Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Zenith Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Zenith:
Ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα: Και φυσικό αέριο και ρεύμα! «Δίνουμε ενέργεια» κάθε στιγμή, αξιόπιστα & οικονομικά!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είναι απατεώνες. Περιμένω επιστροφή πιστωτικού υπολοίπου εδώ και τρεις μήνες απ’ την οριστική διακοπή της παροχής μου και την έκδοση του εκκαθαριστικού λογαριασμού. Κάνουν τους Κινέζους και μου ζητάνε κάθε φορά και κάτι άλλο.
”Μακρυά απο από τη Ζενίθ.. Οι χειρότεροι κλέφτες που έχω δει, οποιαδήποτε άλλη εταιρεία είναι καλύτερη.. Έλειπα ολόκληρο χειμώνα από το σπίτι κ θέλουν 180€
”Ανεπαρκεις και Αθλιοι
”ηθελα μια διευκρινιση για το λογαριασμο ρευματος που υποτιθεται θα ερχοταν οσο και για την προσφορα της καρτας ΕΥΖΗΝ.ευτυχως που που δεν ειχα κατι σοβαροτερο.
εκανα λοιπον τις κατωθι ενεργειες
1 στο τηλεφωνο δεν απαντουν αλλα ουτε και σε
2 σχετικο email που εστειλα.
η 3 ενεργεια ειναι να αλλαξω παροχο λογω της αδιαφοριας τους !!!ευτυχως υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες ….
”εφυγα εκτοςελλαδος απο την οικια μου 12/9 και περιμενα λογαριασμο με κατεβασμενο γενικο. τους ειπα οτι θα πληρωνω μονο το παγιο. ηρθε εναντι 58ε? μιλησα με εκπροσωπο κ μου ειπε να περιμενω το εκκαθαριστικο που μαλλον θα ειναι μειωμενο. ηρθε και ηταν 51ε??? συνολο 109ε. μιλησα με τον ανθρωπο που εκανα το συμβολαιο κ μου στειλε μου τα σε email να δω τι γινεται? οανθρωπος ειχε αρρωστησει και δεν ειχε παειγια εργασια αλλα ωστοσο εστειλαν χαρι εαν δεν πληρωσω θακανουν διακοπη και θα με κυνηγησουν δικαστικα. τους εστειλα και εγω τα παραπονα οτι απο 17/7 εως 27/11 που εβγαλαν τα 109 δεν στεκουν οι αριθμοι. γιατι απο 12/9 ειναι κλειστος ο γενικος. θα δω εαν μου απαντησουν η κανουν διακοπη αλλα θα φανε μεγαλο κυνηγι κυριολεκτικα που θελουν μονο να διαφημιζονται κ να πεινουν το αιμα του καταναλωτη με π***** και μονο.
”Σας παρακαλώ πολύ επικοινωνήστε μαζί μου είναι ανάγκη έχω πάρει 10 τηλέφωνα ήμαρτον δηλαδή
”Είστε απαράδεκτοι σας ψάχνω 1.5 μήνα πάντα μου λέτε θα με καλέσετε κ δεν το κάνατε ποτέ σας έχω στείλει mail δεν έλαβα ποτέ απάντηση …Στην τελευταία προσπάθεια μου μετά από 20′ αναμονής η κοπέλα με ύφος μου είπε να αφήσω πάλι τα στοιχεία μου κ όταν φυσικά αρνήθηκα κ απαίτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο μου έκλεισαν το τηλέφωνο…Ντροπή σας που παίζετε με την νοημοσύνη μας κ την υπομονή μας ..ότι χειρότερο σαν εμπειρία κ υπήρξα τυπική σε όλες μου τις πληρωμές ..κάτι που δεν θα συμβεί με τον τελευταίο λογαριασμό κ αν χρειαστεί θα πάω κ δικάστηκα ..Δεν σέβεστε τον πελάτη σας…
”Απατεώνες.. Λάθος χρεώσεις υπερεκτιμημένες και διπλάσια χρέωση στον Δήμο παράνομα και φυσικά δεν τους βρίσκεις στα τηλεφωνα. Έχει ήδη υποβληθεί καταγγελία
”Ανύπαρκτο customer service.
”Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα και όταν επιλέγεις την υπηρεσία call me back δεν καλούνε ποτέ πίσω.
