Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
Vodafone Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Vodafone:
Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Χειρότερη καταστήμα vodafone στους Αμπελόκηπους Επτάλοφο θεσσαλονίκης.Π Μάγδα η υπεύθυνη το καταστήματος.Δεν ξέρει να μιλάει ουτε με μεγαλους ουτε με μεσαίους .Χάλια εξυπηρέτηση, ούτε ξέρει να μιλάει δεν ξέρω Πως έχουν βάλει αυτήν να για ΥΠΕΎΘΥΝΗ ΑΠΟΡΟΎΜΕ 👎 ΑΓΕΝΕΊΣ ΜΕ όλων των κόσμο . Μπροστα μου φώναζε και κορόιδευε μία γιαγιά που καημένη δεν ήξερε τι της γίνεται και υπάλληλοι είναι όπως και η υπεύθυνη χάλια.Αισχος χάλια, δεν σας προτείνω κανέναν να πάτε αυτό το κατάστημα ΑΜΕΛΟΚΘΠΩΝ ,ΟΔΟς ΜΕΓΆΛΟΥ ΑΛΕΞΆΝΔΡΟΥ 15 και γενικώς το vodafone δεν σας προτείνω.
”Καλη δύναμη κόσμε 👊
Απαράδεκτη, αγενης, μη επαγγελματική συμπεριφορά υπαλλήλου στο κατάστημα της Ξάνθης στην Μιχαήλ Καραολη 8.
”Ποτε ξανά απατεώνες εξυπηρέτηση καμία και ζητάνε και τα ρέστα…
”οτι χειροτερο σε ιντερνετ
”Ποτέ ξανά!!! Πολύ κακή
”Ακριβή, πολλές διακοπές στο σπίτι στο ίντερνετ
”Έχει εξελιχθεί σε μία βραδυκίνητη και κακή εταιρεία, με προκλητική οικονομική πολιτική, απουσία ενός σοβαρού κράτους που θα έπρεπε να θέτει κανόνες δεοντολογίας.
”Συν τοις άλλοις, «μας κάνουν χάρη» όταν μας καλούν στο τηλέφωνο, για δική τους υπαιτιότητα.
Η χειρότερη εταιρεία ever!!!
”Μακράν η χειρότερη εταιρεία. Πάνε αρκετά χρόνια ΔΥΣΤΥΧΩΣ που είμαι σε αυτούς και το μόνο που έχω να πω είναι αίσχος! Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ εδώ και πάρα πολύ καιρό, έχω κάνει πάρα πολλές ενέργειες για να φτιάξει αλλά δεν βλέπω φώς. Έχω φέρει ηλεκτρολόγο που μου είπε η ΙΔΙΑ η εταιρεία να φερω ώστε να μου ελενχθούν τα καλώδια κάθετης καλωδίωσης! Αλλά ο ηλεκτρολόγος με ενημέρωσε οτι ήταν μια χαρά. Μετά έφεραν δικούς τους και είπαν και αυτοί το ίδιο!! Μπορώ να πω οτι ακόμα το ίντερνετ πέφτει και δεν αλλάζει τίποτα!! Με ενημέρωσαν οτι έρχοντε σφάλματα από αυτούς και οτι δεν φταίνε τα καλώδια στο σπίτι μου αλλά και πάλι ΤΙΠΟΤΑ στο 0 ακόμα. Βαρέθηκα αμα δεν μπορείτε να φτιάξετε τα προβλήματα σας κλείστε το!!!
”Απαράδεκτη εταιρεία και ειδικά το κατάστημα του κολωνακίου. Ούτε με Αρειοπαγίτες να μιλούσα. Αναμένω τη φορητότητα και φεύγω τρέχοντας. Δεν πειράζει 15 ευρώ θα μου στοιχίσει – τους τα χαρίζω.
”Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ είναι πιο σύντομοι στην τηλεφωνική επικοινωνία??????
”Τόση αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα χωρίς ανταπόκριση.
Με είχαν όλοι μέρα να τους περιμένω να μου περάσουν την γραμμή ενώ είχα και αλλά υποχρεώσεις τους περίμενα και στις 2 το μεσημέρι με πήραν τηλ να μου πουν ότι πέρασε η ώρα και δεν προλαβαίνουν σήμερα θα έρθουν την Παρασκευή.απαραδεχτω ενω δουλεύω από το σπίτι καθόλου αξιοποίηση λυπάμαι παρά πολύ…
”τα είπαν όλα οι προηγούμενοι, ξεφτίλα απλά.
