Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
ΔΕΗ Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΔΕΗ:
Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001. Είναι η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με δραστηριότητες στην παραγωγή, διανομή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας περίπου 6 εκατ. πελάτες σε όλη τη χώρα. Διαθέτει 10,4 GW παραγωγικού δυναμικού στην Ελλάδα, με θερμικούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Έχει στην κυριότητά της το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με Ρυθμιζόμενη Περιουσιακή Βάση € 3 δισ. περίπου, διαχειριστής του οποίου είναι η θυγατρική εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Άριστη εξυπηρέτηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Ευγενικοί και απόλυτα εξυπηρετικοί.
”Ευαγγελία Παπαδοπούλου
Φαιά Πέτρα Σερρών
Είναι όπου πέσεις…
”Εγώ πηγαίνω, κι έχω πάει πάμπολλες φορές, στο κατάστημα Αμαρουσίου στη Λ. Κηφισίας, κι έχω βρει άριστη εξυπηρέτηση, τόσο προσωπικά από την Προισταμένη κ. Τ, όσο κι από τις άλλες υπαλλήλους. Μάλιστα αναζήτησα κι ένα e-mail της ΔΕΗ να στείλω συγχαρητήρια, αλλά δεν βρήκα κανένα…
Για το τηλέφωνο 800-900-1000, άσε, μην το συζητάμε καλλίτερα… κι εκεί είναι που θα πέσεις…
Για να είμαστε όμως δίκαιοι παιδιά, να μην γκρινιάζουμε μόνο, όταν βρίσκουμε εξυπηρέτηση, να λέμε και να γράφουμε και καμιά καλή κουβέντα…
Δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
”Έχουν κάνει ένα σωρό ηλεκτρονικές πλατφόρμες και “εξυπηρετησεις” και αφού τους εξηγείς αναλυτικά το πρόβλημα, σου στέλνουν μια τηλεγραφική απάντηση που η ερμηνεία της πρέπει να εξηγηθεί από το μαντείο των Δελφών. Αν δε κάνεις το λάθος και πάρεις τηλέφωνο…εκεί είναι που χάνεται τελείως η μπάλα.
Αίσχος.
Μακριά. Άλλα λένε και άλλα κάνουν
”Έκανα το λάθος να λάβω την υπηρεσία electrician pass εδώ και 20 μέρες δεν με έχει καλέσει κανένας ηλεκτρολόγος για την έκδοση της βεβαίωσης με σκοπό να ηλεκτροδοτηθει το ακίνητο. Ντροπή σας.
”Η ΔΕΗ είναι ιδιωτική εταιρία και η ΔΕΔΔΗΕ εξωτερικός συνεργάτης. Κάνεις αίτηση για σύνδεση στη ΔΕΗ , το μεταφέρουν στην ΔΕΔΔΗΕ, σου λένε μέχρι τρεις εργάσιμες περνούν οι μέρες , σε γεμίζουν συγνώμες και υποσχέσεις ,(μέχρι αύριο σίγουρα), δεν υπάρχει υπεύθυνος, δεν υπάρχει ενημέρωση ,δεν γνωρίζουν τους τεχνικούς της ΔΕΔΔΗΕ, δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα, αλλά λογαριασμούς στέλνουν!!! Η κοροιδία έχει όρια κύριοι και κυρίες της ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ. Ντροπή σας!!!
”Ότι χειρότερο έχει να παρουσιάσει οργανισμός.
”Μπήκα στην δεη στο αέριο και με την έκδοση του πρώτου λογαριασμού έχω δώσει πάγια εντολή να πληρωθεί μέσω τραπέζης.
Μετά τη λέξη του λογαριασμού και αρκετές μέρες μετά είδα ότι ο λογαριασμός δεν έχει πληρωθεί διότι απ ότι με ενημέρωσαν δεν πρόλαβαν σε τόσο μεγάλο διάστημα να πάρουν τα χρήματα.
Μου είπαν ότι μπορούν να τα πάρουν οποιαδήποτε στιγμή.
Με ενημέρωσαν ότι θα πληρωθούν στον επόμενο λογαριασμό μαζί.
Για 88 ευρώ πού είχαν να πάρουν από δικό τους λάθος έχουν δώσει τα στοιχεία μου σε εταιρεία είσπραξης πού παίρνει και με ζαλίζει κάθε λίγο ότι ώρα τους καπνίζει.
Και ενω έχω συνεννοηθεί με την δεη συνεχίζουν να με ενοχλούν γιατί τους βάζει όπως λέει η δεη.
Ντροπή σας χίλιες φορές ντροπή σας .
