ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 968 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

968 κριτικές για “ACS Courier

  1. Petros Desypris D.

    Η συγκεκριμένη εταιρεία αποτυγχάνει επαναλαμβανόμενα στο βασικό της έργο: την έγκαιρη και αξιόπιστη παράδοση δεμάτων. Καθυστερήσεις, αναβολές και έλλειψη προγραμματισμού είναι ο κανόνας. Οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο είναι ευγενικοί, αλλά εντελώς ανίσχυροι να δώσουν λύση λόγω κακής διαχείρισης και οργάνωσης από την εταιρεία. Στην τελευταία περίπτωση, η παράδοση αναβλήθηκε δύο φορές και τελικά πήγα εγώ να παραλάβω το δέμα, χωρίς καμία ειδοποίηση, ενώ είχα πληρώσει μεταφορικά. Ουσιαστικά, ο πελάτης κάνει τη δουλειά του courier. Είδα κι άλλους πελάτες στο κατάστημα με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Πολύ κακή διαχείριση υπηρεσίας.

  2. Μανώλης Μ.

    ACS = Νεα διασταση στον ορο ‘Ταχυμεταφορες’. Παρελαβαν παραγγελία 31/7/2025 απο Αθηνα για Πάρο και παραδοθηκε στις 12/8/2025. Το ωραιο ειναι οτι σε επικοινωνια που ειχαμε στις 12/08/2025 μου ειπαν οτι ειναι ‘γνωστό’ το προβλημα με το καταστημα Πάρου.Βεβαια η χρωση ηταν για υπηρεσια ‘ταχυμεταφορας’ παρα το ‘γνωστό’ προβλημα και ουτε λογος να ενημερωσουν κατα την παραλαβη απο το καταστημα οτι θα παραδοθει μετα απο 10 και πλεον ημερες.
    Επιεικως απαραδεκτοι

  3. Αλεξάνδρα Κ.

    Η αποστολή μου είχε διεύθυνση παράδοσης, αντί να έρθει στη διεύθυνση πήγε σε θυρίδα χωρίς να με ενημερώσει κανένας. Έφυγα από τη δουλειά μου να πάω μόνη μου να την παραλάβω μετά από 3 ημέρες που την έψαχνα. Επιπλέον το πακέτο είχε τρόφιμα τυποποιημένα που έμειναν στους 40ο βαθμούς κελσίου στη θυρίδα, επιεικώς απαράδεκτοι!!

  4. Vera L.

    Αλλα λενε στην Αθηνα και αλλα στην Παρο που δυστυχως δεν εχουμε αλλη επιλογη….Στην Αθηνα μου ειπαν θα δηλωσετε το λοκερ που σας εξυπηρετει ..ρωταω εχω δει αυτο το λοκερ ισχυει ???μου λενε ναι δηλωστε εκει….και στην Παρο ..δεν γινεται αυτο θα το παμε σε αυτο το λοκερ ..σε αλλη περιοχη που δεν μας εξυπηρετουσε ..ας το λεγαν απο την αρχη ..θα παει εκει και τελος..αν ηθελα να το εστελνα ή οχι..

  5. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!το υποκατάστημα Ωραιοκαστρου είναι το χειρότερο ever, δε χτυπάνε κουδούνι! Είναι όλοι στο σπίτι, πεειμενουμ το δεμα 11/8 μεχρι της 15:00,παίρνουν τηλ δεν έχω σημα και πάει η κληση στο τηλεφωνητή και φεύγουν!λενε αδυναμια παρδοςης χωρις ουτε καν να χτυπησουν το κουδουνι!!!!Με 200€ εμπορεύματα και μου λένε στο τηλέφωνο 2310688955 πως λογο προσωπικων δεδομένων δεν μπορουν αναφέρουν το όνομα του οδηγού που δεν
    σωστά όπως οφειλε τη παραγγελία μας!!! Δεν υπάρχει προϊστάμενος βάρδιας και η υπάλληλος μου έκλεισε το τηλέφωνο !!!ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ !!!!! Πιο χάλια εξυπηρέτηση!!!δεν ειναι προσωπικη μου περιιυσια 200 εμπορευμα!!!!!αν δεν μπορουν να δουλεψουν καλυτερα να πανε σ´ιτι τιυς !!! Α και φυσικα αυτο εχει συμβει επαναλαμβανομενα !!καλυτερα στο σπιτι τους θα ειναι πιο παραγωγικοι τεμπελιδες

  6. Δέσποινα Τ.