”Έχουμε εκατοστάρι wifi με οπτική ίνα μέσα στο σπίτι και με πετάει έξω από όλα τα games… οποτε βάζο ένα αστέρι γιατί απλά είναι χαλια
”Δυστυχώς έκανα ανανέωση οικογενειακού συμβολαίου τον Ιανουάριο, τον Φεβρουάριο έχασα τον αδερφό μου ξαφνικά κ το μόνο που δεν σκεφτόμουν φυσικά ήταν το τηλέφωνο. Όταν επικοινώνησα μετά από 3 μήνες ,για να πω ότι πρέπει να διακοπεί ή να μετατραπεί σε καρτοκινητό ,ώστε να μην πληρώνω το μηνιαίο ποσόν των 19€ , μου απάντησαν ότι δεν γίνεται παρά το πιστοποιητικό θανάτου ,γιατί ήταν στο όνομα μου. Σαφώς αποδεικνύεται ότι το νούμερο αυτό χρησιμοποιόταν από τον θανόντα. Μέχρι να το μετατρέψουν σε καρτοκινητό πλήρωσα 120€ για 6 μήνες (απλώς έπαιρναν πελάτες κ φίλοι του τηλέφωνο) συν 100€ πρόστιμο. Είναι η χειρότερη εταιρεία που έχω επιλέξει ποτέ. Συνιστώ να την αποφύγετε
”Εδώ και έναν μήνα έχει σταλεί σχετική αίτηση για να μετατραπεί η γραμμή Vodafone σε onenet ώστε να έχω καλύτερη σύνδεση στο γραφείο μου. Έχει σταλεί το router, αλλά το ραντεβού του τεχνικού για να το εγκαταστήσει όλο αναβάλλεται. Τη μία φταίει η λανθασμένη καταγραφή της διεύθυνσης του γραφείου μου, την άλλη (σήμερα δηλαδή) περίμεναν ένα σημαντικό τηλεφώνημα από τον ΟΤΕ ώστε να γίνει η διαδικασία, το οποίο τηλεφώνημα δεν ήρθε. Και μάλιστα, ήθελαν να μου βγάλουν του router που έχω και να μείνω χωρίς ίντερνετ! Φυσικά και δεν το επέτρεψα και είπα στον τεχνικό να φύγει και να έρθει ξανά όταν όλα θα είναι έτοιμα εντελώς για να γίνει αυτή η απλούστατη διαδικασία. Έχουν έλλειψη οργάνωσης και συνέπειας. Χρειάζονται καλύτερη οργάνωση και βελτίωση.
”Η χειρότερη εταιρεία με τους πιο άσχετους υπαλλήλους
”Στις 07/08 έκανα αίτηση για νέα γραμμή σταθερού και έστειλα την ίδια μέρα όλα τα δικαιολογητικά. Με επιβεβαίωσε με μαιλ ο υπάλληλος ότι όλα ήταν ΟΚ και μέσα σε 10 μέρες το πολύ θα γινόταν η σύνδεση. Παρέλαβα τον εξοπλισμό και έπειτα από 10 μέρες πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τι γίνεται και μου είπαν ότι ο υπάλληλος δεν έκανε τίποτε γιατί θεώρησε ότι υπήρχε παραστατικό σε εκκρεμότητα. Το προώθησαν πέρασαν άλλες 10 μέρες και 26/08 σήμερα και αφού έχω ήδη επικοινωνήσει στο μεταξύ άλλες 2 φορές ακούγοντας την ίδια κασέτα ” συγνώμη έχετε δίκιο , το προωθούμε”….. σήμερα λοιπόν μου είπαν ότι θα συνδεθώ έως 11/09. Τους έβρισα και ακύρωσα τα πάντα. Έτσι απλά χωρίς τηλέφωνο και δίκτυο επειδή κάποιοι είναι ανίκανοι και άσχετοι! Ποτέ ξανά!….
