7 μήνες αναμονή για οπτική ίνα!!!. Μόλις δούλεψε η γραμμή υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης!!!Αν δεν το φτιάξουν σε 3 ημέρες ακυρώνω…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αγόρασα μέσω ιστοσελιδαςμια σιδερωστρα. Πλήρωσα με κάρτα. Παρέλαβα μετά από δύο ημέρες μια σιδερωστρα σπασμένη και όχι αυτή που είχα παραγγείλει. Το ίδιο απόγευμα επικοινώνησα με τα public και τους ζήτησα αντικατάσταση. Μου είπαν ότι είναι χρονοβόρα διαδικασία. Τότε ζήτησα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Μια εβδομάδα πέρασε και παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο αλλά εκείνοι με κοροϊδεύουν. Είναι απαράδεκτοι και κλέφτες.
”Απαράδεκτοι αναξιόπιστοι.
”Έβαλα παραγγελίας στις 1/1/2024. Στις 8/1 πήρα τηλέφωνο να δω που βρίσκεται και δεν είχαν ιδέα. Με κάνανε μπαλάκι ανάμεσα σε αυτούς και το συνεργαζόμενο κατάστημα. Μια βδομάδα μετά που έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο μου είπαν ότι το πακέτο χάθηκε και θα γίνει επιστροφή χρημάτων. Από τότε παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και ακούω ότι βλακεία/ψέμα τους κατέβει. Τελικά επιστράφηκε μέρος του ποσού. Εδώ και 2 βδομάδες δεν έχουν επιστρέψει το υπολειπόμενο ποσό και μέχρι που μου είπαν να πάρω τηλέφωνο την κούριερ να ζητήσω τα χρήματα που πλήρωσα για την αποστολή. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται, η εξυπηρέτηση πελατών λένε μόνο ψέματα. Είναι ψεύτες και κλέφτες. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ PUBLIC
”Πήρα ένα βιβλίο στις 04/01 και έλεγε ότι θα παραδωθει έως 23/01. Στην εξέλιξη της παραγγελίας έλεγε αναμονή από τον προμηθευτή. Έχω κάνει. δυο τηλεφωνήματα στισ 22 και 23/01 και μου είπαν ότι κάνουν αίτηση στον προμηθευτεί και θα έχω απάντηση μέσα σε ένα 24ωρο. Την ακύρωσα 25/01 καθώς δεν είχα κανένα νέο και το θεωρώ ασέβεια και κοροϊδία.
”Ανοργάνωτοι στο θέμα των βιβλίων. Κολλούν τα αυτοκόλλητα με τις τιμές στο πίσω μέρος ακριβώς πάνω στην περίληψη, αναγκάζοντας κάθε φορά που ψάχνεις ένα βιβλίο να το αναζητήσεις online. Ενώ σε πολλά βιβλία υπάρχει κενός χώρος για να τα τοποθετήσουν είτε στα πλάγια είτε αλλού, για κάποιο λόγο αποφασίζουν να τα κολλήσουν εκεί, σαν να θέλουν να σας δυσκολέψουν καταλαβαίνοντας πόσο ενοχλητικό είναι αυτό.
”Δεν υπαρχει επαφη με το θεμα εξυπηρετω τον πελατη, παραγγελια κουζινα με εγκατασταση απο αυτους πληρωμενα ολα, εγκατασταση μετα απο 4 μερες ειπαν , αφου τα ακουσανε γιατι κατι τετοιο δεν αναγραφοταν πριν την πληρωμη( θα κραταγα την κουζινα ετσι 5 μερες(μεσολαβουσε και σαββατοκυριακο) απιστευτοι). χτυπαει τηλεφωνο ειμαι στο μπανιο ξαναπερνω μετα απο 15 λεπτα – το ραντεβου σας δοθηκε σε αλλον πελατη. επιστροφη χρηματων για την εγκατασταση και φερνω εξωτερικο ηλεκτρολογο, μετα απο 1.5 μηνα και αλλα 5 τηλεφωνα καταφερα να παρω τα χρηματα μου πισω , καλα το πατε
”Απαράδεκτη συμπεριφορά στους πελάτες. Καμία οργάνωση στην αποστολή των προϊόντων. Παρήγγειλα στις 22/12/23. Όταν στις 29/12/23 πήρα να ρωτήσω που βρίσκεται το δέμα έπεφταν σε αντιφάσεις, δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Στις 4/1/2024 ακυρώνω την παραγγελία και ζητάω επιστροφή χρημάτων. Στις 7/1/2024 έρχεται το δέμα και το στέλνω πίσω.Είναι ακόμα 20/1/2024 και τα χρήματα δεν έχουν επιστρέψει. Μην αγοράζετε από αυτή την εταιρεία. Προτίμηστε μικρά καταστήματα της πόλης σας, που ενδιαφέρονται για τον πελάτη και δεν κοροϊδεύουν!!!!!!
