωπικών εγγράφων από gov.gr τα οποία γίνονται δεκτά οπουδήποτε στο εσωτερικό της χώρας. Ευτυχώς λοιπόν που έτυχε να έχω μαζί μου και την ταυτότητα μου σε φυσική μορφή γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να ξαναπεράσω από το κατάστημα για την πληρωμή και παραλαβή της παραγγελίας μου. Επιεικώς απαράδεκτο!!!