Απαράδεκτοι. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν υφίσταται καν. Παλεύω εδώ κ 1 βδομάδα να μου στείλουν την βεβαίωση με την οποία θα γράψω την δήλωση επιστροφής χρημάτων από την επιδότηση της κυβέρνησης και μαντέψτε…..
”Προσοχή!!!!! Με τον «σύμβουλο» που μιλάς στην αρχή και σε πρήζει να κάνεις τη σύνδεση, σου υπόσχεται πως ότι κ να χρειαστείς θα μπορείς να τον πάρεις στο προσωπικό του τηλ (το τηλ που δίνει είναι άλλο ένα τηλ της εξυπηρέτησης πελατών), φυσικά δεν τον βρίσκεις πότε και το όνομα του ούτε που το ξέρουν. Απατεωνιές…
προσπαθώ 3 μερες να μιλησω με την εξυπηρέτηση πελατων και δεν το σηκωνουν. Αυτή τη λειτουργία να αφήνεις το τηλέφωνό σου για να σε πάρουν αυτοί γιατί την έβαλαν. Δεν σε καλούν ποτέ .
”Απαράδεκτοι, πάροχοι μαφία, μεγάλο κόστος ηλεκτρικού και αερίου, χωρίς ουσιαστικά να καταναλώνω!
”Αφού σε πείσουν να γίνεις πελάτης τους, μετά δεν απαντάνε στα τηλέφωνα!
Σου λενε οτι δεν θελουν πιστοποιητικό Ηλεκτρολόγου…. αλλα μολις γινει η αιτηση σου στέλνει η ΔΕΔΔΗΕ ειδοποιηση οτι ειναι απαραίτητο το πιστοποιητικό αλλιως θα γινει διακοπη. ΨΕΜΜΑΤΑ δηλαδή απο την zenith …. στην μητερα μου 85 χρονών μονη στην επαρχία που την έπεισαν οτι θελουν το καλο της… ντροπή και στον υπάλληλο που επικοινώνησε μαζι της ενω ειδε την κατασταση της και παρόλα αυτα επεμενε μεχρι να πει το ναι, δεν της εξήγησε καν για την εγγύηση που πρεπει να δωσει😡
”Απαράδεκτο customer care service. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα και μέιλ το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται!
”Απαράδεκτοι είχα ρεύμα και αέριο και αφού με ζαλισαν αν έχω και εξοχικό σπίτι έβαλα ένα σπίτι στο χωριό που πάμε ένα μήνα το καλοκαίρι μου ήπιαν το αίμα 70 ευρώ κάθε μήνα για ένα σπίτι που δεν μένει κανείς ώσπου Αύγουστο 162 ευρώ έλεοςςςςς
”Χρησιμοποιούν πρακτικές υπόκοσμου με την αρωγη της χουντας του μητσοτουλι.
”Κρατάνε την κατανάλωση και την κοστολογούν όταν φτάσουν την τιμή στα ύψη.
και σου τηλεφωνουν πάνω από 10 φορες τον μηνα πολλες φορες και σε μια μέρα δεν μπορείς να αφοσιωθείς στις δουλειές σου. Κηφήνες άχρηστοι από την κορυφή μέχρι τις τηλεφωνούδες.
Πολυ ασφυκτικοι οταν σε καλουν για να συνδεθεις με αυτους.
”Και πελατης να εισαι ηδη, σε ξεζουμιζουν κυριολεκτικα , λεκτικα, να τους δωσεις στοιχεια απο αλλη συνδεση.
Αυτες οι υπαλληλοι που κανουν αυτη τη δουλεια θαπρεπε να ειναι διακριτικες κι οχι καταπιεστικες. Αν υπηρχε δυνατοτητα θα της εκανα αναφορα στην εταιρεια.