Είναι άθλιοι…. και άχρηστοι εκεί μέσα
Κατάστημα Ηρακλείου Αττικής. Εξαιρετική εξυπηρέτηση. Συγχαρητήρια για όλες και όλους τους εργαζόμενους. Πολύ ευγενικοί, καταρτισμένοι και εξυπηρετικότατοι. Τα γραφεία είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Το μεγαλύτερο σας πλεονέκτημα είναι οι υπάλληλοι σας!
”Εξαιρετική εξυπηρέτηση από το κατάστημα της ΔΕΗ στο Ναύπλιο και συγκεκριμένα απο τον Κο Χ Γιώργο.
”Συνεχίστε με αυτό το ρυθμό!
Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι!
Αν θελεις να δοκιμασεις τα ορια της αντοχης σου ξεκινα να μιλας με την στρατια των τηλεφωνικων κεντρων ΔΕΗ και ΔΕΔΗΕ. καθε υπαλληλος θα πει κατι διαφορετικο. Η ΔΕΗ δεν εχει επικοινωνια με τα κατστηματα της αλλα ουτε και με κανενα αλλο απο την διοικηση. Το ιδιο και η ΔΕΔΗΕ. Ειναι και οι 2 απροσωπες και η μονη επικοινωνια που μπορει να εχεις ειναι μεσω της στρατιας των τηλεφωνικων κεντρων. Αν πεσεις σε υπαλληλο που εχει αντιληψη και γνωση εισαι τυχερος(να παιξεις τζοκερ). Ειμαστε στην ψηφιακη εποχη αλλα δεν εχουμε ανθρωπινο δυναμικο που να την γνωριζει. Γνωσεις νεατερνταλ με τεχνολογια 2025. Δεν μπορει να λειτουργησει. Ποιοι ειναι οι τηλεφωνητες αυτοι? Τι γνωσεις εχουν? Πως γινονται οι προσληψεις? Και ενδιαμεσα ειναι ο απλος πολιτης.
”Εξαιρετικη εξυπηρετηση.Ευχαριστω κ παλι.
”Μου εγινε διακοπη ρευματοσ ενω καθε μηνα πληρωνα ενα ποσο .μ ειπαν επρεπε να κανω διακανονισμο για να μν προχωρησουν σε διακοπη παρολο που καθε μηνα εβαζα το ποσο των 70 ευρω..κ μιλαμε γ ενα ποσο 280 ευρω.κ τον ιδιο μηνα 2 μερεσ πριν τη διακοπη ειχα πληρωσει ενα ποσο παρολα αυτα προχωρησαν σε διακοπη.θα επρεπε 2 μερεσ πριν να ενημερωνουν το πελατη τουσ οτι θα προβουν σε διακοπη κ οχι μα συμβαινει ξαφνικα χωρισ ενημερωση..ειναι απαραδεκτο.ισωσ η καλυτερη λυση ειναι η ιδιωτικη εταιρεια.παντα ενημερωνει κ υπαρχει κ ελαχιστη προκαταβολη.το μονο θετικο.ειναι οτι ο δεδηεε προχωρησε σε αμεση αποκατασταση τησ επανασυνδεσησ
”Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να μάθω για την πορεία του αιτήματος μου, εάν υπάρχει κάποια εξέλιξη επειδή δεν βλέπω κάτι από την πλευρά μου και ούτε έχω ενημερωθεί από την δική σας πλευρά.
”Έχουν περάσει 6 μήνες από την εμφάνιση του προβλήματος μου και προσπαθώ έκτοτε να το λύσω.
Δεν έχω λάβει από τότε κανέναν λογαριασμό από της παροχές που έχω, θα ήθελα να ρωτήσω και το εξής, σε περίπτωση ληξιπρόθεσμων οφειλών τι γίνεται; Θα τα χρεωθώ εγώ;
Μπορείτε σας παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με την πορεία του προβλήματος μου;
Πανακριβοι 14+λεπτα h KW το μπλε στον μηνα απριλη…ΕΛΕΟΣ.
