ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Έκκληση προς όλους όσους ταλαιπωρούνται από την ACS (κατάστημα Ζακύνθου)
Δεν είμαι η μόνη που υποφέρει συνεχώς από τις «υπηρεσίες» της ACS Ζακύνθου. Βλέπω ότι πολλοί από εσάς έχετε ήδη γράψει κριτικές εδώ στο Google κι εγώ θα προσθέσω τη δική μου εμπειρία — αλλά αυτή τη φορά, θα κάνω κάτι παραπάνω. Και σας καλώ όλους να ενωθούμε και να υποβάλουμε επίσημη καταγγελία ώστε να επιβληθούν κυρώσεις στην εταιρεία και, αν είναι δυνατόν, να απομακρυνθεί από το νησί.Προσωπικά υποφέρω από την ανευθυνότητα της ACS εδώ και πολύ καιρό. Δυστυχώς, είμαι υποχρεωμένη να παραγγέλνω φάρμακα, τα οποία δεν μπορώ να προμηθευτώ με άλλον τρόπο. Τα καταστήματα και οι εταιρείες από τις οποίες τα αγοράζω συνεργάζονται μόνο με την ACS. Και εξαιτίας της ανικανότητας, της αδιαφορίας και της αγένειας αυτής της εταιρείας, η ζωή μου γίνεται όλο και πιο δύσκολη μέρα με τη μέρα.Έχω υποβάλει πολλές φορές καταγγελία στα κεντρικά της ACS στην Αθήνα, αλλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ. Η αντιμετώπιση είναι πλήρης αδιαφορία — τόσο από το τοπικό κατάστημα όσο και από τα κεντρικά γραφεία. Αυτό αποδεικνύει ότι οι αξιολογήσεις στο Google ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αρκετές, γιατί απλώς δεν τους νοιάζει τι λέμε.
Γι’ αυτό: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ
Αν και εσείς έχετε ταλαιπωρηθεί από την ACS, σας καλώ:
μην μείνετε μόνο σε αυτή την κριτική — υποβάλετε και επίσημη καταγγελία στους αρμόδιους κρατικούς και ευρωπαϊκούς φορείς που μπορούν να επιβάλουν πρόστιμα και ακόμη και να αφαιρέσουν την άδεια λειτουργίας της εταιρείας.Εγώ προσωπικά θα στείλω καταγγελία και στους τρεις παρακάτω φορείς, αναφέροντας συγκεκριμένα το κατάστημα της ACS στη Ζάκυνθο.
Πού να υποβάλετε παράπονο:
1️/ΕΕΤΤ – Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων https://www.eett.gr/katanalotes/tachydromikes-ypiresies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-tachydromikon-ypiresion/
Ο επίσημος φορέας ελέγχου των ταχυδρομικών και ταχυμεταφορικών εταιρειών στην Ελλάδα. Συμπληρώνετε το παράπονο ηλεκτρονικά.
3️/ECC Greece – Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας https://www.eccgreece.gr
Αν είστε πολίτης της Ε.Ε. (είτε μόνιμος κάτοικος είτε επισκέπτης), έχετε το δικαίωμα να κάνετε καταγγελία μέσω αυτού του ευρωπαϊκού φορέα.
Μην αποδεχόμαστε άλλο αυτή την κατάσταση.
Αφήστε την αξιολόγησή σας εδώ, αλλά υποβάλετε επίσης και επίσημη καταγγελία. (παίρνει μόνο λίγα λεπτά)
Μοιραστείτε αυτό το μήνυμα με άλλους που έχουν παρόμοια εμπειρία
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Έκκληση προς όλους όσους ταλαιπωρούνται από την ACS (κατάστημα Ζακύνθου)
Δεν είμαι η μόνη που υποφέρει συνεχώς από τις «υπηρεσίες» της ACS Ζακύνθου. Βλέπω ότι πολλοί από εσάς έχετε ήδη γράψει κριτικές εδώ στο Google κι εγώ θα προσθέσω τη δική μου εμπειρία — αλλά αυτή τη φορά, θα κάνω κάτι παραπάνω. Και σας καλώ όλους να ενωθούμε και να υποβάλουμε επίσημη καταγγελία ώστε να επιβληθούν κυρώσεις στην εταιρεία και, αν είναι δυνατόν, να απομακρυνθεί από το νησί.Προσωπικά υποφέρω από την ανευθυνότητα της ACS εδώ και πολύ καιρό. Δυστυχώς, είμαι υποχρεωμένη να παραγγέλνω φάρμακα, τα οποία δεν μπορώ να προμηθευτώ με άλλον τρόπο. Τα καταστήματα και οι εταιρείες από τις οποίες τα αγοράζω συνεργάζονται μόνο με την ACS. Και εξαιτίας της ανικανότητας, της αδιαφορίας και της αγένειας αυτής της εταιρείας, η ζωή μου γίνεται όλο και πιο δύσκολη μέρα με τη μέρα.Έχω υποβάλει πολλές φορές καταγγελία στα κεντρικά της ACS στην Αθήνα, αλλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ. Η αντιμετώπιση είναι πλήρης αδιαφορία — τόσο από το τοπικό κατάστημα όσο και από τα κεντρικά γραφεία. Αυτό αποδεικνύει ότι οι αξιολογήσεις στο Google ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αρκετές, γιατί απλώς δεν τους νοιάζει τι λέμε.
Γι’ αυτό: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ
Αν και εσείς έχετε ταλαιπωρηθεί από την ACS, σας καλώ:
μην μείνετε μόνο σε αυτή την κριτική — υποβάλετε και επίσημη καταγγελία στους αρμόδιους κρατικούς και ευρωπαϊκούς φορείς που μπορούν να επιβάλουν πρόστιμα και ακόμη και να αφαιρέσουν την άδεια λειτουργίας της εταιρείας.Εγώ προσωπικά θα στείλω καταγγελία και στους τρεις παρακάτω φορείς, αναφέροντας συγκεκριμένα το κατάστημα της ACS στη Ζάκυνθο.
Πού να υποβάλετε παράπονο:
1️/ΕΕΤΤ – Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
https://www.eett.gr/katanalotes/tachydromikes-ypiresies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-tachydromikon-ypiresion/
Ο επίσημος φορέας ελέγχου των ταχυδρομικών και ταχυμεταφορικών εταιρειών στην Ελλάδα. Συμπληρώνετε το παράπονο ηλεκτρονικά.
2️/ Γενική Γραμματεία Καταναλωτή – Υπουργείο Ανάπτυξης
https://kataggelies.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82/
Αρμόδια για περιπτώσεις κακής εξυπηρέτησης, εξαπάτησης, άρνησης παροχής υπηρεσιών και παραβίασης δικαιωμάτων του καταναλωτή.
3️/ECC Greece – Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας
https://www.eccgreece.gr
Αν είστε πολίτης της Ε.Ε. (είτε μόνιμος κάτοικος είτε επισκέπτης), έχετε το δικαίωμα να κάνετε καταγγελία μέσω αυτού του ευρωπαϊκού φορέα.
Μην αποδεχόμαστε άλλο αυτή την κατάσταση.
”Αφήστε την αξιολόγησή σας εδώ, αλλά υποβάλετε επίσης και επίσημη καταγγελία. (παίρνει μόνο λίγα λεπτά)
Μοιραστείτε αυτό το μήνυμα με άλλους που έχουν παρόμοια εμπειρία
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε.