Zenith Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.11 από 133 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Zenith:

Ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα: Και φυσικό αέριο και ρεύμα! «Δίνουμε ενέργεια» κάθε στιγμή, αξιόπιστα & οικονομικά!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

133 κριτικές για “Zenith

  1. Nikoleta K.

    Μας εξαπάτησε για να βγάλει λεφτά με ένα νέο συμβόλαιο και όταν κάναμε παράπονα για το νέο συμβόλαιο έκανε οι υπεύθυνοι έκαναν τους ανήξερους. Απαίσια εταιρεία δεν την προτείνω σε κανέναν για κανέναν λογο.

  2. Ανώνυμη Κ.

    Η One Way ειναι η χειρότερη εταιρεία σαν συμβουλος παρόχου, λένε ψεματα στους πελάτες και εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για ένα κομμάτι ψωμί (που δινουν και ψιχουλα). Ασε που σε βάζουν να εισαι με το ζορι χαρούμενος και επιμονος με τους πελάτες. Και η ζενιθ και η νόβα ξεφτιλίζονται..Ντροπή.

  3. Απαράδεκτη συμπεριφορά 3 μήνες να έρθει λογαριασμός δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα και μας ήρθε ένα αστρονομικό πόσο εξυπηρέτηση Απαράδεκτη αγένεια στο φουλ

  4. Σονια Σ.

    Απαράδεκτη εταιρία σε όλα της. Πανάκριβη. Αναξιόπιστη και εξαιρετικά αντιεπαγγελματική.

  5. Φιλ Ν.

    Έχει να έρθει λογαριασμός 3 μήνες και συνέχεια λένε ψέματα ότι θα έρθει… Θα αλλάξω παροχο ε έχουν σκάσει

  6. Δήμητρα Μ.

    Η πιο απαράδεκτη εταιρία….μας ήρθε 400 ευρώ λογαριασμός ενώ λείπουμε όλη μέρα από το σπίτι κάθε ερχόμασταν το βραδάκι…χωρεί θέρμανση χωρίς μαγείρεμα με ηλιακό το σπίτι….και εννοείται αρνήθηκα να το πληρώσω να τι κοιτάξουν γιατί κάτι έχει γίνει σίγουρα τους είπα….!! Δεν ασχολήθηκαν καν δεν τους έβρισκα στα τηλ και εν τέλει ήρθαν οι απειλές από τα δικηγορικά κλπ….μηνύματα ότι θα δεσμεύσουν το λογαριασμό μας και άλλα πολλα..κ το κερασάκι στην τούρτα ήρθε από το δήμο χαρτί για τα τέλη που χρωστάμε λέει από τη ζενίθ 😤😤😤😤 τα πληρώσαμε εν τέλει γιατί δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη με αυτούς ..μακριάαααααα

  7. Απουσία 6 μήνες στο εξωτερικό με κατεβασμένο γενικό..
    Μου χρέωναν 45 $ κάθε μήνα..
    Απαράδεκτοι….
    Η χειρότερη εταιρεία zenith

  8. ΧΡ Β.

    Απατεώνες χρεώνουν και αλλάζουν πάγια και χρεώσεις χωρίς ενημέρωση και συναίνεση Μακριά

  9. Νατασα Π.

    Απαράδεκτοι εταιρεια λογαριασμός 18 ευρώ με 1 κιλοβατώρα έκανα διακοπή γιατί το ακίνητο νοικιάστηκε και συνέχιζαν ν μου στέλνουν τεράστιους λογαριασμούς και επίσης υπήρχε λογαριασμός που στείλανε τα δημοτικά τέλη στον δήμο και δεν μας ενημέρωσαν ποτέ μακριά από αυτούς .

  10. Για επτά ημέρες κατανάλωσης ( 29/8/2024 μέχρι 05/09/2024 μου ήρθε ο λογαριασμός 136,41€ , οικιακός καταναλωτής είμαι , πόσο ρεύμα πια σπατάλησα; Έλεος!!!

  11. Έφη Α.

    Κρατάνε στοιχεία στο τηλεφωνικό κέντρο και ότι θα σε καλέσει κάποιος εκπρόσωπος. Μετά από 3 κλήσεις κανένας δε σε παίρνει ποτέ πίσω.

  12. Κωνστάντιος Α.