”Μιλάμε για «αστείο» κατάστημα που συνεργάζεται με χειρότερους εξωτερικούς συνεργάτες.αγορασα δυο αιρ Κόντι Σιόν και αφού ζήτησα συγκεκριμένη ωρα και ημέρα τοποθέτησης μου έδωσαν τελικά μια ημέρα και ώρες αναμονής μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Τελικά στις 2 παρά 15 με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα έρθουν σε 30-40 λεπτά.Ομως εγώ είχα κανονίσει το πρόγραμμα μου και τους είπα ότι δεν γίνεται γιατί ήδη με είχαν στήσει στο σπίτι μου για 5 ώρες να τους περιμένω φτιάχνοντας και το πρόγραμμα μου αναλόγως.Τελικα μου έδωσαν μια άλλη ημέρα που πράγματι ήρθαν αλλά στο ένα από τα δυο αιρ Κόντι Σιόν δεν μου έκαναν σύνδεση γιατί δεν υπήρχαν τα καλώδια ρεύματος όπως είπαν και έπρεπε να πάρω ηλεκτρολόγο.Τελικα πήρα ηλεκτρολόγο και μου τον συνδέσεις αλλά μόλις άρχισε να λειτουργεί διαπίστωσα ότι έτρεχαν νερά από την εξωτερική μονάδα στην οποία δεν υπήρχε λάστιχο να φεύγει το νερό.Ετσι τώρα πρέπει να ξανά καλέσω ψυκτικό για να μου βάλει το συγκεκριμένο λάστιχο και να μην γεμίζει το μπαλκόνι νερά.Δηλαδγ πλήρωσα τον ηλεκτρολόγο τώρα θα πληρώσω και τον ψυκτικό.Προσοχη λοιπόν όταν παραγγέλνεται αιρ Κόντι Σιόν να κάνετε συμφωνία ότι πράγματι θα το ενώσουν και όχι ότι απλά θα το τοποθετήσουν. Δεν είναι και από τα καλύτερα καταστήματα Και σίγουρα έχουν τους χειρότερους συνεργάτες
”1 αστέρι κι αυτό γιατί δεν μπορώ να βάλω 0…
”Η εταιρεία είναι απαράδεκτη!
Πραγματοποίησα μια παραγγελία μέσω του site και αφού πέρασε 1,5 μήνας χωρίς να έχω καμία ενημέρωση αποφάσισα να τηλεφωνήσω για να ρωτήσω για την εξέλιξη της.
Μου είπαν πως το προϊόν δεν το έχουν εντοπίσει καν και δεν ξέρουν και αν θα το βρουν ποτέ. Όταν τους ρώτησα για ποιο λόγο έχουν προϊόντα στο site τους εφόσον δεν μπορούν να τα παραδώσουν μου εξήγησαν πως το διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας που αναγράφεται στο site δεν σημαίνει “δεν το έχουμε διαθέσιμο άμεσα αλλά άμα το παραγγείλετε θα σας το φέρουμε” αλλά σημαίνει πως “είναι κάποια προϊόντα που θα μπορούσαμε να τα βρούμε αν τα παραγγείλετε, μπορεί να τα βρούμε αλλά μπορεί και να μην τα βρούμε ποτέ. ”
Με απλά λόγια, παραπλανούν τον πελάτη ότι αν παραγγείλει το προϊόν θα είναι διαθέσιμο (γιατί αυτό σημαίνει διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας και όχι μπορεί να είναι διαθέσιμο αλλά μπορεί και όχι) για να εξασφαλίσουν ότι η παραγγελία θα γίνει σε αυτούς και όχι σε κάποιον άλλον. ΑΝ το βρουν το φέρνουν αν όχι τι είχαμε τι χάσαμε.