”Πανάκριβο ρεύμα , πανάκριβα πάγια, συνέχεια διακοπές ρεύματος, ηλίθιες διαφημίσεις που τις πληρώνει ο λαός, τόσα λεφτά σε ηλεκτρονικές ηλίθιες καμπάνιες και συνεργασίες άχρηστες και ούτε η σελίδα και οι λογαριασμοί δεν λειτουργούν ομαλά, το σάιτ ένα σκασμό λεφτά και ούτε 1 cookie δεν κρατάει σωστά για την είσοδο, και συνέχεια προβλήματα. τόσος χρόνος για άσχετα και γελοία πράγματα στη σελίδα και στις διαφημίσεις τους, και οικονομικό ρεύμα και ομαλή λειτουργία στο σάιτ δηλαδή στα αυτονόητα δεν υπάρχει, Κόψαν το ρεύμα σε ένα γεράκο με προβλήματα υγείας εδώ κοντά μου για 70 ευρώ χρέος. Ντροπή και σιχάματα , μόνο για το φαίνεσθε διαφημίσεις και λόγια του κώλου
”Καλά… είναι σοβαροί?? Με πήρε τηλέφωνο η εισπρακτική “palatino” για ληξιπροθεσμο ποσό 79€ στο φυσικό αέριο της ΔΕΗ, το οποίο θα πληρωθεί αυτό το μήνα με τον τρέχοντα λογαριασμό!! Αισχος… Μόλις λήξουν τα συμβόλαια…ΓΕΙΑ ΣΑΣ
”Είναι απαράδεκτοι, μας έκαν διακοπή ρεύματος για 267 ευρώ και ενω επικοινώνησα αμέσως τηλεφωνικά και πλήρωσα κατευθείαν για να ενημερωθει το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ πήρε 4 ώρες με αποτέλεσμα να είναι Παρακευή και να κινδυνεύουμε να μείνουμε χωρίς ρεύμα όλο το Σαββατοκύριακο. Η εξυπηρέτηση ηταν απαράδεκτη άλλα έλεγε ο ενας και άλλα ο άλλος, τη μια δε έβρισκαν το αίτημα επανασύνδεσης την άλλη έλεγαν ότι έγινε λάθος πραγματικά μας έχουν τρελάνει. Μια κυρία μάλιστα είχε το θράσος να μου πει να πληρώνω για να μη μου ξανασυμβεί αυτό , τη στιγμή που οι λογαριασμοί είναι υπέρογκοι και βέβαι έβαζα χρήματα αλλά δεν είχα δυνατότητα να βάζω όλο το ποσό. Νιώθω θύμα εκβιασμού, λες και είμαι υπόλογη σε κάποια μαφία που άμα γουστάρει κάνει την εξυπηρέτηση αμα δε γουστάρει όχι.
”Πριν μερικούς μήνες έκαναν “αναβάθμιση” στα συστήματά τους. Με λίγα λόγια τα έκαναν *****. Χάθηκε η παροχή μου από το my ΔΕΗ, στα συστήματα των εκπροσώπων η παροχη μου φαίνεται ανενεργή (ενώ εξακολουθώ να έχω ρεύμα) λογαριασμοί δεν εκδίδονται αφού η παροχή δεν υπάρχει στο my ΔΕΗ, επομένως δεν μπορείς να τους πληρώσεις, οι λογαριασμοί συσσωρεύονται, πρέπει να πάρεις τηλ την εξυπηρέτηση πελατών για να κάνεις πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς, και σήμερα έμαθα ότι φαίνεται ο αριθμός συμβολαίου μου δεν υπάρχει πουθενά, και μου λένε ότι έχω πράσινο συμβόλαιο ενώ έχω μπλε. Τέσσερις μήνες μετά, το πρόβλημα δεν έχει φτιαχτεί και δεν πρόκειται να φτιαχτεί γιατί είναι ολοφάνερο ότι γ****** τα συστήματα και καθώς φαίνεται η κατάσταση δεν παίρνει επισκευή.
Μόνη λύση η καταγγελία σύμβασης
”προσπαθω 3 μηνες να κανω log in στους 2 λογαριασμουσ Mydei που ειχα και συνεχεια βγαζει error …Oταν τηλεφωνησα μου ειπαν οτι υπαρχει ενα συστημικο θεμα …..ζητω το Δημοσιο !!!!
”Πήρα τηλ στο 8009001000 να ρωτήσω για τον λογαριασμό απάντησε μια υπάλληλος Λ πολύ αναιδέστατη την ρώταγα κάποια πράγματα και νευριαζε τη τους έχει εκεί αφού είναι άχρηστοι δεν θέλουν εξυπηρετήσουν με το ζόρι τους βγάζεις κουβέντα ΑΙΣΧΟΣ!!
