Πριν μερικούς μήνες έκαναν “αναβάθμιση” στα συστήματά τους. Με λίγα λόγια τα έκαναν *****. Χάθηκε η παροχή μου από το my ΔΕΗ, στα συστήματα των εκπροσώπων η παροχη μου φαίνεται ανενεργή (ενώ εξακολουθώ να έχω ρεύμα) λογαριασμοί δεν εκδίδονται αφού η παροχή δεν υπάρχει στο my ΔΕΗ, επομένως δεν μπορείς να τους πληρώσεις, οι λογαριασμοί συσσωρεύονται, πρέπει να πάρεις τηλ την εξυπηρέτηση πελατών για να κάνεις πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς, και σήμερα έμαθα ότι φαίνεται ο αριθμός συμβολαίου μου δεν υπάρχει πουθενά, και μου λένε ότι έχω πράσινο συμβόλαιο ενώ έχω μπλε. Τέσσερις μήνες μετά, το πρόβλημα δεν έχει φτιαχτεί και δεν πρόκειται να φτιαχτεί γιατί είναι ολοφάνερο ότι γ****** τα συστήματα και καθώς φαίνεται η κατάσταση δεν παίρνει επισκευή.
Πριν μερικούς μήνες έκαναν “αναβάθμιση” στα συστήματά τους. Με λίγα λόγια τα έκαναν *****. Χάθηκε η παροχή μου από το my ΔΕΗ, στα συστήματα των εκπροσώπων η παροχη μου φαίνεται ανενεργή (ενώ εξακολουθώ να έχω ρεύμα) λογαριασμοί δεν εκδίδονται αφού η παροχή δεν υπάρχει στο my ΔΕΗ, επομένως δεν μπορείς να τους πληρώσεις, οι λογαριασμοί συσσωρεύονται, πρέπει να πάρεις τηλ την εξυπηρέτηση πελατών για να κάνεις πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς, και σήμερα έμαθα ότι φαίνεται ο αριθμός συμβολαίου μου δεν υπάρχει πουθενά, και μου λένε ότι έχω πράσινο συμβόλαιο ενώ έχω μπλε. Τέσσερις μήνες μετά, το πρόβλημα δεν έχει φτιαχτεί και δεν πρόκειται να φτιαχτεί γιατί είναι ολοφάνερο ότι γ****** τα συστήματα και καθώς φαίνεται η κατάσταση δεν παίρνει επισκευή.
Μόνη λύση η καταγγελία σύμβασης
”