7 μήνες αναμονή για οπτική ίνα!!!. Μόλις δούλεψε η γραμμή υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης!!!Αν δεν το φτιάξουν σε 3 ημέρες ακυρώνω…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
27 Δεκεμβρίου 2023 επικεγω μία ηλεκτρική σκούπα με τιμή 160€. Περίμενα κι ένα κουπόνι από προηγούμενη αγορά ψυγείο της τάξης των 75€. Σήμερα η ίδια σκούπα ήταν 35€ επάνω. Επέλεξα μια υποδεέστερη η οποία κι αυτή ήταν ακριβότερη από την προηγούμενη φορά. Αν δεν είχα το κουπόνι και για να μην πάει χαμένο δεν θα αγόραζα τπτ. Θα απευθυνθώ και στον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτό έγινε προφανώς επειδή περιμένουνε τις εκπτώσεις για να κατεβάσουνε δήθεν την τιμή και να έρθει μία την άλλη. Η έκπτωση να είναι η αρχική τιμή.
”Στα Public στο Σύνταγμα αντιμετώπισα μια απαραδεκτη συμπεριφορά. Ενας υπαλληλος εκει που με “εξυπηρετούσε” ενώ τον ρώτησα έαν μια τηλεοραση ειναι smart. Μου απαντησε “δεν το βλεπεις; το γραφει εκει” . Μετα εκανα πληρωμη μεσω klarna και καθυστερουσε η διαδικασια και ειχε πιασει το κεφαλι του και ελεγε “πω που εχω μπλεξει”. Απο τους πιο αγενης υπαλληλους που εχω συναντησει.
”Πολύ μεγάλη ταλαιπωρία!! Αυτή είναι η δική μου εμπειρία ,όπως και πολλών άλλων όπως βλέπω. Παρήγγειλα έναν ηλιακό θερμοσίφωνα στις 26/9/23 έχοντας κερδίσει επιδότηση 55%, μια μέρα πριν την παράδοση μου λένε δεν έχουμε να παραδόσουμε, μένω έκτός της επιδότησης, μου δίνουν δωροεπιταγή και ξαναπαραγγελνω εκ νέου αρχές Νοέμβρη, παραλαμβάνω αρχές Δεκέμβρη αλλά για κακή μου τύχη ήταν χτυπημένο.. Ακόμη περιμένω αντικατάσταση… ΣΉΜΕΡΑ 4/1/2024… Προς ενημέρωση όλων των καταναλωτών…
”Χτες έκανα παραγγελία από το κατάστημα αλλά πριν είδα ιν διαθεσιμότητα του προϊόντος που ήθελα και υπάρχει stock και μου είπαν παράδοση σε 5 μέρες.ειναι απαραδεχτο για την εταιρεία αυτή.μην ψωνίζετε από εκεί
”Παραγγελία 24/11 παραλαβή 29/12. Οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης των public όλοι άχρηστοι όλοι ΘΑ μας ενημέρωναν αλλά προφανώς δεν ενημέρωσαν ποτε! Όλοι στέλνανε αιτήματα (ήταν το μόνο που μας έλεγαν) γενικά απαράδεκτη εξυπηρέτηση και καμία αποζημίωση για την όλη ταλαιπωρία. Προφανώς και δεν πρόκειται να ξανά παραγγείλω και θα λέω παντού την όλη ιστορία μου. Επίσης στέλναμε εμαιλ τα οποία δεν απαντήθηκαν ποτε και από κανέναν. Εν τέλη βγάλαμε άκρη μόνοι μας αφού καλέσαμε 200 φορές σε όλες τις μεταφορικές που συνεργάζονται!
