Στις 18/04 από τις 9:00 δεν είχαμε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο κατάστημα εστίασης με επαγγελματική γραμμή και λογαριασμό στην εταιρεία της vodafone. Χωρίς προειδοποίηση ότι θα γίνει αναβάθμιση και αλλαγή βρόγχου, γιατί μετά από επικοινωνία με τον σύζυγό μου, ο οποίος διαχειρίζεται τις γραμμές και τον εξουσιοδότησα να μιλήσει, μας πούλησαν αναβάθμιση γραμμής και μετά από διαβεβαίωση του υπαλλήλου ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα στη μετάβαση δεχθήκαμε.
Παρόλα αυτά στις 18/04 από το πρωί δεν έχουμε ίντερνετ και γραμμή τηλεφώνου με συνέπεια το κατάστημα να υπολειτουργεί. Δεν μπορούμε να δεχθούμε παραγγελίες στις πλατφόρμες efood σαν αποτέλεσμα απώλεια τζίρου 147€ μέσο όρο τη μέρα, box με απώλεια 51.6€ τζίρου κ wolt 38€ απώλεια τζίρου τη μέρα.
Επιπρόσθετα τηλεφωνικές παραγγελίες που δεν δεχόμαστε και είναι αλλά 150€ τζίρου τη μέρα.
Λόγω μη λειτουργίας του pos για πληρωμή με κάρτα, 2 παραγγελίες ακυρώθηκαν επί τόπου από πελάτες αξίας 50€ και άλλες 5 άτομα δεν κάθισαν μετά από ενημέρωση ότι έχουμε πρόβλημα με την πληρωμή με κάρτα και δεχόμαστε μόνο μετρητά, απώλεια τζίρου άγνωστη καθώς δεν παράγγελλαν καθόλου.
Επισυνάπτω φωτογραφίες με συνολικό τζίρο μήνα από πλατφόρμες. Η wolt άρχισε Απρίλιο οπότε έχουμε δεδομένα μέχρι κ χθες.
Απαιτούμε αποζημίωση της απώλειας του τζίρου λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας, και τη μη χρέωση της γραμμής λόγω προβληματικής υπηρεσίας .
Στις 18/04 από τις 9:00 δεν είχαμε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο κατάστημα εστίασης με επαγγελματική γραμμή και λογαριασμό στην εταιρεία της vodafone. Χωρίς προειδοποίηση ότι θα γίνει αναβάθμιση και αλλαγή βρόγχου, γιατί μετά από επικοινωνία με τον σύζυγό μου, ο οποίος διαχειρίζεται τις γραμμές και τον εξουσιοδότησα να μιλήσει, μας πούλησαν αναβάθμιση γραμμής και μετά από διαβεβαίωση του υπαλλήλου ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα στη μετάβαση δεχθήκαμε.
”Παρόλα αυτά στις 18/04 από το πρωί δεν έχουμε ίντερνετ και γραμμή τηλεφώνου με συνέπεια το κατάστημα να υπολειτουργεί. Δεν μπορούμε να δεχθούμε παραγγελίες στις πλατφόρμες efood σαν αποτέλεσμα απώλεια τζίρου 147€ μέσο όρο τη μέρα, box με απώλεια 51.6€ τζίρου κ wolt 38€ απώλεια τζίρου τη μέρα.
Επιπρόσθετα τηλεφωνικές παραγγελίες που δεν δεχόμαστε και είναι αλλά 150€ τζίρου τη μέρα.
Λόγω μη λειτουργίας του pos για πληρωμή με κάρτα, 2 παραγγελίες ακυρώθηκαν επί τόπου από πελάτες αξίας 50€ και άλλες 5 άτομα δεν κάθισαν μετά από ενημέρωση ότι έχουμε πρόβλημα με την πληρωμή με κάρτα και δεχόμαστε μόνο μετρητά, απώλεια τζίρου άγνωστη καθώς δεν παράγγελλαν καθόλου.
Επισυνάπτω φωτογραφίες με συνολικό τζίρο μήνα από πλατφόρμες. Η wolt άρχισε Απρίλιο οπότε έχουμε δεδομένα μέχρι κ χθες.
Απαιτούμε αποζημίωση της απώλειας του τζίρου λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας, και τη μη χρέωση της γραμμής λόγω προβληματικής υπηρεσίας .