Αγαπητοί της ACS,
Ως πελάτισσα, είναι κουραστικό να ανοίγουμε κάθε email ξεχωριστά και να πατάμε σε συνδέσμους που λήγουν. Παρακαλώ δημιουργήστε ένα σύστημα πελάτη όπου θα μπορούμε να κατεβάζουμε τα τιμολόγια μας εύκολα και συγκεντρωτικά.
Επιπλέον, θα μπορούσατε να στέλνετε συγκεντρωτικά τιμολόγια και γνωστοποιήσεις πληρωμής μία φορά τον μήνα, ώστε να μειωθεί ο όγκος επικοινωνίας και να διευκολυνθεί η διαχείριση των αρχείων από πλευράς μας.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια και η εμπειρία του πελάτη είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Αντιλαμβάνομαι ότι ίσως γίνεται για λόγους εξοικονόμησης πόρων, αλλά θεωρώ ότι κάτι τέτοιο τελικά δυσκολεύει τους συνεργάτες και πελάτες σας.
Θέμα: Παράπονο για αποστολή τιμολογίων
Αγαπητοί της ACS,
Ως πελάτισσα, είναι κουραστικό να ανοίγουμε κάθε email ξεχωριστά και να πατάμε σε συνδέσμους που λήγουν. Παρακαλώ δημιουργήστε ένα σύστημα πελάτη όπου θα μπορούμε να κατεβάζουμε τα τιμολόγια μας εύκολα και συγκεντρωτικά.
Επιπλέον, θα μπορούσατε να στέλνετε συγκεντρωτικά τιμολόγια και γνωστοποιήσεις πληρωμής μία φορά τον μήνα, ώστε να μειωθεί ο όγκος επικοινωνίας και να διευκολυνθεί η διαχείριση των αρχείων από πλευράς μας.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια και η εμπειρία του πελάτη είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Αντιλαμβάνομαι ότι ίσως γίνεται για λόγους εξοικονόμησης πόρων, αλλά θεωρώ ότι κάτι τέτοιο τελικά δυσκολεύει τους συνεργάτες και πελάτες σας.
Με εκτίμηση,
”Χριστίνα