”Ο υπάλληλος στο Service , θα έπρεπε να είναι πιο ευγενικός, δεν με ξερει άρα η ευγένεια επιβάλλεται. Σίγουρα δεν θα ξαναπάω
”24.11.2023 κάνω την παραγγελία. Λέει έως 04.12.2023 θα παραλάβω. 08.12.2023 στέλνω ένα ευγενικό email τονίζοντας ότι πρόκειται για δώρο Χριστουγέννων μικρού παιδιού κ θα το ήθελα μέχρι τότε (προνοώ νωρίς…). 11.12.2023 παίρνω τηλ. Ευγενικά… Μου λένε (εξίσου ευγενικά) ότι θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Ζητάω να επικοινωνήσει κάποιος κ να μου πει υπεύθυνα πότε θα το έχω. 12.12.2023 μου στέλνουν email οτι θα έχω την παραγγελία μου μέχρι 04.12.2023 (ναι δεν πληκτρολόγησα λάθος…). Παίρνω τηλέφωνο (όχι πια τόσο ευγενικά), εννοείται δεν έβγαλα άκρη… Για να φτάσουμε 22.12.2023 να μου στείλουν μνμ ότι δεν το βρήκαν κ για να μου δείξουν πόσο με φροντίζουν μου κάνουν 1 κουπόνι δώρο για δωρεάν μεταφορικά (που αν έβλεπαν στον λογαριασμό που ειχα-γιατι τον διέγραψα- θα έβλεπαν ότι πάντα σχεδόν πηγαίνω κ παραλαμβάνω από κατάστημα!!!). Προφανώς το δώρο το έχω ήδη πάρει από άλλο κατάστημα που μου το έστειλε μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες! Ποτέ ξανά στα public. Ούτε για ξύστρα!
”Έχω κάνει παραγγελία 11 Νοεμβρίου και έχουμε 22 Δεκεμβρίου και δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου.
”Τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και το μόνο που κάνουν είναι να σε κοροϊδεύουν στα μάτια σου. Δυστυχώς αυτό είναι το Public
Έχει την χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών δεν θα συνιστούσα κανέναν να αγοράζει πράγματα από κει.
Δυστυχώς δεν έχει μηδέν για να βάλω….
Με χαρτί επιστροφής χρημάτων, που είχαν εκδώσει οι ίδιοι, μας είχαν χθες πάνω από μια ώρα στο ταμείο προκειμένου να επιστρέψουν το ποσό.
Ούτε τα μικρά παιδιά που ταλαιπωρούσαν μαζί με εμένα τους ενοιαξαν.
Κάκιστη εξυπηρέτηση, μηδενική κατάρτιση το προσωπικό.
Δεν θα ξανά πατήσω.
ΥΓ. Πού να περιγράψω και το τι τράβηξα μέχρι να δεχτούν να μου εκδώσουν την επιστροφή χρημάτων…..
”Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 18/11/2023 μια τηλεόραση SAMSUNG QLED Q70C 55” με αριθμό παραγγελίας D112639823. Ο χρόνος παράδοσης ήταν από Τρίτη 21-11-2023 έως Δευτέρα 27-11-2023 εγώ παρέλαβα 5/12/2023 με το που έλαβα το προϊόν αμέσως παρατηρήθηκε ελάττωμα στο πλαστικό της πλάτης του προϊόντος όπου επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG και μέσω κάμερας εντόπισε κατευθείαν το πρόβλημα και μίλησε μάλιστα και για αντικατάσταση.
”Την παρέλαβε ο τεχνικός με κουριερ ACS με δική του ένδειξη ενώ αργότερα πληροφορήθηκα από την SAMSUNG ότι είναι πάνω από 32” ίντσες και έπρεπε να έρθουν στον χώρο μου.
15/12/2023 ξανά παρέλαβα την ίδια τηλεόραση αφού ειχα πληροφορηθεί ότι το πρόβλημα είχε λυθεί και όταν άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να βγει το προϊόν από την κούτα του παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα. (να σημειωθεί ότι μιλάμε για ολοκαίνουριο προϊόν που δεν έχει μπει ακόμα στο ρεύμα, παρέλαβα ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό ο τεχνικός έλεγχος να γίνει για το διαδικαστικό κομμάτι που έγινε αλλά όταν πρόκειται για καινούργιο προϊόν που έρχεται με ελάττωμα μιλάμε για αντικατάσταση!!!) Επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG είδε πάλι το πρόβλημα μέσω κάμερας και έστειλε αίτημα αντικατάστασης στο public την ίδια μέρα που παρέλαβα για δεύτερη φορά το προϊόν 15/12/2023.
Μετά από επικοινωνία και με το public και την SAMSUNG εξακολουθώ να έχω το ελαττωματικό προϊόν χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί μέχρι και τώρα 19/12/2023.
Επίσης έχω πληρώσει μια παροχή σας την SafetyNet και δεν έχετε μπει στην διαδικασία να μου στείλετε όλο αυτό τον καιρό μια τηλεόραση!
Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 18/11/2023 μια τηλεόραση SAMSUNG QLED Q70C 55” με αριθμό παραγγελίας D112639823. Ο χρόνος παράδοσης ήταν από Τρίτη 21-11-2023 έως Δευτέρα 27-11-2023 εγώ παρέλαβα 5/12/2023 με το που έλαβα το προϊόν αμέσως παρατηρήθηκε ελάττωμα στο πλαστικό της πλάτης του προϊόντος όπου επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG και μέσω κάμερας εντόπισε κατευθείαν το πρόβλημα και μίλησε μάλιστα και για αντικατάσταση.
Την παρέλαβε ο τεχνικός με κουριερ ACS με δική του ένδειξη ενώ αργότερα πληροφορήθηκα από την SAMSUNG ότι είναι πάνω από 32” ίντσες και έπρεπε να έρθουν στον χώρο μου.
15/12/2023 ξανά παρέλαβα την ίδια τηλεόραση αφού ειχα πληροφορηθεί ότι το πρόβλημα είχε λυθεί και όταν άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να βγει το προϊόν από την κούτα του παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα. (να σημειωθεί ότι μιλάμε για ολοκαίνουριο προϊόν που δεν έχει μπει ακόμα στο ρεύμα, παρέλαβα ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό ο τεχνικός έλεγχος να γίνει για το διαδικαστικό κομμάτι που έγινε αλλά όταν πρόκειται για καινούργιο προϊόν που έρχεται με ελάττωμα μιλάμε για αντικατάσταση!!!) Επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG είδε πάλι το πρόβλημα μέσω κάμερας και έστειλε αίτημα αντικατάστασης στο public την ίδια μέρα που παρέλαβα για δεύτερη φορά το προϊόν 15/12/2023.
Μετά από επικοινωνία και με το public και την SAMSUNG εξακολουθώ να έχω το ελαττωματικό προϊόν χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί μέχρι και τώρα 19/12/2023.
Επίσης έχω πληρώσει μια παροχή σας την SafetyNet και δεν έχετε μπει στην διαδικασία να μου στείλετε όλο αυτό τον καιρό μια τηλεόραση!
Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 18/11/2023 μια τηλεόραση SAMSUNG QLED Q70C 55” με αριθμό παραγγελίας D112639823. Ο χρόνος παράδοσης ήταν από Τρίτη 21-11-2023 έως Δευτέρα 27-11-2023 εγώ παρέλαβα 5/12/2023 με το που έλαβα το προϊόν αμέσως παρατηρήθηκε ελάττωμα στο πλαστικό της πλάτης του προϊόντος όπου επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG και μέσω κάμερας εντόπισε κατευθείαν το πρόβλημα και μίλησε μάλιστα και για αντικατάσταση.
Την παρέλαβε ο τεχνικός με κουριερ ACS με δική του ένδειξη ενώ αργότερα πληροφορήθηκα από την SAMSUNG ότι είναι πάνω από 32” ίντσες και έπρεπε να έρθουν στον χώρο μου.
15/12/2023 ξανά παρέλαβα την ίδια τηλεόραση αφού ειχα πληροφορηθεί ότι το πρόβλημα είχε λυθεί και όταν άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να βγει το προϊόν από την κούτα του παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα. (να σημειωθεί ότι μιλάμε για ολοκαίνουριο προϊόν που δεν έχει μπει ακόμα στο ρεύμα, παρέλαβα ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό ο τεχνικός έλεγχος να γίνει για το διαδικαστικό κομμάτι που έγινε αλλά όταν πρόκειται για καινούργιο προϊόν που έρχεται με ελάττωμα μιλάμε για αντικατάσταση!!!) Επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG είδε πάλι το πρόβλημα μέσω κάμερας και έστειλε αίτημα αντικατάστασης στο public την ίδια μέρα που παρέλαβα για δεύτερη φορά το προϊόν 15/12/2023.
Μετά από επικοινωνία και με το public και την SAMSUNG εξακολουθώ να έχω το ελαττωματικό προϊόν χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί μέχρι και τώρα 21/12/2023.
Επίσης έχω πληρώσει μια παροχή σας την SafetyNet και δεν έχετε μπει στην διαδικασία να μου στείλετε όλο αυτό τον καιρό μια τηλεόραση!
Καμία εξυπηρέτηση επιεικώς απαράδεκτοι!!
Και το 1 αστέρι γιατί δεν έχω την επιλογή για λιγότερο παίζουν με τα νεύρα και τα λεφτά μας!