”Ήρθαν σμρ το πρωί από μια εταιρεία χωρίς κανένα παραστατικό να βάλουν έναν μετρητή στης ηλικιωμένης μητέρας μου το ρολόι…τους ζήτησε ένα αποδεικτικό χαρτί που να αποδεικνύει ότι όντως ενεργούν εκ μέρος της ΔΕΗ κ εννοείται δν είχαν κανένα….κ συνέχισαν ανενόχλητοι την διαδικασία …ξανατονιζω χωρίς κανένα παραστατικό…μόλις ενημερώθηκα απ’ την μητέρα μου κ με όλες αυτές τις παρανομίες που γίνονται στις μέρες μας…πήρα τηλέφωνο στο 8009001000 που μου είπαν να πάρω το 8009004000 για να επιβεβαιωθεί αν όντως έγινε αυτή η ενέργεια στην παροχή μας ..έγινε λένε….κ όταν τους ρώτησα για ποιο λόγο ενώ παίρνουν τόσα χρήματα δν μπορούσαν να έχουν κάνει μια ενημέρωση έγκυρη και για ποιο λόγο δεν υπήρξε ένα νόμιμο έγγραφο για αυτήν την αλλαγή κ μου είπαν πάλι να παίξω χαλασμένο τηλεφωνακι ντροπή
”Απατεώνες!!! Το αίτημα υπαναχώρησης που έκανα μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα του συμβολαίου, δεν έγινε δεκτό μετα από 20 μέρες με την αιτιολογία ότι το σταθερό μπλε πρόγραμμα που διάλεξα δεν δέχεται υπαναχώρηση από την ενεργοποίηση του, παρόλο που η υπαναχώρηση είναι ευρωπαϊκός κανονισμός. Στο συμβόλαιο δεν υπάρχει ο όρος αυτός. Επίσης ο κάθε εκπρόσωπος μου εδινε διαφορετικές εξηγήσεις και όλοι κατέληγαν στο οτι θα με ενημερώσουν εκ νέου αλλά δεν γινόταν ποτέ. Τραγική εταιρία λυπάμαι που τους διάλεξα έστω για 10 μέρες. Φυσικά μου κόστισε όλο αυτό 100 ευρω πρόστιμο, καθώς δεν υφίσταται η υπαναχώρηση στην ΔΕΗ στα σταθερά προγράμματα, κάτι το οποίο δεν αναφέρουν πουθενά!!!
”Απαραδεκτη εταιρια!!! Σας συστηνω να μην συνεργαστειτε . Ειμαι παροχος φυσικου αεριου σταθερου προγραμματος ( αρχικα ήμουν σε κυμαινομενο προγραμμα) . Επικοινωνησα για να ρωτησω την αλλαγη προγραμματος , απο κυμαινομενο σε σταθερο και μου ειπαν οτι μπορει να γινει αμεσα και μαλιστα οτι ως υφισταμενος πελατης εκεινη την στιγμη ΙΣΧΥΕ η υπαρχουσα προωθητικη ενεργεια των €100!! Μου το διαβεβαιωσαν 3 ατομα. Ετσι προχωρησα τελη Νοεμβρη 2024 στην αλλαγη. Ερχεται ο 1ος λογ/ σμος χωρις τα €100!!! Και βεβαια στις 13/2/25 μετα απο 2,5 μηνες μου τηλεφωμουν οτι ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ η προωθητικη ενεργεια!! ΤΙ ΨΕΥΤΕΣ !!! Φευγω και μην ξεχναμε οτι ενας δυσαρεστημενος πελατης πειθει 10 πελατες!!
”Μιλάω με εκπροσωπο, όπου δεν γνωρίζει τίποτα περί αιτήματος κ επανασύνδεσης δεν με βρίσκει σε κανένα σύστημα ενώ τ λέω τον απαιτούμενο αριθμό παροχής κλπ κ το κλείνει. Μπάχαλο!!!
”Έχω φύγει πάνω από 10 χρόνια από τη ΔΕΗ. Έκανα τη μ***** να ξαναμπώ πριν δύο μήνες και βαράω το κεφάλι μου.Ταλαιπωρεία δύο βδομάδες με τα συμβόλαια. Και στο πρώτο εκκαθαριστικό μου χρέωσαν 317 ευρώ δίμηνο , ένας άνθρωπος μόνος του….δεν αφαιρούν το έναντι, τα ρίχνουν στο Δεδδηέ και εκείνοι στη Δεή…μπαλάκι…δεν διορθώνουν τίποτα, η χειρότερη εξυπηρέτηση όλων….για μπουνιές όλοι τους…Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή…που έβαλα Δεή και θα πληρώσω και 100 ευρώ να φύγω….Θα μου πανε 2 τραγικοί μήνες 500 ευρώ δώρο για το κράτος λες και δε μας έχουν κατακλέψει…Σιχαμένοι!!!!
”