Απαράδεκτοι. Εκανα αίτηση μεταφορά γραμμής 31 Ιουλίου στο κατάστημα της Σκαλίδη στα Χανια, με ενημέρωσαν οτι εχει καταχωρηθεί το αίτημα μου. Καλώ στα κεντρικά αρχές Αυγούστου και με πληροφορούν οτι το αίτημα δεν έχει καταχωρηθεί. Έρχομαι σε επικοινωνία με το κατάστημα της Σκαλιδη και μετα απο μερικές δικαιολογίες με ενημερώνουν οτι καταχώρησαν νεο αιτημα. Σήμερα 22 Αυγούστου καλεσα ξανα στα κεντρικά και το αίτημα δεν υπάρχει. Το καλύτερο που μπορούσα να κανω σύμφωνα με τον υπάλληλο ειναι να καταχώρησουμε νεο αίτημα, πράγμα που συμβαίνει αλλες 10 μερες αναμονής. Απαράδεκτοι
”Στις 18/04 από τις 9:00 δεν είχαμε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο κατάστημα εστίασης με επαγγελματική γραμμή και λογαριασμό στην εταιρεία της vodafone. Χωρίς προειδοποίηση ότι θα γίνει αναβάθμιση και αλλαγή βρόγχου, γιατί μετά από επικοινωνία με τον σύζυγό μου, ο οποίος διαχειρίζεται τις γραμμές και τον εξουσιοδότησα να μιλήσει, μας πούλησαν αναβάθμιση γραμμής και μετά από διαβεβαίωση του υπαλλήλου ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα στη μετάβαση δεχθήκαμε.
”Παρόλα αυτά στις 18/04 από το πρωί δεν έχουμε ίντερνετ και γραμμή τηλεφώνου με συνέπεια το κατάστημα να υπολειτουργεί. Δεν μπορούμε να δεχθούμε παραγγελίες στις πλατφόρμες efood σαν αποτέλεσμα απώλεια τζίρου 147€ μέσο όρο τη μέρα, box με απώλεια 51.6€ τζίρου κ wolt 38€ απώλεια τζίρου τη μέρα.
Επιπρόσθετα τηλεφωνικές παραγγελίες που δεν δεχόμαστε και είναι αλλά 150€ τζίρου τη μέρα.
Λόγω μη λειτουργίας του pos για πληρωμή με κάρτα, 2 παραγγελίες ακυρώθηκαν επί τόπου από πελάτες αξίας 50€ και άλλες 5 άτομα δεν κάθισαν μετά από ενημέρωση ότι έχουμε πρόβλημα με την πληρωμή με κάρτα και δεχόμαστε μόνο μετρητά, απώλεια τζίρου άγνωστη καθώς δεν παράγγελλαν καθόλου.
Επισυνάπτω φωτογραφίες με συνολικό τζίρο μήνα από πλατφόρμες. Η wolt άρχισε Απρίλιο οπότε έχουμε δεδομένα μέχρι κ χθες.
Απαιτούμε αποζημίωση της απώλειας του τζίρου λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας, και τη μη χρέωση της γραμμής λόγω προβληματικής υπηρεσίας .
Κανονικά μηδέν έπρεπε να τους βάλω στους υπαλλήλους και τον υπεύθυνο καταστήματος στην Vodafone Αλικαρνασσού Ηρακλείου απαράδεκτη συμπεριφορά. Όταν είναι να πληρώσουμε λογαριασμό όμως ξέρουν να τα περνούν για να εξυπηρετήσουν καμία όρεξη.
”Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλων και υπεύθυνου στο κατάστημα Αλικαρνασσού Ηρακλείου .
”Έγινε αναβάθμιση γραμμής μας ενημέρωσαν μας έδωσαν καινούργιο ρούτερ και είχαμε μόνο σε ένα σημείο ΤΗΛΕΦΩΝΟ και θα το φτιάχναν αλλά τίποτα ΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΡ
”Έβαλα για το καλοκαίρι data card για ίντερνετ με 29.9 ανά μήνα..Το απεριόριστα είναι για τα μάτια..Σε 4 μέρες με πήγε την ταχύτητα 1-2 και αν.Στα ψιλά γράμματα είχε ορθή χρηση.Ουτε ταινίες βλέπω ούτε κατεβάζω.Μονο ειδήσεις.mail.και σοσιαλ.Ενιωσα ότι με έκλεψε.Κακη υπηρεσία και τρελή σχετικά χρέωση.Απαραδεκτη
”Πολύ καλό internet είναι γρήγορο αλλά εμείς περιμένουμε να βάλουμε 100 και έχει περάσει καιρός
”Συνεχώς διακοπές του ιντερνετ όπως πάντα εχω αλλάξει εδώ και 3 μήνες σε starling και έλυσα όλα τα προβλήματα
”