    Δεν είναι καθόλου εξυπηρετικες με τους πελάτες και απαράδεκτοι οι χρόνοι παράδοσης

  7. Κατερίνα Β.

    Βρίσκομαι στο Μάραθο Μαγνησίας,ACS πάντα στην ώρα του ,όλα όπως πρέπει!ο κούριερ μας ευγενικοτατος!

  8. ΕΛΙΣΑΒΕΤ Α.

    Έστειλα έναν φάκελο διότι ήταν κατεπείγον για Σοφικό από Κρανίδι και δεν ΄έχει φτάσει ακόμα και ΔΕΝ έχω αποζημιωθεί. Δεν είχα ενημερωθεί για αυτή την καθυστέρηση από την υπάλληλο. Είχε πει : το πολύ σε δυο ήμερες.
    Είναι ΝΤΡΟΠΗ και από 10 αστέρια που βαθμολογούσα την ACS ΤΩΡΑ ΈΧΕΤΕ 0

  9. Anna P.

    κακιστη στο ειδοσ τησ,αν και το προσπαθει.κριμα καποτε ηταν πρωτοποροσ. προσωπικο ,απροσωπο ,ζαμαν φου.τουλαχιστον στην ευελπιδων….6

  10. Μαρία Μ.

    Θα έπρεπε να μας αποζημιώσουν δεόντως για την ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί από αυτήν την – “ο θεός να την κάνει” – εταιρεία.

  11. Αιμιλία Φ.

    Είστε οι χειρότεροι για εσάς στην ACS μιλαω

  12. Βαγγέλης Λ.

    Αλήτες. δεν απαντά στα τηλέφωνα.κυνηγαμε τους διανομείς να πάρουμε τα πράγματα. Μην μπλέξεις. ..

  13. Viky A.

    Απαράδεκτη η εταιρία.Δεν ήρθε ποτέ κουριερ,ενώ υποτίθεται ότι πέρασαν και πήραν τηλέφωνο τον γιο μου.Ενα μηνυμα έστειλαν μόνο Παρασκευή και Τρίτη το δέμα, που ήταν πληρωμένο , γύρισε πίσω.Η συμπεριφορά τους αγενεστατη και προσπαθούσαν να με βγάλουν ψεύτρα για να καλύψουν την ανικανότητα τους.Δεν εξυπηρετήθηκαν ποτέ στην κούριερ Χίου.

  14. ΕΙΡΗΝΗ Ζ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ!!απλά.παρασκευη έκανα αποστολή δέματος.ενημερωσα ότι είναι φάρμακα πλήρωσα 13.50 και μου είπαν πιθανόν να φτάσουν αύριο. Έχει πάει τρίτη και ακόμα δεν!!! Μου είπαν ΜΑΛΛΟΝ αύριο λόγω φόρτου εργασίας!!! Πρόκειται για φάρμακα ανεγκέφαλοι επαγγελματίες!! Σας το είπα από την αρχή!!! Μακριά από acs.

  15. Δεν ντρέπεστε ότι χειρότερο θα απευθυνθώ στην προστασία καταναλωτή.. τα τηλέφωνα διακοσμητικά στοιχεία και όλο λαθοι ντροπή σας ρε

  16. Χρήστος Λ.

    Ότι χειρότερο για παραγγελία που έχει οριστεί η διεύθυνση παράδοσης και έχει γίνει η αντίστοιχη χρέωση αυθαίρετα χωρίς την έγκριση μου το έστειλαν σε smart point locker. φυσικά και δεν θα γίνει παραλαβή από μέρους μου και θα προβώ και σε καταγγελία για απάτη παρακράτηση και υπεξαίρεση για ιδιοποίηση.