12/11/23 έκανα προπληρωμένη παραγγελία κινητού (αξίας 652 ευρώ…). Μου έδωσαν χρόνο παράδοσης 15/12/23 έως 02/01/2024. Περίμενα και όταν γύρω στις 5/01/24 άρχισα να στέλνω e-mails για το τί γίνεται και γιατί πια καθυστερεί τόσο, μου απάντησαν (μετά από το 3ο mail που τους έστειλα) ότι λυπούνται πολύ και πως δεν υπάρχει το κινητό που πριν 2 μήνες ειχα αγοράσει. Μου πρότειναν ένα αντίστοιχο…με τα διπλάσια χρήματα!!!
”Εννοείται ότι ποτέ δεν δέχτηκα κάτι τέτοιο και ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα που τους έδωσα ως “δάνειο” πίσω. Με πάρα πολλή επιμονή και μέσω τηλεφώνημάτων και μέσω mails καταφέραμε μόλις σήμερα να μας επιστρέψουν τα χρήματα μας. Η αλητεία του public είναι απίστευτη.
-Ειχα παρει μια τηλεοραση … μετα απο 4 μηνες μου εσβηνε η οθονη. Την πηγα για “φτιαξιμο” 2 φορες συνολικα κρατηθηκε 2 μηνες. Η οθονη παλι σβηνει ακρη με αυτους δεν βγαζεις .
”-Πηρα εναν αφυγραντηρα μετα απο εναν μηνα λειτουργιας δεν δουλευει σωστα . Δεν βγαζει νερο( ενω το δωματιο εχει υγρασια ) οτι παιρνω απο εκει ειναι ελλατωματικο.
Απο τις χειροτερες εταιριες . Αν ειχε αρνητικη βαθμολογια θα την εβαζα.
Παραγγελία απι 28.12 δεν την έχω παραλάβει ακόμα. Κ τελείως άκυρη η courier που επέλεξαν.
”Μέσα στο 2023, έκανα 3 προπληρωμενες παραγγελίες.
”Μου δόθηκαν λάθος ημερομηνίες παράδοσης. Επί μήνες οι παραγγελίες μου “αναμένονται από τον προμηθευτή”. 3μιση μήνες η πρώτη. 3 η δεύτερη. Τώρα είμαστε στην 3η παραγγελία και 2 μήνες αναμονής. Δεν κάνουν ενημερώσεις, και τελικά δεν φέρνουν και το προϊόν. Νοιώθω ότι τους δίνω δανικά κάθε φορά πριν ακυρώσω την επί μήνες παραγγελία μου. Περιττό να σας πω, ότι ΠΟΤΕ δεν μου ήρθαν τα προϊόντα μου.
Ότι χειρότερο περιμένω δύο μήνες τη παραγγελία και ακόμα δεν έχει έρθει
”Παρήγγειλα αφυγραντήρα την Κυριακή 7 Ιανουαρίου. Καθώς εργάζομαι από το σπίτι, επέλεξα την ημερομηνία παράδοσης για την Πέμπτη 11. Αφού δεν έλαβα καμία ειδοποίηση από τη μεταφορική εταιρεία, επικοινώνησα με την εταιρεία. Μου είπαν ότι θα κανόνιζαν την παράδοση είτε την Παρασκευή το απόγευμα είτε το απόγευμα του Σαββάτου. Μέχρι το Σάββατο δεν υπήρχε καμία ειδοποίηση. Όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, ενημερώθηκα από έναν άλλο υπάλληλο ότι δεν θα υπήρχαν παραδόσεις το Σάββατο και ότι η Δευτέρα ήταν η επόμενη διαθέσιμη μέρα. Αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά μου είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένουν να τους επιστραφεί το προϊόν και τα χρήματά μου θα επιστρέφονταν μόνο μετά από 8 έως 10 ημέρες. Ό,τι και να κάνετε, μην ζητάτε παράδοση. Θα ήταν καλύτερο και πιο γρήγορο να ψωνίσεις αλλού.