Το περιστατικό συνέβη στο υποκατάστημα της Χαλκίδας. Ρώτησα έναν υπάλληλο για ένα συγκεκριμένο κινητό και αφού μου είπε τα χαρακτηριστικά του με ρώτησε πολύ ευγενικά αν ήθελα να ξεφύγω από αυτό το μοντέλο και να δω και κάτι άλλο. Ναι γιατί όχι είπα και με ρωτάει πόσα λεφτά θέλετε να δώσω. Γύρω στα 250 του λέω. Λοιπόν αυτό το πολύ cool και χαλαρό τυπάκι, το πολύ φιλικό και εξυπηρετικό σας πληροφορώ ότι μου προτείνε ένα κινητό το οποίο μου ακούστηκε μια χαρά σαν χαρακτηριστικά στην τιμή των 240 Ευρώ (ακριβώς ότι είχα ζητήσει!) οπότε είπα θα το αγοράσω. Πλήρωσα έφυγα και μετά από μια ώρα κοιτάζοντας το τιμολόγιο είδα ότι είχα πληρώσει ένα πακέτο για safety, εγγύηση δηλαδή, η οποία έκανε 60 Ευρώ κάτι το οποίο ΔΕΝ ζήτησα αλλά ΟΥΤΕ και ενημερώθηκα ότι χρεώθηκε. Ο cool υπάλληλος μου είπε ότι πλήρωσα την μόνο συσκευή 240 Ευρώ, όχι το σύνολο με την εγγύηση!!!!! Ψέμα, παραπληροφόρηση και παραπλάνηση κατάμουτρα!!!! Ήθελε να “σπρώξει” την υπηρεσία της εγγύησης και απλά την πρόσθεσε στο budget μου φυσικά εις βάρος της ποιότητας του κινητού! Εγώ για ασφάλιση προσωπικά δεν θα πλήρωνα εξτρά και στην τελική η συσκευή που επέλεξα είχε 180 και όχι 240 που σίγουρα αυτή των 240 κάτι καλύτερο θα είχε!!!! Γιαυτό προσέχτε τι πληρώνετε, κοιτάτε τις αποδείξεις, η συγκεκριμένη πράξη του συγκεκριμένου υπαλλήλου μόνο “αλητεία” μπορώ να την χαρακτηρίσω.
”Άμεση εξυπηρέτηση στο κατάστημα. Σε περίπτωση παραγγελιας μέσω site,η παραλαβή είναι πολύ γρήγορη.
”Μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
Ετοιμοπαραδοτο και δεν παραδινεται. Απαραδεκτοι! Για κλεισιμο
”Αν μπορούσα θα έβαζα μηδέν.Παραγγελία σε box now με εκτιμωμενο χρονο παράδοσης 14 με 15 /12 ,κατέληξε μετά από 2 δικά μου τηλεφωνήματα φυσικά να την ακυρώσω πριν λίγο, γιατί η απάντηση του υπαλλήλου στο τηλέφωνο ήταν “υποθέτουμε” ότι θα την παραλάβετε σε 2-3 ημέρες στην καλύτερη,στην χειρότερη την επόμενη εβδομαδα,δηλ.μετά τα Χριστούγεννα.Χωρίς να γράφει πουθενά ότι το προιον δεν ήταν διαθέσιμο. “Υποθέταμε ότι θα μας το έχει φερει ο προμηθευτής…”.Παιδιά όταν κανετε αγορές εχετε στο νου σας και τα παιχνίδια πιθανοτήτων ε???😤.Να τονίσω ότι ήταν για δώρο γενεθλίων για 16/12. Θα μπορούσα να το είχα παραγγείλει από καπου αλλού αν ήταν να μη το παραλάβω για τα γενέθλια. Ασχολίαστο….
