Wolt Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 85 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Wolt:

Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

85 κριτικές για “Wolt

  1. Katerina Vamvaka V.

    Εκανα παραγγελια μεσω Wolt ,η παραγγελια ηρθε μισή ,το καταστημα αρνηθηκε να διορθωσει το λαθος και με παρεπεμψε στην Wolt .Προσπαθησα να επικοινωνησω δεν απαντουσε κανεις .Η τελευταια φορα που χρησιμοποιησα την εφαρμογη .

  2. Έκανα παραγγελία από το ζαχαροπλαστείο FRESH Περιστερίου με διανομή από την Wolt. Κατά την διάρκεια της πληρωμής μου έβγαλε μήνυμα ότι κάτι δεν πήγε καλά και πρέπει να το ξανακάνω. Το ξαναέκανα με αποτέλεσμα να χρεωθώ 2 φορές στην κάρτα μου. Όταν μίλησα με εκπρόσωπο της wolt μου είπε ότι η δεύτερη χρέωση δεν είναι κανονική και ότι και καλά είναι σαν εγγύηση και θα μου επιστραφεί σε 1-3 εργάσιμες. Μου πήραν δηλαδή τα διπλάσια λεφτά και θα μου τα επιστρέψουν σε 1-3 ημέρες. Δεν το έχω ξανακούσει ποτέ αυτό ενώ σχεδόν καθημερινά κάνω παραγγελίες μέσω ιντερνέτ. Τα λεφτά όμως κανονικά έλειπαν από τον λογαριασμό μου. Αυτό έγινε χθες, περιμένω να δώ τι θα γίνει. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να ξανακάνω παραγγελία σε κατάστημα που συνεργάζεται με wolt.

  3. Μάλλον οι χειρότεροι, μακρυά

  4. Αναστασιος Μ.

    Απαράδεκτοι δεν σηκώνουν τηλέφωνα μου φερανε την μιση παραγγελια και δεν μπόρεσα να βγαλω άκρη Απαραδεκτοι

  5. Θεοπίστη Λ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!
    Κάναμε την παραγγελία (πληρωμή με κάρτα) και ενώ όλα έδειχναν ότι η παραγγελία μας θα ήταν στο χώρο μας σε 10 λεπτά μου ήρθε ενημέρωση ότι ακυρώθηκε από το κατάστημα (τα λεφτά επιστράφηκαν στον λογαριασμό)
    Επικοινώνησα με το κατάστημα και με ενημέρωσαν ότι όχι μόνο δεν ακυρώθηκε η παραγγελία αλλά ήταν έτοιμη κιόλας. Στο chat της Walt με ενημέρωσαν ότι απολογούνται και λόγω τεχνικού θέματος ακυρώθηκε η παραγγελία και ο λόγος της ακύρωσης ήταν ότι δεν υπήρχε διαθέσιμος delivery εκείνη την στιγμή και ότι έπρεπε να υποβάλω εκ νέου την παραγγελία για να ετοιμαστεί εκ νέου η παραγγελία για να μην τα παραλάβουμε και παγωμένα… Με διασταγμό υπέβαλα ξανά την παραγγελία και όχι μόνο δεν ήρθε «ζεστό» το φαγητό έκανε ακόμα 45 λεπτά να παραδοθεί κοντά μας….

  6. Νικος Α.

    Είχα πληρώσει και συνδρομή τρομάρα μου. Πραγματικα με έβγαλαν από τα ρούχα μου για το πιο απλό πράγμα. Ο Αλεξ που μου έτυχε στο chat είναι η αιτία που δεν θέλω να ξανά χρησιμοποιήσω την εφαρμογή. Όχι απλά δεν με βοήθησε, όχι απλά μου έλεγε το ίδιο πράγμα συνέχεια λες και μιλούσα ακόμα με το μποτάκια, αλλά προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη στο κατάστημα. Όταν μίλησα με το κατάστημα, ο ιδιοκτήτης είχε ενημερωθεί ότι παραπονεθηκα για το κατάστημα, ενώ όλο το θέμα μου ήταν η διανομή. Τέλος πάντων, γίνονται συνέχεια λαθοι και δεν αναλαμβάνει η wolt ποτέ ευθύνη. Όλο οι άλλοι φταίνε και όχι η εφαρμογή και το κάθε τζιμανι που περνούν για ντελιβερα. Όχι ότι η food είναι καλή ας πούμε, αλλά σε σχέση με αυτό το πράγμα που γίνεται στην wolt 1000 φορές να πάρω από κει.

  7. ΔΗ K.

    Απαράδεκτη εταιρεία,μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδώσεις,αγενείς και προκλητικοί οι διανομείς της εν λόγω εταιρείας,οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν ούτε τον προβλεπόμενο εξοπλισμό με τα λογότυπα της Wolt.