  17. Izidora Tosheva T.

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Έκκληση προς όλους όσους ταλαιπωρούνται από την ACS (κατάστημα Ζακύνθου)
    Δεν είμαι η μόνη που υποφέρει συνεχώς από τις «υπηρεσίες» της ACS Ζακύνθου. Βλέπω ότι πολλοί από εσάς έχετε ήδη γράψει κριτικές εδώ στο Google κι εγώ θα προσθέσω τη δική μου εμπειρία — αλλά αυτή τη φορά, θα κάνω κάτι παραπάνω. Και σας καλώ όλους να ενωθούμε και να υποβάλουμε επίσημη καταγγελία ώστε να επιβληθούν κυρώσεις στην εταιρεία και, αν είναι δυνατόν, να απομακρυνθεί από το νησί.Προσωπικά υποφέρω από την ανευθυνότητα της ACS εδώ και πολύ καιρό. Δυστυχώς, είμαι υποχρεωμένη να παραγγέλνω φάρμακα, τα οποία δεν μπορώ να προμηθευτώ με άλλον τρόπο. Τα καταστήματα και οι εταιρείες από τις οποίες τα αγοράζω συνεργάζονται μόνο με την ACS. Και εξαιτίας της ανικανότητας, της αδιαφορίας και της αγένειας αυτής της εταιρείας, η ζωή μου γίνεται όλο και πιο δύσκολη μέρα με τη μέρα.Έχω υποβάλει πολλές φορές καταγγελία στα κεντρικά της ACS στην Αθήνα, αλλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ. Η αντιμετώπιση είναι πλήρης αδιαφορία — τόσο από το τοπικό κατάστημα όσο και από τα κεντρικά γραφεία. Αυτό αποδεικνύει ότι οι αξιολογήσεις στο Google ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αρκετές, γιατί απλώς δεν τους νοιάζει τι λέμε.
    Γι’ αυτό: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ
    Αν και εσείς έχετε ταλαιπωρηθεί από την ACS, σας καλώ:
    μην μείνετε μόνο σε αυτή την κριτική — υποβάλετε και επίσημη καταγγελία στους αρμόδιους κρατικούς και ευρωπαϊκούς φορείς που μπορούν να επιβάλουν πρόστιμα και ακόμη και να αφαιρέσουν την άδεια λειτουργίας της εταιρείας.Εγώ προσωπικά θα στείλω καταγγελία και στους τρεις παρακάτω φορείς, αναφέροντας συγκεκριμένα το κατάστημα της ACS στη Ζάκυνθο.
    Πού να υποβάλετε παράπονο:
    1️/ΕΕΤΤ – Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
    https://www.eett.gr/katanalotes/tachydromikes-ypiresies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-tachydromikon-ypiresion/
    Ο επίσημος φορέας ελέγχου των ταχυδρομικών και ταχυμεταφορικών εταιρειών στην Ελλάδα. Συμπληρώνετε το παράπονο ηλεκτρονικά.

    2️/ Γενική Γραμματεία Καταναλωτή – Υπουργείο Ανάπτυξης
    https://kataggelies.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82/
    Αρμόδια για περιπτώσεις κακής εξυπηρέτησης, εξαπάτησης, άρνησης παροχής υπηρεσιών και παραβίασης δικαιωμάτων του καταναλωτή.

    3️/ECC Greece – Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας
    https://www.eccgreece.gr
    Αν είστε πολίτης της Ε.Ε. (είτε μόνιμος κάτοικος είτε επισκέπτης), έχετε το δικαίωμα να κάνετε καταγγελία μέσω αυτού του ευρωπαϊκού φορέα.

    Μην αποδεχόμαστε άλλο αυτή την κατάσταση.
    Αφήστε την αξιολόγησή σας εδώ, αλλά υποβάλετε επίσης και επίσημη καταγγελία. (παίρνει μόνο λίγα λεπτά)
    Μοιραστείτε αυτό το μήνυμα με άλλους που έχουν παρόμοια εμπειρία
    Σας ευχαριστώ που διαβάσατε.

