Παρήγγειλα αφυγραντήρα την Κυριακή 7 Ιανουαρίου. Καθώς εργάζομαι από το σπίτι, επέλεξα την ημερομηνία παράδοσης για την Πέμπτη 11. Αφού δεν έλαβα καμία ειδοποίηση από τη μεταφορική εταιρεία, επικοινώνησα με την εταιρεία. Μου είπαν ότι θα κανόνιζαν την παράδοση είτε την Παρασκευή το απόγευμα είτε το απόγευμα του Σαββάτου. Μέχρι το Σάββατο δεν υπήρχε καμία ειδοποίηση. Όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, ενημερώθηκα από έναν άλλο υπάλληλο ότι δεν θα υπήρχαν παραδόσεις το Σάββατο και ότι η Δευτέρα ήταν η επόμενη διαθέσιμη μέρα. Αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά μου είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένουν να τους επιστραφεί το προϊόν και τα χρήματά μου θα επιστρέφονταν μόνο μετά από 8 έως 10 ημέρες. Ό,τι και να κάνετε, μην ζητάτε παράδοση. Θα ήταν καλύτερο και πιο γρήγορο να ψωνίσεις αλλού.
Παρήγγειλα αφυγραντήρα την Κυριακή 7 Ιανουαρίου. Καθώς εργάζομαι από το σπίτι, επέλεξα την ημερομηνία παράδοσης για την Πέμπτη 11. Αφού δεν έλαβα καμία ειδοποίηση από τη μεταφορική εταιρεία, επικοινώνησα με την εταιρεία. Μου είπαν ότι θα κανόνιζαν την παράδοση είτε την Παρασκευή το απόγευμα είτε το απόγευμα του Σαββάτου. Μέχρι το Σάββατο δεν υπήρχε καμία ειδοποίηση. Όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, ενημερώθηκα από έναν άλλο υπάλληλο ότι δεν θα υπήρχαν παραδόσεις το Σάββατο και ότι η Δευτέρα ήταν η επόμενη διαθέσιμη μέρα. Αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά μου είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένουν να τους επιστραφεί το προϊόν και τα χρήματά μου θα επιστρέφονταν μόνο μετά από 8 έως 10 ημέρες. Ό,τι και να κάνετε, μην ζητάτε παράδοση. Θα ήταν καλύτερο και πιο γρήγορο να ψωνίσεις αλλού.
”