  8. Δήμητρα Ζ.

    Απαράδεκτοι. Δεν αναλαμβάνουν ποτέ την ευθύνη όταν κάτι πάει λάθος σε παραγγελία και σε αποζημιώνουν μόνο αν συμφωνήσει να αποζημιώσει το κατάστημα. Ασχέτως εάν ευθύνονται εκείνοι κατά τη διαδικασία παράδοσης. Ποτέ ξανά!

  9. Efi A.

    Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρία κ εξυπηρέτηση. Παραγγείλαμε χτες το βράδυ στις 21.00 στις 22.00 ενημερώθηκα ότι η παραγγελία μου είχε παραδοθεί! Φυσικά όχι σε εμένα. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση μετά από πολλές προσπάθειες κ μου ειπαν θα με αποζημιώσουν. Το αποτέλεσμα; Μου έστειλαν την νέα παραγγελία στις 23.40, κ είχαν την απαίτηση να πληρώσω κιόλας! Ο ντελιβερας έστησε καρτέρι κάτω από το σπίτι μου για τουλάχιστον μια ώρα κ η παραγγελία μου ήταν λάθος! Τραγικοί!! Δεν υπάρχουν αλλα λόγια

  10. Nikos T.

    Σήμερα είναι Κυριακή 11, Αυγούστου. Τεσσεράμισι η ώρα έκανα μία παραγγελία. Στην αρχή έλεγε ότι θα έρθει με τα 20 λεπτά. Μετά έγραψε ότι είναι 45 λεπτά. Μετά άλλαξε η ένδειξη σε 15 λεπτά μετά έγινε πάλι εκ 45 λεπτά
    Η ώρα είναι 5:50 και ακόμα δεν έχει φτάσει η παραγγελία. Από τις 5 η ώρα προσπαθώ να έρθω σε επικοινωνία με την υποστήριξη της WOLT Αλλά στο chat δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση. Δεν υπάρχει κανείς για επικοινωνία. Είναι εντελώς απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Αντί να δηλώσουν ότι δεν είναι εφικτή η παράδοση γευμάτων σε αφήνω να περιμένεις ώρες.
    Δεν θα ξανaκάνω παραγγελία από δω

  11. Κiki Tarantouli T.

    Απαράδεκτη….
    Κατέβασα την εφαρμογή για να πάρω δήθεν μια έκπτωση από το κατάστημα που επέλεξα ,αφού τελείωσα την παραγγελία,μου γράφουν συγγνώμη επικοινωνήστε μαζί μας!!!!!!! έχασα χρόνο μέχρι να γίνουν όλα αυτά κλπ .
    Φυσικά την διέγραψα την εφαρμογή.

  12. Vasi L.

    Απαράδεκτη εταιρεία , η παραγγελία δεν έφτασε ποτέ κι έκανα το λάθος να πληρώσω με κάρτα

  13. Μαγδα Π.

    Απαράδεχτη εταιρεία το λιγότερο που μπορώ να πω. Καθόλου εύκολη στη χρήση η εφαρμογή μπερδεύει τον πελάτη σε πολλά ειδικά όταν έχει προσφορές καθόλου κατανοητή η διαδικασία, προσπαθούν να κλέψουν τον κόσμο. Πάντα κάνουν λάθη στις παραγγελίες και ποτέ δεν φέρνουν καινούργιο προϊόν αλλά ούτε κάνουν επιστροφή χρημάτων. Χίλιες φορές καλύτερη η εφαρμογή του Foody στην Κύπρο και πολύ πιο κατανοητή.

  14. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ Ι.

    απαραδεκτη εξυπηρετηση.τεραστια καθυστερηση κατ επαναληψη!!!!
    τελοσ η wlt για εμασ

  15. Λίλ Β.

    Παράγγειλα μέσω wolt από τα funkys στα Χανιά. Το κατάστημα δεν είδε την παραγγελία μου έγκαιρα οπότε κβτην απέρριψε ωστόσο είχα πληρώσει με κάρτα. Τα λεφτά υποτίθεται οτι θα έμπαιναν στον λογαριασμό μου σε 2-3 μέρες ποτε δεν έγινε.

  16. Gketsopoulos S.

    Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση ΠΕΛΑΤΩΝ παντού
    Ούτε τηλέφωνο ούτε mail
    Τέλος ποτέ ξανά wolt και ειδικά ΠΛΗΡΩΜΗ με καρτα

  17. Βασιλική Ε.

    Δεν μπορούσε να ανοίξει την πόρτα και μόλις κατέβηκα να ανοίξω άρχισε να φωνάζει πως άνοιξε τώρα η πόρτα . Μάθετε τρόπους . Χάνετε πολλούς πελάτες μόλις διέγραψα και την εφαρμογή

  18. Δήμητρα Ν.