”Παράγγειλα31/10/23 ένα επιπλακι το οποίο μου ήρθε ελαττωματικό μετά από πολλά τηλέφωνα κ μυνηματα ήρθαν κ το παρέλαβαν 4/12/23ζητησα επιστροφή χρηματων κ μέχρι σήμερα 18/12/23ενημερωθηκα από την τράπεζα μου ότι δεν έχει γίνει επιστροφή χρηματων είναι απαράδεκτη έχουν παραλάβει το προϊόν κ τα χρήματα μου δεν μου τα δίνουν με κοροϊδεύουν ότι θα το ελέγξει το λογιστήριο αυτό είναι παράνομο θεωρείται υπαιξερεση άρα η μόνη λέξη που τους χαρακτηρίζει ειναιΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
”Απαράδεκτη εταιρία. Μέσα σε 2 εβδομάδες έλαβα 2 ελαττωματικά προϊόντα και πρέπει να πηγαινοέρχομαι στο κατάστημα για να διευθετήσω την κατάσταση αυτή. Απαράδεκτη πολιτική εταιρίας. Απαράδεκτη.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!! Πρώτα αγοράσαμε ένα air condition, το οποίο ήταν ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ άμεσα διαθέσιμο!! Έκαναν περίπου ένα μήνα να το στείλουν κι άλλες 10 μέρες να έρθει ο ψυκτικος τους για να το συνδέσει! Όταν ήρθε μας είπε ο άνθρωπος ότι το κουτί δείχνει ταλαιπωρημένο και ρώτησε αν αγοράσαμε εκθεσιακό προϊόν (που δεν είχαμε)!!! Άνοιξε το κουτί και μέσα αντικρίσαμε σπασμένα αφρολέξ, λερωμένες επιφάνειες και…ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ κομμάτια!!! Είχε τόσες φθορές που δεν μπορούσε να κουμπώσει τη μονάδα!! Ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων! Όμως και αυτό έγινε με ταλαιπωρία: 50 ευρώ από το συνολικό κόστος τα είχαμε πληρώσει με δωροεπιταγή! Τα public λοιπόν επέστρεψαν το υπόλοιπο ποσό, χωρίς τα 50 ευρώ! Έπρεπε να το κυνηγήσουμε για να τα επιστρέψουν και αυτά! Η όλη ταλαιπωρία κράτησε 4 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!!!!!!! Και σε όλη τη διάρκεια από την πλευρά τους δεν υπήρχε καμία ενημέρωση – εμείς τους κυνηγούσαμε με τηλεφωνήματα για να μάθουμε σε τι στάδιο ήμαστε!! Δεύτερη αγορά πρόσφατα: ένας απορροφητήρας, ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ, επιλέγοντας να το παραλάβουμε οι ίδιοι από το κατάστημα! Από 24/11/23 μέχρι και σήμερα περιμένουν τον απορροφητήρα να πάει απο το ένα κατάστημα στο άλλο (μάλλον θα βγάλει πόδια και θα πάει μόνος του ο απορροφητήρας!!) και εννοείται πως πάλι εμείς κυνηγάμε με τηλεφωνήματα να μάθουμε το στάδιο της παραγγελίας!!!!!! Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!!!!!!!
”Λυπάμαι ειλικρινά που μια τέτοια εταιρία μας βλέπει σαν πορτοφόλι και όχι σαν ανθρώπους .εάν μπορούσα θα έβαζα υπό το μηδέν .
”Στις 12/11/23 παρήγγειλα ένα ψυγείο κι ένα κλιματιστικό (είχε ξεκινήσει το ιντερνετικό Black Friday) . Μετά από μια εβδομάδα μάς παίρνει τηλ. η εταιρεία μεταφορών και με ρωτάει για το ύψος του ασανσέρ . Στο ασανσέρ το ψυγείο δε χωρούσε λόγω ύψους. Τότε μαθαίνω ότι χρειάζονται άλλα 99 ευρώ τα Public για χρήση αναβατόριου. Έψαξα μέσα στο σαιτ του Public και κάποια στιγμή μου εμφανίστηκε η υπηρεσία αναβατορίου 99 ευρώ. Το θεώρησα απαράδεκτο, το ότι δεν αναγραφόταν η επιπλέον χρέωση σε εμφανές σημείο, αλλά τελικά συμφώνησα φοβούμενος μην προκαλέσω ζημιά ή ατύχημα με άλλο τρόπο. Πλήρωσα τα 99 στα Public και μετά από δύο μέρες ήρθαν δύο παλικάρια και μου ανέβασαν το ψυγείο με τα χέρια σε χρόνο δύο λεπτών.
”Η σύζυγός μου επανειλημμένως επικοινώνησε με το τηλεφωνικό κέντρο των Public και μόνο την τρίτη φορά τής ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει επιστροφή χρημάτων.