    Ανύπαρκτη έως κακή εξυπηρέτηση.
    Να τους παρακαλάς να γίνεις πελάτης.
    Με κάλεσαν μία φορά ενώ εργαζόμουν. Κλείσαμε ραντεβού για μισή ώρα μετα, κανείς δεν με κάλεσε ποτέ.
    Μέσα από την φόρμα επικοινωνίας έκανα ανεπάλληλες κρούσης ώστε να με καλέσουν ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΕΛΑΤΗΣ, και δεν με έπαιρνε κανείς!
    Εν τέλει τους κάλεσα εγώ.
    Η κοπέλα ήθελε να με περάσει σε συγκεκριμένη συνάδελφο επειδή <>!
    Της είπε ότι δεν θέλω να μιλήσω με την συγκεκριμένη και αφού κατάλαβα ότι άκρη δεν βγἀζουμε, το έκλεισα.
    Επίσης, το e-contract στην σελίδα της εταιρείας κολλάει πάντα στο τελικό βήμα.
    Είναι σίγουρα αληθινή εταιρεία; Υπαρκτή; Δεν νομίζω ότι θέλουν νέους πελάτες.

  13. Παύλος Σ.

    Kaλησπέρα σας,
    Μου έρχονται λάθος λογαριασμοί διότι έχουν γίνει λάθος καταμετρήσεις των KWH. Ενώ το επικοινωνώ στην ΖΕΝΙΤΗ η απάντηση είναι δεν μπορώ να κάνω κάτι, ο ΑΔΜΗΕ φταίει…Αυτό γίνεται ενώ συνεχίζει να μου στέλνει λάθος λογαριασμούς και να με απειλεί με διακοπή ρεύματος! Αλήθεια με έχουν τρελάνει καμία τύχη! Μακρία!

  14. Απαράδεκτη μιν πάτε στην ζενίθ 3 μήνες δεν έχει στείλει λογαριασμό και είναι μαγαζί έχω χάσει και το ΦΠΑ του τριμήνου θα κάνουμε μήνυση

  15. Χρυσανθη Ξ.

    Δεν μπορώ να φανταστώ χειρότερη εξυπηρέτηση.. είμαι πελάτισσα ένα χρόνο. όσες φορές χρειάστηκα κάτι στα τηλέφωνα τους δεν το σηκώνουν αλλά χρεώνεσαι στην αναμονή σε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα σου λένε του ζητήσεις να σε καλέσουν αλλά δεν σε καλούν.. οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες παρουσιάζουν συνέχεια σφάλμα.. και μην ξεχνάμε το βασικότερο έχουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις ρεύματος..

  16. Andreas N.

    μεγάλη απάτη… δεν εξηγεί τις χρεώσεις και δεν σηκώνουν τηλέφωνα τους ψάχνω 10 μέρες δεν έχουν αλλά στοιχεία επικοινωνίας ούτε στο e mail απάντησαν… ήρθε ο λογαριασμός 570 ευρώ από το πουθενά

  17. Nikolaos P.

    Απαράδεκτοι, τροποποιήσανε το συμβόλαιο μου χωρίς καν να το γνωρίζω.
    Η απάντηση τους:
    Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώσουμε αν ο πελάτης δεν παραπονεθεί.
    Ο χειρότερος πάροχος ενέργειας που έχω συνεργαστεί.

  18. Δημητρης Σ.

    Μακριά από ΖΕΝΙΘ
    Πολλές κρυφές χρεώσεις.
    Μήνας Αύγουστος είμαι κλειστός 20 μέρες και πλήρωσα ζενίθ ρεύμα 350 € απαράδεκτη. Σίγουρα θα αλλάξω εταιρία φτάνει πια η κοροϊδία τους.

  19. Αργυρώ Φ.

    Δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά και μόνο που ο υπάλληλος που με κάλεσε για προσφορά ήταν αγενεστατος,( συγκεκριμένα επέμενε για τις προσφορές τους, ενώ του έλεγα οτι προς το παρόν δε θέλω να αλλάξω τη ΔΕΗ κι ενώ επέμενε κ μιλούσαμε, μου το έκλεισε καταμουτρα), δεν πρόκειται να τους επιλέξω ποτέ! Φαντάζομαι τι εξυπηρέτηση θα έχω αν ποτέ τους επέλεγα. Με καταναγκασμό και αγένεια δεν κερδίζεις πελάτες .