    Απαράδεκτοι Ακόμη περιμένω την παραγγελία που έχω πληρώσει φυσικά από ofarmakopoiosmou.gr έχουν περάσει 24 ώρες από την ώρα που έπρεπε να παραδώσουν κι ακόμη τίποτε μόνο ένα email που πάλι ρωτούν μήπως παρέλαβα Να χάνεις χρήματα και να στέλνεις μόνο μηνύματα στα chat περιμένοντας Ποτέ ξανά

  19. Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρία στα όλα της …απο οποία μεριά κι αν το δεις …απο που να πρωτοαρχισω …πραγματικά το παίρνω για γέλια κι συνεχιζω προχωραμε χωρίς να μετράνε κανονικό ανταγωνισμό απλα για κάποιους αστειατωρες..δεν είναι σοβαρή εταιρία …το efood την γλενταει ακραία ….και απλα είναι για εκμετάλλευση…. Μονο για κουπόνια προσφορές κι κάτι πιο φθηνό …να τς πάρεις τα λεφτα ….δε θα γονείς πλούσιος ποτέ ….νεοπλουτεεε νεοπλουτεεεεεε

  20. Κελλυ Σ.

    Έκανα το λάθος και ξανά παράγγειλα από Wolt η χειρότερη εφαρμογή που θα μπορούσα να παραγγείλω .. efood και πάλι efood

  21. Pelagia Savvaidou S.

    Κάνουν πάρα πολλά λάθη στις παραγγελίες. Σχεδόν Κάθε φορά που έκανα παραγγελία ή δεν έτρωγα το φαγητό μου ή θα μου δημιουργουσαν πολλά νεύρα . Και φυσικά η ευθύνη έπεφτε πάνω στον πελάτη!

  22. Νικη α.

    Απαραδεκτη εκανα 2 παραγγελιες με πληρωμη μεσω καρτας το καταστημα δεν ελαβε ποτε τις παραγγελιες για να μου τις στειλει αλλα τς ποσα δςσμευθηκαν κανονικα οσες φορες εχω επικοινηνισει μαζι τους η απαντηση τους ειναι πως θα επιστραφουν σε 1-3 εργασιμες ημερες.αυτο γινετε τις τελευταιες 10 μερες η απαντηση μετα τη σημερινη μου επικοινωνια ειναι πως η τραπεζα δεν αποδεσμςυει το ποσο και οτι αυτοι το εχουν αποδεσμευσει

  23. Ιωαννης Α.

    Μηχανάκι της WOLT οδηγωντας ανάποδα σε διπλή διαχωριστική προκάλεσε τροχαίο με υλικές ζημιές και την κοπανησε.Παρότι έχει καταγραφεί σε βίντεο η Wolt ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ στο να βρεθεί ο συνεργάτης της που έκανε την εγκατάλειψη και να κάνει έστω δήλωση.Μετα από άπειρα τηλέφωνα και mail η απάντηση ήταν “Πηγαίνετε αστυνομία εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα” ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΗΣ Wolt γιατί η εντολή τους είναι να την κοπανανε για να μην πληρώνουν αποζημιώσεις.

  24. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π.

    Καλημέρα σας,
    Μπορώ να καταλάβω και να δεχθώ το λάθος στην παράδωση της παραγγελλίας. ‘Ολοι μας είμαστε εργαζόμενοι και κάνουμε λάθη. Η διαδικασία για την διόρθωση του λάθους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!! Επικοινωνία μέσω chat, πρώτη απάντηση μετά από 20 λεπτά (λόγο φόρτου εργασίας) και μετά 2 ώρες τελικά ήρθε η σωστή παραγγελία.

  25. Μαρία Π.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Άλλη παραγγελία έδωσα άλλη παραγγελία ήρθε και μετά δε μπορούν αυτούσια να την αποκαταστήσουν με την πρόφαση ότι κλείνει το μαγαζί. Βέβαια εσυ έχεις πληρώσει μια άλλη παραγγελία, κάποιου άλλου αλλά όλα καλά. Από τότε που το ντελίβερι έχει φυγει στις πλατφόρμες τα λάθη ειναο επαναλαμβανόμενα και από το κατάστημα σου λένε πάρε την την πλατφόρμα!!! Οκ απλά γελάω! Απλά πληρώνουμε στον αερα και μένουμε νηστικοί. Η παραγγελία μου έγινε 23-8-2023 στις 11:15 και μέχρι τη 1:10 την 24-08-2023 μείναμε νηστικοί και προφανώς αναγκαστήκαμε να πάμε πλέον γιατί δεν εμπιστευόμαστε να πάρουμε take away από άλλο κατάστημα. Αν ήταν έτσι θα το κάναμε εξαρχής και δε θα χρησιμοποιούσαμε την υπηρεσία ντελίβερι