Παναγιώτης Α.


Review on E-shop

  1. Παναγιώτης Α.

    Στις 9 Ιανουαρίου 2024, αγόρασα απο το eshop.gr ένα air condition, το οποίο ήδη απο την πρώτη κιόλας ώρα λειτουργίας του, έβγαλε σφάλμα Η3 καθώς επίσης και δεν αντιλαμβάνεται τις εντολές του χειριστηρίου “on” – “off” κτλ…

    ΑΜΕΣΑ ενημέρωσα με emails , τηλέφωνα τα κεντρικά του eshop.gr στην Αθήνα, αλλά και το υποκατάστημα της Χαλκίδας, να έρθει το τεχνικό τμήμα τους δεί το ελαττωματικό air condition. Ο τεχνικός τους, ήρθε μετά απο 10 μέρες καθυστέρησης και μετά απο πολλά τηλέφωνα και παρακάλια, όπου διαπίστωσε ότι το air condition έχει πρόβλημα στην εσωτερική του πλακέτα και ότι θα πρέπει να αντικτασταθεί με καινούργια.

    Παρόλο που μου απάντησαν ότι περιμένουν την καινούργια πλακέτα απο τον προμηθευτή τους, τη στιγμή που γράφεται το σχόλιο έχουμε 25 Φεβρουαρίου 2024 και το θέμα έχει “παγώσει , καθώς δεν απαντάνε στα emails, στα τηλέφωνα, ενώ δεν δίνουν και το όνομα κάποιου υπευθύνου να μιλήσω. Απαντάνε σε emails πολύ σπάνια, παρά τις αμέτρητες προσπάθειες για επικοινωνία μεταξύ μας, μόνο ώς “η ομάδα του eshop.gr

    Ουσιαστικά έχω ένα aircondition ολοκαίνουργιο, που αποδείχτηκε προβληματικό απο την πρώτη κιόλας στιγμή και οι υπαλληλοι του eshop.gr κυριολεκτικά κρύβονται και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Τους έχω κάνει πρόταση είτε να επισκευαστεί η προβληματική πλάκετα του air condition, είτε να πάρω τα χρηματά μου πίσω, είτε να πλήρωσω την διαφορά χρημάτων και να πάρω ένα άλλο ακριβότερο aircondition και να παραλάβουν το ελαττωματικό.
    Οι τύποι συνεχίζουν να κρύβονται…

    Μάλλον θα πρέπει να κινηθώ νομικά….

Επικοινωνία