Καλημέρα σας,
Μπορώ να καταλάβω και να δεχθώ το λάθος στην παράδωση της παραγγελλίας. ‘Ολοι μας είμαστε εργαζόμενοι και κάνουμε λάθη. Η διαδικασία για την διόρθωση του λάθους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!! Επικοινωνία μέσω chat, πρώτη απάντηση μετά από 20 λεπτά (λόγο φόρτου εργασίας) και μετά 2 ώρες τελικά ήρθε η σωστή παραγγελία.
Καλημέρα σας,
”Μπορώ να καταλάβω και να δεχθώ το λάθος στην παράδωση της παραγγελλίας. ‘Ολοι μας είμαστε εργαζόμενοι και κάνουμε λάθη. Η διαδικασία για την διόρθωση του λάθους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!! Επικοινωνία μέσω chat, πρώτη απάντηση μετά από 20 λεπτά (λόγο φόρτου εργασίας) και μετά 2 ώρες τελικά ήρθε η σωστή παραγγελία.