  20. Αναστασία Σ.

    Μακριά από αυτή την εταιρεία είχα επιστροφή λόγω επιδότησης θέρμανσης 148 ευρώ από τον Ιούλιο και ακόμα να πιστωθούν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ…

  21. να πω και εγω την δικη μου εμπειρία.19/9/2024 με πηραν τηλ με σκοπο να κανω συμβολαιο μαζι τουσ ταχα οτι ειναι η πιο οικονομικη εταιρεία.τουσ πίστεψα και 5 το απογευμα ειπα οκ να το κανουμε.κατι με έτρωγε ομωσ προσπαθησα 2 ωρεσ να μιλησω με καποιον και δεν το σήκωνε κανεισ.καποια στιγμη απαντησε καποια και εκανα ακύρωση στην αίτηση.20/9/2024 με περνουν τηλ και μου ζητανε εξηγήσεισ για την ακυρωση μου.τουσ ειπα ειστε απροσωποι σαν εταιρεια και καλα θα κανετε να διαβάζετε τα σχόλια του κοσμου.ημουν τυχεροσ φιλοι μου.

  22. παρωνης χ.

    Απατεωνες , εχω πολυ δυσαρεστη εμπειρια, λενε Ψεματα μου εταζαν 20 % μικροτερη χρεωση απο τη Δεη και πληρωνω τα διπλα. Κοπελα που ηταν στις πωλησεις μου ειπε οτι τους εβαζαν να λενε ψεματα. Απλα βαριεμαι να γραωψ ολα οσα εχουν συμβει τους εχω καταγγειλει για εξαπατηση δεν με καλεσαν ποτε. τα στιχεια μου διαθεσιμα για οποιον ενδιαφερεται

  23. Νικητας Ν.

    Το ενα αστερι ειναι πολυ, δεν εχει πιο λιγο να βαλω. Απαραδεκτοι! Δεν μου καταβαλουν το επιδομα θερμανσης μεσω ηλ. ρευματος απο το Μαρτιο 2024 με το ετσι θελω, κι εχουμε φτασει Σεπτεμβριο 2024! Απευθυνθηκα στη ΡΑΕ κι αναγκαστηκαν να απαντησουν και να παραδεχτουν τις αξιωσεις μου. Μου ζητησαν απο τελη Ιουλιου 2024 να τους στειλω τα δικαιολογητικα για να να κανουν την καταθεση κι ακομα τιποτα. Στα mails μου δεν απαντουν. Στα πολλα τηλεφωνα μου “το προωθουν στο αρμοδιο τμημα”. Δε θα τους χαρακτηρισω οπως τους πρεπει για ευνοητους λογους, θα το συνοψισω ολο σε μια λεξη. ΜΑΚΡΥΑ!…

  24. Μακράν η χειρότερη εταιρεία ρεύματος!!!!Με υπερχρέωσαν στον πρώτο λογαριασμό , τα τράβηξαν με πάγια εντολή που είχα κάνει, διέκοψα την συνεργασία μαζί τους και τώρα όποτε πάρω να δω πότε θα μου γυρίσουν τα λεφτά μου μου το κλείνουν!!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!!!

  25. Kamatsou D.

    Είμαι πρόσφατος πελάτης της ΖΕΝΙΘ. Έχω αλλάξει αρκετούς παρόχους, με αρκετά χρόνια στην ΔΕΗ. Μπήκα στο σταθερό τιμολόγιο και είμαι παρά πολύ ευχαριστημένη καθώς ξέρω τι χρεώνομαι και το πολύ βασικό ότι δίνω εγώ την μέτρηση γιατί είχα μεγάλο πρόβλημα με τον ΔΕΔΔΗΕ καθώς δεν με μείνω σε μεγάλη πόλη,όποτε τώρα ξέρω και πόσο θα πληρώσω. Συγκεκριμένα με βοήθησε ένα κατάστημα με δυο εξυπηρετικούς υπαλλήλους που μου έδειξαν τι με χρέωναν. Προτείνω ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί με καθοδηγούν σε κάθε απορία. Η εταιρία δεν μου απαντούσε στα τηλέφωνα με αποτέλεσμα να απευθυνθώ σε αυτούς και πραγματικά έβγαλα άκρη. Ask power λέγεται το κατάστημα το οποίο με εξυπηρετεί άμεσα.