Απαράδεκτοι. Εκανα αίτηση μεταφορά γραμμής 31 Ιουλίου στο κατάστημα της Σκαλίδη στα Χανια, με ενημέρωσαν οτι εχει καταχωρηθεί το αίτημα μου. Καλώ στα κεντρικά αρχές Αυγούστου και με πληροφορούν οτι το αίτημα δεν έχει καταχωρηθεί. Έρχομαι σε επικοινωνία με το κατάστημα της Σκαλιδη και μετα απο μερικές δικαιολογίες με ενημερώνουν οτι καταχώρησαν νεο αιτημα. Σήμερα 22 Αυγούστου καλεσα ξανα στα κεντρικά και το αίτημα δεν υπάρχει. Το καλύτερο που μπορούσα να κανω σύμφωνα με τον υπάλληλο ειναι να καταχώρησουμε νεο αίτημα, πράγμα που συμβαίνει αλλες 10 μερες αναμονής. Απαράδεκτοι
Απαράδεκτοι. Εκανα αίτηση μεταφορά γραμμής 31 Ιουλίου στο κατάστημα της Σκαλίδη στα Χανια, με ενημέρωσαν οτι εχει καταχωρηθεί το αίτημα μου. Καλώ στα κεντρικά αρχές Αυγούστου και με πληροφορούν οτι το αίτημα δεν έχει καταχωρηθεί. Έρχομαι σε επικοινωνία με το κατάστημα της Σκαλιδη και μετα απο μερικές δικαιολογίες με ενημερώνουν οτι καταχώρησαν νεο αιτημα. Σήμερα 22 Αυγούστου καλεσα ξανα στα κεντρικά και το αίτημα δεν υπάρχει. Το καλύτερο που μπορούσα να κανω σύμφωνα με τον υπάλληλο ειναι να καταχώρησουμε νεο αίτημα, πράγμα που συμβαίνει αλλες 10 μερες αναμονής. Απαράδεκτοι
”