ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!! Πρώτα αγοράσαμε ένα air condition, το οποίο ήταν ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ άμεσα διαθέσιμο!! Έκαναν περίπου ένα μήνα να το στείλουν κι άλλες 10 μέρες να έρθει ο ψυκτικος τους για να το συνδέσει! Όταν ήρθε μας είπε ο άνθρωπος ότι το κουτί δείχνει ταλαιπωρημένο και ρώτησε αν αγοράσαμε εκθεσιακό προϊόν (που δεν είχαμε)!!! Άνοιξε το κουτί και μέσα αντικρίσαμε σπασμένα αφρολέξ, λερωμένες επιφάνειες και…ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ κομμάτια!!! Είχε τόσες φθορές που δεν μπορούσε να κουμπώσει τη μονάδα!! Ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων! Όμως και αυτό έγινε με ταλαιπωρία: 50 ευρώ από το συνολικό κόστος τα είχαμε πληρώσει με δωροεπιταγή! Τα public λοιπόν επέστρεψαν το υπόλοιπο ποσό, χωρίς τα 50 ευρώ! Έπρεπε να το κυνηγήσουμε για να τα επιστρέψουν και αυτά! Η όλη ταλαιπωρία κράτησε 4 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!!!!!!! Και σε όλη τη διάρκεια από την πλευρά τους δεν υπήρχε καμία ενημέρωση – εμείς τους κυνηγούσαμε με τηλεφωνήματα για να μάθουμε σε τι στάδιο ήμαστε!! Δεύτερη αγορά πρόσφατα: ένας απορροφητήρας, ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ, επιλέγοντας να το παραλάβουμε οι ίδιοι από το κατάστημα! Από 24/11/23 μέχρι και σήμερα περιμένουν τον απορροφητήρα να πάει απο το ένα κατάστημα στο άλλο (μάλλον θα βγάλει πόδια και θα πάει μόνος του ο απορροφητήρας!!) και εννοείται πως πάλι εμείς κυνηγάμε με τηλεφωνήματα να μάθουμε το στάδιο της παραγγελίας!!!!!! Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!!!!!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!! Πρώτα αγοράσαμε ένα air condition, το οποίο ήταν ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ άμεσα διαθέσιμο!! Έκαναν περίπου ένα μήνα να το στείλουν κι άλλες 10 μέρες να έρθει ο ψυκτικος τους για να το συνδέσει! Όταν ήρθε μας είπε ο άνθρωπος ότι το κουτί δείχνει ταλαιπωρημένο και ρώτησε αν αγοράσαμε εκθεσιακό προϊόν (που δεν είχαμε)!!! Άνοιξε το κουτί και μέσα αντικρίσαμε σπασμένα αφρολέξ, λερωμένες επιφάνειες και…ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ κομμάτια!!! Είχε τόσες φθορές που δεν μπορούσε να κουμπώσει τη μονάδα!! Ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων! Όμως και αυτό έγινε με ταλαιπωρία: 50 ευρώ από το συνολικό κόστος τα είχαμε πληρώσει με δωροεπιταγή! Τα public λοιπόν επέστρεψαν το υπόλοιπο ποσό, χωρίς τα 50 ευρώ! Έπρεπε να το κυνηγήσουμε για να τα επιστρέψουν και αυτά! Η όλη ταλαιπωρία κράτησε 4 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!!!!!!! Και σε όλη τη διάρκεια από την πλευρά τους δεν υπήρχε καμία ενημέρωση – εμείς τους κυνηγούσαμε με τηλεφωνήματα για να μάθουμε σε τι στάδιο ήμαστε!! Δεύτερη αγορά πρόσφατα: ένας απορροφητήρας, ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ, επιλέγοντας να το παραλάβουμε οι ίδιοι από το κατάστημα! Από 24/11/23 μέχρι και σήμερα περιμένουν τον απορροφητήρα να πάει απο το ένα κατάστημα στο άλλο (μάλλον θα βγάλει πόδια και θα πάει μόνος του ο απορροφητήρας!!) και εννοείται πως πάλι εμείς κυνηγάμε με τηλεφωνήματα να μάθουμε το στάδιο της παραγγελίας!!!!!! Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!!!!!!!
”