Κατά τα άλλα, το Public λειτούργησε ως ένα τυπικό ηλεκτρονικό κατάστημα, άρα:
α) Θα μπορούσα να αγοράσω τα προιόντα από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα σε καλύτερη τιμή από τα Public, φτάνει να έλεγχα τις κριτικές γι αυτό.
β) Αν είχα παράπονο , σε ένα σοβαρό ηλεκτρονικό κατάστημα θα μιλούσα απευθείας με υπεύθυνο, θα υπήρχε άμεση λήψη αποφάσεων κι άμεση ενημέρωση. Στα Public σου βγαίνουν απλοί τηλεφωνητές (φυσικά κάνουν το καλύτερο δυνατό για να διατηρηθούν στη δουλειά τους) που όμως παίζουν το ρόλο του κυματοθραύστη. Η εταιρεία μένει αλώβητη και δεν παίρνεις εύκολα απάντηση.
γ) Αν είχα παραγγείλει σε τοπικό κατάστημα θα γλίτωνα τα 99 ευρώ της μεταφοράς και θα είχα εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα .
Μετά απ΄αυτήν την εμπειρία,ασφαλώς, δεν πρόκειται να ξαναεμπιστευτώ τα Public.
Ένα μπορούσα θα έβαζα 0 !
”Μετά από ένα μήνα, σε ανύπαρκτο σέρβις, δήλωσαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Κάθε εβδομάδα πήγαινα προσωπικά από το κατάστημα για να μάθω νέα από τη συσκευή . Πήραν τηλέφωνο μόνο όταν τους ρώτησα εάν έχουν μονάδες !!!!!
Κάθε φορά που πήγαινα μου έλεγαν υποτιθέμενη διαφορετική βλάβη.
Δεν γνωρίζουν εάν το κινητό Samsung είναι σε εγγύηση.
Απαράδεκτοι! Παράγγειλα ένα βιβλίο. Αφού περίμενα μέρες, μου είπαν ότι δεν υπάρχει στους προμηθευτές τους και η παραγγελία μου ακυρώνεται! Μην παραγγείλετε δικτυακά!
”Απαράδεκτη εταιρεία, παρήγγειλα προϊόν ετοιμοπαράδοτο και περίμενα 10 μέρες χωρίς καμία ενημέρωση από το κατάστημα μέχρι που ακύρωσα την παραγγελία. Σε καθημερινή επικοινωνία με ενημέρωναν ότι θα λάβω email για να παραλάβω, πράγμα που δεν έγινε ποτέ. Αναγκαστικά την ακύρωσα και θα πρέπει να περιμένω και την επιστροφή των χρημάτων. Τραγικό….
”Έχω κάνει παραγγελία 16/11/23 με ημερομηνία το αργότερο 24/11 σε ετοιμοπαράδοτο προϊόν !Τους έχω εξηγήσει το χρειάζομαι άμεσα η παραγγελία δεν έφτασε ποτέ σε μένα με αγνοούν στο τηλέφωνο λέγοντας μου ότι το πρόβλημα είναι του προμηθευτή μου λένε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο και δεν με παίρνουν ποτέ πίσω έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα δεν βλέπω καμία διάθεση να λύσουν το πρόβλημα το οποίο οι ίδιοι έχουνε δημιουργήσει. Γενικά με έχουν απογοητεύσει απαράδεκτοι!!!!
”Μου άκυρο νουν την κάρτα σε εμένα και έναν φίλο μου και να πληρώσουμε με μετρητά ενώ η κάρτες μας ισχύουν σε αλά μαγαζιά
”Εχω επικοινωνήσει για να έρθει τεχνικός να δει το aircondition από τις 21 Νοεμβρίου και μέχρι σήμερα 4 Δεκεμβρίου δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο.
”από τις 21 μέχρι σήμερα έχω πάρει 7 φορές τηλέφωνο και μου απαντάνε ότι το πολύ σε δύο μέρες θα σας καλέσει τεχνικός. Σήμερα πάλι μου είπαν ότι αν όχι σήμερα αύριο θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου. άντε να δούμε……………
Επίσης στις 30 Νοεμβρίου η κα Τ. μου απάντησε ότι το αναλαμβάνω προσωπικά να σας καλέσω αύριο να δω αν σας έχουν πάρει τηλέφωνο. Πάντως αυτό το σκηνικό σε εταιρεία του εύρους του δικού σας πρώτη φορά το συναντώ. και φυσικά είναι και η τελευταία φορά που ψωνίζω από εσάς.