Αν γινόταν θα έβαζα το 1/16 από το ένα αστεράκι. Πραγματοποίησα παραγγελία στις 11/1, αγοράζοντας προϊόντα που ήταν όλα διαθέσιμα κι εκτός του ότι δε με ενημέρωσε κανείς για την πορεία ή την αργοπορία, κάλεσα εγώ και μου είπαν ότι έχουν φόρτο εργασίας στην αποθήκη. Έρχομαι και ρωτώ εγώ: Τι με ενδιαφέρει εμένα απ’ τη στιγμή που έχω επιλέξει ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν αναγράφει πουθενά ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις ή έστω να λάβω μια ενημέρωση για να ξέρω εάν θέλω να προχωρήσει η παραγγελία μου; Συν τοις άλλοις δεν είχαν κανένα υποτυπώδες χρονικό πλαίσιο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω αυτά τα 0.50€ που χρεώνουν για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας τι ακριβώς είναι; Αυτή δεν είναι η δουλειά τους; Δεν είναι κατάστημα; Πληρώνουμε για το αυτονόητο; Κρίμα διότι πολλά χρόνια στήριζα το eshop, αλλά μετά από όλα αυτά, δεν το ξαναπροτιμώ. Η παραγγελία μου έφυγε εν τέλει στις 29/1.
Αν γινόταν θα έβαζα το 1/16 από το ένα αστεράκι. Πραγματοποίησα παραγγελία στις 11/1, αγοράζοντας προϊόντα που ήταν όλα διαθέσιμα κι εκτός του ότι δε με ενημέρωσε κανείς για την πορεία ή την αργοπορία, κάλεσα εγώ και μου είπαν ότι έχουν φόρτο εργασίας στην αποθήκη. Έρχομαι και ρωτώ εγώ: Τι με ενδιαφέρει εμένα απ’ τη στιγμή που έχω επιλέξει ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν αναγράφει πουθενά ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις ή έστω να λάβω μια ενημέρωση για να ξέρω εάν θέλω να προχωρήσει η παραγγελία μου; Συν τοις άλλοις δεν είχαν κανένα υποτυπώδες χρονικό πλαίσιο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση.
”Επίσης, δεν καταλαβαίνω αυτά τα 0.50€ που χρεώνουν για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας τι ακριβώς είναι; Αυτή δεν είναι η δουλειά τους; Δεν είναι κατάστημα; Πληρώνουμε για το αυτονόητο; Κρίμα διότι πολλά χρόνια στήριζα το eshop, αλλά μετά από όλα αυτά, δεν το ξαναπροτιμώ. Η παραγγελία μου έφυγε εν τέλει στις 29/1.