Μακριά από zenith , κάθε μέρα τηλεφωνούν την ημέρα 15:40-16:20 και επιβάλλονται, αν δεν σταματήσει η υπόθεση, θα παραπέμψω τον δικηγόρο στον δικηγόρο, ηχογραφώ τη συνομιλία εδώ και μια εβδομάδα, αν δεν σταματήσουν, θα βρεθούμε στο δικαστήριο
”Είναι απαράδεκτοι απατεώνες ήθελα να αλλάξω παροχο και θεώρησαν καλό να μου κόψουν το ηλεκτρικό μέσω δεδδιε είμαι χωρίς ηλεκτρικό από 3/8/23 με σύζυγο άρρωστο εγκεφαλικό και με τον εννιαχρονο εγγονό μου
”Έστειλα μήνυμα παραπόνων αλλά κανείς δεν απάντησε είναι ψεύτες αγενείς δεν ξέρουν την δουλειά τους που ακούστηκε για να αλλάξεις παροχο να σου κόβουν το ηλεκτρικό επειδή είπες διακοπή από εσάς για άλλο παροχο μεγάλη αγραμματοσυνη
Εταιρεία τραγωδία πραγματικά μακριά !!Πρόβλημα στο πατρικό της μητέρας μου που συνδέθηκε το ρεύμα χωρίς να έχουμε ενοικιαστή αι διαδικασία την ολοκλήρωσε το μαγαζί τραγωδία ζενιθ .Κάποιος απατεώνας γύφτος πείρε τον αριθμο παροχης και με υπεύθυνη δήλωση gov σύνδεσε το ρεύμα για να παρουσιάζει λογικά ότι είναι κατοικίας για το ΚΕΑ.Τους πείρα τηλ τους είπα το πρόβλημα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι ή διαδικασία έχει τα νόμιμα δικαιολογητικά. Ακούστε νόμιμα ο γύφτος μ****** ιδιοκτητης τους είπα να τουςστειλο χαρτια ακινήτου και από ΑΔΔΕ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ έγραψαν στα α***** τουςους καμία διάθεση να βρούμε λύση με τον απατεώνα που . Τραγωδία που το κράτος με μια ταυτοτητα και μια δήλωση gov μπορεί ο άλλος να δείχνει κάτοικος και να. Παιρνει ρευμα !!
”Άλλο ένα μαγαζάκι απατεώνων-συμμέτοχων στο γιουρούσι κερδοσκοπίας που μαστίζει την χώρα. Με όλη δε την ανοργανωσιά, αναξιοπιστία και το μπάχαλο.
”Εύχομαι να χρεοκοπήσουν όλοι και να μείνουν άνεργοι όλα τα δουλικά-υπάλληλοι που μετέχουν στην ανηθικότητα για τον μισθουλάκο.
Απαράδεκτοι μου ζητάνε και με έχουν χρεώσει 200 ευρώ λογαριασμό αερίου ιο ενώ δεν έχω αεριο όχι μόνο στο σπίτι μου και γενικά στην πόλη που μένω δεν έχει έρθει ακόμα καν το αέριο…. Μετά από πολλά τηλέφωνα από ότι κατάλαβα μου κάνουν συμβόλαιο από μόνοι τους
”Με τον άνθρωπο με των/την οποία γίνετε η μία νέα σύνδεση-συμβόλαιο αν και σου υπόσχεται πως οτι χρειαστείς να επικοινωνείς μαζί της μετα της υπογραφές ΕΞΑΦΑΝΊΖΕΤΕ.ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΑΣ ΔΗΝΕΙ ΨΕΥΔΉ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ.Μου υποσχέθηκαν 50% έκπτωση στον 1ο λογαριασμό και ο εκπρόσωπος της ζενιθ που κάνει καταγραφή με χρέωσε 500 kwh παραπάνω για να χάσω την έκπτωση. μετα από 3 μήνες προσπάθειας για διόρθωση δεν έγινε τίποτα ,και το την κεντρο της εταιρίας ζενιθ δυστυχώς δεν είναι σωστά ενημερωμένη για να σου δώσουν απαντήσεις.ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΖΕΝΙΘ.
”Μηδέν εξυπηρέτησή……ζητανε δόσεις πάνω στις δόσεις……εχει έρθει εντολή διακοπής για 1 λογαριασμό απλήρωτο τους λες να κάνεις διακανονισμό και σου απαντάνε ότι θέλουν 3 μέρες για έγκριση ενώ θέλω να τους πληρώσω…..αθλια μην προτιμάτε την ζενίθ
”Καλοί μέχρι να σε κάνουν πελάτη τους μετά όλα αναιρούνται κ εννοείται πως δεν έχουν αυτοί την ευθύνη. Στα 142 ευρώ λογαριασμό τα 82 ήταν ρεύμα κ τα 60 αν είναι δυνατόν ήταν ρυθμιζόμενες χρεώσεις, ΕΡΤ κ λοιπά για ένα μήνα
”