”Παραγγελία από 16-12 -23
”Μέχρι 08-01 -24 δεν παραδόθηκε
8 Ιανουαρίου αναγκάστηκα να την ακυρώσω περιμένω τα λεφτά μου
Μου έφεραν λανθασμένη παραγγελία και από τότε ασχολούμαι με το να τους παίρνω τηλέφωνα για διόρθωση της. Μου έστειλαν μεταφορέα και καλά για να παραλάβει την λανθασμένη και να μου δώσει έντυπο για να ξανακάνω εκ νέου την παραγγελία, ο οποίος δεν γνώριζε τίποτα και προφανώς δεν μπορούσε να την πάρει πίσω. Μέσα σε όλα και ενώ μιλάμε για άμεση αντικατάσταση μου είπαν ότι θα πρέπει να περιμένω ανάλογο χρόνο για να φέρουν τη σωστή παραγγελία, διαφορετικά να μεταβώ εγώ σε κατάστημα για να διορθώσω άμεσα τη δική τους βλακεία. Λες και δεν έχω πληρώσει και μεταφορικά.
”Αν υπήρχε αρνητικός αριθμός.. τα Public θα έπαιρναν -100! Αγόρασα 2 προϊόντα (air fryer συγκεκριμένα) Ένα θα κρατούσα εγώ και ένα θα πήγαινε με εσωτερική διακίνηση σε άλλο κατάστημα ως δώρο στους γονείς μου! Το Δώρο δεν έφτασε ποτέ… παρά τις υποσχέσεις που έδιναν οι υπάλληλοι στο τηλ κέντρο! Το κερασάκι στην τούρτα… ήταν όταν έδωσαν λεφτά στους γονείς μου γιατί «κάποιος» λέει ακύρωσε την παραγγελία! Αλλεπάλληλα τηλ στην «εξυπηρέτηση» πελατών να ζητάω έναν προϊστάμενο να μιλήσω και να μην βγαίνει κανείς στο τηλ να ζητήσει έστω ένα συγγνώμη!
”Περιμένω επιστροφή χρημάτων από μια ακύρωση ενός τόνερ από τις 22 Δεκεμβρίου ,και μετά τρία τηλεφωνήματα ακόμα περιμένω την επιστροφη
”Απαράδεκτοι.τους έδωσα για επισκευή ένα σίδερο στις 19/12 .καμία ενημέρωση ως τώρα.τιυς πήρα τηλέφωνο. Με έγραψαν κανονικά
”Αγόρασα καινούργια εσπρεσιερα delonghi και έλειπε η χειρολαβη (γκρουπ) φαντάζομαι κάποια αστοχεία της συσκευασίας. Στην αρχή μου είπαν ότι θα μου παραγγείλουν καινούργια καφετιέρα. Μετά από 20 μέρες και ταλαιπωρία στα τηλέφωνα με τον διευθυντή του καταστήματος μου είπαν οτί απλά θα φέρουν το ανταλλακτικό που λείπει… και εν τέλη μου φέραν ένα μεταχειρισμένο γκρουπ με εμφανή σημάδια απο καφέ και χτυπήματα. Ντροπή και αίσχος! Υποτίθεται το κατάστημα είναι ο εγγυητής αλλά μου φέρθηκαν λες και μου καναν χάρη.
”Απαράδεκτη κοροϊδεύουν τον κόσμο δεν θα το πρότεινα σε κανέναν με ταλαιπώρησαν πάρα πολύ .. μετάνιωσα που άφησα λεφτά ούτε ένα ευρώ άλλη φόρα!!!
”Απαράδεκτη πολιτική εταιρίας! Είχαμε πολλές δωροκάρτες, που έδιναν δώρο στα παιδιά συγγενείς και φίλοι και η μία έληξε χωρίς να αντιληφθούμε (καθότι δεν αναγράφεται πουθενά ημερομηνία έναρξης και λήξης). Δυο μέρες μετά την λήξη επικοινώνησα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και ήταν καθυσηχαστικοί ότι θα διευθετηθεί το θέμα, επειδή ήταν πολύ πρόσφατη η λήξη. Εν τέλει, κατόπιν δικής μου πάλι τηλ.επικοινωνίας με ενημέρωσαν ότι παρόλο που φαίνεται ακέραιο το ποσό της δωροκάρτας (50 ευρώ), δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
”Προσοχη
”Δεν στελνουν παραστατικα σε αντικαταβολές. Βαζουν μονο δελτιο αποστολής τοθ beinogloy logistics και τρεχεις να βγαλεις ακρη με τo call center που ειναι το τιμολογιο ή αποδειξη!@!!