  18. Ωλλυ Π.

    Mε ενημέρωσαν ότι πρέπει να πάω να παραλάβω το δέμα μου, από locker 1,5 χλμ μακρια από τη δνση μου, ενώ υπάρχει locker στα 100 με 150 μέτρα. Τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουν με τίποτα. Και το site τους σέρνεται. Δεν θα παραλάβω το δέμα και θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω.

  19. ΜΑΡΙΑ Λ.

    Αντί να μου έρθει το δέμα στη διεύθυνση που είχα δηλώσει, με ενημέρωσαν ότι πρέπει να πάω να το παραλάβω εγώ από box 1,5 χλμ από τη δηλωθείσα διεύθυνση διαφορετικά θα μου το έφερναν σε μια εβδομάδα. Απαράδεκτοι!

  20. Christina Vaitsi V.

    Θέμα: Παράπονο για αποστολή τιμολογίων

    Αγαπητοί της ACS,
    Ως πελάτισσα, είναι κουραστικό να ανοίγουμε κάθε email ξεχωριστά και να πατάμε σε συνδέσμους που λήγουν. Παρακαλώ δημιουργήστε ένα σύστημα πελάτη όπου θα μπορούμε να κατεβάζουμε τα τιμολόγια μας εύκολα και συγκεντρωτικά.

    Επιπλέον, θα μπορούσατε να στέλνετε συγκεντρωτικά τιμολόγια και γνωστοποιήσεις πληρωμής μία φορά τον μήνα, ώστε να μειωθεί ο όγκος επικοινωνίας και να διευκολυνθεί η διαχείριση των αρχείων από πλευράς μας.

    Η προσοχή στη λεπτομέρεια και η εμπειρία του πελάτη είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Αντιλαμβάνομαι ότι ίσως γίνεται για λόγους εξοικονόμησης πόρων, αλλά θεωρώ ότι κάτι τέτοιο τελικά δυσκολεύει τους συνεργάτες και πελάτες σας.

    Με εκτίμηση,
    Χριστίνα

  21. Ιλεανα Ι.

    Η χειρότερη μεταφορική!!!
    Λένε ψέμματα, δεν σηκώνουν τηλέφωνα, υπάρχει αδιαφορία κ ασυνεπεια, είναι αναγωγοι, ψάχνουμε τα δέματα μας! Αλήθεια, τα κεντρικά βλέπουν τις κριτικές ή πρέπει να κινηθούμε νομικά;;;!

  22. Spiros S.

    Παιδιά απλά μην προτιμάτε αυτήν την μεταφορική μπας και κλείσει… Πραγματικά οπότε κάνω τι λάθος και έρχεται το δέμα μου μου ACS τίποτα δεν πηγαίνει σωστά.. απο το δέμα μου μέχρι και την εξυπηρέτηση.. έχουν βρει τους χειρότερους φθηνούς υπαλλήλους. Άμα είναι μικρό το δέμα σας προτίμησε BOX NOW αλλά και μεγάλο να είναι απλά μην επιλέξεις ACS. Αν η μόνη επιλογή είναι η ACS.. ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ

  23. Μαρίνα Κ.

    Ο,τι χειρότερο υπάρχει σε μεταφορική!!
    Απλά κλείστε το!!!

  24. Τζωρτζινα Λ.

    Το κατάστημα στο παράδρομο της εθνικής στην Κηφισιά συνεχίζει να είναι τραγικο – η χειρότερη εξυπηρέτηση…

  25. Αγγελική Ζ.

    Είναι κυριολεκτικά απαράδεκτοι! Περίμενα Μία ώρα στην ουρά για να παραλάβω το δέμα μου και όταν ήρθε επιτέλους η σειρά μου μου είπαν ότι το δέμα είναι εκεί απλά δεν το βρίσκουν! Είστε τραγικοί. Πάμε καλά? Απλά κλείστε το κατάστημα. Έλεος πια. Χρειάζομουν αυτό το δέμα και δεν το σεβάστηκαν καν και ούτε έκαναν τον κόπο να ψάξουν να το βρουν.